SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officile livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Mja, irrationele angst als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De angst is dat de post de briefstemmen niet goed verwerkt en ze dus niet worden meegeteld.
Nog nooit concreet bewijs voor gezien.Niet om hier een argument over te starten, maar zou graag dergelijke bewijzen lezen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja euhm bewust de boel vertragen geloof ik wel ja. Daar zijn genoeg aanwijzingen voor.![]()
Dat dacht ik ook, maar NYT zegt 63% voor Biden. Weet verder niet waar ze het op baserenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op CNN nu GA ingezoomd. Lijkt vrij duidelijk voor Trump.![]()
Atlanta en omgeving is nog aan het tellen en daar zitten veel democratenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:23 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar NYT zegt 63% voor Biden. Weet verder niet waar ze het op baserenHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
In Atlanta gaan de tellers nu eerst lekker naar bed.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jup, Georgia gaat alsnog naar biden lijkt hetIk doe het ff rustig aan.![]()
Ah, thanksquote:Op woensdag 4 november 2020 06:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Atlanta en omgeving is nog aan het tellen en daar zitten veel democraten![]()
Ik neem aan dat alle grote zenders wel in Wilmington (?), Delaware zitten... dus maak uw keuze.quote:Ik doe het ff rustig aan.![]()
Trump was, zo meldt RTL, woest op Fox.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:26 schreef ikbenrond het volgende:
Fox neemt hun call voor Arizona voor Biden weer terugIk doe het ff rustig aan.![]()
Het verloopt precies hetzelfde als in 2016, Trump gaat winnen.
Onvoorstelbaar dat de Democraten een bejaarde uitgebluste kandidaat naar voren heeft geschoven, eigen schuld dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
n ding is zeker het verschil tussen Biden en Trump zal klein zijn. Denk dat Biden het net aan toch over de streep gaat trekken, als je dit nu zo ziet.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Riep ik 3 kwartier terug alquote:Op woensdag 4 november 2020 06:26 schreef ikbenrond het volgende:
Fox neemt hun call voor Arizona voor Biden weer terug
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Biden is gewoon weer duidelijk favoriet als hij Georgia wint en Arizona niet verliest?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef Pedroso het volgende:
Onvoorstelbaar dat de Democraten een bejaarde uitgebluste kandidaat naar voren heeft geschoven, eigen schuld dus.![]()
Ziet er niet uit dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Biden is gewoon weer duidelijk favoriet als hij Georgia wint en Arizona niet verliest?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waar niet?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef illusions het volgende:
Waar kan ik zien waar Joe Biden gaat spreken?
Hopelijk gaat ie niet stotteren.sig verwijderd door FA![]()
wel?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ziet er niet uit dat dat gaat gebeuren.![]()
Hoezo? De Amerikaanse kiezer heeft ook gewoon een verantwoordelijkheid. De route naar wereldmacht af lijkt te zijn ingezet.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef Pedroso het volgende:
Onvoorstelbaar dat de Democraten een bejaarde uitgebluste kandidaat naar voren heeft geschoven, eigen schuld dus.![]()
Volkomen terecht trouwens, het moet wel echt ongelooflijk bizar lopen als Trump een achterstand van 7,5% inloopt met nog maar een kwart van de stemmen die geteld moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op hun site nog steeds gecalled![]()
Volgens mij melden ze nu dat ander media vinden dat het te vroeg is om Arizona te callenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op hun site nog steeds gecalled
Jij bent toch van betting?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:32 schreef Zwansen het volgende:
Paar uurtjes geslapen, wat heb ik gemist?
Huge swings
Het eerste is niet zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef Pedroso het volgende:
Onvoorstelbaar dat de Democraten een bejaarde uitgebluste kandidaat naar voren heeft geschoven, eigen schuld dus.
Het tweede speelt, denk ik, niet zo'n rol. (Ook al ben ik niet kapot van Biden... maar een uitgebluste Biden zie ik persoonlijk nog liever dan de sociopaat Trump.)
Veel Amerikanen hebben, voor de Corona-ellende uitbrak, een prima tijd achter de rug.
Die redeneren gewoon:
1. Corona moet worden opgelost door de medische wetenschap, ongeacht of Trump of Biden president is.
2. Biden wil traditionele energiebronnen langzaam opdoeken, en dat kost geld.
3. Dat gaat weer tot hogere belastingen leiden, en dat willen we pers niet.
Punt 2 is niet specifiek iets dat alleen door uitgebluste Democraten wordt gesteund, ook frisse Democraten staan achter dat idee. En dat had ook tot punt 3 geleid.
Het is hier al vaker gezegd: mensen zijn veel individualistischer/cynischer dan sommigen denken. De eigen portemonnee staat voorop. Ongeacht de leeftijd van de kandidaten.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Andere zenders vinden het inderdaad te vroeg om te callen (heb nu zelf NBC opstaan). Maar die vinden het ook te vroeg om Florida of Texas definitief voor Trump te callen dus die zijn misschien wel iets te voorzichtig.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij melden ze nu dat ander media vinden dat het te vroeg is om Arizona te callen![]()
Volgens de berekeningen van Nate Silver niet, komt net stemmen te weinig als je ziet waar die vandaan moet komenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef illusions het volgende:
Zou Arizona niet gewoon Trump worden?![]()
Dat kan nog best.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef illusions het volgende:
Zou Arizona niet gewoon Trump worden?
Er was nog maar 76% geteld.Ik doe het ff rustig aan.![]()
En is Biden al safe?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
De FOX decision desk zijn over het algemeen geen prutsers.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef illusions het volgende:
Zou Arizona niet gewoon Trump worden?zie email 27 oktober![]()
Wat zijn de laatste odds? Toen ik ging slapen had Biden op 4 gestaan en was het terug naar 3.X.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent toch van betting?
Huge swings![]()
Trump heeft zo goed als gewonnenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:32 schreef Zwansen het volgende:
Paar uurtjes geslapen, wat heb ik gemist?![]()
1.65/2.10quote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste odds? Toen ik ging slapen had Biden op 4 gestaan en was het terug naar 3.X.![]()
Man man man wat een verkiezing. En wat een kutsysteem heeft Amerika met die kiesmannen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Trump heeft zo goed als gewonnen![]()
lolquote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Trump heeft zo goed als gewonnen![]()
Hoe het ook zij: het gros van de pollsters (enorme voorsprong voor Biden, waarschijnlijk ook Senaat naar de Dems, misschien zelfs wel een 'blue wave') zat er wederom gigantisch naast. Zelfs als Biden wint, zal het een kleine overwinning worden.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Het is een stuk spannender dan vooraf verwacht. Florida naar Trump, Ohio ook. Grootste verschil lijkt te zijn dat meer Latino’s republikeins stemmen dan in 2016.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:32 schreef Zwansen het volgende:
Paar uurtjes geslapen, wat heb ik gemist?
Veel hangt op dit moment af van Arizona en Georgia. En ook Michigan, Wisconsin en Pennsylvania, maar we weten waarschijnlijk pas morgen op zijn vroegst de uitslag.
Senaat krijgt nog een paar run-offs. Maar er is netto 1 zetel geswitcht naar de democraten.
Huis wordt een beetje blauwer.My friends all drive horses![]()
Het is inderdaad een kutsysteem.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Man man man wat een verkiezing. En wat een kutsysteem heeft Amerika met die kiesmannen.
Maar wel een spektakel. Lol.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Biden stond rond 5 uur op 3.20quote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste odds? Toen ik ging slapen had Biden op 4 gestaan en was het terug naar 3.X.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dank, zie dat Ohio toch behoorlijk naar Trump is gegaan. Leek eerder vannacht de goede kant voor Biden op te gaan...quote:Op woensdag 4 november 2020 06:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een stuk spannender dan vooraf verwacht. Florida naar Trump, Ohio ook. Grootste verschil lijkt te zijn dat meer Latino’s republikeins stemmen dan in 2016.
Veel hangt op dit moment af van Arizona en Georgia. En ook Michigan, Wisconsin en Pennsylvania, maar we weten waarschijnlijk pas morgen op zijn vroegst de uitslag.
Senaat krijgt nog een paar run-offs. Maar er is netto 1 zetel geswitcht naar de democraten.
Huis wordt een beetje blauwer.![]()
Zeker, ik begrijp er niks vanquote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Man man man wat een verkiezing. En wat een kutsysteem heeft Amerika met die kiesmannen.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
CNN zegt ook MN (Minnesota) naar Biden.And what rough beast, its hour come round at last,
Spannend? 223 - 174quote:Op woensdag 4 november 2020 06:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een stuk spannender dan vooraf verwacht. Florida naar Trump, Ohio ook. Grootste verschil lijkt te zijn dat meer Latino’s republikeins stemmen dan in 2016.
Huis wordt een beetje blauwer.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Associated Press:
Joe Biden 223
Donald Trump 174
New York Times
Joseph R. Biden Jr. 213
Donald J. Trump 145![]()
Dat zeiden we in 2018 ook, maar met alle laat getelde stemmen werd dat toch nog een blue wave.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:36 schreef Toby56 het volgende:
Hoe het ook zij: het gros van de pollsters (enorme voorsprong voor Biden, waarschijnlijk ook Senaat naar de Dems, misschien zelfs wel een 'blue wave') zat er wederom gigantisch naast. Zelfs als Biden wint, zal het een kleine overwinning worden.
Maar dag gezegd hebbend, pollsters lijken inderdaad wel wat trends te hebben gemist.My friends all drive horses![]()
Ligt er maar aan waar je naar kijkt.quote:
NY Times lijkt een stuk actueler te zijn.
https://www.nytimes.com/i(...)sults-president.html![]()
MN is Minnesota, MI Michiganquote:Op woensdag 4 november 2020 06:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MI is Minnessota toch? (niet michigan? )![]()
Ja wat een Trump wappiequote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef trein2000 het volgende:
Is deze man afgezant van de Trump Campange?
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Biden lol hij gaat het toch flikken als Arizona blauw wordt..Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Er moet daar nog heel veel geteld worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:39 schreef KingRoland het volgende:
Zou lachen zijn als arizona nu opeens rood wordt🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
lijkt me een foutje jaquote:Op woensdag 4 november 2020 06:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook,
Maar lijkt me dat Michigan nog niet gecalled is maar Minnesota wel zojuist![]()
Jep. Ik bedoel, Minnesota is gecalldquote:Op woensdag 4 november 2020 06:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MI is Minnessota toch? (niet michigan? )My friends all drive horses![]()
Ow sorry voor de verwarring, MN idd.And what rough beast, its hour come round at last,
Hoe kan Georgia nu ineens in het voordeel van Biden zijn terwijl Trump zo’n voorsprong heeft? Early voting?![]()
Ja die verwarde ikquote:
And what rough beast, its hour come round at last,
Omdat Atlanta.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:42 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kan Georgia nu ineens in het voordeel van Biden zijn terwijl Trump zo’n voorsprong heeft? Early voting?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Veel stemmen nog te gaan in Atlantaquote:Op woensdag 4 november 2020 06:42 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kan Georgia nu ineens in het voordeel van Biden zijn terwijl Trump zo’n voorsprong heeft? Early voting?And what rough beast, its hour come round at last,
De nog te tellen stemmen zijn voor het grootste deel in blauwe counties.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:42 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kan Georgia nu ineens in het voordeel van Biden zijn terwijl Trump zo’n voorsprong heeft? Early voting?My friends all drive horses![]()
Re counting genotquote:Op woensdag 4 november 2020 06:39 schreef KingRoland het volgende:
Zou lachen zijn als arizona nu opeens rood wordtEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Vraag me af of die ook in medium beschikbaar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:44 schreef DonDruiper het volgende:
Biden heeft ook een nieuw gebitje.![]()
Ja hij maakt er bijna een overwinningsspeech van.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:43 schreef trein2000 het volgende:
Biden denkt gewonnen te hebben maar roept op tot kalmte en geduld.And what rough beast, its hour come round at last,
Merci.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:44 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
kijk op de nos site, zie die link die ik stuurde![]()
Hij praat best goed eigenlijk. Hij spreekt gewoon in volledige zinnen. Dat leek een jaar / half jaar geleden nog anders.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef raptorix het volgende:
Hoeveel Coke zullen ze Biden hebben gegeven?
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Autocuequote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef ikbenrond het volgende:
Hij praat best goed eigenlijk. Hij spreekt gewoon in volledige zinnen. Dat leek een jaar / half jaar geleden nog anders.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Vooralsnog ziet de situatie er zo uit voor Biden, dus hij heeft wel een stuk meer mogelijkheden om tot 270 te komen:quote:Op woensdag 4 november 2020 06:43 schreef trein2000 het volgende:
Biden denkt gewonnen te hebben maar roept op tot kalmte en geduld.![]()
![]()
Biden heeft gelijk. Momentum swingt weer naar hem toe.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Fucking veel volgens mij. Hij sprak vrij coherent.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef raptorix het volgende:
Hoeveel Coke zullen ze Biden hebben gegeven?
Niet veel, maar wel coherent.![]()
Voor het eerst in maanden 😀quote:Op woensdag 4 november 2020 06:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Fucking veel volgens mij. Hij sprak vrij coherent.
Niet veel, maar wel coherent.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ohjee.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Wat een shitshow met al die toerende auto's op de achtergrond. Net een wedstrijd van Ajax vol juichende supporters met geen man op de buhne.![]()
![]()
Beetje uitlokkenquote:
Trump is zo ondemocratisch.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Polesquote:
Ah, daar was ie al weerquote:![]()
Niet netjes in het midden van de elections.
Maar ja.. niet netjes en Trump.. da's een pleonasme.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Even tussendoor niet alleen blijft de senaat in voordeel van de republikeinen, de republikeinen gaan zefls meer seats in de house winnen.
Dat opzich is ook al echt een bizar gegeven want niemand had verwacht voor vannacht![]()
Georgia naar Biden terwijl NC en Florida bij Trump blijven moet het vreemdste zijn wat ik heb gezien sinds Obama Indiana won.Incelfrikandel![]()
Zullen we het hier even serieus, inhoudelijk en fatsoenlijk houden?
Ga naar AVK als je wil shitposten.My friends all drive horses![]()
Senaat is netto +1 voor democraten toch nu?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef skysherrif het volgende:
Even tussendoor niet alleen blijft de senaat in voordeel van de republikeinen, de republikeinen gaan zefls meer seats in de house winnen.
Dat opzich is ook al echt een bizar gegeven want niemand had verwacht voor vannacht
En ik meen dat de democraten de voorsprong in het huis met een paar afgevaardigden uitbreiden?My friends all drive horses![]()
Hij gaat het gewoon doen, een muur om de Zuid en Noord pool zetten!!!!!🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Opzich had je dat net wel kunnen verwachten, gematigde republiekeinen die voor biden hebben gekozen maar de rest van de ballot gewoon GOP hebben ingevuld.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef skysherrif het volgende:
Dat opzich is ook al echt een bizar gegeven want niemand had verwacht voor vannacht![]()
Wist niet eens dat dat subforum bestond.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ga naar AVK als je wil shitposten.![]()
![]()
Nope, Repu +2 nu in house meen ikquote:Op woensdag 4 november 2020 06:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Senaat is netto +1 voor democraten toch nu?
En ik meen dat de democraten de voorsprong in het huis met een paar afgevaardigden uitbreiden?![]()
MAATquote:Op woensdag 4 november 2020 06:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ga naar AVK als je wil shitposten.![]()
![]()
Als dat klopt, dan gaat Biden (mocht hij winnen) sowieso een vermakelijke eerste 2 jaar tegemoet.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef skysherrif het volgende:
Dat opzich is ook al echt een bizar gegeven want niemand had verwacht voor vannachtIk doe het ff rustig aan.![]()
Eh nee, hij vergat gewoon een naamquote:Op woensdag 4 november 2020 06:49 schreef KingRoland het volgende:
Biden had zelfs hulp nodig van zijn vrouw om tot woorden te komen wtf![]()
Hij haalde zijn zus en vrouw door elkaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:52 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Eh nee, hij vergat gewoon een naam🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Overigens neem ik de wedkantoren serieuzer dan al die peilingen. Donald gaat daar nog steeds aan leiding.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Is er nou niemand in zijn buurt of advocaten die zegt dat wat er in PA gebeurd, al tientallen jaren gebeurd en volkomen normaal en legaal is?quote:
Echt helemaal niemand?
Hoe gaat dat stand houden in de rechtzaal?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
De beste man is ouder dan Sinterklaas, wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij haalde zijn zus en vrouw door elkaar.And what rough beast, its hour come round at last,
Wat is een poles?Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Denk je niet dat Trump-fans sneller een betje wagen?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens neem ik de wedkantoren serieuzer dan al die peilingen. Donald gaat daar nog steeds aan leiding.And what rough beast, its hour come round at last,
Om in de gaten te houden, de senaatsrace in Montana. Het is nek aan nek en het kan het verschil maken tussen 50/50 en 51/49.
Zeker cruciaal als Trump wint, want bij gelijke stemmen beslist de vice-president.My friends all drive horses![]()
Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk je niet dat Trump-fans sneller een betje wagen?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
quote:Een deel van, of alle content die wordt gedeeld in deze Tweet wordt in twijfel getrokken en is mogelijk misleidend over de manier waarop je kan deelnemen aan verkiezingen of andere civiele processen![]()
Ja? Welke seat behalve Alabama gaan de Republikeinen dan ook flippen? Even concreet graag.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef skysherrif het volgende:
Ik begin nu ook steeds meer overtuigd te raken dat Biden het wel gaat worden.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Het volgen van wedkantoren zegt ook vrij weinig. Het is niets meer dan een indicatie. En net zoals polls zitten zij er ook vaak naast.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Genotquote:Op woensdag 4 november 2020 06:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich had je dat net wel kunnen verwachten, gematigde republiekeinen die voor biden hebben gekozen maar de rest van de ballot gewoon GOP hebben ingevuld.graag op anoniem![]()
Ik denk toch echt dat Biden het gaat halen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
2 in Floridaquote:Op woensdag 4 november 2020 06:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja? Welke seat behalve Alabama gaan de Republikeinen dan ook flippen? Even concreet graag.![]()
Zou wat zijn als Trump zijn Twitter tijdelijk uit zet, word die vent helemaal gek
Nou snel je geld inzetten.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk toch echt dat Biden het gaat halen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
269-269 is nog steeds een mogelijke uitkomst toch? Kijken ze dan naar de popular vote? Of penalty’s?![]()
Ergens vannacht had je x3 kunnen vangenquote:
Nee dan gaat het huis stemmen per staat waardoor de facto de Republikeinen winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Zwansen het volgende:
269-269 is nog steeds een mogelijke uitkomst toch? Kijken ze dan naar de popular vote? Of penalty’s?zie email 27 oktober![]()
Het wedden laat ik aan jou over.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Nee hoor x4 zelfsquote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergens vannacht had je x3 kunnen vangen![]()
![]()
Nee, want als ze er naast zouden zitten zouden ze het niet lang volhouden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het volgen van wedkantoren zegt ook vrij weinig. Het is niets meer dan een indicatie. En net zoals polls zitten zij er ook vaak naast.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
2 uur terug, 3.2quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergens vannacht had je x3 kunnen vangen
Huis kiest President in ingewikkeld formule, senaat kiest vice-presidentquote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Zwansen het volgende:
269-269 is nog steeds een mogelijke uitkomst toch? Kijken ze dan naar de popular vote? Of penalty’s?![]()
De POL mod beslist …..quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Zwansen het volgende:
269-269 is nog steeds een mogelijke uitkomst toch? Kijken ze dan naar de popular vote? Of penalty’s?Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Moet ik even uitzoeken. Het was iets heel bizars weer.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Zwansen het volgende:
269-269 is nog steeds een mogelijke uitkomst toch? Kijken ze dan naar de popular vote? Of penalty’s?
Wat serieus een gevaar is. Als het aantal kiesmannen zo dicht op elkaar ligt, kan een kiesman besluiten om af te wijken van wat de staat heeft gestemd en op de andere kandidaat stemmen.
Dat kan ook als het verschil welgroot is natuurlijk. En dit gebeurt ook.My friends all drive horses![]()
Je verspreidt gewoon onzin die helemaal nergens op gebaseerd is en je welhaast zelf verzonnen moet hebben. Dit is een serieus topic.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wellicht ben je toe aan wat slaap?
Misschien ben je zelf toe aan wat slaap als je serieus denkt dat senaatszetels in Florida deze verkiezingen van de democraten kunnen flippen naar republikeinen.![]()
Er zijn toch super gedelegeerden ? Volgens mij gaan die dan beslissen o.i.d……..quote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Moet ik even uitzoeken. Het was iets heel bizars weer.
Wat serieus een gevaar is. Als het aantal kiesmannen zo dicht op elkaar ligt, kan een kiesman besluiten om af te wijken van wat de staat heeft gestemd en op de andere kandidaat stemmen.
Dat kan ook als het verschil welgroot is natuurlijk. En dit gebeurt ook.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Hun odds zijn vooral gebaseerd op de hoeveelheid die op elke kandidaat ingezet wordt. Zodat ze steeds winnen, ongeacht het resultaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, want als ze er naast zouden zitten zouden ze het niet lang volhouden.are we infinite or am I alone![]()
Het huis gaat er dan over stemmen. Maar niet in een “gewone” stemming maar elke staat heeft 1 stem.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat kan ook als het verschil welgroot is natuurlijk. En dit gebeurt ook.zie email 27 oktober![]()
Dat is bij de voorverkiezingenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Er zijn toch super gedelegeerden ? Volgens mij gaan die dan beslissen o.i.d……..zie email 27 oktober![]()
Dit is anders wakker worden als vier jaar geleden.No way!quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Laatste keer dat ik reageer, ik had het niet over senaat maar housequote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je verspreidt gewoon onzin die helemaal nergens op gebaseerd is en je welhaast zelf verzonnen moet hebben. Dit is een serieus topic.
Misschien ben je zelf toe aan wat slaap als je serieus denkt dat senaatszetels in Florida deze verkiezingen van de democraten kunnen flippen naar republikeinen.![]()
![]()
trump mag met zijn clownneus weer lekker terug naar new york, komt goed![]()
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Supergedelegeerden horen bij de voorverkiezingen, waar de partijen hun kandidaat voor het presidentschap kiezen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Er zijn toch super gedelegeerden ? Volgens mij gaan die dan beslissen o.i.d……..
Dit zijn kiesmannen.My friends all drive horses![]()
Okay,quote:Op woensdag 4 november 2020 07:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Supergedelegeerden horen bij de voorverkiezingen, waar de partijen hun kandidaat voor het presidentschap kiezen.
Dit zijn kiesmannen.. Klok, klepel………..
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Volgens mij is dat zeer ongebruikelijk en komt bijna nooit voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat kan ook als het verschil welgroot is natuurlijk. En dit gebeurt ook.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik word wakker, kijk even hoe de stand van zaken is...
En zo te zien ben ik nog geen steek verder dan toen ik ging slapen
Biden staat voor, maar marge is veel te klein om zeker te zijn. Goede samenvatting?![]()
Maakt niet uit, het is een bizar systeem. Ik heb er een onverklaarbare fascinatie voor.quote:My friends all drive horses![]()
Jup, maar Arizona is wellicht te vroeg toebedeeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:09 schreef Belabor het volgende:
Biden staat voor, maar marge is veel te klein om zeker te zijn. Goede samenvatting?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik geloof Fox wel ls het hier op aankomt en die denken dat het niet eens echt close wordtquote:Op woensdag 4 november 2020 07:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup, maar Arizona is wellicht te vroeg toebedeeld.![]()
Yup, verder toespraak van Biden en een domme tweet van Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:09 schreef Belabor het volgende:
Biden staat voor, maar marge is veel te klein om zeker te zijn. Goede samenvatting?And what rough beast, its hour come round at last,
In 2016 hebben tien kiesmannen niet op de gekozen kandidaat gestemd.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zeer ongebruikelijk en komt bijna nooit voor.
En als we een ding hebben geleerd van de afgelopen vier jaar, dan is het dat zeer ongebruikelijke dingen die bijna niet voorkomen opeens heel vaak voorkomen.My friends all drive horses![]()
Democrat Theresa Greenfield has conceded Iowa’s Senate race to Republican Sen. Joni Ernst. This is a blow to Democrats’ chances of flipping the Senate, which now basically require them to pull out wins in North Carolina and Maine.are we infinite or am I alone![]()
Waar haal je die info vandaan? Ik kijk op CNN maar daar blijft het steeds bij D+1quote:Op woensdag 4 november 2020 07:09 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
(en nu zojuist nog 1 voor de republikeinen in the house)![]()
Met Nevada (zeer waarschijnlijk als je de data van New Mexico en Arizona extrapoleert) en Wisconsin of Michigan erbij wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat betekent dat Biden kan winnen zonder PA toch?![]()
Ik gok er dan op dat die eerder door Trump worden opgekochtquote:Op woensdag 4 november 2020 07:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In 2016 hebben tien kiesmannen niet op de gekozen kandidaat gestemd.
En als we een ding hebben geleerd van de afgelopen vier jaar, dan is het dat zeer ongebruikelijke dingen die bijna niet voorkomen opeens heel vaak voorkomen.
Penalties.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:13 schreef Toby56 het volgende:
Gezien de verdeeldheid in het land, zou 269-269 de beste uitslag zijn.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Meerdere ijzers in het vuur is ook met het oog op eventueel juridisch gedoe zeer wenselijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Met Nevada (zeer waarschijnlijk als je de data van New Mexico en Arizona extrapoleert) en Wisconsin of Michigan erbij wel.zie email 27 oktober![]()
Denk dat als het zover komt dat de uitslag van een presidentsverkiezing daadwerkelijk verandert vanwege faithless electors dat het wel eens snel afgelopen zou kunnen zijn met het electoral college als systeem.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In 2016 hebben tien kiesmannen niet op de gekozen kandidaat gestemd.
En als we een ding hebben geleerd van de afgelopen vier jaar, dan is het dat zeer ongebruikelijke dingen die bijna niet voorkomen opeens heel vaak voorkomen.![]()
Dat zou wel een burgeroorlog rechtvaardigen imhoquote:Op woensdag 4 november 2020 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok er dan op dat die eerder door Trump worden opgekochtMy friends all drive horses![]()
SPANNEND!!!!Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Wellicht nog niet geupdate, de bron vanwaar ik het vandaan heb is erg duidelijk toch? En Grace Panetta is zeer betrouwbaarquote:Op woensdag 4 november 2020 07:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan? Ik kijk op CNN maar daar blijft het steeds bij D+1![]()
Het wordt dus 50-50?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:13 schreef crystal_meth het volgende:
Democrat Theresa Greenfield has conceded Iowa’s Senate race to Republican Sen. Joni Ernst. This is a blow to Democrats’ chances of flipping the Senate, which now basically require them to pull out wins in North Carolina and Maine.
[ twitter ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Net wakker geworden en ben tot de conclusie gekomen dat we peilingen beter kunnen afschaffen.
Wat gaat het lachen worden als Trump weer gaat winnen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Wat is dat nou weerquote:Op woensdag 4 november 2020 06:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er achter komt wat een faithless elector is![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Mooie analyse van CNN dat Biden grote kans maakt om het over de streep te trekken.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Volgende keer kunnen de Democraten beter een Latino op het ticket zetten. Kennelijk botert het momenteel niet zo met die groep![]()
Dat plus dagenlange onduidelijkheid is wel een recept voor ellende.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ik ken al die Twitteraars niet. Maar CNN update bij mij wel maar daar blijft het erop staan dat de democraten een zetel winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wellicht nog niet geupdate, de bron vanwaar ik het vandaan heb is erg duidelijk toch? En Grace Panetta is zeer betrouwbaar![]()
Misschien meer duidelijkheid in AZ, GA, PA, MI, WI?And what rough beast, its hour come round at last,
Het gaat wel bitter slecht voor Biden. Dit was toch een beetje waar je niet op hoopte.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Zou kunnen dat ze op dit moment meer house seats winnen. Maar gaat erom dat er enkele destricten zijn waar republikeinen overwinningen halen die niet ingecalculeerd zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ken al die Twitteraars niet. Maar CNN update bij mij wel maar daar blijft het erop staan dat de democraten een zetel winnen.![]()
Na een half slapeloze nacht ben ik wat positiever dat Biden gaat winnen. In 2018 leek het aanvankelijk ook een tiebreaker, maar bleken toen de nagekomen stemmen toch een kleine blue wave te creren. Die injunction van judge Sullivan over de 300.000 stemmen die bij USPS liggen kan wel eens cruciaal worden.
Het horrorscenario komt nu alleen wel dichterbij dat de Republikeinse partij in de komende dagen zoveel stink gaan schoppen dat misschien wel stemmentellers fysiek aangevallen gaan worden, om er ervoor te zorgen dat het tellen hiervan voortijdig gestaakt kan worden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Nate Silver:quote:Fox News has called Nebraska’s 2nd Congressional District for Biden, becoming the first network to do so. They’re also the only network to have called Arizona for Biden. Those two places have an important relationship because if Biden wins both Arizona and NE-02, he doesn’t need Pennsylvania (although he does need both Michigan and Wisconsin). The dynamics are very interesting for media-watcher types thinking about the editorial independence of Fox News’s Decision Desk. The Arizona call was pretty aggressive, but serves as a check against any attempt that Trump might make to claim victory tonight.are we infinite or am I alone![]()
De helft* is nu binnenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar lijken een stel slakken te tellen![]()
Hertellingquote:Op woensdag 4 november 2020 07:13 schreef Toby56 het volgende:
Gezien de verdeeldheid in het land, zou 269-269 de beste uitslag zijn.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Had je zoveel spanning dat je er niet van kon slapen?quote:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Nebraska voor Biden.
Volgens NBC is 269-269 nu niet meer mogelijk.
Gaat Arizona nu de decision state worden?
(Georgia is momenteel too close to call, zegt wederom NBC.)Ik doe het ff rustig aan.![]()
Nebraska’s tweede kiesdistrict naar Biden, volgens Fox.
Het is maar n kiesman, maar deze kan cruciaal zijn.My friends all drive horses![]()
Wel als Maine district naar Trump gaatquote:Op woensdag 4 november 2020 07:29 schreef Toby56 het volgende:
Nebraska voor Biden.
Gaat Arizona nu de decision state worden?![]()
Als hij Arizona en Georgia verliest moet Trump Pennsylvania, Wisconsin en dan nog Virginia of Michigan winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:29 schreef Toby56 het volgende:
Nebraska voor Biden.
(Georgia is momenteel too close to call, zegt wederom NBC.)![]()
Kan me dat nog met Florida herinneren, zaten ze echt stem voor stem te beoordelen of de balot wel of niet doorgeprikt was.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
AZ is niet echt spannend meer. 80% geteld en Biden staat 160k voor. Van de rest moet ongeveer alles naar Trump gaan wil het nog wijzigen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:29 schreef Toby56 het volgende:
Nebraska voor Biden.
Gaat Arizona nu de decision state worden?And what rough beast, its hour come round at last,
Als Arizona maar Biden gaat, moet Trump Pennsylvania, Michigan en Wisconsin sweepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:29 schreef Toby56 het volgende:
Nebraska voor Biden.
(Georgia is momenteel too close to call, zegt wederom NBC.)
Hoogst onwaarschijnlijk.My friends all drive horses![]()
Dat ziet er niet naar uit. Still counting, maar Biden heeft een ruime voorsprong.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wel als Maine district naar Trump gaatIk doe het ff rustig aan.![]()
Hanging chads...quote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan me dat nog met Florida herinneren, zaten ze echt stem voor stem te beoordelen of de balot wel of niet doorgeprikt was.are we infinite or am I alone![]()
Ja... op dit moment (too early to call) staat Trump in deze 3 staten wel voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als Arizona maar Biden gaat, moet Trump Pennsylvania, Michigan en Wisconsin sweepen.
Hoogst onwaarschijnlijk.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ja. Ik weet dat het voor veel van jullie een beetje boeien is, maar ik maak me wel zorgen over de toekomst van mijn kinderen. Ik heb liever dat ze opgroeien in een harmonieuze transatlantische wereld waar wat aan klimaatverandering en wereldgezondheidszorg e.d. wordt gedaan, dan de clownshow die nu de pax americana aan het afbreken is.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:29 schreef Harvest89 het volgende:
Had je zoveel spanning dat je er niet van kon slapen?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
NBC verwacht dat het huis bij de Democraten blijft
https://www.nbcnews.com/p(...)ts?icid=election_nav![]()
Sowieso een fucking zwaktebod van jewelste dat Trump nu al "THEY STEALIGN DI ELECTIUNS" roept.
Typische verliezer.
Ook al gaat ie winnen.![]()
Die odds zijn enorm geshift anders hoor, laatste paar uur.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef Zocalo het volgende:
Hoe kan het dan dat Trump nog zo favoriet is bij de bookies?
Om 4 uur was het nog 1.3 om 4
Momenteel komt het steeds dichter bij elkaar![]()
Zullen ze er dit keer van leren?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef Pedroso het volgende:
Onvoorstelbaar dat de Democraten een bejaarde uitgebluste kandidaat naar voren heeft geschoven, eigen schuld dus.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Ik vermoed... op basis van 2016 en de tellingen tot nu toe.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef Zocalo het volgende:
Hoe kan het dan dat Trump nog zo favoriet is bij de bookies?
Maar in bijv. Pennsylvania vermoeden de meeste mensen dat Biden de achterstand gaat inlopen omdat de grotere steden nog aan het tellen zijn. Dat spreekt tegen de bookies. Het blijft echter spannend.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Volgens mij gaat die ook janken als hij wint maar dan weer met de hakken over de slootquote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef illusions het volgende:
Sowieso een fucking zwaktebod van jewelste dat Trump nu al "THEY STEALIGN DI ELECTIUNS" roept.
Typische verliezer.
Omdat veel mensen op hem wedden. De bookies gaan geen odds aanbieden die hen groot verlies kunnen opleveren.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef Zocalo het volgende:
Hoe kan het dan dat Trump nog zo favoriet is bij de bookies?are we infinite or am I alone![]()
Keken jullie destijds ook in 2000, toen was het enorm spannend, CNN had Gore al uitgeroepen als winnaar en moest dat toen terugdraaien.
Het hertellen:
En dat van iemand die er alles aan gedaan heeft om het stemmen zo lastig mogelijk te maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef illusions het volgende:
Typische verliezer.
Resultaten van steden komen later binnen. Die zijn overwegend blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja... op dit moment (too early to call) staat Trump in deze 3 staten wel voor.My friends all drive horses![]()
Is Nevada al gecalled?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nee, het is op dit moment zeer waarschijnlijk dat Biden Nevada en Georgia wint. Dan zou hij alleen nog maar een van de 3 open Rustbelt staten (PA, MI, WI) te winnen om president te worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:35 schreef Ringo het volgende:
Kansen van Trump zijn aardig groot, toch?![]()
Teken van een verliezer.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:35 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat van iemand die er alles aan gedaan heeft om het stemmen zo lastig mogelijk te maken.![]()
Man, trauma’s.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:34 schreef raptorix het volgende:
Keken jullie destijds ook in 2000, toen was het enorm spannend, CNN had Gore al uitgeroepen als winnaar en moest dat toen terugdraaien.
Het hertellen:
[ afbeelding ]
De wereld zou er echt anders uit zien nu als W toen niet gekozen was.My friends all drive horses![]()
Trump gaat wat zeggen?quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Het is niet helemaal een discussie voor hier maar de staat van de wereld atm is voor mij wel 1 van de redenen om niet aan kinderen te willen beginnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Ik weet dat het voor veel van jullie een beetje boeien is, maar ik maak me wel zorgen over de toekomst van mijn kinderen. Ik heb liever dat ze opgroeien in een harmonieuze transatlantische wereld waar wat aan klimaatverandering en wereldgezondheidszorg e.d. wordt gedaan, dan de clownshow die nu de pax americana aan het afbreken is.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:So to summarize a bit, Biden basically has three “easy” paths to victory remaining. In rough order of likelihood: 1) Win Arizona and NE-02, hold Michigan and Wisconsin; 2) Win Pennsylvania, hold Michigan and Wisconsin; 3) Win Georgia, hold Michigan and Wisconsin.
Less likely paths would involve his winning North Carolina, or other scenarios where he loses Wisconsin or Michigan but does well enough elsewhere.are we infinite or am I alone![]()
Niet echt. Wel beter dan de peilingen suggereerden. Maar denk niet dat ie deze verkiezingen nog gaat winnen.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Betting odds gaan steeds meer richting Trump nuquote:Op woensdag 4 november 2020 07:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt. Wel beter dan de peilingen suggereerden. Maar denk niet dat ie deze verkiezingen nog gaat winnen.
Waar kan je odds checken?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Die odds zijn enorm geshift anders hoor, laatste paar uur.
Om 4 uur was het nog 1.3 om 4
Momenteel komt het steeds dichter bij elkaar![]()
Geen ISISquote:Op woensdag 4 november 2020 07:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man, trauma’s.
De wereld zou er echt anders uit zien nu als W toen niet gekozen was..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik betwijfel het.quote:
Er dreigt verlies in Arizona en Nevada (waar normaal de Reps winnen)... en dat maakt zijn klus in de rust belt erg moeilijk.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ik weet niet waar jij kijkt?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt. Wel beter dan de peilingen suggereerden. Maar denk niet dat ie deze verkiezingen nog gaat winnen.![]()
Echt?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt. Wel beter dan de peilingen suggereerden. Maar denk niet dat ie deze verkiezingen nog gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |