dan is ie recenter dan ik dachtquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
20 maart 2020, werkte je in de toekomst?
Billen bolkquote:
elke dag hele dagquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:07 schreef dud0r het volgende:
ik heb net om pics bij een dame op whatsapp gevraagd maar ze heeft het nog niet gelezen
Schiet niet op zo.
Gebolkte billenquote:
Kuthaan 😆quote:
Nou ik had al seks op mijn 15e, en niet tegen mijn wil. De een is wat vroeger 'rijp' dan de ander.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec 15 is nog een kind
sorry, ik val niet op vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ] hier heb je pas mooie billen
Soms heb ik vreemde humor. Vind het gewoon lolligquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
snap echt niet dat er elke dag eigen billen gepost moet worden., snap de gedachte erachter niet djmo?
dat kan maar niet met oudere man neem ik aan ectquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou ik had al seks op mijn 15e, en niet tegen mijn wil. De een is wat vroeger 'rijp' dan de ander.
Nee, het is mooi dat iemand daar troost in vind, maar ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n oma was ook zo tot op zekere hoogte.
Ze kwam er in een te laat stadium achter dat ze slokdarmkanker had. Dat zal dan wel het plan van god zijn.
Dat heb ik nooit gesnapt en zal ik ook nooit snappen ook.
oke dat kan ik vind je billen posten elke dag en op forum zetten beetje apart maar goed is jou dingquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Soms heb ik vreemde humor. Vind het gewoon lollig
Zijn je eigen billen toch.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Soms heb ik vreemde humor. Vind het gewoon lollig
jep.quote:
Ze doet er niemand kwaad mee in tegenstelling tot sommige anderen die debiele dingen doen.quote:
Dan mag je er mee doen wat je wil. Bolk ze helemaal de billenbolk 😉quote:
Ja, ik zie het kwaad er ook niet van in hoor zijn der eigen billen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze doet er niemand kwaad mee in tegenstelling tot sommige anderen die debiele dingen doen.
Wat is ouder, wel meerderjarig in de zin van ouder dan 18. Maar geen oude man of zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan maar niet met oudere man neem ik aan ect
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is ouder, wel meerderjarig in de zin van ouder dan 18. Maar geen oude man of zo.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mag je er mee doen wat je wil. Bolk ze helemaal de billenbolk 😉
Ik kan mij er niet aan storen, en zijn nog mooie billen ook.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
snap echt niet dat er elke dag eigen billen gepost moet worden., snap de gedachte erachter niet djmo?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kan mij er niet aan storen, en zijn nog mooie billen ook.
Wie ben ikquote:
Zie het als symbolisch 'een poepie laten ruiken' bij het bolkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke dat kan ik vind je billen posten elke dag en op forum zetten beetje apart maar goed is jou ding
En zo is het.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kan mij er niet aan storen, en zijn nog mooie billen ook.
In de ongeschreven regels.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar staat in de regels dat dat niet mag?
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |