SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officile livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Gezien de trends en wat er nog moet komen denk ik dat Michigan uiteindelijk niet super close wordt, maar dat Biden een aantal procenten gaat winnen in Michigan.![]()
Zou mooi zijn als Biden Georgia nog kan pakken (kleine kans, maar toch). Dan is het in ieder geval duidelijk voorbij.![]()
![]()
De racistische bovenklasse
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Houtenbeen calls Joe Biden as the new elected president of the USA![]()
![]()
Ging met een vrij klein verschil voor Trump in 2016, maar dat zal Trump denk ik hoogstens een duizend of twee laten inlopen gok ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
We missen nog wel 95% van de stemmen uit Berrien County, Michigan![]()
Hoe dicht kan het bij elkaar liggen zeg...poh. Elke uitslag is in die zin een ramp voor een groot deel van de bevolking..al denk ik dat veel trumpers beter af zijn met biden en de democraten, alleen dat zelf niet doorhebben.![]()
Zou raar zijn met 150k inwoners in totaal en 79k stemmers tot nu toequote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
We missen nog wel 95% van de stemmen uit Berrien County, MichiganJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Leg uit?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe dicht kan het bij elkaar liggen zeg...poh. Elke uitslag is in die zin een ramp voor een groot deel van de bevolking..al denk ik dat veel trumpers beter af zijn met biden en de democraten, alleen dat zelf niet doorhebben.
Het is idd te hopen dat Biden ook Georgia pakt om geen gezeik te krijgen met allerlei recounts."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Hmm ja, Guardian geeft daar 5% geteld. Wellicht zijn ze abuisquote:Op woensdag 4 november 2020 15:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zou raar zijn met 150k inwoners in totaal en 79k stemmers tot nu toe![]()
Bron is waarschijnlijk AP, die geeft het ook bij de NOSquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm ja, Guardian geeft daar 5% geteld. Wellicht zijn ze abuisJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Bij CNN staat 95% geteld, zal wel een foutje zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm ja, Guardian geeft daar 5% geteld. Wellicht zijn ze abuis-nee-![]()
Overigens wel uitstekend dat de Staten die er toe doen nu lichtblauw zijn. Slaat weer wat grond onder rare juridische trucs weg.zie email 27 oktober![]()
Ik denk dat het aantal zwevende kiezers trouwens erg onderschat is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe dicht kan het bij elkaar liggen zeg...poh. Elke uitslag is in die zin een ramp voor een groot deel van de bevolking..al denk ik dat veel trumpers beter af zijn met biden en de democraten, alleen dat zelf niet doorhebben.
De geharnaste Democraten en Republikeinen roepen het hardst. Maar ik vermoed dat veel meer Amerikanen dan gedacht er totaal niet mee bezig zijn en met een beetje slim campagne voeren wel binnen te hengelen zijn.![]()
Ik ben persoonlijk heel benieuwd naar Pennsylvania.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Je kunt geen enkele vergelijking maken met onze maatstaven van rechts vs links op de VS.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef Stefanovich het volgende:
Zo is republikeinen in de VS allemaal federalisten, met een sterke hang naar globalisatie (in hun eigen voordeel). Echter zie gek genoeg dat juist ook de liberiteinse stemmers ook naar R trekken, omdat R staat voor eigen verantwoording (dus wij zouden zeggen Liberale denkwijze) maar zijn ze zeer conservatief als het aan komt op overheids bemoeinis (behalve als het gaat om veiligheid), en christelijke normen als arbortus. Waarin de democraten zich meer richten op beschermen van groepen en macht centreren naar overheden, maar juist (ook van oorsprong) zich meer richten op separatisme (dus losse staten etc). Nu lijken sommige aspecten het zelfde, maar zijn het niet.
In Nederland is er geen partij die ook maar in de buurt komt van de Republikeinen (het enige waar rechtse partijen de republikeinen op vinden, is het nationalisme, maar op staats niveau, want de republikeinen waren voorstander van de UNION van USA en zijn dat nog steeds vs de rechts nationalistische partijen in Europa allemaal anti federatie zijn.Dat de Republikeinen minder voorstander van hechtere /krachtigere EU is heel simpel omdat dit hun eigen machtspositiie in de wereld kan verkleinen, dus steunen ze hier de nationalistische partijen. Dus hun hebben andere belangen bij het niet slagen van de EU (behoud van macht), dan dat de nationalistische partijen in de EU hebben (krijgen van macht).
Je kun beide gewoon niet goed met elkaar vergelijken. .
[ Bericht 2% gewijzigd door Korenfok op 04-11-2020 15:27:46 ]![]()
Als Trump die kwijt raakt aan poststemmen ga ik chocomel inkopen voor de elfstedentochtquote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef NaturalScience het volgende:
Nog maar 36% van de stemmen is geteld in Alaska.....Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]
De racistische bovenklasse![]()
ja dat hij al gewonnen hadquote:Op woensdag 4 november 2020 15:22 schreef DonDruiper het volgende:
Trump nog wat gekke dingen geroepen de laatste 10 uren?
Wordt net wakker![]()
Behalve dat hij de overwinning heeft geclaimed en spreekt van massale fraude niet nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:22 schreef DonDruiper het volgende:
Trump nog wat gekke dingen geroepen de laatste 10 uren?
Wordt net wakkerzie email 27 oktober![]()
7 a 8 uur geleden. Jij vroeg de afgelopen 10 uur.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef DonDruiper het volgende:
Jaa maar dat was vannacht al toch?
Sindsdien radiostilte.![]()
Leuk, speciaal voor Donald die - toen hij nog gewoon burger was - ook via de post stemde…...quote:Op woensdag 4 november 2020 15:21 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als Trump die kwijt raakt aan poststemmen ga ik chocomel inkopen voor de elfstedentochtHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
Blue wave was leuk geweest, maar wellicht was dat veelste optimistisch met Trump aan de macht? Blue shift huh? I'll take it.![]()
Dus hij is voor zijn doen bijzonder kalmquote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Behalve dat hij de overwinning heeft geclaimed en spreekt van massale fraude niet nee.
Verdient hij eigenlijk wel een compliment voor![]()
En waarschijnlijk als hij binnen nu en 5 jaar weer burger is gewoon weer zal doen, en misschien zelfs weer democratisch stemt,quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Leuk, speciaal voor Donald die - toen hij nog gewoon burger was - ook via de post stemde…...![]()
PA loopt alweer een stukje in, blijkbaar is de ochtendploeg weer begonnen.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Voor mensen die normaal werken is het handiger om per post een stem uit te brengen dan uren in een rij voor een stemlokaal te staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef Marsenal het volgende:
Is er een uitleg waarom Republikeinen liever de deur uitgaan om te stemmen dan Democraten?![]()
![]()
Criminelen hebben toch geen stemrecht in de VS? 😇quote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef Korenfok het volgende:
[..]
En waarschijnlijk als hij binnen nu en 5 jaar weer burger is gewoon weer zal doen, en misschien zelfs weer democratisch stemt,![]()
Hier heb je wel een punt, maar dat kan dan weer gemakkelijker in een ja/nee format gegoten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Korenfok het volgende: [..] Nee, want ik denk dat referendums los moeten staan van de partij waar op je stemt. Stel een gemeente in Nederland stemt in januari voor het koopzondagen in een referendum (opkomst 60%), en in juli stemmen ze tijdens de gemeenteraad verkiezeingen massaal op een verschillende christelijke partijen christelijke partij totaal 48%, van het totale kiescollege (SPG 40%, CU 40 en overige 20% naar een lokale christelijke partij). De andere 52% gaan naar de andere partijen (VVD, PVDA, SP, conservatieve lokale partijen etc) (opkomst gemeente raadverkiezingen 58%), betekend deze uitslag nu dat ze wel of niet voorstander zijn van de koopzondag, en dit willen afscahffen?
"Verlaten" van de EU is dan weer lastiger omdat je daar weer in heel veel soorten en maten over kunt denken.![]()
Nu de rest van de Rust Belt om lijkt, denk ik dat Penn het ook wel redt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben persoonlijk heel benieuwd naar Pennsylvania.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Resultaten liggen op heel veel plekken heel dicht bij vier jaar geleden heb ik het idee. Past wel in het plaatje van de ingegraven stellingen, al te zien in de kaarsrechte approval ratings van Trump.![]()
Penn is wel pittig.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Nu de rest van de Rust Belt om lijkt, denk ik dat Penn het ook wel redt.
Biden staat daar momenteel 589.382 stemmen achter op trump en er moeten nog ongeveer 1.700.000 stemmen geteld worden.![]()
Rare stemming wel, 1 rare roepende republikein en 1 bij gebrek aan beter zijnde democraat, Amerika wordt er met beide niet beter op. Verbaast me nog steeds dat er niet een jonger iemand is die serieus deel kan nemen in deze race.![]()
Mensen onder 70 jaar doen niet mee bij de verkiezingen. Tjaquote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef HulkHeld het volgende:
Rare stemming wel, 1 rare roepende republikein en 1 bij gebrek aan beter zijnde democraat, Amerika wordt er met beide niet beter op. Verbaast me nog steeds dat er niet een jonger iemand is die serieus deel kan nemen in deze race.![]()
Dan moet Biden dus 2/3 van de mail-in binnenslepen. Zou nog best kunnenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Penn is wel pittig.
Biden staat daar momenteel 589.382 stemmen achter op trump en er moeten nog ongeveer 1.700.000 stemmen geteld worden.![]()
Dit had je maanden geleden ook kunnen zeggen?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef HulkHeld het volgende:
We mogen er ouwe mannen als Joe Biden en Bernie Sanders voor bedanken dat ze niet weten wanneer hun tijd geweest is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef HulkHeld het volgende:
Correctquote:Op woensdag 4 november 2020 15:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dit had je maanden geleden ook kunnen zeggen?![]()
Hij moet gewoon Nevada, Wisconsin en Michigan winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Penn is wel pittig.
Eerder de ikke ikke ikke en de rest kan stikke bovenklasse dus, en daaruit rolt o.a. racisme van nature voort.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]
De racistische bovenklasse![]()
Nog tig nachtjes slapenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben persoonlijk heel benieuwd naar Pennsylvania.![]()
![]()
Er waren jongere kandidaten bij de democraten, maar die maakten toch ook geen verpletterende indruk. En ik ben niet zo verbaasd dat een heel deel van de Amerikanen na Trump vooral naar degelijkheid, voorspelbaarheid en betrouwbaarheid zocht. Dat zijn toch meestal geen kenmerken van kandidaten van 40 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef HulkHeld het volgende:
Rare stemming wel, 1 rare roepende republikein en 1 bij gebrek aan beter zijnde democraat, Amerika wordt er met beide niet beter op. Verbaast me nog steeds dat er niet een jonger iemand is die serieus deel kan nemen in deze race.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Ja, hangt van Atlanta en mail ballots afquote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Is er nog een serieuze kans dat Georgia naar Biden gaat?![]()
Als Biden nog 102.212 stemmen krijgt wel jaquote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Is er nog een serieuze kans dat Georgia naar Biden gaat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ja. NYT heeft hem nog steeds licht favoriet zelfs.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Is er nog een serieuze kans dat Georgia naar Biden gaat?zie email 27 oktober![]()
Snel even de nepstemmengenerator van Milwaukee naar Atlanta transporterenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als Biden nog 102.212 stemmen krijgt wel ja![]()
![]()
Ja, maar geen grote kans. Misschien 70/30 voor Trump ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Slobeend het volgende:
De plekken waar er nog stemmen te halen valt zijn wel dunbevolkt. Het is een flinke rekensom in elk geval die zodra die af is, verouderd is. Het kan, maar ik denk niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Is er nog een serieuze kans dat Georgia naar Biden gaat?-nee-![]()
Mwah, zou er niet op rekenen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Is er nog een serieuze kans dat Georgia naar Biden gaat?Huilen dan.![]()
Gezien de "draai" van Hispanics lijkt mij dat een progressievere kandidaat dan Biden een vergelijkbaar of zelfs slechter resultaat zou opleveren.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er waren jongere kandidaten bij de democraten, maar die maakten toch ook geen verpletterende indruk. En ik ben niet zo verbaasd dat een heel deel van de Amerikanen na Trump vooral naar degelijkheid, voorspelbaarheid en betrouwbaarheid zocht. Dat zijn toch meestal geen kenmerken van kandidaten van 40 jaar.![]()
Trump staat daar +103,705 stemmen voor op Biden met nog 410,000 stemmen te tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Dat is best te doen lijkt me, zeker als het vooral Atlanta is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:43 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Trump staat daar +103,705 stemmen voor op Biden met nog 410,000 stemmen te tellen.![]()
En het is voornamelijk mail-in wat ze nog moeten tellen, dus wie weet.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:43 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Trump staat daar +103,705 stemmen voor op Biden met nog 410,000 stemmen te tellen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Als ik in mijn map zowel GA, NC als PA aan Trump geeft, maar Biden de rest (waar hij voorstaat), dan wint Biden alsnog. En zelfs PA en GA kunnen nog richting blauw geskewed worden. Ziet er erg goed uit voor Biden, godzijdank.![]()
Zou Trump de nacht wel gered hebben? Hij is zo stil op Twitter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Mississippi heeft na gisterenavond ook een nieuwe vlag:
Dat in God we trust had van mij weg mogen blijven maar ik vind het wel een leuk design.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Inderdaad, er zijn nu best nog wat Republikeinen die op Biden hebben gestemd (plekken waar Biden wint en ook de Republikeinse kandidaat van het Huis of de Senaat), dat was met een progressievere kandidaat denk ik niet gelukt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:43 schreef budha het volgende:
[..]
Gezien de "draai" van Hispanics lijkt mij dat een progressievere kandidaat dan Biden een vergelijkbaar of zelfs slechter resultaat zou opleveren.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Er zal eerst met Sean Hannity overlegd moeten worden hoe nu voorwaarts.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:46 schreef franklop het volgende:
Zou Trump de nacht wel gered hebben? Hij is zo stil op TwitterMy friends all drive horses![]()
Mwah, ze hebben voor Biden gekozen omdat ze hoopten dat een degelijke oude man die vaak across the aisle reikte, de Republikeinse kiezer kon overhalen. Als er iets hier duidelijk is met 93% R voor Trump, is dat de Republikeinse kiezer nooit iets anders zou stemmen. Ook The Lincoln Project heeft niets uitgehaald, en gezien de populariteit van Biden, deed Kamala ook niks. Ze hebben gewonnen vanwege Covid en alleen vanwege Covid. De Democraten moeten volgende keer gewoon een jong iemand fielden om hun eigen base te enthousiasmeren, de Republikeinen zijn verloren.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er waren jongere kandidaten bij de democraten, maar die maakten toch ook geen verpletterende indruk. En ik ben niet zo verbaasd dat een heel deel van de Amerikanen na Trump vooral naar degelijkheid, voorspelbaarheid en betrouwbaarheid zocht. Dat zijn toch meestal geen kenmerken van kandidaten van 40 jaar.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Eindelijk bezweken aan al die drugs die hij de afgelopen weken naar binnen heeft geharkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:46 schreef franklop het volgende:
Zou Trump de nacht wel gered hebben? Hij is zo stil op TwitterOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Eindelijk is Arizona ook officieel nu.
Grote batch met stemmen komt zojuist binnen waardoor het officieel niet meer mogelijk is om Arizona rood te kleuren.![]()
Die red mirage was vast een grote schok voor hemquote:Op woensdag 4 november 2020 15:46 schreef franklop het volgende:
Zou Trump de nacht wel gered hebben? Hij is zo stil op Twitter![]()
Kunnen ze in de armste staat van de VS zich in de politiek eens met wat nuttigs gaan bezig houden dan over het aanhouden van een separatistische vlag.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef Puddington het volgende:
[ afbeelding ]
Dat in God we trust had van mij weg mogen blijven maar ik vind het wel een leuk design.![]()
Gezellig ontbijtje bij de Trumps deze ochtendquote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef Draak31 het volgende:
Biden taking over![]()
Trump zal nu wel woest zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Of dat die ooit gezellig ontbijtenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Gezellig ontbijtje bij de Trumps deze ochtend
Er is een kans dat hij weer te horen is bij Fox & Friends in de ochtend. Al is Fox niet echt meer een "friend" van Trump sinds zij Arizona voor de Democraten calldenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Gezellig ontbijtje bij de Trumps deze ochtend
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Spreek voor jezelf, ik kijk wel uit naar vier jaar rust na deze clown.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:52 schreef ikbenrond het volgende:
Eigenlijk wel echt enorm goede televisie dit. Jammer dat we hierna weer 4 jaar moeten wachten.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Volgend jaar zijn we zelf weer aan de beurt, en Duitsland ookquote:Op woensdag 4 november 2020 15:52 schreef ikbenrond het volgende:
Eigenlijk wel echt enorm goede televisie dit. Jammer dat we hierna weer 4 jaar moeten wachten.![]()
Dit voelt als een spectaculaire finale na een 4 jaar durende serie.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:52 schreef ikbenrond het volgende:
Eigenlijk wel echt enorm goede televisie dit. Jammer dat we hierna weer 4 jaar moeten wachten.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
De season finale is nog ver weg.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:52 schreef ikbenrond het volgende:
Eigenlijk wel echt enorm goede televisie dit. Jammer dat we hierna weer 4 jaar moeten wachten.![]()
Obama was wel die frisse wind na Bush. Nu delen Bush en Trump vrij weinig eigenschappen maar na 8 jaar werd ie wel flink uitgekotst. Wat ook aan de opkomst en uitslag te zien was.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er waren jongere kandidaten bij de democraten, maar die maakten toch ook geen verpletterende indruk. En ik ben niet zo verbaasd dat een heel deel van de Amerikanen na Trump vooral naar degelijkheid, voorspelbaarheid en betrouwbaarheid zocht. Dat zijn toch meestal geen kenmerken van kandidaten van 40 jaar.![]()
Netflix heeft bevestigd; er komt nog een seizoen!quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die vind ik echt van die berichten waarvan ik denk "wat moet je ermee".quote:Op woensdag 4 november 2020 15:51 schreef ikbenrond het volgende:
CNN meldt dat een source uit het witte huis zegt dat Trump vannacht een driftbui had.
Zolang je niet weet waar het over gaat, kan je hier helemaal niks mee. Misschien was hij wel boos, dat zijn telefoon niet was opgeladen, zodat hij voor het slapen gaan niet kon twiteren.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Je weet het nooit met die gekke mail ballots, ik zie het maar zo gebeurenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Slobeend het volgende:
![]()
Hopelijk speelt zich dat af voor de jury in een strafzaakquote:Op woensdag 4 november 2020 15:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Netflix heeft bevestigd; er komt nog een seizoen!![]()
Zo enorm spannend wordt het bij ons nou ook weer niet hequote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we zelf weer aan de beurt, en Duitsland ook
Ah, de anonieme bron van CNNquote:Op woensdag 4 november 2020 15:51 schreef ikbenrond het volgende:
CNN meldt dat een source uit het witte huis zegt dat Trump vannacht een driftbui had.![]()
Denk niet dat onze verkiezingen heel spannend worden. VVD veruit de grootste en daarna een hoop partijen met tussen de 10 en 20 zetels.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we zelf weer aan de beurt, en Duitsland ookOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dat is toch wel iets. Fox dat Arizona zo vroeg callt voor Biden, terwijl CNN en NBC nog steeds undecided heeft staan. Daar ging het plannetje van Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er is een kans dat hij weer te horen is bij Fox & Friends in de ochtend. Al is Fox niet echt meer een "friend" van Trump sinds zij Arizona voor de Democraten callden![]()
Tja, een kandidaat met de kwaliteiten (zeker in campagnevoeren) van Obama heb je niet elke 4 jaar voor handen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Obama was wel die frisse wind na Bush. Nu delen Bush en Trump vrij weinig eigenschappen maar na 8 jaar werd ie wel flink uitgekotst. Wat ook aan de opkomst en uitslag te zien was.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Als je het lijntje hier door tekent zou het moeten lukkenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:54 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je weet het nooit met die gekke mail ballots, ik zie het maar zo gebeuren
https://www.nytimes.com/i(...)orgia-president.html![]()
Ook spannend voor mogelijke coalitiesquote:Op woensdag 4 november 2020 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk niet dat onze verkiezingen heel spannend worden. VVD veruit de grootste en daarna een hoop partijen met tussen de 10 en 20 zetels.![]()
Mississippi only exists to make Alabama look good.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef Puddington het volgende:
[ afbeelding ]
Dat in God we trust had van mij weg mogen blijven maar ik vind het wel een leuk design.![]()
En i.p.v. die vlag, hadden ze beter de spelling van hun naam vereenvoudigd.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Ja dat helpt niet natuurlijkquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Een fancy tabelletje van een of andere nieuwszender als officile uitslag waarmee gefraudeerd is aanmerkenquote:
Ze zijn wanhopig.![]()
Ik denk nog steeds dat als Bernie Sanders niet boven de markt was blijven hangen, dat Biden bij de voorverkiezingen eruit gegooid was ten gunste van Klobuchar.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, een kandidaat met de kwaliteiten (zeker in campagnevoeren) van Obama heb je niet elke 4 jaar voor handen.![]()
Er heeft nog nooit zoveel volk gestemd, dus de verliezer zal sowieso de grootste (qua popular vote) loser ooit zijn, laat dat een troost zijn.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit voelt als een spectaculaire finale na een 4 jaar durende serie.![]()
Tijdens zijn speech van vanochtend noemde hij Fox niet bij naam maar refereerde wel duidelijk naar Fox betreffende Arizona want idd de andere grote zenders hadden het nog op undecided.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:55 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dat is toch wel iets. Fox dat Arizona zo vroeg callt voor Biden, terwijl CNN en NBC nog steeds undecided heeft staanOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat blijkt. Maar je zou toch denken dat in een vrij land met zoveel inwoners je toch wel gewoon frequent een goede aanwas hebt. Het is nu imo al jaren niks qua presidentskandidatenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, een kandidaat met de kwaliteiten (zeker in campagnevoeren) van Obama heb je niet elke 4 jaar voor handen.![]()
Ik moest zo lachen vier jaar geleden. Bij de Amerikaanse verkiezingen gingen RTL en NOS heel de nacht door, maar bij de Nederlandse verkiezingen stopten ze gewoon rustig om 2 uur. Snap ik wel natuurlijk, mensen moeten toch slapen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we zelf weer aan de beurt, en Duitsland ook![]()
Eerder de eervolle poedelprijsquote:Op woensdag 4 november 2020 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er heeft nog nooit zoveel volk gestemd, dus de verliezer zal sowieso de grootste loser ooit zijn, laat dat een troost zijn.
Walter Mondale is volgens mij de grootste loser ooit![]()
De Amerikaanse uitslagen worden dan ook in onze nacht bekend. De onze zijn dan wel bekend.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:58 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen vier jaar geleden. Bij de Amerikaanse verkiezingen gingen RTL en NOS heel de nacht door, maar bij de Nederlandse verkiezingen stopten ze gewoon rustig om 2 uur. Snap ik wel natuurlijk, mensen moeten toch slapen.![]()
In Nederland bepalen de laatste stemmen een restzetel ofzo dat geeft geen drama, terwijl in de VS enkele duizenden stemmen in de VS een compleet staat kunnen omdraaien wat enorme drama kan veroorzakenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:58 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen vier jaar geleden. Bij de Amerikaanse verkiezingen gingen RTL en NOS heel de nacht door, maar bij de Nederlandse verkiezingen stopten ze gewoon rustig om 2 uur. Snap ik wel natuurlijk, mensen moeten toch slapen.![]()
Probleem bij de democraten is gewoon dat enkele prominente bejaarden gewoon in de weg zaten voor de nieuwere generatie.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar je zou toch denken dat in een vrij land met zoveel inwoners je toch wel gewoon frequent een goede aanwas hebt. Het is nu imo al jaren niks qua presidentskandidaten
Voordeel is dat die bij de volgende ronde echt veel te oud zijn.![]()
Toch niet zo vreemd als de laatste stemlokalen midden in de nacht Nederlandse tijd dichtgaan. Ok, je kunt het wat overdreven aandacht vinden voor buitenlandse verkiezingen. Maar de vergelijking met tijd is een beetje onzinnig.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:58 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie niet in AVK?
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #18 BidenGODRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Je bent bekend met het principe van tijdzones?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:58 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen vier jaar geleden. Bij de Amerikaanse verkiezingen gingen RTL en NOS heel de nacht door, maar bij de Nederlandse verkiezingen stopten ze gewoon rustig om 2 uur. Snap ik wel natuurlijk, mensen moeten toch slapen.My friends all drive horses![]()
Zou erg gunstig zijn voor Biden uiteraard, ook met het oog op mogelijk opstandige kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Verwachtingen (WaPo) voor PA zien er gunstig uit voor Biden.
[ afbeelding ]You can learn anything, the secret lies in discipline.
Mee eens, en dat moet verholpen worden. Zo'n Sanders bleef ook veel te lang hangen naar mijn mening. Wat dat betreft was Biden meer een polderoplossingquote:Op woensdag 4 november 2020 16:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Probleem bij de democraten is gewoon dat enkele prominente bejaarden gewoon in de weg zaten voor de nieuwere generatie.
Voordeel is dat die bij de volgende ronde echt veel te oud zijn.![]()
![]()
Wat zou Fehullah Gulen gestemd hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Verwachtingen (WaPo) voor PA zien er gunstig uit voor Biden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
In Nederland hebben we om 2 uur dan ook gewoon een uitslag. Sterker nog, vaak heb je voor middernacht al een heel betrouwbaar beeld. Komt ook door evenredige vertegenwoordiging ipv districtenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:58 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen vier jaar geleden. Bij de Amerikaanse verkiezingen gingen RTL en NOS heel de nacht door, maar bij de Nederlandse verkiezingen stopten ze gewoon rustig om 2 uur. Snap ik wel natuurlijk, mensen moeten toch slapen.zie email 27 oktober![]()
En ook een (snelle) uniforme telprocedure. In de VS is het per staat verschillendquote:Op woensdag 4 november 2020 16:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In Nederland hebben we om 2 uur dan ook gewoon een uitslag. Sterker nog, vaak heb je voor middernacht al een heel betrouwbaar beeld. Komt ook door evenredige vertegenwoordiging ipv districten![]()
Ja het partijbestuur en de andere kandidaten zijn toen Sanders maar boven de markt bleef hangen maar achter Biden gaan staan, die daarvoor eigenlijk weinig kans leek te hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mee eens, en dat moet verholpen worden. Zo'n Sanders bleef ook veel te lang hangen naar mijn mening. Wat dat betreft was Biden meer een polderoplossing
Eigenlijk zag ik toen meer wat in Klobuchar. Ook een beetje saai en degelijk maar ook vrouw. Dus een goede compromiskandidaat voor de diverse vleugels.![]()
En een fatsoenlijk werkend stemsysteem met automatische kiezersregistratie en een stemkantoor op 800m van je huis.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In Nederland hebben we om 2 uur dan ook gewoon een uitslag. Sterker nog, vaak heb je voor middernacht al een heel betrouwbaar beeld. Komt ook door evenredige vertegenwoordiging ipv districten
Ik snap werkelijk waar niet dat de VS zo'n verrot kiessysteem heeft dat je uren moet wachten om je stem uit te brengen.
Dat is gewoon echt tegenwerken van je eigen democratie.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Inderdaad, in de afgelopen 12 jaar nooit hoeven wachten, altijd op loopafstand, een gymzaal van een basisschool of de kantine van een bejaarden tehuis ofzo. Bizarre praktijken daar in de VSquote:Op woensdag 4 november 2020 16:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En een fatsoenlijk werkend stemsysteem met automatische kiezersregistratie en een stemkantoor op 800m van je huis.
Ik snap werkelijk waar niet dat de VS zo'n verrot kiessysteem heeft dat je uren moet wachten om je stem uit te brengen.
Dat is gewoon echt tegenwerken van je eigen democratie.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Erg fijn trouwens dat het stemmen gisteren gewoon rustig is verlopen. Heb tenminste geen berichten gezien van relletjes of misstanden?Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Sanders was nog altijd enorm populair. Sowieso ben ik heel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren binnen de Democraten. Ze gaan de verkiezingen winnen en dat zal even voor euforie en opluchting zorgen, maar hoe gaat Biden de "hard-left" die vl rigoureuzere veranderingen willen zien dat hij voor ogen heeft, tevreden houden?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mee eens, en dat moet verholpen worden. Zo'n Sanders bleef ook veel te lang hangen naar mijn mening. Wat dat betreft was Biden meer een polderoplossing![]()
De tankactie was wel een misser, maar Mondale haalde tenminste nog 13 kiesmannen. Alf Landon in 1936 (tegen Roosevelt) bleef steken op 8.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:58 schreef Hexagon het volgende:
Walter Mondale is volgens mij de grootste loser ooit"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Nee, die Proud Boys lieten het een beetje afwetenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Erg fijn trouwens dat het stemmen gisteren gewoon rustig is verlopen. Heb tenminste geen berichten gezien van relletjes of misstanden?![]()
Hoe laat komt het Mueller rapport online?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Trouwens, hoeveel honderden miljoenen had Bloomberg uitgegeven voor Biden in Florida, Ohio en Texas?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die heeft dat waarschijnlijk al lang terugverdient johquote:Op woensdag 4 november 2020 16:10 schreef Szura het volgende:
Trouwens, hoeveel honderden miljoenen had Bloomberg uitgegeven voor Biden in Florida, Ohio en Texas?
Nog niet, die is de Republikeinse Propagandamachine aan het fabriceren as we speak.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Erg fijn trouwens dat het stemmen gisteren gewoon rustig is verlopen. Heb tenminste geen berichten gezien van relletjes of misstanden?![]()
Die kerel heeft wel de slechtste reclame investeringen ooit gedaanquote:Op woensdag 4 november 2020 16:10 schreef Szura het volgende:
Trouwens, hoeveel honderden miljoenen had Bloomberg uitgegeven voor Biden in Florida, Ohio en Texas?![]()
![]()
Haha de zout is real. Hij gaat proberen de boel te beflikkeren maar zelfs Fox News geloofd zijn shit niet. Doeii Dump.![]()
Mooi hoe populisten zich altijd het slachtoffer voelen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Je gaat de kneuterigheid van het Nederlands stemsysteem toch wel waarderen als je beelden van die enorme rijen zietquote:Op woensdag 4 november 2020 16:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, in de afgelopen 12 jaar nooit hoeven wachten, altijd op loopafstand, een gymzaal van een basisschool of de kantine van een bejaarden tehuis ofzo. Bizarre praktijken daar in de VS![]()
Is het niet de dems die 600 advocaten klaar hebben staan als de uitkomst ze niet bevalt?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nog niet, die is de Republikeinse Propagandamachine aan het fabriceren as we speak.
Dat zei Hillary Clinton.
Ze hebben ook een hek om het witte huis geplaatst vanwege de antifa en BLM.![]()
Wisconsin en Michigan lijken toch wel een duidelijke richting uit te gaan.
Hoe "stabiel" is Nevada? Kan dat nog switchen?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Met die tank was Dukakis, niet Mondale.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
De tankactie was wel een misser, maar Mondale haalde tenminste nog 13 kiesmannen. Alf Landon in 1936 (tegen Roosevelt) bleef steken op 8.![]()
Niks kneuterigs aan, gewoon goed geregeld zoals het heurt.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je gaat de kneuterigheid van het Nederlands stemsysteem toch wel waarderen als je beelden van die enorme rijen ziet
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #19 BidenGOD
Kom allemaal in AVK. Geen zin om steeds topics te wisselen
Revolutions are the locomotives of history.
De verkiezingsafdeling van FOX is dan ook van een stuk hoger niveau dan de rest van die club. Gewoon een van de betere in de VSquote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef Draak31 het volgende:
Haha de zout is real. Hij gaat proberen de boel te beflikkeren maar zelfs Fox News geloofd zijn shit niet. Doeii Dump.zie email 27 oktober![]()
Moet nog 16 procent van Clark County (Las Vegas) binnenkomen. Denk dat het wel genoeg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe "stabiel" is Nevada? Kan dat nog switchen?![]()
Maar ik hoop wel dat de Democraten leren over hun debacle in Florida en Texas. Er valt immers veel te halen daar en ze de latino's kunnen verleiden met iets. En de angst uit hun hoofd krijgen voor "socialisme".![]()
FRAUDE!!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[ twitter ]
Trumpie snapt er niets vanHuilen dan.![]()
Biden nu 16.000 voorsprong MichiganRevolutions are the locomotives of history.
Vond ik ook. Ik eis nu dat we nu Florida, Texas, Ohio terugzetten. Biden begon toen ook zo lekker en opeens op magische manier verdwenen zijn voorsprong daar in Republikeinse statenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[ twitter ]
Trumpie snapt er niets van![]()
Ik blijf me erover verbazen dat ie dat eigenlijk altijd doet en ermee wegkomtquote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef Hexagon het volgende:
Man man, wat laat die man zich toch kennen![]()
Hahaha prachtig dit. Wat een top tier entertainment zeg. Heerlijk vanuit het mooie voortvarende Nederland.![]()
Ik vind het meer gevaarlijk dan grappig.
Er zijn mij iets te veel paranode mensen met iets te veel wapens in Amerika om te lachen om deze parodie op een politicus.My friends all drive horses![]()
Oh jaquote:Op woensdag 4 november 2020 16:14 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Met die tank was Dukakis, niet Mondale.. Nou, dat is dan een goede derde
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Ik denk niet dat ze mij vanaf zo'n grote afstand gaan raken met die wapens.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het meer gevaarlijk dan grappig.
Er zijn mij iets te veel paranode mensen met iets te veel wapens in Amerika om te lachen om deze parodie op een politicus.![]()
Een Geert Wilders loopt ook al meer dan 20 jaar rond in de tweede kamer, en iedere keer verbaas je je erover wat hij nu weer kan roepen. Niet enkel via twitter of kranten, maar in de tweede kamer tijdens algemene beschouwingen. Het heeft totaal geen effect (beleidsmatig), maar mensen vinden het prima, en blijven op hem stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat ie dat eigenlijk altijd doet en ermee wegkomtHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
Marginale figuren die wat roepen in de marge, is wat anders dan ze Presidentje laten spelen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een Geert Wilders loopt ook al meer dan 20 jaar rond in de tweede kamer, en iedere keer verbaas je je erover wat hij nu weer kan roepen. Niet enkel via twitter of kranten, maar in de tweede kamer tijdens algemene beschouwingen. Het heeft totaal geen effect (beleidsmatig), maar mensen vinden het prima, en blijven op hem stemmen.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
tering die amerikaanse reclames: koop deze protene shake, koop deze medicatie, neem deze medicare.. Wat een kak land haha![]()
Pensylvania winnen door Biden is helemaal niet onmogelijk. Het platteland lijkt aardig af qua tellen, de grote steden nog niet.
https://www.foxnews.com/e(...)s/state/pennsylvania. Philadelphia, 63% geteld, 77% Biden.![]()
Geert is gewoon een rasechte beroepspolitici, die al jaren werkt en helpt in het beleid van de nederlandse politiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een Geert Wilders loopt ook al meer dan 20 jaar rond in de tweede kamer, en iedere keer verbaas je je erover wat hij nu weer kan roepen. Niet enkel via twitter of kranten, maar in de tweede kamer tijdens algemene beschouwingen. Het heeft totaal geen effect (beleidsmatig), maar mensen vinden het prima, en blijven op hem stemmen.![]()
Dems hebben die klaarstaan voor als Trump gaat bitchen, je draait het om. En die hekken etc zijn er oa voor rellen, van wie dan ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:13 schreef CopyOK het volgende:
[..]
Is het niet de dems die 600 advocaten klaar hebben staan als de uitkomst ze niet bevalt?
Dat zei Hillary Clinton.
Ze hebben ook een hek om het witte huis geplaatst vanwege de antifa en BLM.What Would Goku Do![]()
Die man op Twitter. Kan toch niet meer dat dit berhaupt een politicus is
.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 16:37:45 ]![]()
Blijft triest dat er zoveel mensen stemmen op zo'n schertsfiguur met autoritaire neigingen![]()
Maar goed hij kan zijn koffers gaan pakken
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Inderdaad, bij het domme jongetje in de klas kan je nog denken “ach, we weten wie het zegt”, maar bij de president van de VS zou dat toch wat ongebruikelijker moeten zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Marginale figuren die wat roepen in de marge, is wat anders dan ze Presidentje laten spelen.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Waarom neemt niemand die man in bescherming?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hij is alweer overgeschakeld naar all-caps
[ twitter ]![]()
HAHA HIJ IS WAKKER
Wat een geweldige tweet. Zou een mooie historische tweet van het einde van het tijdperk zijn zeg."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Nou ja, hij kan zijn koffers pakken (waarschijnlijk), maar dit ziet er niet naar uit dat het een vreedzame overdracht gaat worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Kijkertje het volgende:
Blijft triest dat er zoveel mensen stemmen op zo'n schertsfiguur met autoritaire neigingen![]()
Maar goed hij kan zijn koffers gaan pakken“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
In Florida tellen stemmen die na de verkiezingsdag binnenkomen niet meer mee. Duizenden stemmen zijn dus voor niets uitgebracht omdat de post ze niet op tijd heeft kunnen bezorgen.![]()
Vond deze wel goed.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
En dat kan sabotage zijn. Wat een teringzooi daar..quote:Op woensdag 4 november 2020 16:40 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
In Florida tellen stemmen die na de verkiezingsdag binnenkomen niet meer mee. Duizenden stemmen zijn dus voor niets uitgebracht omdat de post ze niet op tijd heeft kunnen bezorgen.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Twotter plaatst z'n gezwam al onder een waarschuwing
Zoiets zag echt niemand aankomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:40 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
In Florida tellen stemmen die na de verkiezingsdag binnenkomen niet meer mee. Duizenden stemmen zijn dus voor niets uitgebracht omdat de post ze niet op tijd heeft kunnen bezorgen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Het is echt te hopen dat Biden Arizona houdt (wat nog niet is gecalled door ABC) en zo veel mogelijik van die andere staten wint, om het besef er goed in te krijgen dat hij verloren heeft... om zo de kans op een vreedzame overdracht van de macht te vergroten (en de kans op ratfuckery te verkleinen).“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Waarom?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom neemt niemand die man in bescherming?
Hij wordt straks misschien herkozen.
Eveything goes swimmingly
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Absoluut. Alleen zet me dat wel aan het denken: Wat ga jij dan nu eigenlijk doen s'nachts? Nu Trump van het podium gaat verdwijnen kun je niet meer FOK! volposten met de usual Twitter-stream aan negatieve berichtgeving omtrent Trump dan wel de Republikeinenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Kijkertje het volgende:
Maar goed hij kan zijn koffers gaan pakken.
Men had nooit via post moeten stemmen. Dit was gewoon een belachelijk idee om mee te beginnen. Dr ligt het issue, niet bij mogelijke "sabotage".quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dat kan sabotage zijn. Wat een teringzooi daar..
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 16:43:58 ]![]()
De Trump campagne verwacht dat ze nog steeds winnen door het volgende:
Dan krijg je dit en is niet onmogelijk als je kijkt naar wat er nog geteld moet worden.
Al denk ik dan eerder dit
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Komen uit dat gebied dan 0 Trump stemmen? Best raarquote:Op woensdag 4 november 2020 16:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Hoe zit dat dan? Ziet er wel daadwerkelijk vrij vreemd uit.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Voor zover ik weet doen ze dat al jaren, maar met zo'n beladen verkiezing als deze had ik het heroverwogen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen zet me dat wel aan het denken: Wat ga jij dan nu eigenlijk doen s'nachts? Nu Trump van het podium gaat verdwijnen kun je niet meer FOK! volposten met de usual Twitter-stream aan negatieve berichtgeving omtrent Trump dan wel de Republikeinen.
[..]
Men had nooit via post moeten stemmen. Dit was gewoon een belachelijk idee om mee te beginnen. Dr ligt het issue, niet bij mogelijke "sabotage".
Maar goed, je hebt er niet eens een id plicht bij het stemmen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik vraag me sowieso af, hebben er dan gewoon gn Republikeinen gestemd via de post? Dat kan toch haast niet zou je zeggen, dat dit alleen Democraten zijn geweest? Wel een situatie hoor![]()
![]()
Dat kan natuurlijk niet. Het is wellicht fake, maar vind het apart dat er niet meteen een reactie is die zegt dat het fake is + onderbouwing + veel likes nadat het aandacht heeft gekregen van Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:44 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Komen uit dat gebied dan 0 Trump stemmen? Best raar![]()
Het is meer dat als je een regio hebt wat al 80% Democratisch stemt en dan ook nog eens het smaldeel wat stemt via de post pakt, het hele hoge percentages kunnen worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me sowieso af, hebben er dan gewoon gn Republikeinen gestemd via de post? Dat kan toch haast niet zou je zeggen, dat dit alleen Democraten zijn geweest? Wel een situatie hoor“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Een identificatieplicht is zogenaamd het "onderdrukken" van bepaalde minderheden. Lees: geen identificatieplicht zou de Democraten ten goede komen want dan kunnen die allemaal niet geregistreerde kiezers naar de stembus lokken.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doen ze dat al jaren, maar met zo'n beladen verkiezing als deze had ik het heroverwogen.
Maar goed, je hebt er niet eens een id plicht bij het stemmen![]()
En nog steeds doet de media alsof het spannend is..
Biden staat inmiddels al voor en met stemmen die nog geteld worden wordt dat alleen maar meer het geval![]()
Biden staat er zeer goed voor maar 'de media' is gewoon voorzichtig.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:47 schreef VacaLoca het volgende:
En nog steeds doet de media alsof het spannend is..
Biden staat inmiddels al voor en met stemmen die nog geteld worden wordt dat alleen maar meer het geval![]()
Ja en dan moet hij bij andere wereldleiders op bezoek die hebben gezien wat voor kindje het is.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom?
Hij wordt straks misschien herkozen.
Eveything goes swimmingly![]()
Maak je maar geen zorgen over mij hoor, ik vemaak me wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:43 schreef Dejannn het volgende:
Absoluut. Alleen zet me dat wel aan het denken: Wat ga jij dan nu eigenlijk doen s'nachts? Nu Trump van het podium gaat verdwijnen kun je niet meer FOK! volposten met de usual Twitter-stream aan negatieve berichtgeving omtrent Trump dan wel de Republikeinen.
![]()
Hoofdzaak: Biden gaat het redden.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:44 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Komen uit dat gebied dan 0 Trump stemmen? Best raarZoals al eerder aangegeven. In sommige staten zijn de post-stemmen al eerder gesorteerd (Trump of Biden).quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet. Het is wellicht fake, maar vind het apart dat er niet meteen een reactie is die zegt dat het fake is + onderbouwing + veel likes nadat het aandacht heeft gekregen van Trump.
Die stapels worden gedurende de dag gecontroleerd en dan vrijgegeven.![]()
Verder kan el presidente natuurlijk als hij een zaak denkt te hebben dit voorleggen aan een rechter in plaats van aan random twitterpubliek die dan maar met een verklaring moeten komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:50 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Zoals al eerder aangegeven. In sommige staten zijn de post-stemmen al eerder gesorteerd (Trump of Biden).
Die stapels worden gedurende de dag gecontroleerd en dan vrijgegeven.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Tja volgens hun grote leider is dat allemaal fraude dus dan doen ze dat nietquote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me sowieso af, hebben er dan gewoon gn Republikeinen gestemd via de post? Dat kan toch haast niet zou je zeggen, dat dit alleen Democraten zijn geweest? Wel een situatie hoor![]()
Ik zou denken dat wanneer je enveloppen openmaakt, je eerst sorteert op naam en daarna het aantal gaat tellen. Het kan dus zijn dat ze de stapel Biden hebben geteld en dat er ook nog een stapeltje Trump ligt die zo wordt toegevoegd?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Hoe zit dat dan? Ziet er wel daadwerkelijk vrij vreemd uit.![]()
Is er eigenlijk niemand in zijn omgeving die zegt: "you know Donald, doe maar niet".Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Als stemmer word je geregistreerd naar partij. Is logischer om daarop te sorterenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zou denken dat wanneer je enveloppen openmaakt, je eerst sorteert op naam en daarna het aantal gaat tellen. Het kan dus zijn dat ze de stapel Biden hebben geteld en dat er ook nog een stapeltje Trump ligt die zo wordt toegevoegd?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Nee, want die kunnen geen Nederlands.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:54 schreef Harvest89 het volgende:
Is er eigenlijk niemand in zijn omgeving die zegt: "you know Donald, doe maar niet".
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:50 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Zoals al eerder aangegeven. In sommige staten zijn de post-stemmen al eerder gesorteerd (Trump of Biden).
Die stapels worden gedurende de dag gecontroleerd en dan vrijgegeven.Ah ja, plausibel. Wel extreem goed gesorteerd danquote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zou denken dat wanneer je enveloppen openmaakt, je eerst sorteert op naam en daarna het aantal gaat tellen. Het kan dus zijn dat ze de stapel Biden hebben geteld en dat er ook nog een stapeltje Trump ligt die zo wordt toegevoegd?![]()
![]()
Thx, dat wist ik niet. In dat geval kan er ook nog opeens voor Trump grote aantal stemmen binnenkomen. Met andere worden waarschijnlijk pas op ze vroegst morgen een uitslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:50 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Die stapels worden gedurende de dag gecontroleerd en dan vrijgegeven.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Pennsylvania he ... dus misschien wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, want die kunnen geen Nederlands.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat zou Fehullah Gulen gestemd hebben
Trump heeft een goede relatie met Erdogan.![]()
Gijscoman
![]()
Hou hoog de naam van N.E.C.![]()
Maar als je een verkeerd gesorteerde stem vindt, dan plaats je die toch in de andere stapel. Het is eerder zo dat bij de tweede stapel nog wel wat van de eerste stapel gevonden kan worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Ah ja, plausibel. Wel extreem goed gesorteerd dan![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door Anonymousz op 04-11-2020 17:00:52 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Mi blauw![]()
?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Je zou toch denken dat ze die stapels vrij snel na elkaar invoeren.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Thx, dat wist ik niet. In dat geval kan er ook nog opeens voor Trump grote aantal stemmen binnenkomen. Met andere worden waarschijnlijk pas op ze vroegst morgen een uitslag.![]()
Waarschijnlijk Biden en Trump stemmen gescheiden, apart geteld en apart ingevoerd in het systeem. Aan het begin van de avond zie je een vergelijkbare jump voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Hoe zit dat dan? Ziet er wel daadwerkelijk vrij vreemd uit.
Absoluut geen bewijs van fraude.![]()
Als Biden alleen Michigan en Wisconsin wint en Trump Pennsylvania, NC En Georgia, dan wordt het dus een week wachten op Nevada?![]()
En vooral een potentieel erg goede bruggenbouwer de komende vier jaar. Genoeg wonden die moeten genezen na vier jaar die oranje twitterclown.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Biden meeste stemmen ooit.
Goed dat de Democratic Party het talent in hem zag dit jaarAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Het zou ook een week wachten op Pennsylvania kunnen worden, dus dat hou je toch.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:03 schreef VacaLoca het volgende:
Als Biden alleen Michigan en Wisconsin wint en Trump Pennsylvania, NC En Georgia, dan wordt het dus een week wachten op Nevada?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wellicht als Arizona ook gecalled wordt niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:03 schreef VacaLoca het volgende:
Als Biden alleen Michigan en Wisconsin wint en Trump Pennsylvania, NC En Georgia, dan wordt het dus een week wachten op Nevada?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Pennsylvania Dutch is Duitsquote:Op woensdag 4 november 2020 16:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Pennsylvania he ... dus misschien wel.![]()
![]()
Een ID verkrijgen is nogal ingewikkeld in veel staten, eerst dat fixen alvorens identificatie verplichten.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:47 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Een identificatieplicht is zogenaamd het "onderdrukken" van bepaalde minderheden. Lees: geen identificatieplicht zou de Democraten ten goede komen want dan kunnen die allemaal niet geregistreerde kiezers naar de stembus lokken.What Would Goku Do![]()
Moet gelijk denken aan dat filmpje van die kerel die dat in Harlem ging navragen en echt belachelijk werd gemaakt door die minderhedenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:47 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Een identificatieplicht is zogenaamd het "onderdrukken" van bepaalde minderheden. Lees: geen identificatieplicht zou de Democraten ten goede komen want dan kunnen die allemaal niet geregistreerde kiezers naar de stembus lokken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Maar Biden's win nu is toch MI - WI - AZ - NV?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wellicht als Arizona ook gecalled wordt niet.
Dus zonder NV heeft hij nog een andere staat nodig."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
En een rijbewijs krijgen is weer vrij simpel, daarvoor hoef je alleen maar een adres te hebben, niet noodzakelijkerwijs ingeschreven te staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef viagraap het volgende:
[..]
Een ID verkrijgen is nogal ingewikkeld in veel staten, eerst dat fixen alvorens identificatie verplichten.
Maar goed, het is daar sowieso vrij simpel de identiteit van iemand anders aan te nemen, zeker als het iemand is die overleden is, je zou dus in feite zelfs vrij simpel in 3 verschillende staten een persoonlijkheid kunnen hebben en kunnen stemmen.
Het is wat dat betreft een bizar land.![]()
Kennelijk niet, anders hadden die 4 jaar geleden al wel ingegrepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:54 schreef Harvest89 het volgende:
Is er eigenlijk niemand in zijn omgeving die zegt: "you know Donald, doe maar niet".Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
In North Dakota is een Republikein gekozen in het huis van afgevaardigden van die staat.
Klein probleempje, de man is vorige maand overleden aan de gevolgen van corona.My friends all drive horses![]()
Is natuurlijk ook allemaal anekdotisch maar tochquote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan dat filmpje van die kerel die dat in Harlem ging navragen en echt belachelijk werd gemaakt door die minderheden"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Die had ik al als called voor Biden beschouwdquote:Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wellicht als Arizona ook gecalled wordt niet.![]()
AZ en NV zijn nog niet gecalled toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:09 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Maar Biden's win nu is toch MI - WI - AZ - NV?
Dus zonder NV heeft hij nog een andere staat nodig.
Edit: o toch AZ toch wel
Ja dan zou het NV kunnen worden. Bleh"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
En dan dacht ik dat de mensen die op een overleden persoon stemden dom waren, maar dit scheelt maar weinig.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Hexagon het volgende:
Toch nog 60.000 stemmen voor Kanye West![]()
AZ - WI - NV en MI en het is klaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:09 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Maar Biden's win nu is toch MI - WI - AZ - NV?
Dus zonder NV heeft hij nog een andere staat nodig.
Dan tellen Penn of GA niet eens meerZuiger van het FOK!-OMT![]()
Liever een dooie dan een socialist!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
In North Dakota is een Republikein gekozen in het huis van afgevaardigden van die staat.
Klein probleempje, de man is vorige maand overleden aan de gevolgen van corona.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Fox en AP hebben Arizona al gecallt voor Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als Biden alleen Michigan en Wisconsin wint en Trump Pennsylvania, NC En Georgia, dan wordt het dus een week wachten op Nevada?
NYT, CNN en NBC nog niet![]()
Nee, iemand die nee tegen Trump zegt verkeert niet in zijn omgeving.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:54 schreef Harvest89 het volgende:
Is er eigenlijk niemand in zijn omgeving die zegt: "you know Donald, doe maar niet".![]()
Broken Woodchipper?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
Klein probleempje, de man is vorige maand overleden aan de gevolgen van corona.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Dat hebben Fox en AP helemaal niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:13 schreef L3gend het volgende:
[..]
Fox en AP hebben Arizona al gecallt voor Trump
NYT, CNN en NBC nog niet
Fox heeft AZ ook op Biden staan en is er verder stil over.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:13 schreef L3gend het volgende:
[..]
Fox en AP hebben Arizona al gecallt voor Trump
NYT, CNN en NBC nog nietHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat hebben Fox en AP helemaal niet.
Fox heeft AZ ook op Biden staan en is er verder stil over.Oeps foutje, bedoelde Biden natuurlijkquote:![]()
Ergens trouwens al wat bekend over de verkiezingen in Texas? Lijkt me dat het niet gelukt is om een democratische meerderheid te krijgen in het parlement van Texas, maar zie nergens uitslagen daarvan![]()
Echt super mooi dit. Biden heeft zelfs meer stemmen gehaald dan Obama. Overwinning is eigenlijk nu wel zeker.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Ik lees op o.a. fivethirtyeight dat er een storing was waardoor nog niet alle stemmen zijn meegeteld in Arizona. De Trump campagne gaat er vanuit dat die missende stemmen een verschil van 30.000 in het voordeel van Trump gaan maken. Het zal me benieuwen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:13 schreef L3gend het volgende:
[..]
Fox en AP hebben Arizona al gecallt voor Biden
NYT, CNN en NBC nog niet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 17:29:59 ]![]()
Het is toch wel hogere wiskunde en gegoochel met cijfertjes en county’s.![]()
Als...dan...wl...niet...just...possible...![]()
Lieve mensen. Zou het dan toch echt? Dat Trump zijn koffers mag pakken. En dat ie verliest van Biden?
Ik had het eigenlijk niet voor mogelijk gehouden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
https://apps.texastribune(...)results/#texas-housequote:Op woensdag 4 november 2020 17:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ergens trouwens al wat bekend over de verkiezingen in Texas? Lijkt me dat het niet gelukt is om een democratische meerderheid te krijgen in het parlement van Texas, maar zie nergens uitslagen daarvan
Telling nog niet afgerond, verwachting is dat de verhoudingen nauwelijks wijizigen tov wat het nu is.![]()
Overigens mijn complimenten voor de mods hier. Had een bloedbad aan comments verwacht maar het viel me reuze mee.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Dat maakt het tegelijkertijd bezopen en - voor de volgers - erg leuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:28 schreef AnneX het volgende:
Het is toch wel hogere wiskunde en gegoochel met cijfertjes en county’s.![]()
Als...dan...wl...niet...just...possible..."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Oud governor van Wisconsin (GOP) niet blij dat Liberatische kandidaat schijnbaar stemmen heeft gepakt ten koste van Trump in Wisconsin![]()
Ralph Nader en Jill Stein vinden dit leukquote:Op woensdag 4 november 2020 17:31 schreef L3gend het volgende:
Oud governor van Wisconsin (GOP) niet blij dat Liberatische kandidaat schijnbaar stemmen heeft gepakt ten koste van Trump in Wisconsin
[ twitter ]My friends all drive horses![]()
Dat is een compliment aan iedereen hier, wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Puddington het volgende:
Overigens mijn complimenten voor de mods hier. Had een bloedbad aan comments verwacht maar het viel me reuze mee.
Het is hier best goed vertoeven samen
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Kom er bij deze verkiezingen ook een keer achter waar fivethirtyeight zijn wonderlijke naam vandaan haalt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Ik weet niet hoe het in AVK gaat. Maar hier is prima volk, vind ikquote:Op woensdag 4 november 2020 17:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een compliment aan iedereen hier, wat mij betreft.
Het is hier best goed vertoeven samenMy friends all drive horses![]()
Mja, dan gaat die er voor het gemak vanuit dat die allemaal anders op Trump zouden stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:31 schreef L3gend het volgende:
Oud governor van Wisconsin (GOP) niet blij dat Liberatische kandidaat schijnbaar stemmen heeft gepakt ten koste van Trump in Wisconsin
[ twitter ]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Loopt google achter of is die niet accuraat?
Die staat namelijk op 238 - 214 terwijl cnn op 224 - 213 staat![]()
Zelfde range als in 2016, maar dan omgekeerd: https://en.wikipedia.org/(...)lection_in_Wisconsinquote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Dan was je niet goed op de hoogte.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:29 schreef capricia het volgende:
Lieve mensen. Zou het dan toch echt? Dat Trump zijn koffers mag pakken. En dat ie verliest van Biden?
Ik had het eigenlijk niet voor mogelijk gehouden.What can change the nature of a man?![]()
No way!quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Klopt, al hebben ze dat al twee keer eerder gedaan en dat leverde een paar honderd stemmen correctie op.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit wordt ongetwijfeld een recount.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Een recount is interessant onder 5000 stemmen verschil maar ze gaan het toch doen, is in 2016 meerdere keren gevraagd door de Groene kandidaat Jill Stein.![]()
Ik denk dat Trump deze post zou lezen zoals mensen een "dringend advies" een mondkapje te dragen lezen....quote:Op woensdag 4 november 2020 17:29 schreef capricia het volgende:
Ik had het eigenlijk niet voor mogelijk gehouden.
"Ik mag mijn koffers pakken, het is dus niet verplicht!!111!!!"![]()
![]()
Lijkt vooral een probleem in Democratische districten en dan ook nog met name in de swing states. Dat is toch gewoon sabotage?![]()
Juist met zo'n klein verschil mogen er echt geen fouten gemaakt worden.
Tellers feel the pressure.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
In principe niet nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:56 schreef Nielsch het volgende:
Wanneer gaan ze Wisconsin officieel callen? Daar kan toch niks meer gebeuren?Revolutions are the locomotives of history.
Ja, Trump zei het al natuurlijk..... Fraude met die mail votes....quote:Op woensdag 4 november 2020 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt vooral een probleem in Democratische districten en dan ook nog met name in de swing states. Dat is toch gewoon sabotage?
Misschien had men moeten begrijpen dat dat een belofte was, geen angst.![]()
Ik begrijp als de marge <1% is, dan volgt een recount op eis van tegenpartij.quote:
Jaja, ik kon het even volgen.
Oversight heb ik niet.![]()
Dat komt doordat de vrijwel gelijke uitslag eigenlijk niemand het recht geeft op een grote mond.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Puddington het volgende:
Overigens mijn complimenten voor de mods hier. Had een bloedbad aan comments verwacht maar het viel me reuze mee.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Als het minder dan een procent is, dan kan je een recount aanvragen ja. Betekent niet dat de uitslag veranderd ineens.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik begrijp als de marge <1% is, dan volgt een recount op eis van tegenpartij.
Jaja, ik kon het even volgen.
Oversight heb ik niet.Revolutions are the locomotives of history.
Van wat ik begrijp valt het toch wel mee. Veel poststukken zijn versneld gebracht zonder het lange registratieproces door te gaan (zegt men), juist om ze op tijd bij het stembureau te krijgen. Er zijn niet heel veel stemmen meer achtergebleven.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt vooral een probleem in Democratische districten en dan ook nog met name in de swing states. Dat is toch gewoon sabotage?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
2016: de kiezer heeft gesproken in Wisconsin. Enkele stemmen meer voor de Republikeinen.
2020: enkele stemmen meer voor de Democraten in Wisconsin. Trump: ‘fraude!’
De meest consequente president zit er momenteel niet.![]()
Michigan nog 100.000 ballots. Worden grotendeels vandaag geteld.Revolutions are the locomotives of history.
Dit stond gewoon in het script toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:03 schreef Magister_Artium het volgende:
2016: de kiezer heeft gesproken in Wisconsin. Enkele stemmen meer voor de Republikeinen.
2020: enkele stemmen meer voor de Democraten in Wisconsin. Trump: ‘fraude!’
De meest consequente president zit er momenteel niet.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Het was vannacht ook super relaxed in dit topic. Een paar Trumpetters probeerden het hier wel, maar kregen geen voet aan de grond.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Puddington het volgende:
Overigens mijn complimenten voor de mods hier. Had een bloedbad aan comments verwacht maar het viel me reuze mee.
Complimenten voor iedereen
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Door de stemmen in de districten te tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:10 schreef Nielsch het volgende:
Biden kan ook nog een kiesman winnen in Maine, of gaat deze naar Trump? Hoe bepalen ze dat?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wat ouderwets.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Door de stemmen in de districten te tellen.![]()
Ze hebben er 4 in totaal, 2 gaan de winnaar van de hele staat, en 1 gaat mee per senator. Elke staat heeft 2 senatoren, als de meerderheid in hun district R of D is gaat er ook een kiesman naar die partij.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:10 schreef Nielsch het volgende:
Biden kan ook nog een kiesman winnen in Maine, of gaat deze naar Trump? Hoe bepalen ze dat?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
https://www.270towin.com/(...)-maine-and-nebraska/quote:Op woensdag 4 november 2020 18:10 schreef Nielsch het volgende:
Biden kan ook nog een kiesman winnen in Maine, of gaat deze naar Trump? Hoe bepalen ze dat?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ja, wel serieus old school.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, die primaries waar twee groepen tegenover elkaar staan te schreeuwen dan. Dat hele kiesstelsel moet op de schop.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, wel serieus old school.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Doet Nebraska het ook zo? Want die hebben de split vote nu gezet op 2 voor Trump en 1 voor Biden maar volgens mij hebben de Republikeinen toch in alle 3 de districten van congress gewonnnen. Toch nog een stem naar Trump dan? 269-269?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 18:15:03 ]![]()
opzich zet cnn, nu een interessante analyse neer. De Trump campagne roept hard in staten waar ze inkunnen halen dat men kan winnen, maar roepen hard dat tellen moet stoppen in staten waar ze nu voorstaan en dreigen te verliezen.![]()
In Nebraska is het 4-1 in voordeel van Trump toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:14 schreef Nielsch het volgende:
Doet Nebraska het ook zo? Want die hebben de split vote nu gezet op 2 voor Trump en 1 voor Biden maar volgens mij hebben de Republikeinen toch in alle 3 de districten van congress gewonnnen. Toch nog een stem naar Trump dan? 269-269?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ja, dat staat op FOX. Maar als ik kijk naar de uitslagen voor Congress zou het 5-0 moeten zijn voor Trump. Oftewel een extra kiesman voor Trump die nu nog niet wordt meegerekend. Dan zou het niet op 270-268 komen maar op 269-269.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:19 schreef BlackNero het volgende:
[..]
In Nebraska is het 4-1 in voordeel van Trump toch?![]()
Republikeinen in congres hebben inderdaad de drie districten gewonnen, maar Trump zelf heeft in NE2 verloren van Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat staat op FOX. Maar als ik kijk naar de uitslagen voor Congress zou het 5-0 moeten zijn voor Trump. Oftewel een extra kiesman voor Trump die nu nog niet wordt meegerekend. Dan zou het niet op 270-268 komen maar op 269-269.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |