wel?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ziet er niet uit dat dat gaat gebeuren.
Hoezo? De Amerikaanse kiezer heeft ook gewoon een verantwoordelijkheid. De route naar wereldmacht af lijkt te zijn ingezet.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef Pedroso het volgende:
Het verloopt precies hetzelfde als in 2016, Trump gaat winnen.
Onvoorstelbaar dat de Democraten een bejaarde uitgebluste kandidaat naar voren heeft geschoven, eigen schuld dus.
Volkomen terecht trouwens, het moet wel echt ongelooflijk bizar lopen als Trump een achterstand van 7,5% inloopt met nog maar een kwart van de stemmen die geteld moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op hun site nog steeds gecalled
Volgens mij melden ze nu dat ander media vinden dat het te vroeg is om Arizona te callenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op hun site nog steeds gecalled
Jij bent toch van betting?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:32 schreef Zwansen het volgende:
Paar uurtjes geslapen, wat heb ik gemist?
Het eerste is niet zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef Pedroso het volgende:
Het verloopt precies hetzelfde als in 2016, Trump gaat winnen.
Onvoorstelbaar dat de Democraten een bejaarde uitgebluste kandidaat naar voren heeft geschoven, eigen schuld dus.
Andere zenders vinden het inderdaad te vroeg om te callen (heb nu zelf NBC opstaan). Maar die vinden het ook te vroeg om Florida of Texas definitief voor Trump te callen dus die zijn misschien wel iets te voorzichtig.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij melden ze nu dat ander media vinden dat het te vroeg is om Arizona te callen
Volgens de berekeningen van Nate Silver niet, komt net stemmen te weinig als je ziet waar die vandaan moet komenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef illusions het volgende:
Zou Arizona niet gewoon Trump worden?
Dat kan nog best.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef illusions het volgende:
De FOX decision desk zijn over het algemeen geen prutsers.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef illusions het volgende:
Wat zijn de laatste odds? Toen ik ging slapen had Biden op 4 gestaan en was het terug naar 3.X.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent toch van betting?
Huge swings
Trump heeft zo goed als gewonnenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:32 schreef Zwansen het volgende:
Paar uurtjes geslapen, wat heb ik gemist?
1.65/2.10quote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste odds? Toen ik ging slapen had Biden op 4 gestaan en was het terug naar 3.X.
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Trump heeft zo goed als gewonnen
lolquote:Op woensdag 4 november 2020 06:35 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Trump heeft zo goed als gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |