Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
O, qua akkoorden spelen is het wel makkelijker ja. Maar het klinkt wat prettiger op Akoetische als je gewoon wat akkoordjes pingelt
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet je dat TR's voor meervoud staat
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deze heldquote:
Is goed kind. Pas maar op dat je niemand in de zorg besmetquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij ging weg toch ow nee janken om aandacht hoeveelste keer braad?. ga door met schelden je zet je zelf voor schut
ja en ik zeg ik ook 2quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Paar keer op 12 snarige gitaren gespeeld. Hebben echt een prachtige warme klank, maar is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Nu nog een 12 snarige proberen Die klinken echt heel mooi.
zou moeilijk gaan heb nog vrij ...quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:50 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Is goed kind. Pas maar op dat je niemand in de zorg besmet
Heimweequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar Brad wat heeft je doen besloten dat je na 12 uur toch weer terugkomt? Zeg niet sarcasme want dat was geen sarcasme.
Welkom in DTS.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Lichtgeraakt volk hier
Gaat helemaal nergens over.
De wereld staat in brand en dan ruzie maken in DTSquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Lichtgeraakt volk hier
Gaat helemaal nergens over.
Gezellig, maar we kunnen wel ff kijken of we een beetje een basic liedje in elkaar kunnen zetten zo, zal eens een opzetje makenquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
De wereld staat in brand en dan ruzie maken in DTS
Poezenplaatjes Maestro!
Sorry dat ik je mentionde. Wist niet dat je niet meer wilde komen.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus je geeft nu toe dat het geen sarcasme was?
Kreeeeeeheeeeeeeee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Gezellig, maar we kunnen wel ff kijken of we een beetje een basic liedje in elkaar kunnen zetten zo, zal eens een opzetje makenhoeft niet perce over fok te gaan. Gewoon beetje instrumentaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |