Nou snel je geld inzetten.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk toch echt dat Biden het gaat halen.
Ergens vannacht had je x3 kunnen vangenquote:
Nee dan gaat het huis stemmen per staat waardoor de facto de Republikeinen winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Zwansen het volgende:
269-269 is nog steeds een mogelijke uitkomst toch? Kijken ze dan naar de popular vote? Of penalty’s?
Het wedden laat ik aan jou over.quote:
Nee hoor x4 zelfsquote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergens vannacht had je x3 kunnen vangen
Nee, want als ze er naast zouden zitten zouden ze het niet lang volhouden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het volgen van wedkantoren zegt ook vrij weinig. Het is niets meer dan een indicatie. En net zoals polls zitten zij er ook vaak naast.
2 uur terug, 3.2quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergens vannacht had je x3 kunnen vangen
Huis kiest President in ingewikkeld formule, senaat kiest vice-presidentquote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Zwansen het volgende:
269-269 is nog steeds een mogelijke uitkomst toch? Kijken ze dan naar de popular vote? Of penalty’s?
De POL mod beslist …..quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Zwansen het volgende:
Moet ik even uitzoeken. Het was iets heel bizars weer.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Zwansen het volgende:
Je verspreidt gewoon onzin die helemaal nergens op gebaseerd is en je welhaast zelf verzonnen moet hebben. Dit is een serieus topic.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wellicht ben je toe aan wat slaap?
Er zijn toch super gedelegeerden ? Volgens mij gaan die dan beslissen o.i.d……..quote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Moet ik even uitzoeken. Het was iets heel bizars weer.
Wat serieus een gevaar is. Als het aantal kiesmannen zo dicht op elkaar ligt, kan een kiesman besluiten om af te wijken van wat de staat heeft gestemd en op de andere kandidaat stemmen.
Dat kan ook als het verschil welgroot is natuurlijk. En dit gebeurt ook.
Hun odds zijn vooral gebaseerd op de hoeveelheid die op elke kandidaat ingezet wordt. Zodat ze steeds winnen, ongeacht het resultaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, want als ze er naast zouden zitten zouden ze het niet lang volhouden.
Het huis gaat er dan over stemmen. Maar niet in een “gewone” stemming maar elke staat heeft 1 stem.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Moet ik even uitzoeken. Het was iets heel bizars weer.
Wat serieus een gevaar is. Als het aantal kiesmannen zo dicht op elkaar ligt, kan een kiesman besluiten om af te wijken van wat de staat heeft gestemd en op de andere kandidaat stemmen.
Dat kan ook als het verschil welgroot is natuurlijk. En dit gebeurt ook.
Dat is bij de voorverkiezingenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Er zijn toch super gedelegeerden ? Volgens mij gaan die dan beslissen o.i.d……..
No way!quote:
Laatste keer dat ik reageer, ik had het niet over senaat maar housequote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je verspreidt gewoon onzin die helemaal nergens op gebaseerd is en je welhaast zelf verzonnen moet hebben. Dit is een serieus topic.
Misschien ben je zelf toe aan wat slaap als je serieus denkt dat senaatszetels in Florida deze verkiezingen van de democraten kunnen flippen naar republikeinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |