Goedemiddag Dottie.quote:
Mooizo !quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook goed gelukkig. zeer goed trouwens
Gister laat was er een topic dat hij definitief weg ging van fokquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:38 schreef Dotteke het volgende:
N
[..]
Nee toch, hij was er tenminste gisteren nog
Wat ben je er weinig?quote:
Omdat ik nog steeds bezig ben met wat serieuzere dingen, dus heb eigenlijk geen zin meer om dit soort dingen te doen totdat alles weer stil ligtquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Hij is er gewoon hoor als ik hem nodig heb
O, niet gelezen. Zou ik jammer vinden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Gister laat was er een topic dat hij definitief weg ging van fok
Dat topic liep over van het sarcasmequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ohwquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Dat topic liep over van het sarcasme
Lukt het een beetje met je nieuwe gitaar?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds bezig ben met wat serieuzere dingen, dus heb eigenlijk geen zin meer om dit soort dingen te doen totdat alles weer stil ligt
Vandaag even.quote:
Maar jij hoeft toch niet mee te doen of ben je Kree zijn muze?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds bezig ben met wat serieuzere dingen, dus heb eigenlijk geen zin meer om dit soort dingen te doen totdat alles weer stil ligt
Ja doet het prima! Had een klein probleempje met de pick-up selector, maar is verholpenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt het een beetje met je nieuwe gitaar?
Raar he.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef Jippie het volgende:
Er lekt niets uit vandaag, slecht teken
Ken je Heintje Davids?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Laat gaannnnnnnnnnnnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |