Zijn je eigen billen toch.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Soms heb ik vreemde humor. Vind het gewoon lollig
jep.quote:
Ze doet er niemand kwaad mee in tegenstelling tot sommige anderen die debiele dingen doen.quote:
Dan mag je er mee doen wat je wil. Bolk ze helemaal de billenbolk 😉quote:
Ja, ik zie het kwaad er ook niet van in hoor zijn der eigen billen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze doet er niemand kwaad mee in tegenstelling tot sommige anderen die debiele dingen doen.
Wat is ouder, wel meerderjarig in de zin van ouder dan 18. Maar geen oude man of zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan maar niet met oudere man neem ik aan ect
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is ouder, wel meerderjarig in de zin van ouder dan 18. Maar geen oude man of zo.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mag je er mee doen wat je wil. Bolk ze helemaal de billenbolk 😉
Ik kan mij er niet aan storen, en zijn nog mooie billen ook.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
snap echt niet dat er elke dag eigen billen gepost moet worden., snap de gedachte erachter niet djmo?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kan mij er niet aan storen, en zijn nog mooie billen ook.
Wie ben ikquote:
Zie het als symbolisch 'een poepie laten ruiken' bij het bolkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke dat kan ik vind je billen posten elke dag en op forum zetten beetje apart maar goed is jou ding
En zo is het.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kan mij er niet aan storen, en zijn nog mooie billen ook.
In de ongeschreven regels.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar staat in de regels dat dat niet mag?
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |