Dan ben ik voorlopig wegquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT zaait wat lekkere mokkels en wat geld.
Komt van beide kanten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
braddy scheld en dan is het hier omgedraaid brady bashtijd?
waarheid als een koequote:
Maar wel even mensen erbij roepen. Hoe meer bully's hoe grappigerquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuker idee: we gaan iedereen die scheld in welke vorm dan ook helemaal met de grond gelijk maken en daarna nog lekker een halve dag natrappen
Niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef DJMO het volgende:
Ik ben even naar de EHBORIP voor de nabestaanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in andere topics nog roddelen eroverquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuker idee: we gaan iedereen die scheld in welke vorm dan ook helemaal met de grond gelijk maken en daarna nog lekker een halve dag natrappen
Ja echtquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:06 schreef aloa het volgende:
[..]
En in andere topics nog roddelen erover
Wel weer voor rookworstquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi gaat het net waaien nu ik naar buiten moet, vanochtend nog zonnig en geen wind
Hier nog zon.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi gaat het net waaien nu ik naar buiten moet, vanochtend nog zonnig en geen wind
En ik moet over een uur nog naar huis fietsenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
* DJMO rondje bier uitdeelt
koppen dicht en zuipen jullie![]()
![]()
Wat je zaait zul je oogstenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja echtTypisch. En dan de vermoorde onschuld spelen
*Gooit bier weg*quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
Moet zo nog rijden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
Lucky joeeeeequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef mazaru het volgende:
Maar goed.... de lekkage is gevonden. Nu mag de woningcorporatie mijn kamertje op gaan knappen. Komt dat even mooi uit want dat wou ik net zelf gaan doen.
Life is beautiful!!![]()
![]()
Voor jou een alcoholvrije danquote:
Ik ben nog aan het werkquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
Echt wel! Ik had er echt geen bal zin inquote:
Drink geen bier. Mij ook nog veul te vroegquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef DJMO het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |