Early ballots zijn toch gunstiger voor Biden? Dus hoe zou Trump dan een marge van 200.000 stemmen moeten dichten?quote:
Een nader onderzoekje leert mij dat we deze early ballots moeten lezen als “de mensen die een poststembiljet hebben aangevraagd maar toch naar het stembureau zijn gekomen”quote:Op woensdag 4 november 2020 06:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Early ballots zijn toch gunstiger voor Biden? Dus hoe zou Trump dan een marge van 200.000 stemmen moeten dichten?
Idd, lijkt weer dichter naar elkaar te kruipen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:14 schreef illusions het volgende:
Zie de bookies eigenlijk nog als meest betrouwbare graadmeter.
Lijkt wel gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt te komen.
Als hij GA wint zou er nog een, onwaarschijnlijk, pad voor hem zijn waarbij zowel Pennsylvania als Michigan niet hoeft te winnen:quote:Op woensdag 4 november 2020 06:14 schreef Charie het volgende:
Ik denk dat we bij meer staten net zoals bij GA net opeens een enorme hoop stemmen gaan krijgen erbij (bijv die post dingen). Als Biden GA inderdaad wint. En Arizona.. Ik denk dat Biden alsnog net wint..
Niemand weet het, het is volstrekt onduidelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 06:14 schreef illusions het volgende:
Zie de bookies eigenlijk nog als meest betrouwbare graadmeter.
Lijkt wel gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt te komen.
Ik denk omdat je dan de middelman, de USPS, uitschakelt. Die lijken nogal partijdig bezig te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:16 schreef illusions het volgende:
Waarom is elke zogenaamde voorstander van eerlijke verkiezingen, ik noem een Sacha Baron Cohen, constant aan het pushen voor "vote early, vote in person?" Iemand enig idee waarom dat verschil maakt?
Dit zijn geen mensen die mail-voter-fraud als mogelijkheid zien (ik ook niet trouwens).
Krijgen we dan straks een D WH en een R Senaat?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:17 schreef PippenScottie het volgende:
Het lukt democraten niet om veel senaatszetels te flippen. Ernst wint in Iowa, die was te pakken geweest.
Meen je dit serieus? Geloof ik persoonlijk niet zo in.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk omdat je dan de middelman, de USPS, uitschakelt. Die lijken nogal partijdig bezig te zijn.
Een D WH is nogal voorbarig.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Krijgen we dan straks een D WH en een R Senaat?
De angst is dat de post de briefstemmen niet goed verwerkt en ze dus niet worden meegeteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Geloof ik persoonlijk niet zo in.
Kans op mail-voter-fraud is kleiner dan een inslaande meteoriet deze maand.
Op CNN nu GA ingezoomd. Lijkt vrij duidelijk voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:17 schreef ikbenrond het volgende:
NYT zegt toch nu dat er een goede kans is dat Georgia toch naar Biden gaat. Ik zag Florida, Georgia en NC al als verloren (dus naar Trump), en dat alle ogen dan gericht waren op PA (zijn ze nog steeds natuurlijk). Maar dit is wel een opsteker op zich.
Nou ja euhm bewust de boel vertragen geloof ik wel ja. Daar zijn genoeg aanwijzingen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Geloof ik persoonlijk niet zo in.
Kans op mail-voter-fraud is kleiner dan een inslaande meteoriet deze maand.
Er moeten nog veel stemmen binnen komen uit Atlanta en omtrek.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op CNN nu GA ingezoomd. Lijkt vrij duidelijk voor Trump.
Die blauwe vlek in het noordwesten is Atlanta en suburbs, daar woont 60% van de bevolking van Georgia en het leunt Democratisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op CNN nu GA ingezoomd. Lijkt vrij duidelijk voor Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |