Meerdere analysten die hier niet zeker van zijn, Fox kan wel eens te vroeg hebben gesproken.quote:
Je weet maar nooit, misschien bestaat die pakweg 20% aan stemmen die nog geteld moet worden wel voor 90% uit Trump stemmen.quote:
Hoewel de odds dat Biden wint constant omlaag gaan ben ik er vrij zeker van dat Trump wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Meerdere analysten die hier niet zeker van zijn, Fox kan wel eens te vroeg hebben gesproken.
Gebeurd in NL ook. Met die 40 zetels in de peilingen voor de VVD.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat zijn dus de idioten. Mensen denken vanuit hun portemonnee te stemmen en leveren uiteindelijk in.
Dat was mijn insinuatie.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gebeurd in NL ook. Met die 40 zetels in de peilingen voor de VVD.
Volg geen enkele wedstrijd meer op TV, alleen op betting slip.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef raptorix het volgende:
Odds komen richting elkaar op Unibet.
Komt mogelijk ook omdat Arizona voor Biden is gecalled, ik moet dat nog maar zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:46 schreef illusions het volgende:
Bookies
Trump 1.70 / Biden 2.00
Die zullen 't wel beter weten dan ik. Wordt 't toch best spannend.
Vroegah kon je pas leuk winst maken bij de Totoquote:Op woensdag 4 november 2020 05:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Volg geen enkele wedstrijd meer op TV, alleen op betting slip.
Ik vreet m'n schoen op als Biden wint. Acht het niet echt mogelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt mogelijk ook omdat Arizona voor Biden is gecalled, ik moet dat nog maar zien.
De massa immigratie en geldverspilling partij :p Net zoals de open kraan van de Republikeinen (die trouwens volgens wetenschappers slechts marginaal rechtser zijn)quote:Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar ga je wel op stemmen?quote:Op woensdag 4 november 2020 05:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De massa immigratie en geldverspilling partij :p Net zoals de open kraan van de Republikeinen (die trouwens volgens wetenschappers slechts marginaal rechtser zijn)
Rechts in de VS is natuurlijk iets anders als in Nederland, voornamelijk conservatief, niet zoals wij de VVD zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De massa immigratie en geldverspilling partij :p Net zoals de open kraan van de Republikeinen (die trouwens volgens wetenschappers slechts marginaal rechtser zijn)
Alsof het ook maar iets uitmaakt wie er in NL aan de macht zit. Het maakt gewoon geen fuck uit. Er zijn gewoon teveel partijen met teveel belangen om alles wat je als partij wil door je strot te duwen.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rechts in de VS is natuurlijk iets anders als in Nederland, voornamelijk conservatief, niet zoals wij de VVD zien.
Ik ben dan ook voorstander dat iedereen die wilt stemmen 100 euro moet betalen, ben je gelijk van die lui af.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alsof het ook maar iets uitmaakt wie er in NL aan de macht zit. Het maakt gewoon geen fuck uit. Er zijn gewoon teveel partijen met teveel belangen om alles wat je als partij wil door je strot te duwen.
Ik vind die kreten zoals Kutte of (r)overheid dan ook altijd ontzettend sneu en een heul hoog Henk & Annie van Feesboek gehalte.
Je weet wel.. die mensen met een uitkering, klagen dat ze het slecht hebben maar wel 2 honden, 8 katten, een pakje sjek per dag en een 2 treetjes schultenbrau elke week wegtikken.
Ik was enorm voorstander van Sanders. Of anders een kandidaat van de groenen in Amerika (die in feite nooit een kans krijgen).quote:Op woensdag 4 november 2020 05:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar ga je wel op stemmen?
Ik stem altijd blanco.
Zou in dit geval als Amerikaan op Trump stemmen bij gebrek aan beter, maar vind het één grote farçe.
Nou die Franco lui die zijn wel redelijk aan de rechtse kant natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 05:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Nederlands rechts is vrijwel overal extreem-rechts.
Ik woon in Spanje en wat hier uiterst rechts is, is in Nederland gewoon D66.(Ja, overdreven)
Zag Howie ook niet in de bets terug.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik was enorm voorstander van Sanders. Of anders een kandidaat van de groenen in Amerika (die in feite nooit een kans krijgen).
Niet waar. Zie het manifesto project of de expert survey.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rechts in de VS is natuurlijk iets anders als in Nederland, voornamelijk conservatief, niet zoals wij de VVD zien.
Of Rand Paul.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik was enorm voorstander van Sanders. Of anders een kandidaat van de groenen in Amerika (die in feite nooit een kans krijgen).
Censuskiesrecht is wel heel erg ouderwetsquote:Op woensdag 4 november 2020 05:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben dan ook voorstander dat iedereen die wilt stemmen 100 euro moet betalen, ben je gelijk van die lui af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |