Ah. een groei in het laatste kwartaal van 30% nadat een kwartaal ervoor de economie 30% kleiner was geworden. Laat ik zo zeggen, daarmee kom je zeker niet op een groei over ene jaar van 30% uit.quote:
Echt héquote:Op donderdag 5 november 2020 15:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet dat zoiets komt door die eerste daling door de pandemie?
Yep, dit is krimp, niet een opleving.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van 100 naar 50 is 50%.
Van 50 naar 75 = 50%.
-9%quote:Op donderdag 5 november 2020 15:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah. een groei in het laatste kwartaal van 30% nadat een kwartaal ervoor de economie 30% kleiner was geworden. Laat ik zo zeggen, daarmee kom je zeker niet op een groei over ene jaar van 30% uit.
quote:It’s also worth noting that, if counting were stopped now, Biden would win the presidency because he is ahead in Nevada, which would get him to the 270 electoral votes needed to win the White House.
Het is klaar hiermee.quote:
Ik zie zelf Georgia eerder bekend gemaakt worden dan Nevada, die moeten echt nog heel veel. PA zei altijd al niet voor vrijdag.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:40 schreef MoreDakka het volgende:
Als ik het goed begrijp krijgen we alleen een winnaar vandaag als Nevada en Arizona duidelijk voor Biden zijn? PA en Georgia lijken veel te traag.
Stel Biden wint alsnog Georgia, is het dan voorbij? Of zal Arizona toch ook echt gecalled moeten worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie zelf Georgia eerder bekend gemaakt worden dan Nevada, die moeten echt nog heel veel. PA zei altijd al niet voor vrijdag.
Wat Georgia ook wordt, dat valt ook binnen de recount marge.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie zelf Georgia eerder bekend gemaakt worden dan Nevada, die moeten echt nog heel veel. PA zei altijd al niet voor vrijdag.
Definieer voorbij.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Stel Biden wint alsnog Georgia, is het dan voorbij? Of zal Arizona toch ook echt gecalled moeten worden.
Ik heb eerlijk gezegd niet genoeg opgelet vandaag.
Als ik goed tel is Georgia net nog 1 te weinig. 269 dan.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Stel Biden wint alsnog Georgia, is het dan voorbij? Of zal Arizona toch ook echt gecalled moeten worden.
Fox News zou in dit scenario zeggen dat Biden heeft gewonnen, de rest wacht nog, Maar ik denk dat de marges in Georgia uiteindelijk te close wordt om te callen als alles geteld isquote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
AP heeft Arizona gecalled voor Biden. Dan zou het binnen zijn. Andere media heeft dat soms (nog) niet gedaanquote:Op donderdag 5 november 2020 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ik goed tel is Georgia net nog 1 te weinig. 269 dan.
Biden moet winnen:quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |