Ja dat eerste stuk was gebabbel, maar dat einde was wel echt Erdoganesk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, dit is wel heftig. Hij roept dus op het tellen te staken en maakt er een strijd van.
Hulde. Hier doet hij de VS absoluut een plezier mee.
Dat land helpt zichzelf volledig naar de klote.
Naast iedereen, bijna niemand!quote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef speknek het volgende:
Trump gaat full dictator, wie had dit gedacht, wie had dit aan kunnen zien komen.
Inderdaad, dat kan toch niet. Of je een sportwedstrijd halverwege affluit bij een gunstige stand.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat toewijzen zou het failliet van zowel de Amerikaanse Rechtsstaat als van de Amerikaanse democratie betekenen.
Waar kijk je?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:34 schreef Momo het volgende:
Steve Lookner gaat nu mental op de livestream
Door een partijdige scheidsrechter ook nog eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan toch niet. Of je een sportwedstrijd halverwege affluit bij een gunstige stand.
En dat zegt wel watquote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Op Fox vonden ze het ook een stap te ver gaan.
Zou zomaar eens de vonk in het kruitvat kunnen zijn daarquote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Door een partijdige scheidsrechter ook nog eens.
Dan is de kans wel groot dat de VS uiteenvaltquote:Op woensdag 4 november 2020 08:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou zomaar eens de vonk in het kruitvat kunnen zijn daar
Heb hem wel erger gezienquote:Op woensdag 4 november 2020 08:34 schreef Momo het volgende:
Onduidelijk. Aantal Staten nog too close to call.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:39 schreef cynicus het volgende:
Ik schakel nu net weer in, hoe gaat het? Nog vier jaar poppenkast?
Worst/kaas-scenarioquote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onduidelijk. Aantal Staten nog too close to call.
Maar Trump heeft net de overwinning opgeëist en spreekt van fraude.
Zo’n 47% van het land steunt dit ook hequote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, dit is wel heftig. Hij roept dus op het tellen te staken en maakt er een strijd van.
Hulde. Hier doet hij de VS absoluut een plezier mee.
Dat land helpt zichzelf volledig naar de klote.
Ik dacht aan deze deplorables:quote:Op woensdag 4 november 2020 08:30 schreef raptorix het volgende:
Nou als we de onrust de laatste tijd hebben gezien was dat eerder het andere kamp.
Stelt zelden teleur.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef -XOR- het volgende:
Trump heeft weer eens laten zien wat een mongool het is.
Verschilt per staat geloof ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Zwansen het volgende:
Worden er in de nacht geen stemmen meer geteld?
Sommige staten zijn gaan slapen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Zwansen het volgende:
In de huidige situatie ronduit onverantwoord.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige staten zijn gaan slapen.
Ik vind het onbegrijpelijk.
Lijkt me niet. Ze willen gewoon niet dat de andere kant wint. Thats communism.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo’n 47% van het land steunt dit ook he
Tot zover Agenda Freequote:Op woensdag 4 november 2020 08:34 schreef Momo het volgende:
Tellen gaat door, alleen publicatie volgt in de ochtend. Althans dat begreep ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar door vermoeidheid ga je misschien fouten maken, moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige staten zijn gaan slapen.
Ik vind het onbegrijpelijk.
Nein, niet overal toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tellen gaat door, alleen publicatie volgt in de ochtend. Althans dat begreep ik.
Sorry? Agenda free is toch wel even iets anders dan ‘besef van fundamentele waarden van rechtstatelijkheid free’quote:
Euhm, een vers blik tellers opentrekken?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar door vermoeidheid ga je misschien fouten maken, moet je ook niet willen.
Ja bizar. Hij had veel sterker gestaan als ie het hield bij een opgewekt praatje van dat ze aan het winnen zijn. Nu vraag je er bijna om dat ze bij het tellen de Trump stemmen maar verbranden want je zet de boel wel heel erg op scherp hiermee.quote:
Hebben ze die ja? Geen idee hoe dat daar werkt joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, een vers blik tellers opentrekken?
Vind je? Trump ligt vrijwel overal (ruim) voor. Dat maken die mail votes echt niet allemaal goed voor Biden.quote:
Wat ik begrepen had gingen de stemmen achter slot en grendel en wordt er morgen pas weer doorgeteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tellen gaat door, alleen publicatie volgt in de ochtend. Althans dat begreep ik.
Dat is onzin natuurlijk. Daar is niks fraudegevoeligs aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had gingen de stemmen achter slot en grendel en wordt er morgen pas weer doorgeteld.
Echt de meest debiele en fraudegevoelige manier om het te doen.
Officieel staat Biden toch aan kop. Qua kiesmannen, hetgeen wat telt.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vind je? Trump ligt vrijwel overal (ruim) voor. Dat maken die mail votes echt niet allemaal goed voor Biden.
Meestal is het niet zo een probleem, in Nederland wisselt de uitkomst ook nog wel eens na een paar dagen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef Refragmental het volgende:
Wel apart altijd dat het tellen van stemmen stopt wanneer ze vaak al over de 90% zitten.
Er zijn toch wel genoeg mensen te vinden die door willen tellen?
Of maakt dat het lastiger om nog wat "gevonden" ballotboxes naar binnen te loodsen?
Er moeten een hoop steden nog binnenkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vind je? Trump ligt vrijwel overal (ruim) voor. Dat maken die mail votes echt niet allemaal goed voor Biden.
Natuurlijk niet. Lekker onbeheerd achter laten. Kan niks gebeuren wanneer er niemand kijktquote:Op woensdag 4 november 2020 08:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Daar is niks fraudegevoeligs aan.
Oeps, gebouw in de fik.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Lekker onbeheerd achter laten. Kan niks gebeuren wanneer er niemand kijkt
Ik mag aannemen dat daar wel een sheriff deputy voor de deur staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Lekker onbeheerd achter laten. Kan niks gebeuren wanneer er niemand kijkt
Jawel.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onbeheerd?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat kan altijd natuurlijk. Ook tijdens het tellen. Tegen echt kwaadaardige mensen kun je niks doen.quote:
Arizona en Nevada staat Trump achter en Georgia staat nog steeds Biden als voorspelde winnaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het tellen stopt ook morgen niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef Refragmental het volgende:
Wel apart altijd dat het tellen van stemmen stopt wanneer ze vaak al over de 90% zitten.
Er zijn toch wel genoeg mensen te vinden die door willen tellen?
Of maakt dat het lastiger om nog wat "gevonden" ballotboxes naar binnen te loodsen?
Dat is ook wat ie wil. Heel oppervlakkig: spanning en sensatie. Hij denkt en handelt als een showmaster, volgens televisiewetten. Doe nou niet alsof dit als een verrassing komt, na vier jaar Daily Trump Show.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:45 schreef VacaLoca het volgende:
Ja bizar. Hij had veel sterker gestaan als ie het hield bij een opgewekt praatje van dat ze aan het winnen zijn. Nu vraag je er bijna om dat ze bij het tellen de Trump stemmen maar verbranden want je zet de boel wel heel erg op scherp hiermee.
Bush.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Wie was de laatste president met slechts 1 termijn?? Ik heb het nog nooit meegemaakt.
GH Bushquote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Wie was de laatste president met slechts 1 termijn?? Ik heb het nog nooit meegemaakt.
Bush senior?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Gorequote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Maar bij de staten die nog niet binnen zijn staat Trump aan kop.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Officieel staat Biden toch aan kop. Qua kiesmannen, hetgeen wat telt.
Bush Senior verloor van Clinton in 1992quote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Dat denk ik ook. We zullen het zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar bij de staten die nog niet binnen zijn staat Trump aan kop.
Arizona lijkt hij te winnen, michigan en georgia ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Biden al iets gewonnen dat Hillary niet had gewonnen?
Carter, Ford. Nog een handjevol.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bush Senior verloor van Clinton in 1992
Michigan niet zo lees ik hierboven. Georgia lijkt me zéér twijfelachtig. Trump 120k voor met nog maar 7% te tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Arizona lijkt hij te winnen, michigan en georgia ook.
Daarom nemen goede tegenkandidaten het doorgaans niet op tegen de zittende president maar wachten ze liever een termijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Carter, Ford. Nog een handjevol.
Niet veel eigenlijk.
Dat is ie altijd geweest, geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef Puddington het volgende:
Maar ik was te extreem als ik Trump een fascist noemde, verdomme
Ja als ie gaat winnen gaat dat ws zijn pad maar de overwinning worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Arizona lijkt hij te winnen, michigan en georgia ook.
Het tellen stopt in de nacht heb ik et over.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het tellen stopt ook morgen niet.
Nog weken na de verkiezingen worden nog nieuwe stemmen geteld. Dat is niets nieuws.
Alleen is dan meestal de winnaar al bekend.
Dat is Wisconsin?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Michigan niet zo lees ik hierboven.
Georgia had ik even gemist, die leek vannacht al zeker voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Arizona en Nevada staat Trump achter en Georgia staat nog steeds Biden als voorspelde winnaar.
Redelijk onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:58 schreef Zwansen het volgende:
Of 1.4 miljoen stemmen per post die nog geteld moeten worden in Pennsylvania (waarvan ook nog 200k uit Philly). Geen zin om te rekenen, maar Biden moet daarvan 70% pakken om te winnen.
Ja, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:58 schreef Zwansen het volgende:
Of 1.4 miljoen stemmen per post die nog geteld moeten worden in Pennsylvania (waarvan ook nog 200k uit Philly). Geen zin om te rekenen, maar Biden moet daarvan 70% pakken om te winnen.
Wat dat betreft is het wel fraudegevoelig, maar om direct te zeggen dat er fraude wordt gepleegd en bovenal de helft van het land er eigenlijk van beschuldigen is weer lekker haatzaaienquote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het tellen stopt in de nacht heb ik et over.
Dat ze doorgaan tot ze uiteindelijk 100% hebben. Of, zoals iedere keer in Broward county florida, ze ballotboxes blijven vinden op de meest vreemde locaties en deze ook allemaal geteld zijn.
Georgia zie ik eigenlijk toch niet gebeuren voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja als ie gaat winnen gaat dat ws zijn pad maar de overwinning worden.
Is echt heel close nog steeds.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Georgia zie ik eigenlijk toch niet gebeuren voor Biden.
Onzin.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is ie altijd geweest, geen twijfel over mogelijk.
Mensen vinden het vooral vervelend om van zichzelf toe te geven dat ze aanhanger van een fascist zijn.
Well, ze krijgen nog eens vier jaar de tijd om daarover uit de kast te komen.
Had gelezen dat obv party affiliation de republikeinen 32% zouden vertegenwoordigen van de mail-ins.quote:
Hij geeft aan dat hij de rechtbank er naar wil laten kijken, is dat Fascistisch?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij vindt de speech van Trump normaal begrijp ik?
Ja, het is begrijpelijk dat je niet weken ná de verkiezingen nog stemmen kan tellen. Maar van mij mogen ze, het heeft geen significante impact meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij vindt de speech van Trump normaal begrijp ik?
Had begrepen dat een relatief groter deel van de democrat mail-ins al binnen zijn. Dus ik denk dat Trump deze wel gaat pocketen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Had gelezen dat obv party affiliation de republikeinen 32% zouden vertegenwoordigen van de mail-ins.
Gaat daar wel krap worden hoor.
Nee dat kan je niet zeggen, vooral omdat de media Biden al als winnaar heeft uitgeroepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de rechtbank er naar wil laten kijken, is dat Fascistisch?
Wie heeft het over weken? De mongool roept op om nu al te stoppen met tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, het is begrijpelijk dat je niet weken ná de verkiezingen nog stemmen kan tellen. Maar van mij mogen ze, het heeft geen significante impact meer.
Als ik eerlijk ben zie ik het toch ook somber in. Trump heeft meer gewonnen dan verwacht en het wordt erg krap.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Arizona en Nevada staat Trump achter en Georgia staat nog steeds Biden als voorspelde winnaar.
Als je zo praat over de president-elect dan stop ikquote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wie heeft het over weken? De mongool roept op om nu al te stoppen met tellen.
Maar is dat niet vooral in Staten die reeds gecalled zijn voor Biden?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Had gelezen dat obv party affiliation de republikeinen 32% zouden vertegenwoordigen van de mail-ins.
Gaat daar wel krap worden hoor.
Dat is inderdaad begrijpelijk, maar elke stem moet tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, het is begrijpelijk dat je niet weken ná de verkiezingen nog stemmen kan tellen. Maar van mij mogen ze, het heeft geen significante impact meer.
De media zijn niet zo goed in tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet zeggen, vooral omdat de media Biden al als winnaar heeft uitgeroepen.
Ik lees dat eigenlijk nergens?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet zeggen, vooral omdat de media Biden al als winnaar heeft uitgeroepen.
zou kunnen maar het moet wel geteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zie ik het toch ook somber in. Trump heeft meer gewonnen dan verwacht en het wordt erg krap.
Of die poststemmen het verschil gaan uitmaken vraag ik mij af hij staat best wel ver voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |