Daar kan Britney Spears wel een lieddje van maken.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
vertaald:
Bloody Marie, Bloody Marie, Bloody Marie. we offer this man's flesh and blood for your eternal youth. Bloody death seizes his body, throws it into darkness with his family. do not leave anyone in his family. Bloody Marie, bloody
Ja dat miste ik ook beetje, maar gewoon in wilde weg schieten dusquote:
Peilingen die het dichtst bij zaten in de rust belt.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:01 schreef Monolith het volgende:
Met Michigan inmiddels op +3% voor Biden kunnen we wel concluderen dat de +2 of +3 voor Trump die Trafalgar er had aardig afweek, al zat het FiveThirtyEight gemiddelde er net zo ver vanaf de andere kant op.
Fascinerend inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zie onder alle tweets deze week:
արյունոտ մարի, արյունոտ մարի, արյունոտ մարի: մենք առաջարկում ենք այս մարդու միսն ու արյունը ձեր հավերժ երիտասարդության համար: արյունոտ մահը որսում է իր մարմինը և ընտանիքի հետ նետում այն խավարի մեջ: իր ընտանիքում ոչ մեկին չթողնել: արյունոտ մարի, արյունոտ
Dat soort ongein. Is er weer een land met bots bezig?
Tieners, blijkbaar:quote:Op donderdag 5 november 2020 17:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zie onder alle tweets deze week:
արյունոտ մարի, արյունոտ մարի, արյունոտ մարի: մենք առաջարկում ենք այս մարդու միսն ու արյունը ձեր հավերժ երիտասարդության համար: արյունոտ մահը որսում է իր մարմինը և ընտանիքի հետ նետում այն խավարի մեջ: իր ընտանիքում ոչ մեկին չթողնել: արյունոտ մարի, արյունոտ
Dat soort ongein. Is er weer een land met bots bezig?
Ben me nu af aan het vragen of dit nu niet een kernonderdeel van zijn karakter en "successen" is geweest. Dat niet opgeven, en doorgaan tot het bittere einde. Zou zomaar kunnen dat het hem in de zakenwereld geen windeieren heeft gelegd.quote:
Pretty much the same, al dan niet iets closer.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
Is er nieuws of nog steeds hetzelfde als vanmorgen?
Verrassend weinig veranderd.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
Is er nieuws of nog steeds hetzelfde als vanmorgen?
Morgen weer een nieuwe dag.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Pretty much the same, al dan niet iets closer.
Gaat ie FoxNews, CNN of de media aanklagen ?quote:
Eerder een soort bluffen vanuit zelfoverschatting omdat z'n papa stinkend rijk was. Zie je wel vaker, kijk naar een Camiel Eurlings. Of naar Vindicat.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben me nu af aan het vragen of dit nu niet een kernonderdeel van zijn karakter en "successen" is geweest. Dat niet opgeven, en doorgaan tot het bittere einde. Zou zomaar kunnen dat het hem in de zakenwereld geen windeieren heeft gelegd.
Afhankelijk van z'n support denk ik, als 'ie verliest en er geen bewijs is voor fraude zal 'ie ook steeds meer support verliezen, dan druipt 'ie iig sneller af dan wanneer ook z'n supporters (of wellicht vooral de Republikeinen) roepen dat er fraude is.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gaat ie FoxNews, CNN of de media aanklagen ?
Ik denk ook dat Trump bij een verlies, letterlijk alles uit de kast zal laten trekken.
Trump is en blijft een straatvechter. In dat geval vooral benieuwd hoe lang het gaat duren.
Die huurt gewoon private security in en laat hem fysiek niet uit het witte huis halen.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gaat ie FoxNews, CNN of de media aanklagen ?
Ik denk ook dat Trump bij een verlies, letterlijk alles uit de kast zal laten trekken.
Trump is en blijft een straatvechter. In dat geval vooral benieuwd hoe lang het gaat duren.
Theoretisch kan het best, maar die persoon is zijn leven niet zeker daarna.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:33 schreef Vallon het volgende:
In hoeverre zou eigenzinnig gedrag van kiesmannen, die feitelijk de President kiezen, nog roet in het vertier gooien ?
Dat veronderstelde aantal van Biden op 270 lijkt mij voor iemand erg uitdagend om eeuwige roemruncht mee te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |