K zal eens op je kop komen schijten danquote:
Hooguit laat op de avond als er alcohol in het spel isquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh weet niet beter eigenlijk sinds DTS er is.
Ga lekker roddelen met Jacq.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een 'boehoehoe de hele wereld is tegen me boehoehoehoe, ik kan er niet meer tegen boehoehoehoe'-topic maken? En dan binnen 13 uur weer terug komen?
Maar bij sommige mensen is dat de hele dag?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooguit laat op de avond als er alcohol in het spel is
Dan was je een kopschijtmokkelquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
K zal eens op je kop komen schijten dan
Als je dat al schelden vindquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben jij nummer 1 in schelden ofzo
Hoe moet ik mij dat dan voor mij zien, kom je tijdens een wandeling op eens van de grond, roep je KAKAAAAAA en doe je je broek uit?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
K zal eens op je kop komen schijten dan
Laat gaannnnn Braad.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat dus. Het kan vaak super gezellig zijn, maar man man man, er zitten hier een aantal users die het er om doen.quote:
@yvonne?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef Jippie het volgende:
@:SuperwormJim @:Flippie @:Paul., waar is de kleuterjuf gebleven?
Denken dat ik geen vrienden hebquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ga lekker NSBen over dingen waar je totaal verstand van hebt met je vrienden. Sorry, alleen dus.
Te triestquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef DJMO het volgende:
Ik ben even naar de EHBOVoor rode kool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef DJMO het volgende:
Ik ben even naar de EHBOBietjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |