En een soort van karamelliseren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zorgt er enkel voor dat het vlees heel mals wordt
Maakt niet wat je gebruikt, het is allebei zuurquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat wel gehoord van een scheutje wijn maar nooit van cola
Nee toch, hij was er tenminste gisteren nogquote:
En geen roest meer te bekennenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een soort van karamelliseren.
Ahhhh hij bedoelt het zo goedquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laten we kerst maar overslaan dit jaar
Dat ook.quote:
Hi Freshkequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een soort van karamelliseren.
Nou dat het je lekker mogen smakenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maakt niet wat je gebruikt, het is allebei zuur
Jipske.quote:
daarom gaat haar het lopen natuurlijk zo vlotjes afquote:
Ik word er helemaal hyper van, stel imbecielen. Gaat echt verkeerd, mensen gaan dit niet pikken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:38 schreef Justin_Case het volgende:
Man met machete opgepakt in Parijs. Goh, het zal eens niet.
Hey FF ☕️quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Och nee, geen nieuw FOK! liedje alsjeblieft Kree, laat het varen.
Was ook maar een geintjuhhhhhquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
quote:
Hij is er gewoon hoor als ik hem nodig hebquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Goedemiddag Dottie.quote:
Mooizo !quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook goed gelukkig. zeer goed trouwens
Gister laat was er een topic dat hij definitief weg ging van fokquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:38 schreef Dotteke het volgende:
N
[..]
Nee toch, hij was er tenminste gisteren nog
Wat ben je er weinig?quote:
Omdat ik nog steeds bezig ben met wat serieuzere dingen, dus heb eigenlijk geen zin meer om dit soort dingen te doen totdat alles weer stil ligtquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Hij is er gewoon hoor als ik hem nodig heb
O, niet gelezen. Zou ik jammer vinden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Gister laat was er een topic dat hij definitief weg ging van fok
Dat topic liep over van het sarcasmequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ohwquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Dat topic liep over van het sarcasme
Lukt het een beetje met je nieuwe gitaar?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds bezig ben met wat serieuzere dingen, dus heb eigenlijk geen zin meer om dit soort dingen te doen totdat alles weer stil ligt
Vandaag even.quote:
Maar jij hoeft toch niet mee te doen of ben je Kree zijn muze?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds bezig ben met wat serieuzere dingen, dus heb eigenlijk geen zin meer om dit soort dingen te doen totdat alles weer stil ligt
Ja doet het prima! Had een klein probleempje met de pick-up selector, maar is verholpenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt het een beetje met je nieuwe gitaar?
Raar he.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef Jippie het volgende:
Er lekt niets uit vandaag, slecht teken
Ken je Heintje Davids?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Laat gaannnnnnnnnnnnquote:
Meestal komt het wel door Kree dat we muziekdingen doen met FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar jij hoeft toch niet mee te doen of ben je Kree zijn muze?
Foutjuhhhhhhquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar jij hoeft toch niet mee te doen of ben je Kree zijn muze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |