Daarom zijn het idioten.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou die Franco lui die zijn wel redelijk aan de rechtse kant natuurlijk
Spanje is natuurlijk ook beetje gek land omdat het natuurlijk een hele jonge democratie is met veel regionale trots.
Stoomtreinen ook, maar ze zijn wel erg mooiquote:Op woensdag 4 november 2020 05:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Censuskiesrecht is wel heel erg ouderwets
Of een soort examen.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben dan ook voorstander dat iedereen die wilt stemmen 100 euro moet betalen, ben je gelijk van die lui af.
Vroeger kwam er ook geen man kijken bij wedstrijden van Spanjequote:Op woensdag 4 november 2020 05:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarom zijn het idioten.
Spanje is eigenlijk geen land, het zijn 15 autonome regio's en een paar stadstaatjes.
VOX is extreem-rechts hier, maar in Nederland zou dat echt vrij weinig voorstellen.
Wat een stereotyperingen weer. Voor zover die lui in grote getalen bestaan, is dat ook gewoon een resultaat van beleid. Marginalisering, werkloosheid en stress resulteert in overmatig drinken.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alsof het ook maar iets uitmaakt wie er in NL aan de macht zit. Het maakt gewoon geen fuck uit. Er zijn gewoon teveel partijen met teveel belangen om alles wat je als partij wil door je strot te duwen.
Ik vind die kreten zoals Kutte of (r)overheid dan ook altijd ontzettend sneu en een heul hoog Henk & Annie van Feesboek gehalte.
Je weet wel.. die mensen met een uitkering, klagen dat ze het slecht hebben maar wel 2 honden, 8 katten, een pakje sjek per dag en een 2 treetjes schultenbrau elke week wegtikken.
Boeie. SC.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger kwam er ook geen man kijken bij wedstrijden van Spanje
Beetje offtopic
Misschien samen voor President gaan, mooie mixquote:Op woensdag 4 november 2020 05:56 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Rand paul en Bernie Sanders zijn zo'n beetje elkaars tegenpool.
quote:Op woensdag 4 november 2020 05:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarom zijn het idioten.
Spanje is eigenlijk geen land, het zijn 15 autonome regio's en een paar stadstaatjes.
VOX is extreem-rechts hier, maar in Nederland zou dat echt vrij weinig voorstellen.
Heb eerlijk gezegd een beetje moeite met dit kompas, en zie hier VOX niet echt in terug.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
VOX volgens experts inderdaad extreem rechts (net als FvD)
Bernie zou trump kapot maken, omdat hij enorm veel nieuwe stemmers trekt en een bonus ook de jonge stemmers. De republieken waren al te blij toen dat feestje niet doorging.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:56 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Rand paul en Bernie Sanders zijn zo'n beetje elkaars tegenpool.
Ken ik niet zo goed, alleen paar keer mee gegolfdquote:Op woensdag 4 november 2020 05:58 schreef illusions het volgende:
Echt nog nooit me in Rand Paul verdiept. Komt ie een beetje overeen met z'n ouwe?
Die was echt helemaal weggevaagd in Florida in ieder geval.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik was enorm voorstander van Sanders.
Als hij z'n pa's ideeën t.o.v. het bankwezen heeft overgenomen zal ie geen schijn van kans maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken ik niet zo goed, alleen paar keer mee gegolfd
Bij hem was zijn aantrekkingskracht bij de bevolking die niet stemmen. De groep die nog steeds enorm is. En ook bij de minderheden geliefdquote:Op woensdag 4 november 2020 06:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die was echt helemaal weggevaagd in Florida in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |