Georgia had ik even gemist, die leek vannacht al zeker voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Arizona en Nevada staat Trump achter en Georgia staat nog steeds Biden als voorspelde winnaar.
Redelijk onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:58 schreef Zwansen het volgende:
Of 1.4 miljoen stemmen per post die nog geteld moeten worden in Pennsylvania (waarvan ook nog 200k uit Philly). Geen zin om te rekenen, maar Biden moet daarvan 70% pakken om te winnen.
Ja, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:58 schreef Zwansen het volgende:
Of 1.4 miljoen stemmen per post die nog geteld moeten worden in Pennsylvania (waarvan ook nog 200k uit Philly). Geen zin om te rekenen, maar Biden moet daarvan 70% pakken om te winnen.
Wat dat betreft is het wel fraudegevoelig, maar om direct te zeggen dat er fraude wordt gepleegd en bovenal de helft van het land er eigenlijk van beschuldigen is weer lekker haatzaaienquote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het tellen stopt in de nacht heb ik et over.
Dat ze doorgaan tot ze uiteindelijk 100% hebben. Of, zoals iedere keer in Broward county florida, ze ballotboxes blijven vinden op de meest vreemde locaties en deze ook allemaal geteld zijn.
Georgia zie ik eigenlijk toch niet gebeuren voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja als ie gaat winnen gaat dat ws zijn pad maar de overwinning worden.
Is echt heel close nog steeds.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Georgia zie ik eigenlijk toch niet gebeuren voor Biden.
Onzin.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is ie altijd geweest, geen twijfel over mogelijk.
Mensen vinden het vooral vervelend om van zichzelf toe te geven dat ze aanhanger van een fascist zijn.
Well, ze krijgen nog eens vier jaar de tijd om daarover uit de kast te komen.
Had gelezen dat obv party affiliation de republikeinen 32% zouden vertegenwoordigen van de mail-ins.quote:
Hij geeft aan dat hij de rechtbank er naar wil laten kijken, is dat Fascistisch?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij vindt de speech van Trump normaal begrijp ik?
Ja, het is begrijpelijk dat je niet weken ná de verkiezingen nog stemmen kan tellen. Maar van mij mogen ze, het heeft geen significante impact meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij vindt de speech van Trump normaal begrijp ik?
Had begrepen dat een relatief groter deel van de democrat mail-ins al binnen zijn. Dus ik denk dat Trump deze wel gaat pocketen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Had gelezen dat obv party affiliation de republikeinen 32% zouden vertegenwoordigen van de mail-ins.
Gaat daar wel krap worden hoor.
Nee dat kan je niet zeggen, vooral omdat de media Biden al als winnaar heeft uitgeroepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de rechtbank er naar wil laten kijken, is dat Fascistisch?
Wie heeft het over weken? De mongool roept op om nu al te stoppen met tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, het is begrijpelijk dat je niet weken ná de verkiezingen nog stemmen kan tellen. Maar van mij mogen ze, het heeft geen significante impact meer.
Als ik eerlijk ben zie ik het toch ook somber in. Trump heeft meer gewonnen dan verwacht en het wordt erg krap.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Arizona en Nevada staat Trump achter en Georgia staat nog steeds Biden als voorspelde winnaar.
Als je zo praat over de president-elect dan stop ikquote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wie heeft het over weken? De mongool roept op om nu al te stoppen met tellen.
Maar is dat niet vooral in Staten die reeds gecalled zijn voor Biden?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Had gelezen dat obv party affiliation de republikeinen 32% zouden vertegenwoordigen van de mail-ins.
Gaat daar wel krap worden hoor.
Dat is inderdaad begrijpelijk, maar elke stem moet tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, het is begrijpelijk dat je niet weken ná de verkiezingen nog stemmen kan tellen. Maar van mij mogen ze, het heeft geen significante impact meer.
De media zijn niet zo goed in tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet zeggen, vooral omdat de media Biden al als winnaar heeft uitgeroepen.
Ik lees dat eigenlijk nergens?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet zeggen, vooral omdat de media Biden al als winnaar heeft uitgeroepen.
zou kunnen maar het moet wel geteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zie ik het toch ook somber in. Trump heeft meer gewonnen dan verwacht en het wordt erg krap.
Of die poststemmen het verschil gaan uitmaken vraag ik mij af hij staat best wel ver voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |