Ja dag hoor. Komende dagen wordt de piek in de ziekenhuizen verwacht. Dus dat zal vanaf dan ook langzaam gaan dalen. Erg langzaam dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar we testen te weinig, net zoals we vanaf het begin deden, dus de echte cijfers liggen een stuk hoger en dus moeten we hardere maatregelen nemen!"
Ik vind jou virtueel dan ook niet zo aardig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Virtueel misschien, maar in het echt doe ik dat natuurlijk niet![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zo zit een vriendin van mij ook altijd in de auto, die roept dan "Ik ga stuk" en dat is precies het gezicht wat ze dan op zet.
IRL ben ik echt veel liever, vraag maar aan @ToT @Jippie @PlymouthFury en @Robquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind jou virtueel dan ook niet zo aardig.
Dat ben ik als ik "Raap me op" roepquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zo zit een vriendin van mij ook altijd in de auto, die roept dan "Ik ga stuk" en dat is precies het gezicht wat ze dan op zet.
dat is oud hequote:
Er is hier ook wel een flink verschil tussen online Braat en echte Braat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
IRL ben ik echt veel liever, vraag maar aan @:ToT @:Jippie @:PlymouthFury en @:Robuiteraard
Mooi is datquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat ben ik als ik "Raap me op" roep
Nog geen rede tot juichen idd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar we testen te weinig, net zoals we vanaf het begin deden, dus de echte cijfers liggen een stuk hoger en dus moeten we hardere maatregelen nemen!"
Ja echt hequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef Mikeytt het volgende:
Therapeut had vandaag the audacity mij te vertellen dat ik minder over mezelf moet praten en meer naar anderen hun dag moet vragenWat kan mij dat nou schelen
Yup.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dag hoor. Komende dagen wordt de piek in de ziekenhuizen verwacht. Dus dat zal vanaf dan ook langzaam gaan dalen. Erg langzaam dat dan weer wel.
Ik heb doodsangsten uitgestaan!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
IRL ben ik echt veel liever, vraag maar aan @:ToT @:Jippie @:PlymouthFury en @:Robuiteraard
Dit jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Mooi is dat
Ook op WhatsApp, als je dan![]()
of LOL of HAHAHA typ dan zit je daar met een
maar het was wel leuk. behalve het laatste seizoenquote:
bij mij niet. IK BEN PUUR.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:33 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Er is hier ook wel een flink verschil tussen online Braat en echte Braat.
Like, ow my gawd 'n stuff indeed!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef Mikeytt het volgende:
Therapeut had vandaag the audacity mij te vertellen dat ik minder over mezelf moet praten en meer naar anderen hun dag moet vragenWat kan mij dat nou schelen
Die mondkapjes zijn schijnveiligheid. Dat is nu wel echt gebleken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup.
Ja ik las in het Corona-subforum wel allerlei paniekreacties en dat een volledige lockdown echt onze enige redding zou zijn enzo, maar ik denk dat het met de huidige regels al wel vrij goed zal gaan.
Ik denk dat als je bepaalde regels zou aanscherpen, dat je meer moet kijken naar dat kinderen het virus ook kunnen verspreiden. Volwassenen moeten een smoeldoek voor hebben als ze een winkel in gaan, maar hun tienerkinderen kunnen gewoon vrolijk lachend en hoestend naar binnen lopen.
Zelf ben ik natuurlijk blij dat Mini-ToT naar de dagopvang gaat, maar zo ongeveer ieder kind daar schijnt verkouden te zijn en snotprojectielen af te vuren richting de medewerksters daar en elkaar, en als papa en mama ze komen ophalen krijgen die natuurlijk eerst een super stevige knuffel.
Niet gekeken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar het was wel leuk. behalve het laatste seizoen
[..]
bij mij niet. IK BEN PUUR.
Online dud0r is 100% hetzelfde als offline dud0r
Eensquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ja
Als ik djjdbdueksk typ, dan ben ik wel echt aan het lachen. Lmao, rofl, lol, hahah e.d. is hoogstens een harde blaas uit mn neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |