Je zei dat er door Trump minder geknal is gekomen. Dat is wat je zei.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Drone strikes door de CIA zijn geen oorlogsdaden.
Meh. Me no likey.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:16 schreef raptorix het volgende:
Unibet nu 1.44 Trump gaat nog steeds omlaag.
Er is niet 1 VVD, landelijk verschillen ze ook enorm, VVD in Amsterdam staat vrij ver af van bijvoorbeeld de landelijke partij.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Echt, dit slaat weer eens nergens op. Elke wetenschappelijke studie spreekt jou tegen op dit punt. Sterker nog, de VVD wordt rechtser ingeschaald dan de Conservatieven in Engeland.
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zei dat er door Trump minder geknal is gekomen. Dat is wat je zei.
Leuke semantiek weer
quote:Op woensdag 4 november 2020 07:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Militair poef paf poef... ook lekker libertarisch
Echt hoe krijg je dat uit je toetsenbord. De libertarische hallucinatie drank.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
VVD is niet echt een rechtse partij, het is meer een middenpartij die een rechter en linker kant heeft, sommige VVD'ers zijn ronduit links, en je hebt een groepje die echt rechts is, maar dan voornamelijk op neoliberaal gebied.
Jup, daarna ga ik slapen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:20 schreef TheArt het volgende:
Zitten we nu alleen te wachten op een persconferentie van Trump, waarin ie vast de winst gaat claimen? Qua stemmen tellen gebeurt er echt vrij weinig meer lijkt het.
Tja ik dacht dat ze er gewoon een keertje naast zaten. Maar het blijkt een vrij fundamenteel probleem te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Oh, polls van 4 jaar geleden die nu niet meer kloppen? Raar.
Ik heb je al 500 keer vertelt dat Libertarisch iets anders is als liberaal, je weigert dat ook te lezen, met jouw stop ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Echt hoe krijg je dat uit je toetsenbord. De libertarische hallucinatie drank.
[ twitter ]
[ twitter ]
De VVD in Amsterdam is nog steeds overduidelijk rechts op economisch gebied, inclusief een fetish voor wolkenkrabbers, elite scholen en grote bedrijven. Je praat onzin en de wetenschappelijke consensus is een andere.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is niet 1 VVD, landelijk verschillen ze ook enorm, VVD in Amsterdam staat vrij ver af van bijvoorbeeld de landelijke partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |