Vraag me af of die ook in medium beschikbaar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:44 schreef DonDruiper het volgende:
Biden heeft ook een nieuw gebitje.
Ja hij maakt er bijna een overwinningsspeech van.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:43 schreef trein2000 het volgende:
Biden denkt gewonnen te hebben maar roept op tot kalmte en geduld.
Merci.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:44 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
kijk op de nos site, zie die link die ik stuurde
quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef raptorix het volgende:
Hoeveel Coke zullen ze Biden hebben gegeven?
Autocuequote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef ikbenrond het volgende:
Hij praat best goed eigenlijk. Hij spreekt gewoon in volledige zinnen. Dat leek een jaar / half jaar geleden nog anders.
Vooralsnog ziet de situatie er zo uit voor Biden, dus hij heeft wel een stuk meer mogelijkheden om tot 270 te komen:quote:Op woensdag 4 november 2020 06:43 schreef trein2000 het volgende:
Biden denkt gewonnen te hebben maar roept op tot kalmte en geduld.
Fucking veel volgens mij. Hij sprak vrij coherent.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef raptorix het volgende:
Hoeveel Coke zullen ze Biden hebben gegeven?
Voor het eerst in maanden 😀quote:Op woensdag 4 november 2020 06:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Fucking veel volgens mij. Hij sprak vrij coherent.
Niet veel, maar wel coherent.
Ohjee.quote:
Beetje uitlokkenquote:
Polesquote:
Ah, daar was ie al weerquote:
Senaat is netto +1 voor democraten toch nu?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef skysherrif het volgende:
Even tussendoor niet alleen blijft de senaat in voordeel van de republikeinen, de republikeinen gaan zefls meer seats in de house winnen.
Dat opzich is ook al echt een bizar gegeven want niemand had verwacht voor vannacht
Opzich had je dat net wel kunnen verwachten, gematigde republiekeinen die voor biden hebben gekozen maar de rest van de ballot gewoon GOP hebben ingevuld.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef skysherrif het volgende:
Even tussendoor niet alleen blijft de senaat in voordeel van de republikeinen, de republikeinen gaan zefls meer seats in de house winnen.
Dat opzich is ook al echt een bizar gegeven want niemand had verwacht voor vannacht
Wist niet eens dat dat subforum bestond.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:49 schreef PippenScottie het volgende:
Zullen we het hier even serieus, inhoudelijk en fatsoenlijk houden?
Ga naar AVK als je wil shitposten.
Nope, Repu +2 nu in house meen ikquote:Op woensdag 4 november 2020 06:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Senaat is netto +1 voor democraten toch nu?
En ik meen dat de democraten de voorsprong in het huis met een paar afgevaardigden uitbreiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |