quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef DJMO het volgende:
Ik ben even naar de EHBOjij eet geen bietjes vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
kloptquote:
Valt wel meequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar bij sommige mensen is dat de hele dag?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
braddy scheld en dan is het hier omgedraaid brady bashtijd?
Jullie moeten allemaal niet zo kinderachtig doen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar daar maar per 2 seconden vanquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij vertelt braddie op 1 dag meer leugens dan een gemiddelde jaren 20 russische spion in een jaar
Nee een blotenbillenbolkschijtmokkel. Mooi scrabbel woord veel puntjuhssssquote:
Raar maar goed ik scheld gelukkig nietquote:
Dat is correct en tevens juistquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Ne
[..]
Nee een blotenbillenbolkschijtmokkel. Mooi scrabbel woord veel puntjuhssss
Altijd als ze zo'n foto post moet je uitgaan van bietjes. Ze zingt dan ook altijd standaard Yellow Submarinequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef ToT het volgende:
Oh ja bietjes idd, ik zat al te twijfelen.
Goed idee !quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een leuk idee: iedereen gaat gewoon niet meer reageren op iemand die je niet zo aardig vindt en er ook niet over roddelen
quote:
Denk je dat ik dat kan onthoudenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Ne
[..]
Nee een blotenbillenbolkschijtmokkel. Mooi scrabbel woord veel puntjuhssss
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Altijd als ze zo'n foto post moet je uitgaan van bietjes. Ze zingt dan ook altijd standaard Yellow Submarine
Van de bietles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |