SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Georgia komt Biden heel close en nog altijd 27% die moet binnenkomen in Atlantaquote:Op woensdag 4 november 2020 07:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Er dreigt verlies in Arizona en Nevada (waar normaal de Reps winnen)... en dat maakt zijn klus in de rust belt erg moeilijk.![]()
Dat maakt eigenlijk niet veel uit. Trump heeft een aantal blue states opnieuw gewonnen... maar hij staat er in de 'nog tellende' staten slechter voor dan Biden.quote:
Niettemin... 'nog tellend' betekent: we moeten afwachten.
Maar Trumps kansen leken aan het begin van de nacht beter, ook al stond hij toen achter in de tellingen tot dan toe. Het leek er toen nog op dat hij de meeste staten uit 2016 kon terugwinnen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ook dat... maar in Atlanta zijn de tellers naar bed gegaan. Lol.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Georgia komt Biden heel close en nog altijd 27% die moet binnenkomen in AtlantaIk doe het ff rustig aan.![]()
Ah, ik begrijp het wel. Heb dat ook wel een klein beetje, ik maak me zorgen over de onrust en stabiliteit van dat land en de rest van de wereld. Maar tegelijkertijd ook zoiets van tsja, ik kan er toch geen fuck aan doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Ik weet dat het voor veel van jullie een beetje boeien is, maar ik maak me wel zorgen over de toekomst van mijn kinderen. Ik heb liever dat ze opgroeien in een harmonieuze transatlantische wereld waar wat aan klimaatverandering en wereldgezondheidszorg e.d. wordt gedaan, dan de clownshow die nu de pax americana aan het afbreken is.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
uote]Op woensdag 4 november 2020 07:39 schreef speknek het volgende: [..] Geen ISIS
. [/quote] Ik denk vooral dat we jaren voorsprong zouden hebben in de overgang naar duurzame energie. De aanslag op WTC zou wel hebben plaatsgevonden en de oorlog in Afghanistan waarschijnlijk ook. Maar Irak niet. Dat was echt een republikeinse missie.
My friends all drive horses![]()
Welke bedoel je dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:41 schreef Toby56 het volgende:
Trump heeft een aantal blue states opnieuw gewonnen...![]()
![]()
Nate Silver vermoed dat Fox Arizona bewust vroeg gecalled heeft om eventuele overwinningsclaims van Trump tegen te kunnen gaan.
Valt me mee van ze eigenlijk ..![]()
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar een klein uur geleden stond hij ruim achter bij de getelde staten.quote:
Dat heeft hij in het afgelopen uur rechtgetrokken. Ik heb de namen van de staten niet meegekregen, maar ik vermoed er een aantal blue states zijn bijgekomen, en dat Florida officieel is gemaakt.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Al het onderdrukken van stemmen, al de fake news, facebook manipulatie en massa aan geld hebben dan toch gewerkt @raptorix vindt dat mooiDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Biden-Trump 224-213
Voorsprong Biden: Hawaii, Nevada, Arizona, Maine.
Voorsprong Trump: Alaska, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina en Georgia.
Ik zeg Trump.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Geef die chef calls maar vast een lintje dan. Serieus, zou goed kunnen dat hij hiermee eigenhandig een hoop onrust voorkomt.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ twitter ]
Nate Silver vermoed dat Fox Arizona bewust vroeg gecalled heeft om eventuele overwinningsclaims van Trump tegen te kunnen gaan.
Valt me mee van ze eigenlijk ..zie email 27 oktober![]()
What a time to be alive.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef illusions het volgende:
[ twitter ]
Dit is gewoon de "Pinned Tweet" van de machtigste man ter wereld.
What the fuck hey.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Voorsprong zegt heel weinig.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:45 schreef Ringo het volgende:
Voorsprong Trump: Alaska, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina en Georgia.
Ik zeg Trump.![]()
Fake news, hun budget voor deze verkiezingen is vrijwel gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Klopkoek het volgende:
Al het onderdrukken van stemmen, al de fake news, facebook manipulatie en massa aan geld hebben dan toch gewerkt @:raptorix vindt dat mooi🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
In Pennsylvania en Georgia is Biden heel snel aan het inlopen. Vermoedelijk omdat de 'verstedelijkte' gebieden nu hun resultaten afleveren.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:45 schreef Ringo het volgende:
Ik zeg Trump.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Florida is geen 'blue state' en Trump heeft vooralsnog nog geen andere staat gewonnen die als traditioneel blue gekenmerkt is.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar een klein uur geleden stond hij ruim achter bij de getelde staten.
Dat heeft hij in het afgelopen uur rechtgetrokken. Ik heb de namen van de staten niet meegekregen, maar ik vermoed er een aantal blue states zijn bijgekomen, en dat Florida officieel is gemaakt.![]()
Jep. En Texas.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar een klein uur geleden stond hij ruim achter bij de getelde staten.
Dat heeft hij in het afgelopen uur rechtgetrokken. Ik heb de namen van de staten niet meegekregen, maar ik vermoed er een aantal blue states zijn bijgekomen, en dat Florida officieel is gemaakt.My friends all drive horses![]()
Maakt Biden nog kans in Winsconsin en Michigan?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik neem aan dat hij rood bedoeldequote:Op woensdag 4 november 2020 07:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Florida is geen 'blue state' en Trump heeft vooralsnog nog geen andere staat gewonnen die als traditioneel blue gekenmerkt is.My friends all drive horses![]()
Vooral WI/MI/PA en zelfs GA nog erg onduidelijk, voorsprong Trump nu zegt daar weinig vooralsnog.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:45 schreef Ringo het volgende:
Biden-Trump 224-213
Ik zeg Trump.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 07:47 schreef zalkc het volgende:
Maakt Biden nog kans in Winsconsin en Michigan?![]()
![]()
Idiocracyquote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef illusions het volgende:
[ twitter ]
What the fuck hey.![]()
Dat laatste bedoelde ik eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Florida is geen 'blue state' en Trump heeft vooralsnog nog geen andere staat gewonnen die als traditioneel blue gekenmerkt is.
Maar die waren zo'n uur tot anderhalf uur geleden nog niet 'uitgeteld'. En dus stond Trump toen in kiesmannen dik achter. Dat is nu weer anders. (En veel posters hier kijken alleen naar de tussenstanden... die kunnen dus bedrieglijk zijn.)Ik doe het ff rustig aan.![]()
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:46 schreef Toby56 het volgende:
In Pennsylvania en Georgia is Biden heel snel aan het inlopen. Vermoedelijk omdat de 'verstedelijkte' gebieden nu hun resultaten afleveren.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Toch 2 'grappige' zaken vannacht
Het feit dat Trump ka nwinnen door minderheden, verliezen door witte stemmers.
Fox News die de strategie van Trump om vervroegd als winnaar te laten uitroepen ondermijnt door staten als Virginia en Arizona heel vroeg te callen.![]()
zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 07:47 schreef zalkc het volgende:
Dan reken je al het verborgen geld niet mee, dat niet direct aan één van beiden is gelinktquote:Op woensdag 4 november 2020 07:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fake news, hun budget voor deze verkiezingen is vrijwel gelijk.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Daar heb je vast bronnen voor? Of zijn dat gewoon weer aannames van je?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan reken je al het verborgen geld niet mee, dat niet direct aan één van beiden is gelinkt🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Kans is klein.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:47 schreef zalkc het volgende:
Toch vreemd. Bij CNN is het nu +2 voor de Democraten in het huisquote:
https://edition.cnn.com/e(...)olitics_election_bop![]()
Hoe dan ook:
Deze verkiezing is veel te close, dus het land is wellicht na vandaag nog verdeelder dan het al was.
Wie er ook wint, het wordt hoe dan ook weer vier jaar azijnpissen.
Dat land heeft echt flinke politieke hervormingen nodig, en snel een beetje.![]()
Dit is gewoon niet up to date, ik zit te kijken en zie dat Florida 26 en 27 daar niet gecalled zijn voor republikeinen terwijl ze dat al een tijdje wel zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch vreemd. Bij CNN is het nu +2 voor de Democraten in het huis
https://edition.cnn.com/e(...)olitics_election_bop![]()
Hier ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:54 schreef Belabor het volgende:
Deze verkiezing is veel te close, dus het land is wellicht na vandaag nog verdeelder dan het al was.![]()
Wel, als het gaat om 'hoop'... ik had gehoopt op een vernederende nederlaag voor Trump. Het is wat mij betreft geen goeie zaak als het bondgenootschap van min of meerquote:vrije landen wordt geleid door een narcistische sociopaat.
Maar ik wantrouw pollsters enorm, dus was ik er lang niet zeker van.
En hoe we er ook naar kijken, en hoe de uitslag ook wordt, wederom blijkt dat Trump, als het om stemmen verzamelen gaat, in de praktijk veel beter presteert dan in de theorieën van al die poll-bureaus.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Dat is sowieso duidelijk... daarom zou 269-269 een terechte uitslag zijn (maar alleen daarom, liever niet natuurlijk).quote:Ik doe het ff rustig aan.![]()
Trump heeft prima veranderingen aangebracht, China aangepakt, niet betalende Navo landen op het matje geroepen, daarnaast was werkeloosheid nog nooit zo laag tot de Corona crisis.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:54 schreef Belabor het volgende:
Hoe dan ook:
Deze verkiezing is veel te close, dus het land is wellicht na vandaag nog verdeelder dan het al was.
Dat land heeft echt flinke politieke hervormingen nodig, en snel een beetje.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 07:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch vreemd. Bij CNN is het nu +2 voor de Democraten in het huis
https://edition.cnn.com/e(...)olitics_election_bop
Zie deze tweet bijv van politico (100% betrouwbaar) en kijk dan naar je livemap.![]()
Ja zo close als dit gaat ongetwijfeld niet bijdragen aan de feestvreugde daar.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:54 schreef Belabor het volgende:
Hoe dan ook:
Dat land heeft echt flinke politieke hervormingen nodig, en snel een beetje.And what rough beast, its hour come round at last,
Lekker libertarisch welquote:Op woensdag 4 november 2020 07:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trump heeft prima veranderingen aangebracht, China aangepakt, niet betalende Navo landen op het matje geroepen, daarnaast was werkeloosheid nog nooit zo laag tot de Corona crisis.Deuger, Woke & Gutmensch
Dat is ook maar relatief natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:49 schreef skysherrif het volgende:
Toch 2 'grappige' zaken vannacht
Het feit dat Trump ka nwinnen door minderheden, verliezen door witte stemmers.
Fox News die de strategie van Trump om vervroegd als winnaar te laten uitroepen ondermijnt door staten als Virginia en Arizona heel vroeg te callen.
Witte stemmers is nog steeds de base van de republikeinse partij en vice versa.
Cubanen in Miami zijn ook niet representatief voor de hele Latino gemeenschap.My friends all drive horses![]()
Dat zijn zeker geen aannames, maar er zijn ook geen exacte bedragen. Trump heeft een groot voordeel vwb niet direct aan hem gelinkte PACs.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar heb je vast bronnen voor? Of zijn dat gewoon weer aannames van je?Deuger, Woke & Gutmensch
Wat zijn ze nu precies dan voor beide?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:56 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een flink stuk omlaag de odds voor Trump.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 07:57:49 ]![]()
Zeker, China stelt allerlei eisen aan buitenlandse ondernemingen maar profiteert wel zelf van vrije handel, het moet van 2 kanten komen.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik vind het wel een geinig filmpje, lang niet zo erg als de diarree die hij eromheen uitbraakt. Maar als wit persoon gêneer ik me wel voor dit toppunt van witte persoon dansmoves.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef illusions het volgende:
[ twitter ]
What the fuck hey.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
1.47-3.05.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wat zijn ze nu precies dan voor beide?sig verwijderd door FA![]()
Hoe bedoel je? bookies verwachtten verlies voor hem?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:56 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een flink stuk omlaag de odds voor Trump.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Odds als in kans om te winnen, of te verliezen?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:56 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een flink stuk omlaag de odds voor Trump.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Georgia Gaat naar Biden volgens NYT. Als hij ook nog eens Arizona pakt dan is hij er al bijna...Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
LOL. Amerika heeft zelf een lange traditie van eisen stellen aan buitenlandse ondernemeningen en overnames blokkeren.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeker, China stelt allerlei eisen aan buitenlandse ondernemingen maar profiteert wel zelf van vrije handel, het moet van 2 kanten komen.Deuger, Woke & Gutmensch
POLITIEKE hervormingen heb ik het over, hè.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trump heeft prima veranderingen aangebracht, China aangepakt, niet betalende Navo landen op het matje geroepen, daarnaast was werkeloosheid nog nooit zo laag tot de Corona crisis.
Dus in het eigen kiessysteem, de Senaat en andere federale politieke systemen.![]()
Militair poef paf poef... ook lekker libertarischquote:Op woensdag 4 november 2020 07:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeker, China stelt allerlei eisen aan buitenlandse ondernemingen maar profiteert wel zelf van vrije handel, het moet van 2 kanten komen.Deuger, Woke & Gutmensch
quote:Op woensdag 4 november 2020 07:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Georgia Gaat naar Biden volgens NYT. Als hij ook nog eens Arizona pakt dan is hij er al bijna...![]()
Trump wint gewoon weer.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nee, omlaag betekent dat je minder krijgt voor iedere euro inzet. Ofwel de kans is groter geworden dat hij wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? bookies verwachtten verlies voor hem?sig verwijderd door FA![]()
Heeft ook wel weer voordelen als Trump wint.
De economische teloorgang is van de VS is dan echt helemaal van hem. Anders blijft dat ook maar een beetje boven de markt hangen natuurlijk."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dan zetten ze geen handelsrelatie op, dat is hun keuze.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
LOL. Amerika heeft zelf een lange traditie van eisen stellen aan buitenlandse ondernemeningen en overnames blokkeren.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:54 schreef Belabor het volgende:
Hoe dan ook:
Dat land heeft echt flinke politieke hervormingen nodig, en snel een beetje.
Als dit een eclatante zege voor Biden was geworden had de republikeinse partij in de spiegel moeten kijken en zeggen.. dit gaat zo niet langer.
Nu blijft de partij in de ban van Trumpisme. En daar schaar ik Qanon, verdeeldheid zaaien, een gebrek aan respect en het afbreken van de rechtsstaat onder.My friends all drive horses![]()
je ging voor biden toch zei jequote:Op woensdag 4 november 2020 07:59 schreef illusions het volgende:
Ik zie m'n inzet in ieder geval vrij zeker verdampen.![]()
Er zijn maar heel weinig landen waar je dat gaat lukken omdat je dan de grondwet moet gaan veranderen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:59 schreef Belabor het volgende:
[..]
POLITIEKE hervormingen heb ik het over, hè.
Dus in het eigen kiessysteem, de Senaat en andere federale politieke systemen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Daarom.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je ging voor biden toch zei je![]()
Trump heeft juist voor minder geknal gezorgt, ook weer fake news wat je post.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Militair poef paf poef... ook lekker libertarisch🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
België haalde de laagste werloosheid ooit (sinds ze die statistieken bijhouden), toen ze zeven maanden zonder regering zaten. De UK: enkele maanden na May's verlies in de verkiezingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trump heeft prima veranderingen aangebracht, China aangepakt, niet betalende Navo landen op het matje geroepen, daarnaast was werkeloosheid nog nooit zo laag tot de Corona crisis.
Japan, Duitsland etc. allemaal haalden ze de laagste werkloosheid in decennia.are we infinite or am I alone![]()
Mogelijk essentieel dat Biden een kiesman heeft gehaald in Nebraska. Dat is een flip naar de Dems tov 2016.![]()
Dat zie ik er niet in.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar biden gaat winnen lijkt het?![]()
Dat gaat echt niet gebeuren. Een goed werkende democratie is iets wat de republikeinen geen moer interesseert. De corruptie is zo duidelijk en zichtbaar en nog blijft een groot deel van het volk op ze stemmen. BIZAR.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:59 schreef Belabor het volgende:
[..]
POLITIEKE hervormingen heb ik het over, hè.
Dus in het eigen kiessysteem, de Senaat en andere federale politieke systemen.![]()
quote:Het is verre van dat. Zelf Philadelphia lijkt met de stemmen per post Biden kant op te gaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Waar kijk je dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:01 schreef illusions het volgende:
Zie Trump wel vrij hard inlopen op Crazy Joe.And what rough beast, its hour come round at last,
Idd!quote:Op woensdag 4 november 2020 07:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geef die chef calls maar vast een lintje dan. Serieus, zou goed kunnen dat hij hiermee eigenhandig een hoop onrust voorkomt.
Zou ook verklaren waarom Trump zo woedend was omdat hiermee een belangrijke strategie teniet gedaan is..![]()
Rechtse leugens: Trump heeft meer bommen laten neervallen dan Obama. Daarbij komt dat uiteraard de controle van wat wordt gedaan is verzwakt:quote:Op woensdag 4 november 2020 08:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trump heeft juist voor minder geknal gezorgt, ook weer fake news wat je post.
https://foreignpolicy.com(...)rump-killings-count/
We weten dus niet eens meer 'precies' voor hoeveel geknal Trump zorgt.Deuger, Woke & Gutmensch
Crazy Joequote:Op woensdag 4 november 2020 08:01 schreef illusions het volgende:
Zie Trump wel vrij hard inlopen op Crazy Joe.het is toch sleepy joe?fuck off man met je infantiele bijnamen.
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig landen waar je dat gaat lukken omdat je dan de grondwet moet gaan veranderen.
Maar als je het niet doet, is de VS binnen de komende drie presidenten niet meer een geheel, op deze toer.
Het volk is extreem gepolariseerd en het helpt dan absoluut niet om maar twee kandidaten te hebben voor het presidentschap.
De VS kan wel een vleugje Nederland gebruiken, wat dat betreft. Dan haalt niemand een absolute meerderheid en moet er voor de verandering weer eens samengewerkt worden.![]()
In bijna elke poll van staten die nog niet binnen zijn staat Trump gewoon voor.
Ik zie het slecht in hoor.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Boeiend. Allebei mongolen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Crazy Joehet is toch sleepy joe?fuck off man met je infantiele bijnamen.
![]()
Het kan nog beide kanten op... zojuist werd op NBC door de 'schermman', die ook de tellingen tot nu toe bijhoudt, de meeste (weliswaar kleine) kans aan Biden toegedicht. Maar er staat nog helemaal niets vast.quote:Ik doe het ff rustig aan.![]()
Moeten daar niet nog veel mail votes geteld worden?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zie het slecht in hoor.are we infinite or am I alone![]()
Daarom zeg ik:quote:Op woensdag 4 november 2020 08:01 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren. Een goed werkende democratie is iets wat de republikeinen geen moer interesseerd. De corruptie is zo duidelijk en zichtbaar en nog blijft een groot deel van het volk op ze stemmen. BIZAR.
je moet hervormen of over een jaar of 10 tot 20 bestaat er geen United States meer.![]()
werken hem zo te zien selectief bij dan. Wat een amateurs.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zie deze tweet bijv van politico (100% betrouwbaar) en kijk dan naar je livemap.![]()
VVD staat al jaren op bijna 30/40 zetels. Linkse partijen zijn dood aan het bloeden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef Belabor het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als je het niet doet, is de VS binnen de komende drie presidenten niet meer een geheel, op deze toer.
Het volk is extreem gepolariseerd en het helpt dan absoluut niet om maar twee kandidaten te hebben voor het presidentschap.
De VS kan wel een vleugje Nederland gebruiken, wat dat betreft. Dan haalt niemand een absolute meerderheid en moet er voor de verandering weer eens samengewerkt worden.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ik denk trouwens wel dat als Biden wint, we ook nog wel president Harris gaan krijgen binnen 4 jaar."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Heel veel staten moeten de stemmen per post nog tellen. Kans is 60/40 dat Biden nog een extra republikeinse staat (Naast Arizona) erbij gaat pakken.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zie het slecht in hoor.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Alleen moeten in bijna al die polls nog grote democratische steden binnenkomen, Atlanta-Metro area, Philadelphia, Milwaukee, Detroitquote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zie het slecht in hoor.![]()
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het kan nog beide kanten op... zojuist werd op NBC door de 'schermman', die ook de tellingen tot nu toe bijhoudt, de meeste (weliswaar kleine) kans aan Biden toegedicht. Maar er staat nog helemaal niets vast.![]()
Maakt dat veel uit?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:04 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Moeten daar niet nog veel mail votes geteld worden?
Trump stemmers kunnen toch ook mailen?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Maar als de VVD ergens goed in is gebleken is het wel de kiezer tegen zijn eigen belangen te laten stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
VVD staat al jaren op bijna 30/40 zetels. Linkse partijen zijn dood aan het bloeden."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dat zijn juist vaak fysieke stemmers.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maakt dat veel uit?
Trump stemmers kunnen toch ook mailen?![]()
Oh zeker. Manipulatie en leugens ten top, dat lijkt hun sterkste punt. Maar mensen lijken dat prima te vinden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar als de VVD ergens goed in is gebleken is het wel de kiezer tegen zijn eigen belangen te laten stemmen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Dat heeft ook zijn nadelen, namelijk dat je elke beslissing via een compromis moet nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef Belabor het volgende:
[..]
Klopt.
De VS kan wel een vleugje Nederland gebruiken, wat dat betreft. Dan haalt niemand een absolute meerderheid en moet er voor de verandering weer eens samengewerkt worden.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ah oke. Duidelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn juist vaak fysieke stemmers.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Kaartje van NOS die meeste uncalled Staten lichtrood kleurt met vrij grote procentuele voorsprongen voor Trump kan zeker nog omslaan na tellen van stemmen van de hoofdsteden daar?
Want als dat kaartje uit zou komen is het een dikke overwinning voor Trump. Maar ik lees her en der dat Biden toch de meeste kans maakt nog.![]()
OKquote:Op woensdag 4 november 2020 08:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]Het is verre van dat. Zelf Philadelphia lijkt met de stemmen per post Biden kant op te gaan.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Al een uur terug, Unibet nog wel open, al halfuur op 1.50 Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 08:04 schreef illusions het volgende:
Bwin heeft nu echt compleet alles omtrent de elections gesloten.
Apart.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Maar alsnog moeten ze samenwerken met ten minste twee andere partijen, want het is niet genoeg voor een absolute meerderheid.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
VVD staat al jaren op bijna 30/40 zetels. Linkse partijen zijn dood aan het bloeden.
Dit is iets compleet ondenkbaar in de VS van nu.
Het is zwart of wit, er zit niks tussenin.
Dat land is zichzelf daarmee uit elkaar aan het trekken. Geen wonder dat het aantal rellen en de hoeveelheid misinformatie alleen maar toeneemt.![]()
Kon op bwin net nog inzetten en live odds bekijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al een uur terug, Unibet nog wel open, al halfuur op 1.50 Trump
Nu 0.0 info.![]()
En oppositie tegen zichzelf voeren.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar als de VVD ergens goed in is gebleken is het wel de kiezer tegen zijn eigen belangen te laten stemmen.Deuger, Woke & Gutmensch
Maar als ik het goed begrijp zaten de pollsters er flink naast vier jaar geleden. Toen hebben ze vier jaar de tijd gehad om dat te verbeteren. En nu zitten ze er nog verder naast.![]()
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-47480207quote:Op woensdag 4 november 2020 08:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trump heeft juist voor minder geknal gezorgt, ook weer fake news wat je post.
Manipulatie van statistieken dusDeuger, Woke & Gutmensch
Oh, polls van 4 jaar geleden die nu niet meer kloppen? Raar.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zaten de pollsters er flink naast vier jaar geleden. Toen hebben ze vier jaar de tijd gehad om dat te verbeteren. En nu zitten ze er nog verder naast.![]()
![]()
De bevriende media (Van Thilo) spelen dat spel mee. Roep wat over immigratie en het gaat er als zoete koek in.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh zeker. Manipulatie en leugens ten top, dat lijkt hun sterkste punt. Maar mensen lijken dat prima te vinden.Deuger, Woke & Gutmensch
In Amerika heb je ook dat er weinig van de grond komt als het Huis/Senaat anders gekleurd is dan de President. Obama kreeg weinig voor elkaar daardoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat heeft ook zijn nadelen, namelijk dat je elke beslissing via een compromis moet nemen.![]()
Misschien in afwachting van wat Trump gaat zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:04 schreef illusions het volgende:
Bwin heeft nu echt compleet alles omtrent de elections gesloten.
Apart.And what rough beast, its hour come round at last,
VVD is niet echt een rechtse partij, het is meer een middenpartij die een rechter en linker kant heeft, sommige VVD'ers zijn ronduit links, en je hebt een groepje die echt rechts is, maar dan voornamelijk op neoliberaal gebied.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
VVD staat al jaren op bijna 30/40 zetels. Linkse partijen zijn dood aan het bloeden.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat lijkt per staat te verschillen. In Florida mogen ze zichzelf wel weggooienquote:Op woensdag 4 november 2020 08:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die staat al een uur in de startblokken. Zie nog niks.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien in afwachting van wat Trump gaat zeggen.
Denk trouwens niet dat bookies zich baseren op wat er nu in de media wordt geluld.![]()
Stel Biden wint wel, dan is het tweede term Obama all over again. Republikeinen houden vrijwel zeker de meerderheid in het Senaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In Amerika heb je ook dat er weinig van de grond komt als het Huis/Senaat anders gekleurd is dan de President. Obama kreeg weinig voor elkaar daardoor.
Dus wat de uitslag ook is, het wordt weer vier jaar waardeloos beleid in de VS, vrees ik.![]()
‘No mr. President, you can’t claim your win now!!’quote:Op woensdag 4 november 2020 08:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Die staat al een uur in de startblokken. Zie nog niks.
Denk trouwens niet dat bookies zich baseren op wat er nu in de media wordt geluld.![]()
Drone strikes door de CIA zijn geen oorlogsdaden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-47480207
Manipulatie van statistieken dus🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Viel in het verleden (voor Obama) volgens mij nog wel mee. Het grote probleem is voornamelijk McConnell. Jammer genoeg maakt het niet uit hoe gehaat die man is, zolang hij als republikein in Kentucky op het stembiljet staat blijft hij zijn plek houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In Amerika heb je ook dat er weinig van de grond komt als het Huis/Senaat anders gekleurd is dan de President. Obama kreeg weinig voor elkaar daardoor.![]()
Echt, dit slaat weer eens nergens op. Elke wetenschappelijke studie spreekt jou tegen op dit punt. Sterker nog, de VVD wordt rechtser ingeschaald dan de Conservatieven in Engeland.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
VVD is niet echt een rechtse partij, het is meer een middenpartij die een rechter en linker kant heeft, sommige VVD'ers zijn ronduit links, en je hebt een groepje die echt rechts is, maar dan voornamelijk op neoliberaal gebied.Deuger, Woke & Gutmensch
Je zei dat er door Trump minder geknal is gekomen. Dat is wat je zei.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Drone strikes door de CIA zijn geen oorlogsdaden.
Leuke semantiek weerDeuger, Woke & Gutmensch
Meh. Me no likey.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:16 schreef raptorix het volgende:
Unibet nu 1.44 Trump gaat nog steeds omlaag.![]()
Die getallen veranderen nu al een hele tijd geen enkele stem in die swing states. Liggen allemaal lekker te slapen zeker.sig verwijderd door FA![]()
Er is niet 1 VVD, landelijk verschillen ze ook enorm, VVD in Amsterdam staat vrij ver af van bijvoorbeeld de landelijke partij.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Echt, dit slaat weer eens nergens op. Elke wetenschappelijke studie spreekt jou tegen op dit punt. Sterker nog, de VVD wordt rechtser ingeschaald dan de Conservatieven in Engeland.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zei dat er door Trump minder geknal is gekomen. Dat is wat je zei.
Leuke semantiek weerquote:Op woensdag 4 november 2020 07:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Militair poef paf poef... ook lekker libertarisch🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Zitten we nu alleen te wachten op een persconferentie van Trump, waarin ie vast de winst gaat claimen? Qua stemmen tellen gebeurt er echt vrij weinig meer lijkt het.![]()
Ik heb weinig gehoord over problemen rond de stembusgang, of intimidatie.
Dat is dan ook wel weer goed nieuws.My friends all drive horses![]()
Echt hoe krijg je dat uit je toetsenbord. De libertarische hallucinatie drank.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
VVD is niet echt een rechtse partij, het is meer een middenpartij die een rechter en linker kant heeft, sommige VVD'ers zijn ronduit links, en je hebt een groepje die echt rechts is, maar dan voornamelijk op neoliberaal gebied.Deuger, Woke & Gutmensch
Goedemorgen.
Moeilijk om er momenteel chocola van te maken aangezien moeilijk in te schatten is wat er nog aan post-stemmen gaat gebeuren.![]()
Jup, daarna ga ik slapen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:20 schreef TheArt het volgende:
Zitten we nu alleen te wachten op een persconferentie van Trump, waarin ie vast de winst gaat claimen? Qua stemmen tellen gebeurt er echt vrij weinig meer lijkt het.![]()
Trump arriveert.And what rough beast, its hour come round at last,
Tja ik dacht dat ze er gewoon een keertje naast zaten. Maar het blijkt een vrij fundamenteel probleem te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Oh, polls van 4 jaar geleden die nu niet meer kloppen? Raar.
Dusdanig veel onzekerheid in de wereld dat je weinig zinnige woorden kunt zeggen over zoiets als een verkiezingsuitslag.![]()
Ik heb je al 500 keer vertelt dat Libertarisch iets anders is als liberaal, je weigert dat ook te lezen, met jouw stop ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Echt hoe krijg je dat uit je toetsenbord. De libertarische hallucinatie drank.
[ twitter ]
[ twitter ]🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
De VVD in Amsterdam is nog steeds overduidelijk rechts op economisch gebied, inclusief een fetish voor wolkenkrabbers, elite scholen en grote bedrijven. Je praat onzin en de wetenschappelijke consensus is een andere.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is niet 1 VVD, landelijk verschillen ze ook enorm, VVD in Amsterdam staat vrij ver af van bijvoorbeeld de landelijke partij.
Verder doe je aan semantische trucage: drone strikes door de CIA zijn gewoon een militaire daad. De CIA heeft legerrangen onder hun werknemers, de operationele kant wordt door militairen geleidt.Deuger, Woke & Gutmensch
GA wat voorbarig nog steedsAnd what rough beast, its hour come round at last,
Is overigens illegaal dit in het witte huis te doen terwijl de verkiezing niet afgelopen is, maargoed.![]()
Lincoln Project mag ook in een donker hoekje gaan zitten. Ik denk dat ze bijzonder weinig effect hebben gehad. En misschien zelfs een averechts effect.My friends all drive horses![]()
Zelfs ik werd hun toontje wel een beetje zat ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:24 schreef PippenScottie het volgende:
Lincoln Project mag ook in een donker hoekje gaan zitten. Ik denk dat ze bijzonder weinig effect hebben gehad. En misschien zelfs een averechts effect.![]()
Drone strikes door de CIA zijn een militaire daad, geleidt door militairen.quote:Deuger, Woke & Gutmensch
Hij woont erquote:Op woensdag 4 november 2020 08:24 schreef skysherrif het volgende:
Is overigens illegaal dit in het witte huis te doen terwijl de verkiezing niet afgelopen is, maargoed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nu PA alvast aan het claimen.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Dat zou bijzonder zijn als presidentquote:Op woensdag 4 november 2020 08:26 schreef Ringo het volgende:
Heeft ie al een burgeroorlog ontketend?
Wat is dit nou voor speech man
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Gaat leuk zijn wanneer trump weer wint op kiesmannen, maar verliest op popular vote.
Weet je zeker dat extreem links hun eigen steden gaan afbreken![]()
![]()
Een opzetje voor een strategie bij verliesquote:Op woensdag 4 november 2020 08:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is dit nou voor speech man ;')zie email 27 oktober![]()
Gebruikelijke Trump gebabbel.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Edgy tienersquote:Op woensdag 4 november 2020 08:24 schreef PippenScottie het volgende:
Lincoln Project mag ook in een donker hoekje gaan zitten. Ik denk dat ze bijzonder weinig effect hebben gehad. En misschien zelfs een averechts effect.![]()
Wat een eikel. 'major fraud'And what rough beast, its hour come round at last,
Hunnie hebben weer allemaal stomme dingen gedaan om hem dwars te zitten.
Nbc stopt met uitzenden omdat hij false statements maakt.![]()
Hij heeft de neiging om de vlam in de pan te doen slaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:27 schreef raptorix het volgende:
Dat zou bijzonder zijn als presidentHe's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Ok, precies de kutspeech die ik van hem verwachtte.And what rough beast, its hour come round at last,
Trump duidelijk boos dat Fox News Arizona heeft gecalled.
Wil mijn credits geven aan de analysten van Fox daar, die niet meegaan in de discourse van Hannity, Tucker etc![]()
Nou als we de onrust de laatste tijd hebben gezien was dat eerder het andere kamp.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij heeft de neiging om de vlam in de pan te doen slaan.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ja om de stemmen per post niet mee te laten stellen die in het voordeel zijn van de democraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:30 schreef ijs. het volgende:
Trump stapt naar Hooggerechtshof om het stemmen nu te stoppen.![]()
Dat toewijzen zou het failliet van zowel de Amerikaanse Rechtsstaat als van de Amerikaanse democratie betekenen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:30 schreef ijs. het volgende:
Trump stapt naar Hooggerechtshof om het stemmen nu te stoppen.zie email 27 oktober![]()
Dat het nog zo spannend is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Trump gaat full dictator, wie had dit gedacht, wie had dit aan kunnen zien komen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Mwoah, dit is wel heftig. Hij roept dus op het tellen te staken en maakt er een strijd van.quote:
Hulde. Hier doet hij de VS absoluut een plezier mee.
Dat land helpt zichzelf volledig naar de klote.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Dan is het inderdaad gewoon een staatsgreepquote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat toewijzen zou het failliet van zowel de Amerikaanse Rechtsstaat als van de Amerikaanse democratie betekenen.![]()
De hele wereldquote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef speknek het volgende:
Trump gaat full dictator, wie had dit gedacht, wie had dit aan kunnen zien komen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja dat eerste stuk was gebabbel, maar dat einde was wel echt Erdoganesk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, dit is wel heftig. Hij roept dus op het tellen te staken en maakt er een strijd van.
Dat land helpt zichzelf volledig naar de klote.And what rough beast, its hour come round at last,
Naast iedereen, bijna niemand!quote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef speknek het volgende:
Trump gaat full dictator, wie had dit gedacht, wie had dit aan kunnen zien komen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Inderdaad, dat kan toch niet. Of je een sportwedstrijd halverwege affluit bij een gunstige stand.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat toewijzen zou het failliet van zowel de Amerikaanse Rechtsstaat als van de Amerikaanse democratie betekenen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Waar kijk je?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:34 schreef Momo het volgende:
Steve Lookner gaat nu mental op de livestream![]()
Door een partijdige scheidsrechter ook nog eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan toch niet. Of je een sportwedstrijd halverwege affluit bij een gunstige stand.zie email 27 oktober![]()
En dat zegt wel watquote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Op Fox vonden ze het ook een stap te ver gaan.![]()
Zou zomaar eens de vonk in het kruitvat kunnen zijn daarquote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Door een partijdige scheidsrechter ook nog eens.
And what rough beast, its hour come round at last,
Dan is de kans wel groot dat de VS uiteenvaltquote:Op woensdag 4 november 2020 08:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou zomaar eens de vonk in het kruitvat kunnen zijn daar![]()
Heb hem wel erger gezienquote:Op woensdag 4 november 2020 08:34 schreef Momo het volgende:
Steve Lookner gaat nu mental op de livestream
Onduidelijk. Aantal Staten nog too close to call.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:39 schreef cynicus het volgende:
Ik schakel nu net weer in, hoe gaat het? Nog vier jaar poppenkast?
Maar Trump heeft net de overwinning opgeëist en spreekt van fraude.zie email 27 oktober![]()
Worst/kaas-scenarioquote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onduidelijk. Aantal Staten nog too close to call.
Maar Trump heeft net de overwinning opgeëist en spreekt van fraude.
And what rough beast, its hour come round at last,
Trump heeft weer eens laten zien wat een mongool het is.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Zo’n 47% van het land steunt dit ook hequote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, dit is wel heftig. Hij roept dus op het tellen te staken en maakt er een strijd van.
Dat land helpt zichzelf volledig naar de klote.My friends all drive horses![]()
Ik dacht aan deze deplorables:quote:Op woensdag 4 november 2020 08:30 schreef raptorix het volgende:
Nou als we de onrust de laatste tijd hebben gezien was dat eerder het andere kamp.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Stelt zelden teleur.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef -XOR- het volgende:
Trump heeft weer eens laten zien wat een mongool het is.And what rough beast, its hour come round at last,
Verschilt per staat geloof ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Zwansen het volgende:
Worden er in de nacht geen stemmen meer geteld?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Sommige staten zijn gaan slapen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Zwansen het volgende:
Worden er in de nacht geen stemmen meer geteld?
Ik vind het onbegrijpelijk.![]()
In de huidige situatie ronduit onverantwoord.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige staten zijn gaan slapen.
Ik vind het onbegrijpelijk.And what rough beast, its hour come round at last,
Lijkt me niet. Ze willen gewoon niet dat de andere kant wint. Thats communism.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo’n 47% van het land steunt dit ook heDeceit for a lifetime has taken it's toll.
Overigens, zelfs wanneer Trump dit voor elkaar zou krijgen, dan is het kiesman systeem erg geschikt om zoiets voor elkaar te krijgen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Tot zover Agenda Freequote:Op woensdag 4 november 2020 08:34 schreef Momo het volgende:
Steve Lookner gaat nu mental op de livestream![]()
![]()
Tellen gaat door, alleen publicatie volgt in de ochtend. Althans dat begreep ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Zwansen het volgende:
Worden er in de nacht geen stemmen meer geteld?zie email 27 oktober![]()
Wel apart altijd dat het tellen van stemmen stopt wanneer ze vaak al over de 90% zitten.
Er zijn toch wel genoeg mensen te vinden die door willen tellen?
Of maakt dat het lastiger om nog wat "gevonden" ballotboxes naar binnen te loodsen?![]()
Maar door vermoeidheid ga je misschien fouten maken, moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige staten zijn gaan slapen.
Ik vind het onbegrijpelijk.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Nein, niet overal toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tellen gaat door, alleen publicatie volgt in de ochtend. Althans dat begreep ik.![]()
Sorry? Agenda free is toch wel even iets anders dan ‘besef van fundamentele waarden van rechtstatelijkheid free’quote:zie email 27 oktober![]()
Euhm, een vers blik tellers opentrekken?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar door vermoeidheid ga je misschien fouten maken, moet je ook niet willen.![]()
Ja bizar. Hij had veel sterker gestaan als ie het hield bij een opgewekt praatje van dat ze aan het winnen zijn. Nu vraag je er bijna om dat ze bij het tellen de Trump stemmen maar verbranden want je zet de boel wel heel erg op scherp hiermee.quote:![]()
Hebben ze die ja? Geen idee hoe dat daar werkt joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, een vers blik tellers opentrekken?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Vind je? Trump ligt vrijwel overal (ruim) voor. Dat maken die mail votes echt niet allemaal goed voor Biden.quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wat ik begrepen had gingen de stemmen achter slot en grendel en wordt er morgen pas weer doorgeteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tellen gaat door, alleen publicatie volgt in de ochtend. Althans dat begreep ik.
Echt de meest debiele en fraudegevoelige manier om het te doen.![]()
Dat is onzin natuurlijk. Daar is niks fraudegevoeligs aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had gingen de stemmen achter slot en grendel en wordt er morgen pas weer doorgeteld.
Echt de meest debiele en fraudegevoelige manier om het te doen.zie email 27 oktober![]()
Officieel staat Biden toch aan kop. Qua kiesmannen, hetgeen wat telt.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vind je? Trump ligt vrijwel overal (ruim) voor. Dat maken die mail votes echt niet allemaal goed voor Biden.![]()
Meestal is het niet zo een probleem, in Nederland wisselt de uitkomst ook nog wel eens na een paar dagen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef Refragmental het volgende:
Wel apart altijd dat het tellen van stemmen stopt wanneer ze vaak al over de 90% zitten.
Of maakt dat het lastiger om nog wat "gevonden" ballotboxes naar binnen te loodsen?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Er moeten een hoop steden nog binnenkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vind je? Trump ligt vrijwel overal (ruim) voor. Dat maken die mail votes echt niet allemaal goed voor Biden.![]()
Natuurlijk niet. Lekker onbeheerd achter laten. Kan niks gebeuren wanneer er niemand kijktquote:Op woensdag 4 november 2020 08:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Daar is niks fraudegevoeligs aan.![]()
![]()
Oeps, gebouw in de fik.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Lekker onbeheerd achter laten. Kan niks gebeuren wanneer er niemand kijkt![]()
Ik mag aannemen dat daar wel een sheriff deputy voor de deur staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Lekker onbeheerd achter laten. Kan niks gebeuren wanneer er niemand kijktzie email 27 oktober![]()
Jawel.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vind je? Trump ligt vrijwel overal (ruim) voor. Dat maken die mail votes echt niet allemaal goed voor Biden.2000 light years from home![]()
Onbeheerd?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Lekker onbeheerd achter laten. Kan niks gebeuren wanneer er niemand kijktAnd what rough beast, its hour come round at last,
Dat kan altijd natuurlijk. Ook tijdens het tellen. Tegen echt kwaadaardige mensen kun je niks doen.quote:zie email 27 oktober![]()
Arizona en Nevada staat Trump achter en Georgia staat nog steeds Biden als voorspelde winnaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het tellen stopt ook morgen niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef Refragmental het volgende:
Of maakt dat het lastiger om nog wat "gevonden" ballotboxes naar binnen te loodsen?
Nog weken na de verkiezingen worden nog nieuwe stemmen geteld. Dat is niets nieuws.
Alleen is dan meestal de winnaar al bekend.My friends all drive horses![]()
Dat is ook wat ie wil. Heel oppervlakkig: spanning en sensatie. Hij denkt en handelt als een showmaster, volgens televisiewetten. Doe nou niet alsof dit als een verrassing komt, na vier jaar Daily Trump Show.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:45 schreef VacaLoca het volgende:
Ja bizar. Hij had veel sterker gestaan als ie het hield bij een opgewekt praatje van dat ze aan het winnen zijn. Nu vraag je er bijna om dat ze bij het tellen de Trump stemmen maar verbranden want je zet de boel wel heel erg op scherp hiermee.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Wie was de laatste president met slechts 1 termijn?? Ik heb het nog nooit meegemaakt.speak only if it improves the silence.![]()
Maar ik was te extreem als ik Trump een fascist noemde, verdomme
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Bush.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Wie was de laatste president met slechts 1 termijn?? Ik heb het nog nooit meegemaakt.![]()
GH Bushquote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Wie was de laatste president met slechts 1 termijn?? Ik heb het nog nooit meegemaakt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Bush senior?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Wie was de laatste president met slechts 1 termijn?? Ik heb het nog nooit meegemaakt.![]()
Gorequote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Maar bij de staten die nog niet binnen zijn staat Trump aan kop.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Officieel staat Biden toch aan kop. Qua kiesmannen, hetgeen wat telt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
![]()
Politiek Analist van Milwaukee denkt dat Trump Wisconsin gaat winnen (milwaukee ligt in wisconsin)![]()
Bush Senior verloor van Clinton in 1992quote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Wie was de laatste president met slechts 1 termijn?? Ik heb het nog nooit meegemaakt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat denk ik ook. We zullen het zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar bij de staten die nog niet binnen zijn staat Trump aan kop.![]()
Arizona lijkt hij te winnen, michigan en georgia ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Biden al iets gewonnen dat Hillary niet had gewonnen?![]()
Carter, Ford. Nog een handjevol.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bush Senior verloor van Clinton in 1992
Niet veel eigenlijk.![]()
Michigan niet zo lees ik hierboven. Georgia lijkt me zéér twijfelachtig. Trump 120k voor met nog maar 7% te tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Arizona lijkt hij te winnen, michigan en georgia ook.![]()
Daarom nemen goede tegenkandidaten het doorgaans niet op tegen de zittende president maar wachten ze liever een termijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Carter, Ford. Nog een handjevol.
Niet veel eigenlijk.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat is ie altijd geweest, geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef Puddington het volgende:
Maar ik was te extreem als ik Trump een fascist noemde, verdomme
Mensen vinden het vooral vervelend om van zichzelf toe te geven dat ze aanhanger van een fascist zijn.
Well, ze krijgen nog eens vier jaar de tijd om daarover uit de kast te komen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Ja als ie gaat winnen gaat dat ws zijn pad maar de overwinning worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Arizona lijkt hij te winnen, michigan en georgia ook.And what rough beast, its hour come round at last,
Het tellen stopt in de nacht heb ik et over.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het tellen stopt ook morgen niet.
Nog weken na de verkiezingen worden nog nieuwe stemmen geteld. Dat is niets nieuws.
Alleen is dan meestal de winnaar al bekend.
Dat ze doorgaan tot ze uiteindelijk 100% hebben snap ik ook wel. Of, zoals iedere keer in Broward county florida, ze ballotboxes blijven vinden op de meest vreemde locaties en deze ook allemaal geteld zijn.![]()
Arizona voor Joe."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dat is Wisconsin?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Michigan niet zo lees ik hierboven.And what rough beast, its hour come round at last,
Of 1.4 miljoen stemmen per post die nog geteld moeten worden in Pennsylvania (waarvan ook nog 200k uit Philly). Geen zin om te rekenen, maar Biden moet daarvan 70% pakken om te winnen.![]()
Georgia had ik even gemist, die leek vannacht al zeker voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Arizona en Nevada staat Trump achter en Georgia staat nog steeds Biden als voorspelde winnaar.
Arizona zal wel naar Biden gaan inderdaad.
Maar die drie staten voegen 33 electoral votes toe voor Biden en brengt z'n totaal dan op 253.
Ik zie 'm niet nog ergens 17 votes winnen, hoewel het wel kan natuurlijk.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Redelijk onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:58 schreef Zwansen het volgende:
Of 1.4 miljoen stemmen per post die nog geteld moeten worden in Pennsylvania (waarvan ook nog 200k uit Philly). Geen zin om te rekenen, maar Biden moet daarvan 70% pakken om te winnen.And what rough beast, its hour come round at last,
Ja, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:58 schreef Zwansen het volgende:
Of 1.4 miljoen stemmen per post die nog geteld moeten worden in Pennsylvania (waarvan ook nog 200k uit Philly). Geen zin om te rekenen, maar Biden moet daarvan 70% pakken om te winnen.
Pennsylvania zal gewoon naar Trump gaan, lijkt me. Georgia denk ik eigenlijk ook.
Veel te close , dit.![]()
Wat dat betreft is het wel fraudegevoelig, maar om direct te zeggen dat er fraude wordt gepleegd en bovenal de helft van het land er eigenlijk van beschuldigen is weer lekker haatzaaienquote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het tellen stopt in de nacht heb ik et over.
Dat ze doorgaan tot ze uiteindelijk 100% hebben. Of, zoals iedere keer in Broward county florida, ze ballotboxes blijven vinden op de meest vreemde locaties en deze ook allemaal geteld zijn.![]()
Georgia zie ik eigenlijk toch niet gebeuren voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja als ie gaat winnen gaat dat ws zijn pad maar de overwinning worden.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Is echt heel close nog steeds.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Georgia zie ik eigenlijk toch niet gebeuren voor Biden.And what rough beast, its hour come round at last,
Onzin.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is ie altijd geweest, geen twijfel over mogelijk.
Mensen vinden het vooral vervelend om van zichzelf toe te geven dat ze aanhanger van een fascist zijn.
Well, ze krijgen nog eens vier jaar de tijd om daarover uit de kast te komen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Had gelezen dat obv party affiliation de republikeinen 32% zouden vertegenwoordigen van de mail-ins.quote:
Gaat daar wel krap worden hoor.![]()
Hij geeft aan dat hij de rechtbank er naar wil laten kijken, is dat Fascistisch?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij vindt de speech van Trump normaal begrijp ik?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ja, het is begrijpelijk dat je niet weken ná de verkiezingen nog stemmen kan tellen. Maar van mij mogen ze, het heeft geen significante impact meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij vindt de speech van Trump normaal begrijp ik?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Had begrepen dat een relatief groter deel van de democrat mail-ins al binnen zijn. Dus ik denk dat Trump deze wel gaat pocketen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Had gelezen dat obv party affiliation de republikeinen 32% zouden vertegenwoordigen van de mail-ins.
Gaat daar wel krap worden hoor.And what rough beast, its hour come round at last,
Nee dat kan je niet zeggen, vooral omdat de media Biden al als winnaar heeft uitgeroepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de rechtbank er naar wil laten kijken, is dat Fascistisch?![]()
Wie heeft het over weken? De mongool roept op om nu al te stoppen met tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, het is begrijpelijk dat je niet weken ná de verkiezingen nog stemmen kan tellen. Maar van mij mogen ze, het heeft geen significante impact meer.![]()
Als ik eerlijk ben zie ik het toch ook somber in. Trump heeft meer gewonnen dan verwacht en het wordt erg krap.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Arizona en Nevada staat Trump achter en Georgia staat nog steeds Biden als voorspelde winnaar.
Of die poststemmen het verschil gaan uitmaken vraag ik mij af hij staat best wel ver voor.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Als je zo praat over de president-elect dan stop ikquote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wie heeft het over weken? De mongool roept op om nu al te stoppen met tellen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Maar is dat niet vooral in Staten die reeds gecalled zijn voor Biden?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Had gelezen dat obv party affiliation de republikeinen 32% zouden vertegenwoordigen van de mail-ins.
Gaat daar wel krap worden hoor.
Trump heeft genoeg aan 40% van resterende stemmen in Georgia iig.![]()
Nou schrijf en boek dat land maar af. Het enige wat we er nog naartoe zouden moeten exporteren zijn bananen![]()
Dat is inderdaad begrijpelijk, maar elke stem moet tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, het is begrijpelijk dat je niet weken ná de verkiezingen nog stemmen kan tellen. Maar van mij mogen ze, het heeft geen significante impact meer.
Dan zit er dus iets fout in je systeem, hoezo is er geen systeem wat het tellen van de stemmen binnen 24 uur mogelijk maakt?![]()
De media zijn niet zo goed in tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet zeggen, vooral omdat de media Biden al als winnaar heeft uitgeroepen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik lees dat eigenlijk nergens?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet zeggen, vooral omdat de media Biden al als winnaar heeft uitgeroepen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
zou kunnen maar het moet wel geteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zie ik het toch ook somber in. Trump heeft meer gewonnen dan verwacht en het wordt erg krap.
Of die poststemmen het verschil gaan uitmaken vraag ik mij af hij staat best wel ver voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |