quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef DJMO het volgende:
Ik ben even naar de EHBORode bieten dokterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
En zet jij katbot alsjeblieft aanquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een leuk idee: iedereen gaat gewoon niet meer reageren op iemand die je niet zo aardig vindt en er ook niet over roddelen
Ongetwijfeld!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Altijd als ze zo'n foto post moet je uitgaan van bietjes. Ze zingt dan ook altijd standaard Yellow Submarine
Van de bietles
Ik heb nog een leuker idee: we gaan iedereen die scheld in welke vorm dan ook helemaal met de grond gelijk maken en daarna nog lekker een halve dag natrappenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een leuk idee: iedereen gaat gewoon niet meer reageren op iemand die je niet zo aardig vindt en er ook niet over roddelen
Dan ben ik voorlopig wegquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT zaait wat lekkere mokkels en wat geld.
Komt van beide kanten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
braddy scheld en dan is het hier omgedraaid brady bashtijd?
waarheid als een koequote:
Maar wel even mensen erbij roepen. Hoe meer bully's hoe grappigerquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuker idee: we gaan iedereen die scheld in welke vorm dan ook helemaal met de grond gelijk maken en daarna nog lekker een halve dag natrappen
Niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef DJMO het volgende:
Ik ben even naar de EHBORIP voor de nabestaanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in andere topics nog roddelen eroverquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuker idee: we gaan iedereen die scheld in welke vorm dan ook helemaal met de grond gelijk maken en daarna nog lekker een halve dag natrappen
Ja echtquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:06 schreef aloa het volgende:
[..]
En in andere topics nog roddelen erover
Wel weer voor rookworstquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi gaat het net waaien nu ik naar buiten moet, vanochtend nog zonnig en geen wind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |