Meestal komt het wel door Kree dat we muziekdingen doen met FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar jij hoeft toch niet mee te doen of ben je Kree zijn muze?
Foutjuhhhhhhquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar jij hoeft toch niet mee te doen of ben je Kree zijn muze?
Mooi zo. Speelt makkelijker als akoestisch he.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja doet het prima! Had een klein probleempje met de pick-up selector, maar is verholpen
Dit keer was het mijn schuld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:43 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Meestal komt het wel door Kree dat we muziekdingen doen met FOK!
quote:
Absoluut. Al vind ik akoestische wel fijner voor wat akkoordjesquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Speelt makkelijker als akoestisch he.
KLB / Heb het gehad...quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Och nee, geen nieuw FOK! liedje alsjeblieft Kree, laat het varen.
schelden is onmachtquote:
Misschien zijn ze nog aan het besluiten? Zal wel rond 17 u gelekt worden dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:43 schreef Dotteke het volgende:
R
[..]
Raar he.
Twee chimpansees dood geschoten in Amersfoort
hey vriendquote:
Ja vind je. De hals van de elektrische is wat smaller. Vond ik altijd makkelijker akkoorden pakkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:46 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Absoluut. Al vind ik akoestische wel fijner voor wat akkoordjes
Je ging toch weg?quote:
Leuk als je mee wil doen en doe je niet mee ook goedquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:43 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Meestal komt het wel door Kree dat we muziekdingen doen met FOK!
O, qua akkoorden spelen is het wel makkelijker ja. Maar het klinkt wat prettiger op Akoetische als je gewoon wat akkoordjes pingeltquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind je. De hals van de elektrische is wat smaller. Vond ik altijd makkelijker akkoorden pakken
Daaromquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Leuk als je mee wil doen en doe je niet mee ook goed
jij ging weg toch ow nee janken om aandacht hoeveelste keer braad?. ga door met schelden je zet je zelf voor schutquote:
ik tweequote:
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
O, qua akkoorden spelen is het wel makkelijker ja. Maar het klinkt wat prettiger op Akoetische als je gewoon wat akkoordjes pingelt
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet je dat TR's voor meervoud staat
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deze heldquote:
Is goed kind. Pas maar op dat je niemand in de zorg besmetquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij ging weg toch ow nee janken om aandacht hoeveelste keer braad?. ga door met schelden je zet je zelf voor schut
ja en ik zeg ik ook 2quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Paar keer op 12 snarige gitaren gespeeld. Hebben echt een prachtige warme klank, maar is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Nu nog een 12 snarige proberen Die klinken echt heel mooi.
zou moeilijk gaan heb nog vrij ...quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:50 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Is goed kind. Pas maar op dat je niemand in de zorg besmet
Heimweequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar Brad wat heeft je doen besloten dat je na 12 uur toch weer terugkomt? Zeg niet sarcasme want dat was geen sarcasme.
Welkom in DTS.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Lichtgeraakt volk hier
Gaat helemaal nergens over.
De wereld staat in brand en dan ruzie maken in DTSquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Lichtgeraakt volk hier
Gaat helemaal nergens over.
Gezellig, maar we kunnen wel ff kijken of we een beetje een basic liedje in elkaar kunnen zetten zo, zal eens een opzetje makenquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
De wereld staat in brand en dan ruzie maken in DTS
Poezenplaatjes Maestro!
Sorry dat ik je mentionde. Wist niet dat je niet meer wilde komen.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus je geeft nu toe dat het geen sarcasme was?
Kreeeeeeheeeeeeeee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Gezellig, maar we kunnen wel ff kijken of we een beetje een basic liedje in elkaar kunnen zetten zo, zal eens een opzetje makenhoeft niet perce over fok te gaan. Gewoon beetje instrumentaal
Het is gewoon de stijl van onze braddiequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan mij gewoon niet missenquote:
Nee, het was wel degelijk sarcasme. Enige reden dat ik weg was was omdat ik sliepquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey SBE.quote:
quote:
Nou dan moet je toch echt iets doen aan je sarcasme.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:54 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, het was wel degelijk sarcasme. Enige reden dat ik weg was was omdat ik sliep
truequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:55 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Maar ik heb je op WhatsApp, dus had hier niet terug hoeven komen.
deze is mooi zegquote:
Mooi gemaakt.quote:
LIVE: Berging metro Spijkenisse begonnenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dat daar geen gewonden zijn gevallen is ongelooflijk! Die bestuurder heeft een hele colonne beschermengelen op zijn schouder gehad.
Zoals aandacht trekken en stampvoeten?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:54 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Kreeeeeeheeeeeeeee.
Ik heb andere dingen lopen die ik voorrang geef. Open een topic in MUZ, heb je vast meer mensen ie het willen doen man.
Hier ook een zeurende hoofdpijn. Komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:55 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Gaat aardig. Beetje hoofdpijn, maar trekt wel weg
ohquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dan moet je toch echt iets doen aan je sarcasme.
Niet door mij, ik kwam hem net tegen en ik schoot wel in de lach.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |