Meerdere analysten die hier niet zeker van zijn, Fox kan wel eens te vroeg hebben gesproken.quote:
Je weet maar nooit, misschien bestaat die pakweg 20% aan stemmen die nog geteld moet worden wel voor 90% uit Trump stemmen.quote:
Hoewel de odds dat Biden wint constant omlaag gaan ben ik er vrij zeker van dat Trump wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Meerdere analysten die hier niet zeker van zijn, Fox kan wel eens te vroeg hebben gesproken.
Gebeurd in NL ook. Met die 40 zetels in de peilingen voor de VVD.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat zijn dus de idioten. Mensen denken vanuit hun portemonnee te stemmen en leveren uiteindelijk in.
Dat was mijn insinuatie.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gebeurd in NL ook. Met die 40 zetels in de peilingen voor de VVD.
Volg geen enkele wedstrijd meer op TV, alleen op betting slip.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef raptorix het volgende:
Odds komen richting elkaar op Unibet.
Komt mogelijk ook omdat Arizona voor Biden is gecalled, ik moet dat nog maar zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:46 schreef illusions het volgende:
Bookies
Trump 1.70 / Biden 2.00
Die zullen 't wel beter weten dan ik. Wordt 't toch best spannend.
Vroegah kon je pas leuk winst maken bij de Totoquote:Op woensdag 4 november 2020 05:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Volg geen enkele wedstrijd meer op TV, alleen op betting slip.
Ik vreet m'n schoen op als Biden wint. Acht het niet echt mogelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Komt mogelijk ook omdat Arizona voor Biden is gecalled, ik moet dat nog maar zien.
De massa immigratie en geldverspilling partij :p Net zoals de open kraan van de Republikeinen (die trouwens volgens wetenschappers slechts marginaal rechtser zijn)quote:Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar ga je wel op stemmen?quote:Op woensdag 4 november 2020 05:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De massa immigratie en geldverspilling partij :p Net zoals de open kraan van de Republikeinen (die trouwens volgens wetenschappers slechts marginaal rechtser zijn)
Rechts in de VS is natuurlijk iets anders als in Nederland, voornamelijk conservatief, niet zoals wij de VVD zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De massa immigratie en geldverspilling partij :p Net zoals de open kraan van de Republikeinen (die trouwens volgens wetenschappers slechts marginaal rechtser zijn)
Alsof het ook maar iets uitmaakt wie er in NL aan de macht zit. Het maakt gewoon geen fuck uit. Er zijn gewoon teveel partijen met teveel belangen om alles wat je als partij wil door je strot te duwen.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rechts in de VS is natuurlijk iets anders als in Nederland, voornamelijk conservatief, niet zoals wij de VVD zien.
Ik ben dan ook voorstander dat iedereen die wilt stemmen 100 euro moet betalen, ben je gelijk van die lui af.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alsof het ook maar iets uitmaakt wie er in NL aan de macht zit. Het maakt gewoon geen fuck uit. Er zijn gewoon teveel partijen met teveel belangen om alles wat je als partij wil door je strot te duwen.
Ik vind die kreten zoals Kutte of (r)overheid dan ook altijd ontzettend sneu en een heul hoog Henk & Annie van Feesboek gehalte.
Je weet wel.. die mensen met een uitkering, klagen dat ze het slecht hebben maar wel 2 honden, 8 katten, een pakje sjek per dag en een 2 treetjes schultenbrau elke week wegtikken.
Ik was enorm voorstander van Sanders. Of anders een kandidaat van de groenen in Amerika (die in feite nooit een kans krijgen).quote:Op woensdag 4 november 2020 05:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar ga je wel op stemmen?
Ik stem altijd blanco.
Zou in dit geval als Amerikaan op Trump stemmen bij gebrek aan beter, maar vind het één grote farçe.
Nou die Franco lui die zijn wel redelijk aan de rechtse kant natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 05:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Nederlands rechts is vrijwel overal extreem-rechts.
Ik woon in Spanje en wat hier uiterst rechts is, is in Nederland gewoon D66.(Ja, overdreven)
Zag Howie ook niet in de bets terug.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik was enorm voorstander van Sanders. Of anders een kandidaat van de groenen in Amerika (die in feite nooit een kans krijgen).
Niet waar. Zie het manifesto project of de expert survey.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rechts in de VS is natuurlijk iets anders als in Nederland, voornamelijk conservatief, niet zoals wij de VVD zien.
Of Rand Paul.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik was enorm voorstander van Sanders. Of anders een kandidaat van de groenen in Amerika (die in feite nooit een kans krijgen).
Censuskiesrecht is wel heel erg ouderwetsquote:Op woensdag 4 november 2020 05:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben dan ook voorstander dat iedereen die wilt stemmen 100 euro moet betalen, ben je gelijk van die lui af.
Daarom zijn het idioten.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou die Franco lui die zijn wel redelijk aan de rechtse kant natuurlijk
Spanje is natuurlijk ook beetje gek land omdat het natuurlijk een hele jonge democratie is met veel regionale trots.
Stoomtreinen ook, maar ze zijn wel erg mooiquote:Op woensdag 4 november 2020 05:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Censuskiesrecht is wel heel erg ouderwets
Of een soort examen.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben dan ook voorstander dat iedereen die wilt stemmen 100 euro moet betalen, ben je gelijk van die lui af.
Vroeger kwam er ook geen man kijken bij wedstrijden van Spanjequote:Op woensdag 4 november 2020 05:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarom zijn het idioten.
Spanje is eigenlijk geen land, het zijn 15 autonome regio's en een paar stadstaatjes.
VOX is extreem-rechts hier, maar in Nederland zou dat echt vrij weinig voorstellen.
Wat een stereotyperingen weer. Voor zover die lui in grote getalen bestaan, is dat ook gewoon een resultaat van beleid. Marginalisering, werkloosheid en stress resulteert in overmatig drinken.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alsof het ook maar iets uitmaakt wie er in NL aan de macht zit. Het maakt gewoon geen fuck uit. Er zijn gewoon teveel partijen met teveel belangen om alles wat je als partij wil door je strot te duwen.
Ik vind die kreten zoals Kutte of (r)overheid dan ook altijd ontzettend sneu en een heul hoog Henk & Annie van Feesboek gehalte.
Je weet wel.. die mensen met een uitkering, klagen dat ze het slecht hebben maar wel 2 honden, 8 katten, een pakje sjek per dag en een 2 treetjes schultenbrau elke week wegtikken.
Boeie. SC.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger kwam er ook geen man kijken bij wedstrijden van Spanje
Beetje offtopic
Misschien samen voor President gaan, mooie mixquote:Op woensdag 4 november 2020 05:56 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Rand paul en Bernie Sanders zijn zo'n beetje elkaars tegenpool.
quote:Op woensdag 4 november 2020 05:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarom zijn het idioten.
Spanje is eigenlijk geen land, het zijn 15 autonome regio's en een paar stadstaatjes.
VOX is extreem-rechts hier, maar in Nederland zou dat echt vrij weinig voorstellen.
Heb eerlijk gezegd een beetje moeite met dit kompas, en zie hier VOX niet echt in terug.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
VOX volgens experts inderdaad extreem rechts (net als FvD)
Bernie zou trump kapot maken, omdat hij enorm veel nieuwe stemmers trekt en een bonus ook de jonge stemmers. De republieken waren al te blij toen dat feestje niet doorging.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:56 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Rand paul en Bernie Sanders zijn zo'n beetje elkaars tegenpool.
Ken ik niet zo goed, alleen paar keer mee gegolfdquote:Op woensdag 4 november 2020 05:58 schreef illusions het volgende:
Echt nog nooit me in Rand Paul verdiept. Komt ie een beetje overeen met z'n ouwe?
Die was echt helemaal weggevaagd in Florida in ieder geval.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik was enorm voorstander van Sanders.
Als hij z'n pa's ideeën t.o.v. het bankwezen heeft overgenomen zal ie geen schijn van kans maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken ik niet zo goed, alleen paar keer mee gegolfd
Bij hem was zijn aantrekkingskracht bij de bevolking die niet stemmen. De groep die nog steeds enorm is. En ook bij de minderheden geliefdquote:Op woensdag 4 november 2020 06:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die was echt helemaal weggevaagd in Florida in ieder geval.
Als hij Nevada, Michigan, Wisconsin + ME2 of NE2 pakt ja, maar hoe veilig Michigan en Wisconsin op dit moment voor hem zijn is moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als Arizona echt naar Biden gaat dan heeft hij de route naar 270 kiesmannen nu eindelijk te pakken.
Mjah ik ben zelf Libertarier, daarom wel fan van hem.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Als hij z'n pa's ideeën t.o.v. het bankwezen heeft overgenomen zal ie geen schijn van kans maken.
Omdat men Arizona al rijk rekent, ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Biden doet gewoon weer mee voor de overwinning.
Ik ook, vandaar pro-decriminalisatie van alle drugs bijv.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah ik ben zelf Libertarier, daarom wel fan van hem.
Ben ik voor, maar Meth ben ik geen voorstander van, zal waarschijnlijk ook niet meer populair zijn als je legaliseert.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar pro-decriminalisatie van alle drugs bijv.
Early Ballots moeten daar nog geteld worden he?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat men Arizona al rijk rekent, ik moet het nog zien.
Dus toch legaliseren.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben ik voor, maar Meth ben ik geen voorstander van, zal waarschijnlijk ook niet meer populair zijn als je legaliseert.
quote:Op woensdag 4 november 2020 06:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Early Ballots moeten daar nog geteld worden he?
Andersom makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 06:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Early Ballots moeten daar nog geteld worden he?
https://www.powned.tv/art(...)ogeerd-op-huisfeestjquote:Op woensdag 4 november 2020 06:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben ik voor, maar Meth ben ik geen voorstander van, zal waarschijnlijk ook niet meer populair zijn als je legaliseert.
Daar moet nog veel binnen komen van Atlanta en de omringende suburbs, daar kan Biden best een hoop goed maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:10 schreef Charie het volgende:
Georgia opeens naar Biden volgens NY times? Opeens staat dat ding op +0.4.
https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.html
Het komt allemaal aan op Pennsylvania toch, denk ik? En als ik zie hoe het in Ohio gaat, wordt het heeeul, heeul close.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als hij Nevada, Michigan, Wisconsin + ME2 of NE2 pakt ja, maar hoe veilig Michigan en Wisconsin op dit moment voor hem zijn is moeilijk te zeggen.
In dat scenario zou het juist niet op Pennsylvania aankomen omdat Biden dan net 270 kiesmannen heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het komt allemaal aan op Pennsylvania toch, denk ik? En als ik zie hoe het in Ohio is afgelopen, wordt het heeeul, heeul close.
Early ballots zijn toch gunstiger voor Biden? Dus hoe zou Trump dan een marge van 200.000 stemmen moeten dichten?quote:
Een nader onderzoekje leert mij dat we deze early ballots moeten lezen als “de mensen die een poststembiljet hebben aangevraagd maar toch naar het stembureau zijn gekomen”quote:Op woensdag 4 november 2020 06:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Early ballots zijn toch gunstiger voor Biden? Dus hoe zou Trump dan een marge van 200.000 stemmen moeten dichten?
Idd, lijkt weer dichter naar elkaar te kruipen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:14 schreef illusions het volgende:
Zie de bookies eigenlijk nog als meest betrouwbare graadmeter.
Lijkt wel gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt te komen.
Als hij GA wint zou er nog een, onwaarschijnlijk, pad voor hem zijn waarbij zowel Pennsylvania als Michigan niet hoeft te winnen:quote:Op woensdag 4 november 2020 06:14 schreef Charie het volgende:
Ik denk dat we bij meer staten net zoals bij GA net opeens een enorme hoop stemmen gaan krijgen erbij (bijv die post dingen). Als Biden GA inderdaad wint. En Arizona.. Ik denk dat Biden alsnog net wint..
Niemand weet het, het is volstrekt onduidelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 06:14 schreef illusions het volgende:
Zie de bookies eigenlijk nog als meest betrouwbare graadmeter.
Lijkt wel gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt te komen.
Ik denk omdat je dan de middelman, de USPS, uitschakelt. Die lijken nogal partijdig bezig te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:16 schreef illusions het volgende:
Waarom is elke zogenaamde voorstander van eerlijke verkiezingen, ik noem een Sacha Baron Cohen, constant aan het pushen voor "vote early, vote in person?" Iemand enig idee waarom dat verschil maakt?
Dit zijn geen mensen die mail-voter-fraud als mogelijkheid zien (ik ook niet trouwens).
Krijgen we dan straks een D WH en een R Senaat?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:17 schreef PippenScottie het volgende:
Het lukt democraten niet om veel senaatszetels te flippen. Ernst wint in Iowa, die was te pakken geweest.
Meen je dit serieus? Geloof ik persoonlijk niet zo in.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk omdat je dan de middelman, de USPS, uitschakelt. Die lijken nogal partijdig bezig te zijn.
Een D WH is nogal voorbarig.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Krijgen we dan straks een D WH en een R Senaat?
De angst is dat de post de briefstemmen niet goed verwerkt en ze dus niet worden meegeteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Geloof ik persoonlijk niet zo in.
Kans op mail-voter-fraud is kleiner dan een inslaande meteoriet deze maand.
Op CNN nu GA ingezoomd. Lijkt vrij duidelijk voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:17 schreef ikbenrond het volgende:
NYT zegt toch nu dat er een goede kans is dat Georgia toch naar Biden gaat. Ik zag Florida, Georgia en NC al als verloren (dus naar Trump), en dat alle ogen dan gericht waren op PA (zijn ze nog steeds natuurlijk). Maar dit is wel een opsteker op zich.
Nou ja euhm bewust de boel vertragen geloof ik wel ja. Daar zijn genoeg aanwijzingen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Geloof ik persoonlijk niet zo in.
Kans op mail-voter-fraud is kleiner dan een inslaande meteoriet deze maand.
Er moeten nog veel stemmen binnen komen uit Atlanta en omtrek.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op CNN nu GA ingezoomd. Lijkt vrij duidelijk voor Trump.
Die blauwe vlek in het noordwesten is Atlanta en suburbs, daar woont 60% van de bevolking van Georgia en het leunt Democratisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op CNN nu GA ingezoomd. Lijkt vrij duidelijk voor Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |