bIackmirror & chufi teIIen niet mee!
Voor eIke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een pont.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
faalIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
LIVE: Berging metro Spijkenisse begonnenIk had het gevonden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wel, ik had willen kapenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
volgens mij vertelt braddie op 1 dag meer leugens dan een gemiddelde jaren 20 russische spion in een jaarquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is gewoon de stijl van onze braddie![]()
Je hebt je gevoelens goed onder controle zo te zienquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:57 schreef DeBraat het volgende:
Er over janken dat er gekaapt word, maar zelf wel kapen omdat ik de lapo heb, schijtmokkel.![]()
![]()
Anders had ik 'm gekaapt (en ik zag niet wie de lapo had)quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:57 schreef DeBraat het volgende:
Er over janken dat er gekaapt word, maar zelf wel kapen omdat ik de lapo hebIk heb er één en ik ben er trots op
hoiquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij vertelt braddie op 1 dag meer leugens dan een gemiddelde jaren 20 russische spion in een jaarhoiquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:58 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Je hebt je gevoelens goed onder controle zo te zien![]()
hoihoiquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik hoor bij de originele crew, wij zijn niet zo hoor, dat is wat nieuwsquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan was je ook een schijtmokkelquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Anders had ik 'm gekaapt (en ik zag niet wie de lapo had)![]()
![]()
Oh weet niet beter eigenlijk sinds DTS er is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor bij de originele crew, wij zijn niet zo hoor, dat is wat nieuwsYour beauty never ever scared me.![]()
Moet ik dan ook een 'boehoehoe de hele wereld is tegen me boehoehoehoe, ik kan er niet meer tegen boehoehoehoe'-topic maken? En dan binnen 13 uur weer terug komen?quote:![]()
Editquote:
[ Bericht 21% gewijzigd door Flippiee op 03-11-2020 14:16:49 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
K zal eens op je kop komen schijten danquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hooguit laat op de avond als er alcohol in het spel isquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh weet niet beter eigenlijk sinds DTS er is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ga lekker roddelen met Jacq.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een 'boehoehoe de hele wereld is tegen me boehoehoehoe, ik kan er niet meer tegen boehoehoehoe'-topic maken? En dan binnen 13 uur weer terug komen?![]()
Maar bij sommige mensen is dat de hele dag?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooguit laat op de avond als er alcohol in het spel is
Your beauty never ever scared me.![]()
Dan was je een kopschijtmokkelquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
K zal eens op je kop komen schijten dan
Als je dat al schelden vindquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben jij nummer 1 in schelden ofzo![]()
![]()
Hoe moet ik mij dat dan voor mij zien, kom je tijdens een wandeling op eens van de grond, roep je KAKAAAAAA en doe je je broek uit?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
K zal eens op je kop komen schijten dan![]()
Laat gaannnnn Braad.quote:
[ Bericht 18% gewijzigd door Flippiee op 03-11-2020 14:17:32 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben even naar de EHBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat dus. Het kan vaak super gezellig zijn, maar man man man, er zitten hier een aantal users die het er om doen.quote:![]()
@yvonne?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef Jippie het volgende:
@:SuperwormJim @:Flippie @:Paul., waar is de kleuterjuf gebleven?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Denken dat ik geen vrienden hebquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ga lekker NSBen over dingen waar je totaal verstand van hebt met je vrienden. Sorry, alleen dus.![]()
![]()
TTe triestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef DJMO het volgende:
Ik ben even naar de EHBOVoor rode kool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben even naar de EHBOBietjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben even naar de EHBOjij eet geen bietjes vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
braddy scheld en dan is het hier omgedraaid brady bashtijd?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
kloptquote:
Valt wel meequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar bij sommige mensen is dat de hele dag?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
braddy scheld en dan is het hier omgedraaid brady bashtijd?![]()
![]()
![]()
Jullie moeten allemaal niet zo kinderachtig doen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
braddy scheld en dan is het hier omgedraaid brady bashtijd?
Your beauty never ever scared me.![]()
Maar daar maar per 2 seconden vanquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij vertelt braddie op 1 dag meer leugens dan een gemiddelde jaren 20 russische spion in een jaar
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
NeNee een blotenbillenbolkschijtmokkel. Mooi scrabbel woord veel puntjuhssssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar maar goed ik scheld gelukkig nietquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb een leuk idee: iedereen gaat gewoon niet meer reageren op iemand die je niet zo aardig vindt en er ook niet over roddelen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
braddy scheld en dan is het hier omgedraaid brady bashtijd?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Ne
[..]
Nee een blotenbillenbolkschijtmokkel. Mooi scrabbel woord veel puntjuhssss
Altijd als ze zo'n foto post moet je uitgaan van bietjes. Ze zingt dan ook altijd standaard Yellow Submarinequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef ToT het volgende:
Oh ja bietjes idd, ik zat al te twijfelen.
Van de bietles![]()
![]()
Goed idee !quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een leuk idee: iedereen gaat gewoon niet meer reageren op iemand die je niet zo aardig vindt en er ook niet over roddelen![]()
![]()
hey kerel
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Denk je dat ik dat kan onthoudenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Ne
[..]
Nee een blotenbillenbolkschijtmokkel. Mooi scrabbel woord veel puntjuhssss![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Altijd als ze zo'n foto post moet je uitgaan van bietjes. Ze zingt dan ook altijd standaard Yellow Submarine
Van de bietles
Ik ben even naar de EHBORode bieten dokterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zet jij katbot alsjeblieft aanquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een leuk idee: iedereen gaat gewoon niet meer reageren op iemand die je niet zo aardig vindt en er ook niet over roddelen![]()
![]()
Ongetwijfeld!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Altijd als ze zo'n foto post moet je uitgaan van bietjes. Ze zingt dan ook altijd standaard Yellow Submarine
Van de bietles![]()
![]()
Ik heb nog een leuker idee: we gaan iedereen die scheld in welke vorm dan ook helemaal met de grond gelijk maken en daarna nog lekker een halve dag natrappenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een leuk idee: iedereen gaat gewoon niet meer reageren op iemand die je niet zo aardig vindt en er ook niet over roddelen
@DeBraat wil je nog even delen wat je gisteren in het dikke mensen topic zei? Ik was helaas te laat om het te zien![]()
Dan ben ik voorlopig wegquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT zaait wat lekkere mokkels en wat geld.Deze man is een wandelende lifehack
![]()
Komt van beide kanten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
braddy scheld en dan is het hier omgedraaid brady bashtijd?![]()
waarheid als een koequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maar wel even mensen erbij roepen. Hoe meer bully's hoe grappigerquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuker idee: we gaan iedereen die scheld in welke vorm dan ook helemaal met de grond gelijk maken en daarna nog lekker een halve dag natrappen
Niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben even naar de EHBORIP voor de nabestaanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En in andere topics nog roddelen eroverquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuker idee: we gaan iedereen die scheld in welke vorm dan ook helemaal met de grond gelijk maken en daarna nog lekker een halve dag natrappen![]()
![]()
Kutzooi gaat het net waaien nu ik naar buiten moet, vanochtend nog zonnig en geen windUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja echtquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:06 schreef aloa het volgende:
[..]
En in andere topics nog roddelen eroverTypisch. En dan de vermoorde onschuld spelen
![]()
Wel weer voor rookworstquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi gaat het net waaien nu ik naar buiten moet, vanochtend nog zonnig en geen wind![]()
![]()
Hier nog zon.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi gaat het net waaien nu ik naar buiten moet, vanochtend nog zonnig en geen wind![]()
* DJMO rondje bier uitdeelt
koppen dicht en zuipen jullie![]()
![]()
En ik moet over een uur nog naar huis fietsenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi gaat het net waaien nu ik naar buiten moet, vanochtend nog zonnig en geen wind
Maar goed.... de lekkage is gevonden. Nu mag de woningcorporatie mijn kamertje op gaan knappen. Komt dat even mooi uit want dat wou ik net zelf gaan doen.
Life is beautiful!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je zaait zul je oogstenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja echtTypisch. En dan de vermoorde onschuld spelen
*Gooit bier weg*quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
Ik drink niet joh, harrie.![]()
Moet zo nog rijden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lucky joeeeeequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef mazaru het volgende:
Maar goed.... de lekkage is gevonden. Nu mag de woningcorporatie mijn kamertje op gaan knappen. Komt dat even mooi uit want dat wou ik net zelf gaan doen.
Life is beautiful!!![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor jou een alcoholvrije danquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben nog aan het werkquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
Zal ik Katbot iedereen laten quoten die de sfeer aan het verkloten is met een kitten plaatje?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Echt wel! Ik had er echt geen bal zin inquote:
Drink geen bier. Mij ook nog veul te vroegquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
*Gooit bier weg*
Ik drink niet joh, harrie.Alcoholmisbruik!
Arme zielige kindjes in Afrika....oh wacht; arme zielige DTS'ers staan daar om te SPRINGEN, man!
![]()
![]()
quote:quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mooi!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef mazaru het volgende:
Life is beautiful!!![]()
![]()
![]()
Inderdaad! Daar zou de doodstraf op moeten staan!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]Alcoholmisbruik!
Arme zielige kindjes in Afrika....oh wacht; arme zielige DTS'ers staan daar om te SPRINGEN, man!
9Nou dan komt dit mooi uit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! Ik had er echt geen bal zin inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en gedraaiquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
GoGoedzoquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Negeren Braat.
Dat zeggen ze altijd tegen mijZonder wrijving geen glans![]()
@kreequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]Alcoholmisbruik!
![]()
Alcohol vrij bier is net als kleine borsten. Het zijn wel tieten, maar die hebben mannen ookquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol vrij bier is net als kleine borsten. Het zijn wel tieten, maar die hebben mannen ook
Soms wel lekker.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol vrij bier is net als kleine borsten. Het zijn wel tieten, maar die hebben mannen ook![]()
Kree heeft heul geen drank probleem. Hij heeft vast nog genoeg voorraad staan!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon random, anders is daar weer gezeur overquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik Katbot iedereen laten quoten die de sfeer aan het verkloten is met een kitten plaatje?![]()
![]()
[..]
Alcohol vrij bier is net als kleine borsten. Het zijn wel tieten, maar die hebben mannen ook![]()
![]()
m'n bier, wat doe jequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree heeft heul geen drank probleem. Hij heeft vast nog genoeg voorraad staan!
Het zaad van je maat in je naat kan geen kwaadquote:
Goddomme, een keer in een studentenflat om 3 uur 's nachts gewekt met dat klotenummer; niet onze bovenburen maar die daar weer boven hadden een feestje, en onze bovenbuurvrouw zat maar op de vloer te stampen omdat ze dacht dat wij die kabaal op hadden staan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef Moonlight het volgende:
I wannaaaaa lay you down in a bed of roses
En het nummer stond op repeat!
En het kraakte de hele tijd als een malle omdat die stereo dat volume gewoonweg niet aan kon!![]()
![]()
En ze gaan niet hangen. Het blijven altijd fiere borstjes die je nooit van je buik hoeft op te rapenquote:
Hahahaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree heeft heul geen drank probleem. Hij heeft vast nog genoeg voorraad staan!![]()
Ik ga stuk om jequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zaad van je maat in je naat kan geen kwaad
WWa?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eerlijk, rood is wel een mooie kleur he100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik sla over.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zaad van je maat in je naat kan geen kwaad![]()
[..]
![]()
![]()
Je mist een equote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef Jippie het volgende:
@:SuperwormJim @:Flippie @:Paul., waar is de kleuterjuf gebleven?![]()
![]()
En dan heb ik nog geen eens alcohol opquote:![]()
Ik heb de neiging om deze in de quote van de dag op de FP te gooienquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zaad van je maat in je naat kan geen kwaad
Ik proef het verschil niet eens. Maar ik ben ook geen fanatieke bierdrinkerquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Van mij mag jequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om deze in de quote van de dag op de FP te gooien
de enige 0,0 die ik te drinken vind is bavariaquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:13 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb die van hertog Jan geprobeerd 0.0, niet te kachelenIk heb er één en ik ben er trots op
Die van Heineken schijnt de beste te zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:13 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb die van hertog Jan geprobeerd 0.0, niet te kachelen![]()
Niet op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
de enige 0,0 die ik te drinken vind is bavariaZonder wrijving geen glans![]()
Hertog Jan Grand Prestige is wel best lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:13 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb die van hertog Jan geprobeerd 0.0, niet te kachelen
Eensquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hertog Jan Grand Prestige is wel best lekker
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb echt helemaal niets met Heinekenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van Heineken schijnt de beste te zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Strafwerk
Voortaan zal ik Flippiee met 2 x e schrijven
Zo goed @Flippiee![]()
![]()
Beetje effectief googlen ipv aandacht zoekenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Hoe KOM jij toch steeds aan die plaatjes
Per toeval scrollde ik er voorbijiquote:Ik doe mijn best @Maanvis vindt mij afwezig. Ik vind mezelf bijzonder aanwezig in dtsquote:![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:14 schreef Jippie het volgende:
Strafwerk
Zo goed @:Flippieetopvrouw ben je
![]()
![]()
I knowquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Per toeval scrollde ik er voorbiji
[..]
Ik doe mijn best @:maanvis vindt mij afwezig. Ik vind mezelf bijzonder aanwezig in dts
Ow ik heb wel vaker bier&tieten plaatjes gepost in de loop der tijd (sexy bitches met een biertje tussen de jopen), en deze kon ik me nog herinneren; stond tussen al die appetijtelijke dames!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Hoe KOM jij toch steeds aan die plaatjes![]()
![]()
Wetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hertog Jan Grand Prestige is wel best lekker![]()
![]()
najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje effectief googlen ipv aandacht zoeken![]()
Ooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje effectief googlen ipv aandacht zoeken![]()
komt donderdag onlinequote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik heb wel vaker bier&tieten plaatjes gepost in de loop der tijd (sexy bitches met een biertje tussen de jopen), en deze kon ik me nog herinneren; stond tussen al die appetijtelijke dames!Hij is geweldig!
![]()
Hertog Jan bokbierquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hertog Jan is sowieso het lekkerste![]()
![]()
eens.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hertog Jan is sowieso het lekkersteIk heb er één en ik ben er trots op
Ik vind rand net iets lekkerder qua pils.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hertog Jan is sowieso het lekkerste
Qua speciaalbiertjes is die Grand Prestige idd lekker, maar er zijn wel betere!![]()
![]()
Als je nog meer van zulke uitspraken hebt, ik lees ze graagquote:
Rand ken ik niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind rand net iets lekkerder qua pils.
Qua speciaalbiertjes is die Grand Prestige idd lekker, maar er zijn wel betere!Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
@Maanvis moet niet zeurenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Per toeval scrollde ik er voorbiji
[..]
Ik doe mijn best @:maanvis vindt mij afwezig. Ik vind mezelf bijzonder aanwezig in dts![]()
![]()
Ik zal thuis mijn uitspraken boekje er nog eens bijpakken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je nog meer van zulke uitspraken hebt, ik lees ze graagOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal thuis mijn uitspraken boekje er nog eens bijpakken.![]()
![]()
Ohooiiii schatjequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik bedoel omdat je i know zei nou ja,dat dus hoi haagsie kusjekroel
Zo de dakbedekkers zijn weer weg. Nu een sigaretje![]()
Die kitten die hier af en toe komt word wel steeds brutaler
Gaat nu praktisch elke dag bij mij mauwen voor de deur. Als ik weg wil rijden springt'ie de auto in. HELP![]()
Snap het wel....Baasje is er weinig en als 'ie er is dan zit 'ie te gamen. Ik geef haar geen eten, maar wel water en aandacht.
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:22 schreef mazaru het volgende:
Zo de dakbedekkers zijn weer weg. Nu een sigaretje![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zo'n 30 delen verder en niemand heeft het nog steeds door
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history![]()
Waarom niet?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het blijft nu gelukkig zakken ook al gaat het langzaamIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jij bent nog steeds niet uit de kast gekomen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
Zo'n 30 delen verder en niemand heeft het nog steeds doorOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
Zo'n 30 delen verder en niemand heeft het nog steeds door![]()
Zou tijd worden, hopelijk ook bij de commerciële teststraten. Las gister dat GGD minder testte dus dan krijg je vanzelf lagere cijfersquote:![]()
![]()
Alle kleine letters 'L' zijn in de OP vervangen door hoofdletters 'i'.quote:
En alle 'punt' woorden zijn aangepast naar 'pont'
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Hilarischquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alle kleine letters 'L' zijn in de OP vervangen door hoofdletters 'i'.
En alle 'punt' woorden zijn aangepast naar 'pont'Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Geen lockdown, maar er gaat wel alsnog van alles dichtquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe streng de regels zullen worden die we vanavond te horen krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou tijd worden, hopelijk ook bij de commerciële teststraten. Las gister dat GGD minder testte dus dan krijg je vanzelf lagere cijfersWait, whut?
![]()
![]()
Virtueel misschien, maar in het echt doe ik dat natuurlijk nietquote:![]()
Nee :equote:Op dinsdag 3 november 2020 14:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Grolsch drinkt.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En alle 'punt' woorden zijn aangepast naar 'pont'![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets in de OP verneukt? Ik kan in ieder geval niets vinden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En alle 'punt' woorden zijn aangepast naar 'pont'🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Pont ipv puntquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets in de OP verneukt? Ik kan in ieder geval niets vinden.![]()
![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Porno dan maarIk heb er één en ik ben er trots op
Dacht dat het gelijk opgemerkt zou worden omdat er altijd om ieder klein dingetje in de OP geklaagd wordt, maar blijkbaar wordt er helemaal niet goed opgelet.quote:🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
deel je livestream evenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Te druk met ruzie maken hierquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:27 schreef Mikeytt het volgende:
Had niet verwacht dat niemand het zou zien![]()
![]()
ik heb geen eens webcamquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-11-2020 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Schakeltopia / 66 / +3 / +3 / 1156 / 1223
2. Dotteke / 46 / +27 / +9 / 901 / 927
3. dud0r / 46 / +21 / +24 / 689 / 721
4. DJMO / 42 / +13 / +18 / 1169 / 1204
5. mario390 / 36 / +4 / +32 / 427 / 477
6. Justin_Case / 36 / +25 / +11 / 888 / 903
7. FreshFruit / 30 / +21 / +0 / 414 / 438
8. Dr.Mikey / 28 / +11 / +0 / 442 / 460
9. aloa / 27 / +11 / +10 / 784 / 796
10. DerRabbit / 23 / +23 / +0 / 205 / 210
11. m1st1g / 22 / +12 / +3 / 445 / 458
12. moemoe / 20 / +0 / +0 / 64 / 66
13. Maanvis / 20 / +0 / +5 / 180 / 188
14. devzero / 17 / +2 / +13 / 211 / 219
15. maily / 13 / +6 / +6 / 438 / 445
16. Jacquelinehasselbaink / 11 / +0 / +6 / 305 / 309
17. ToT / 10 / +5 / +4 / 371 / 380
18. Nattekat / 9 / +4 / +5 / 226 / 233
19. Homijn / 8 / +4 / +4 / 149 / 159
20. Dven / 8 / +0 / +8 / 69 / 73SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
"Ja maar we testen te weinig, net zoals we vanaf het begin deden, dus de echte cijfers liggen een stuk hoger en dus moeten we hardere maatregelen nemen!"quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
Weer ruim 500 minder besmettingen. Lekker jongens. Op de goede weg![]()
Zo zit een vriendin van mij ook altijd in de auto, die roept dan "Ik ga stuk" en dat is precies het gezicht wat ze dan op zet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
IK BEN ZO HARD AAN HET LACHEN ER OM!!!!
HAHAHAHAHAHA!!!!
HAHAHA!
HA!
[ afbeelding ]![]()
hoe ga je dan porno delen met onsquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja dag hoor. Komende dagen wordt de piek in de ziekenhuizen verwacht. Dus dat zal vanaf dan ook langzaam gaan dalen. Erg langzaam dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar we testen te weinig, net zoals we vanaf het begin deden, dus de echte cijfers liggen een stuk hoger en dus moeten we hardere maatregelen nemen!"Zonder wrijving geen glans![]()
Ik vind jou virtueel dan ook niet zo aardig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Virtueel misschien, maar in het echt doe ik dat natuurlijk niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zo zit een vriendin van mij ook altijd in de auto, die roept dan "Ik ga stuk" en dat is precies het gezicht wat ze dan op zet.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Op de intensive care werden 59 nieuwe patiënten opgenomen, bijna allemaal doorgestroomd vanaf de verpleegafdelingen. Dat zijn 12 nieuwe opnames meer dan gisteren.
In totaal liggen er nu 2653 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 2545), van wie 609 op de IC (gisteren: 587). Er zijn dus meer coronapatiënten opgenomen dan ontslagen.![]()
IRL ben ik echt veel liever, vraag maar aan @ToT @Jippie @PlymouthFury en @Robquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind jou virtueel dan ook niet zo aardig.uiteraard
Dat ben ik als ik "Raap me op" roepquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zo zit een vriendin van mij ook altijd in de auto, die roept dan "Ik ga stuk" en dat is precies het gezicht wat ze dan op zet.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
dat is oud hequote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Er is hier ook wel een flink verschil tussen online Braat en echte Braat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
IRL ben ik echt veel liever, vraag maar aan @:ToT @:Jippie @:PlymouthFury en @:Robuiteraard
![]()
Therapeut had vandaag the audacity mij te vertellen dat ik minder over mezelf moet praten en meer naar anderen hun dag moet vragenWat kan mij dat nou schelen
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Mooi is datquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat ben ik als ik "Raap me op" roep
Ook op WhatsApp, als je dan![]()
of LOL of HAHAHA typ dan zit je daar met een
![]()
![]()
Nog geen rede tot juichen idd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar we testen te weinig, net zoals we vanaf het begin deden, dus de echte cijfers liggen een stuk hoger en dus moeten we hardere maatregelen nemen!"![]()
Ja echt hequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef Mikeytt het volgende:
Therapeut had vandaag the audacity mij te vertellen dat ik minder over mezelf moet praten en meer naar anderen hun dag moet vragenWat kan mij dat nou schelen
![]()
![]()
Yup.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dag hoor. Komende dagen wordt de piek in de ziekenhuizen verwacht. Dus dat zal vanaf dan ook langzaam gaan dalen. Erg langzaam dat dan weer wel.
Ja ik las in het Corona-subforum wel allerlei paniekreacties en dat een volledige lockdown echt onze enige redding zou zijn enzo, maar ik denk dat het met de huidige regels al wel vrij goed zal gaan.
Ik denk dat als je bepaalde regels zou aanscherpen, dat je meer moet kijken naar dat kinderen het virus ook kunnen verspreiden. Volwassenen moeten een smoeldoek voor hebben als ze een winkel in gaan, maar hun tienerkinderen kunnen gewoon vrolijk lachend en hoestend naar binnen lopen.
Zelf ben ik natuurlijk blij dat Mini-ToT naar de dagopvang gaat, maar zo ongeveer ieder kind daar schijnt verkouden te zijn en snotprojectielen af te vuren richting de medewerksters daar en elkaar, en als papa en mama ze komen ophalen krijgen die natuurlijk eerst een super stevige knuffel.![]()
Ik heb doodsangsten uitgestaan!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
IRL ben ik echt veel liever, vraag maar aan @:ToT @:Jippie @:PlymouthFury en @:Robuiteraard
![]()
![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Mooi is dat
Ook op WhatsApp, als je dan![]()
of LOL of HAHAHA typ dan zit je daar met een
Als ik djjdbdueksk typ, dan ben ik wel echt aan het lachen. Lmao, rofl, lol, hahah e.d. is hoogstens een harde blaas uit mn neus
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
maar het was wel leuk. behalve het laatste seizoenquote:bij mij niet. IK BEN PUUR.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:33 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Er is hier ook wel een flink verschil tussen online Braat en echte Braat.
Online dud0r is 100% hetzelfde als offline dud0rDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Like, ow my gawd 'n stuff indeed!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
![]()
Die mondkapjes zijn schijnveiligheid. Dat is nu wel echt gebleken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup.
Ja ik las in het Corona-subforum wel allerlei paniekreacties en dat een volledige lockdown echt onze enige redding zou zijn enzo, maar ik denk dat het met de huidige regels al wel vrij goed zal gaan.
Ik denk dat als je bepaalde regels zou aanscherpen, dat je meer moet kijken naar dat kinderen het virus ook kunnen verspreiden. Volwassenen moeten een smoeldoek voor hebben als ze een winkel in gaan, maar hun tienerkinderen kunnen gewoon vrolijk lachend en hoestend naar binnen lopen.
Zelf ben ik natuurlijk blij dat Mini-ToT naar de dagopvang gaat, maar zo ongeveer ieder kind daar schijnt verkouden te zijn en snotprojectielen af te vuren richting de medewerksters daar en elkaar, en als papa en mama ze komen ophalen krijgen die natuurlijk eerst een super stevige knuffel.Zonder wrijving geen glans![]()
Niet gekeken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar het was wel leuk. behalve het laatste seizoen
[..]
bij mij niet. IK BEN PUUR.
Online dud0r is 100% hetzelfde als offline dud0rZonder wrijving geen glans![]()
Eensquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ja
Als ik djjdbdueksk typ, dan ben ik wel echt aan het lachen. Lmao, rofl, lol, hahah e.d. is hoogstens een harde blaas uit mn neus![]()
ASUDHASF is synoniem voor![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: