Als hij Nevada, Michigan, Wisconsin + ME2 of NE2 pakt ja, maar hoe veilig Michigan en Wisconsin op dit moment voor hem zijn is moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als Arizona echt naar Biden gaat dan heeft hij de route naar 270 kiesmannen nu eindelijk te pakken.
Mjah ik ben zelf Libertarier, daarom wel fan van hem.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Als hij z'n pa's ideeën t.o.v. het bankwezen heeft overgenomen zal ie geen schijn van kans maken.
Omdat men Arizona al rijk rekent, ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Biden doet gewoon weer mee voor de overwinning.
Ik ook, vandaar pro-decriminalisatie van alle drugs bijv.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah ik ben zelf Libertarier, daarom wel fan van hem.
Ben ik voor, maar Meth ben ik geen voorstander van, zal waarschijnlijk ook niet meer populair zijn als je legaliseert.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar pro-decriminalisatie van alle drugs bijv.
Early Ballots moeten daar nog geteld worden he?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat men Arizona al rijk rekent, ik moet het nog zien.
Dus toch legaliseren.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben ik voor, maar Meth ben ik geen voorstander van, zal waarschijnlijk ook niet meer populair zijn als je legaliseert.
quote:Op woensdag 4 november 2020 06:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Early Ballots moeten daar nog geteld worden he?
Andersom makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 06:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Early Ballots moeten daar nog geteld worden he?
https://www.powned.tv/art(...)ogeerd-op-huisfeestjquote:Op woensdag 4 november 2020 06:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben ik voor, maar Meth ben ik geen voorstander van, zal waarschijnlijk ook niet meer populair zijn als je legaliseert.
Daar moet nog veel binnen komen van Atlanta en de omringende suburbs, daar kan Biden best een hoop goed maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:10 schreef Charie het volgende:
Georgia opeens naar Biden volgens NY times? Opeens staat dat ding op +0.4.
https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.html
Het komt allemaal aan op Pennsylvania toch, denk ik? En als ik zie hoe het in Ohio gaat, wordt het heeeul, heeul close.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als hij Nevada, Michigan, Wisconsin + ME2 of NE2 pakt ja, maar hoe veilig Michigan en Wisconsin op dit moment voor hem zijn is moeilijk te zeggen.
In dat scenario zou het juist niet op Pennsylvania aankomen omdat Biden dan net 270 kiesmannen heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het komt allemaal aan op Pennsylvania toch, denk ik? En als ik zie hoe het in Ohio is afgelopen, wordt het heeeul, heeul close.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |