Hier nog zon.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi gaat het net waaien nu ik naar buiten moet, vanochtend nog zonnig en geen wind
En ik moet over een uur nog naar huis fietsenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi gaat het net waaien nu ik naar buiten moet, vanochtend nog zonnig en geen wind
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
* DJMO rondje bier uitdeelt
koppen dicht en zuipen jullie![]()
![]()
Wat je zaait zul je oogstenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja echtTypisch. En dan de vermoorde onschuld spelen
*Gooit bier weg*quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
Moet zo nog rijden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
Lucky joeeeeequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef mazaru het volgende:
Maar goed.... de lekkage is gevonden. Nu mag de woningcorporatie mijn kamertje op gaan knappen. Komt dat even mooi uit want dat wou ik net zelf gaan doen.
Life is beautiful!!![]()
![]()
Voor jou een alcoholvrije danquote:
Ik ben nog aan het werkquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
Echt wel! Ik had er echt geen bal zin inquote:
Drink geen bier. Mij ook nog veul te vroegquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
*Gooit bier weg*
Ik drink niet joh, harrie.
quote:
quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef mazaru het volgende:
Maar goed.... de lekkage is gevonden. Nu mag de woningcorporatie mijn kamertje op gaan knappen. Komt dat even mooi uit want dat wou ik net zelf gaan doen.
Life is beautiful!!![]()
![]()
Inderdaad! Daar zou de doodstraf op moeten staan!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]Alcoholmisbruik!
Arme zielige kindjes in Afrika....oh wacht; arme zielige DTS'ers staan daar om te SPRINGEN, man!
Nou dan komt dit mooi uit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! Ik had er echt geen bal zin in
en gedraaiquote:
Goedzoquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Negeren Braat.
Dat zeggen ze altijd tegen mij
@kreequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]Alcoholmisbruik!
Arme zielige kindjes in Afrika....oh wacht; arme zielige DTS'ers staan daar om te SPRINGEN, man!
Alcohol vrij bier is net als kleine borsten. Het zijn wel tieten, maar die hebben mannen ookquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol vrij bier is net als kleine borsten. Het zijn wel tieten, maar die hebben mannen ook
Soms wel lekker.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol vrij bier is net als kleine borsten. Het zijn wel tieten, maar die hebben mannen ook
Kree heeft heul geen drank probleem. Hij heeft vast nog genoeg voorraad staan!quote:
Gewoon random, anders is daar weer gezeur overquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik Katbot iedereen laten quoten die de sfeer aan het verkloten is met een kitten plaatje?
[..]
m'n bier, wat doe jequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree heeft heul geen drank probleem. Hij heeft vast nog genoeg voorraad staan!
Het zaad van je maat in je naat kan geen kwaadquote:
Goddomme, een keer in een studentenflat om 3 uur 's nachts gewekt met dat klotenummer; niet onze bovenburen maar die daar weer boven hadden een feestje, en onze bovenbuurvrouw zat maar op de vloer te stampen omdat ze dacht dat wij die kabaal op hadden staan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef Moonlight het volgende:
I wannaaaaa lay you down in a bed of roses
En ze gaan niet hangen. Het blijven altijd fiere borstjes die je nooit van je buik hoeft op te rapenquote:
Hahahaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree heeft heul geen drank probleem. Hij heeft vast nog genoeg voorraad staan!
Ik ga stuk om jequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zaad van je maat in je naat kan geen kwaad
Wa?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eerlijk, rood is wel een mooie kleur he
Ik sla over.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zaad van je maat in je naat kan geen kwaad
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |