Ik heb het wel vaker gelezen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zorgt er enkel voor dat het vlees heel mals wordt
Heb dat wel gehoord van een scheutje wijn maar nooit van colaquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
En een soort van karamelliseren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maakt niet wat je gebruikt, het is allebei zuurquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat wel gehoord van een scheutje wijn maar nooit van cola
Nee toch, hij was er tenminste gisteren nogquote:
En geen roest meer te bekennenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een soort van karamelliseren.
Ahhhh hij bedoelt het zo goedquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laten we kerst maar overslaan dit jaar
Dat ook.quote:
Hi Freshkequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een soort van karamelliseren.
Nou dat het je lekker mogen smakenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maakt niet wat je gebruikt, het is allebei zuur
Jipske.quote:
daarom gaat haar het lopen natuurlijk zo vlotjes afquote:
Ik word er helemaal hyper van, stel imbecielen. Gaat echt verkeerd, mensen gaan dit niet pikken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:38 schreef Justin_Case het volgende:
Man met machete opgepakt in Parijs. Goh, het zal eens niet.
Hey FF ☕️quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Och nee, geen nieuw FOK! liedje alsjeblieft Kree, laat het varen.
Was ook maar een geintjuhhhhhquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
quote:
Hij is er gewoon hoor als ik hem nodig hebquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |