abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196041647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:43 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Wint biden toch
Meerdere analysten die hier niet zeker van zijn, Fox kan wel eens te vroeg hebben gesproken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196041650
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:43 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Wint biden toch
Je weet maar nooit, misschien bestaat die pakweg 20% aan stemmen die nog geteld moet worden wel voor 90% uit Trump stemmen.
pi_196041652
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Meerdere analysten die hier niet zeker van zijn, Fox kan wel eens te vroeg hebben gesproken.
Hoewel de odds dat Biden wint constant omlaag gaan ben ik er vrij zeker van dat Trump wint.

Maarja, ik heb er dan ook geen fuck verstand van.
pi_196041654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zijn dus de idioten. Mensen denken vanuit hun portemonnee te stemmen en leveren uiteindelijk in.
Gebeurd in NL ook. Met die 40 zetels in de peilingen voor de VVD. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_196041656
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat was mijn insinuatie. :P
pi_196041657
Odds komen richting elkaar op Unibet.
pi_196041661
Bookies

Trump 1.70 / Biden 2.00

Die zullen 't wel beter weten dan ik. Wordt 't toch best spannend.
pi_196041665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef raptorix het volgende:
Odds komen richting elkaar op Unibet.
Volg geen enkele wedstrijd meer op TV, alleen op betting slip. :P
pi_196041670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:46 schreef illusions het volgende:
Bookies

Trump 1.70 / Biden 2.00

Die zullen 't wel beter weten dan ik. Wordt 't toch best spannend.
Komt mogelijk ook omdat Arizona voor Biden is gecalled, ik moet dat nog maar zien.
pi_196041673
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Volg geen enkele wedstrijd meer op TV, alleen op betting slip. :P
Vroegah kon je pas leuk winst maken bij de Toto ;)
pi_196041676
Ohio Trump aldus fox.
zie email 27 oktober
pi_196041678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Komt mogelijk ook omdat Arizona voor Biden is gecalled, ik moet dat nog maar zien.
Ik vreet m'n schoen op als Biden wint. Acht het niet echt mogelijk.

Maargoed, als ie wint kan ik best dure nieuwe schoenen kopen.
  woensdag 4 november 2020 @ 05:48:01 #213
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_196041679
quote:

[..]

De massa immigratie en geldverspilling partij :p Net zoals de open kraan van de Republikeinen (die trouwens volgens wetenschappers slechts marginaal rechtser zijn)
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_196041684
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De massa immigratie en geldverspilling partij :p Net zoals de open kraan van de Republikeinen (die trouwens volgens wetenschappers slechts marginaal rechtser zijn)
Waar ga je wel op stemmen?

Ik stem altijd blanco.

Zou in dit geval als Amerikaan op Trump stemmen bij gebrek aan beter, maar vind het één grote farçe.
pi_196041690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Rechts in de VS is natuurlijk iets anders als in Nederland, voornamelijk conservatief, niet zoals wij de VVD zien.
  woensdag 4 november 2020 @ 05:49:45 #216
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196041694
quote:

[..]

Alsof het ook maar iets uitmaakt wie er in NL aan de macht zit. Het maakt gewoon geen fuck uit. Er zijn gewoon teveel partijen met teveel belangen om alles wat je als partij wil door je strot te duwen.

Ik vind die kreten zoals Kutte of (r)overheid dan ook altijd ontzettend sneu en een heul hoog Henk & Annie van Feesboek gehalte.

Je weet wel.. die mensen met een uitkering, klagen dat ze het slecht hebben maar wel 2 honden, 8 katten, een pakje sjek per dag en een 2 treetjes schultenbrau elke week wegtikken.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196041698
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Rechts in de VS is natuurlijk iets anders als in Nederland, voornamelijk conservatief, niet zoals wij de VVD zien.
Klopt helemaal.

Nederlands rechts is vrijwel overal extreem-rechts.

Ik woon in Spanje en wat hier uiterst rechts is, is in Nederland gewoon D66. :P (Ja, overdreven)
pi_196041703
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Alsof het ook maar iets uitmaakt wie er in NL aan de macht zit. Het maakt gewoon geen fuck uit. Er zijn gewoon teveel partijen met teveel belangen om alles wat je als partij wil door je strot te duwen.

Ik vind die kreten zoals Kutte of (r)overheid dan ook altijd ontzettend sneu en een heul hoog Henk & Annie van Feesboek gehalte.

Je weet wel.. die mensen met een uitkering, klagen dat ze het slecht hebben maar wel 2 honden, 8 katten, een pakje sjek per dag en een 2 treetjes schultenbrau elke week wegtikken.
Ik ben dan ook voorstander dat iedereen die wilt stemmen 100 euro moet betalen, ben je gelijk van die lui af.
pi_196041705
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar ga je wel op stemmen?

Ik stem altijd blanco.

Zou in dit geval als Amerikaan op Trump stemmen bij gebrek aan beter, maar vind het één grote farçe.
Ik was enorm voorstander van Sanders. Of anders een kandidaat van de groenen in Amerika (die in feite nooit een kans krijgen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_196041709
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Klopt helemaal.

Nederlands rechts is vrijwel overal extreem-rechts.

Ik woon in Spanje en wat hier uiterst rechts is, is in Nederland gewoon D66. :P (Ja, overdreven)
Nou die Franco lui die zijn wel redelijk aan de rechtse kant natuurlijk ;)
Spanje is natuurlijk ook beetje gek land omdat het natuurlijk een hele jonge democratie is met veel regionale trots.
pi_196041713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik was enorm voorstander van Sanders. Of anders een kandidaat van de groenen in Amerika (die in feite nooit een kans krijgen).
Zag Howie ook niet in de bets terug. :P

Ik ben enorm voorstander van Ron Paul maar 12 jaar geleden was dat al een utopie, nu geheel onmogelijk natuurlijk. Republikein nog wel.
  woensdag 4 november 2020 @ 05:52:18 #222
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_196041714
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Niet waar. Zie het manifesto project of de expert survey.

Grootste verschil is alleen het proportionele stelsel en dus coalitie systeem ipv first past the post.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_196041718
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Of Rand Paul.
pi_196041722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 05:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben dan ook voorstander dat iedereen die wilt stemmen 100 euro moet betalen, ben je gelijk van die lui af.
Censuskiesrecht is wel heel erg ouderwets ;)
zie email 27 oktober
  woensdag 4 november 2020 @ 05:53:13 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196041727
Nah ik zie dat Biden matig scoort. :')

Mag het zichzelf aanrekenen dat hij in de weg zat van frisse nieuwe kandidaten, evenals Sanders

Wel treurig dat zo'n nietsnut als Trump nog zo goed scoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')