abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195994732
Ben Ginsberg (Republikein) met een op-ed in de WP:

twitter

Benjamin L. Ginsberg practiced election law for 38 years. He co-chaired the bipartisan 2013 Presidential Commission on Election Administration.

quote:
President Trump has failed the test of leadership. His bid for reelection is foundering. And his only solution has been to launch an all-out, multimillion-dollar effort to disenfranchise voters — first by seeking to block state laws to ease voting during the pandemic, and now, in the final stages of the campaign, by challenging the ballots of individual voters unlikely to support him.

This is as un-American as it gets. It returns the Republican Party to the bad old days of “voter suppression” that landed it under a court order to stop such tactics — an order lifted before this election. It puts the party on the wrong side of demographic changes in this country that threaten to make the GOP a permanent minority.

These are painful words for me to write. I spent four decades in the Republican trenches, representing GOP presidential and congressional campaigns, working on Election Day operations, recounts, redistricting and other issues, including trying to lift the consent decree.

The truth is that over all those years Republicans found only isolated incidents of fraud. Proof of systematic fraud has become the Loch Ness Monster of the Republican Party. People have spent a lot of time looking for it, but it doesn’t exist.

As he confronts losing, Trump has devoted his campaign and the Republican Party to this myth of voter fraud. Absent being able to articulate a cogent plan for a second term or find an attack against Joe Biden that will stick, disenfranchising enough voters has become key to his reelection strategy.

Perhaps this was the plan all along. The president’s unsubstantiated talk about “rigged” elections caused by absentee ballot “fraud” and “cheating” has been around since 2016; it’s just increased in recent weeks.

Trump has enlisted a compliant Republican Party in this shameful effort. The Trump campaign and Republican entities engaged in more than 40 voting and ballot court cases around the country this year. In exactly none — zero — are they trying to make it easier for citizens to vote. In many, they are seeking to erect barriers.

All of the suits include the mythical fraud claim. Many are efforts to disqualify absentee ballots, which have surged in the pandemic. The grounds range from supposedly inadequate signature matches to burdensome witness requirements. Others concern excluding absentee ballots postmarked on Election Day but received later, as permitted under state deadlines. Voter-convenience devices such as drop boxes and curbside voting have been attacked.

Texas Republicans even thought it was a good idea to challenge 100,000 ballots already cast at a Harris County drive-through voting center that they want retroactively declared illegal. Perhaps they forgot the Republican expressions of outrage in Florida in 2000 when Democrats sought unsuccessfully to exclude 25,000 absentee ballots in GOP counties because of administrative error, not voter fault.

I was there, and I haven’t.

The GOP lawyers managing these lawsuits may have tactical reasons for bringing each. But taken as a whole, they shout the unmistakable message that an expanded electorate means Trump loses.

This attempted disenfranchisement of voters cannot be justified by the unproven Republican dogma about widespread fraud. Challenging voters at the polls or disputing the legitimacy of mail-in ballots isn’t about fraud. Rather than producing conservative policies that appeal to suburban women, young voters or racial minorities, Republicans are trying to exclude their votes.

“We have volunteers, attorneys and staff in place to ensure that election officials are following the law and counting every lawful ballot,” Justin Riemer, chief counsel for the Republican National Committee, said Friday.

That’s not precisely true. The Republican challenging effort is focused almost exclusively in heavily Democratic areas. Signature mismatches will go unheeded by Trump forces in friendly precincts. This is not about finding fraud and irregularities. It’s about suppressing the number of votes not cast for Trump.

Maybe the president foreshadowed his real purpose at a Pennsylvania rally Saturday night, predicting “bedlam” if the results aren’t known Nov. 3. In fact, challenged ballots aren’t reviewed until days later. So in a tight race, Trump’s demands for a quick result could cause the very bedlam he rails against. Or allow him to claim a false election night victory based on bad-faith challenges.

How sad it is to recall that just seven years ago the Grand Old Party conducted an “autopsy” that emphasized the urgency of building a big tent to reach communities of color, women and young voters. Now it is erecting voting barriers for those very groups. Instead of enlarging the tent, the party has taken a chain saw to its center pole.

My party is destroying itself on the Altar of Trump. Republican elected officials, party leaders and voters must recognize how harmful this is to the party’s long-term prospects.

My fellow Republicans, look what we’ve become. It is we who must fix this. Trump should not be reelected. Vote, but not for him.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 2 november 2020 @ 07:20:39 #202
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195995092
Au. Dat is een pijnlijk stuk zeg. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 2 november 2020 @ 07:30:30 #203
384435 klappernootopreis
pi_195995162
Ondertussen heeft Trump een legertje advocaten klaar staan om de onvermijdelijke resultaat van de verkiezingen aan te vechten. Iedereen weet dat veel van zijn civiele rechtzaken worden beslist binnen een jaar. Ook zijn tegenstanders weten dit. Krijgt Trump er van langs, dan volgen er NOG meer klappen. Trump is zich er van bewust dat de Trump org. Misschien volgend jaar niet meer bestaat.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2020 @ 08:05:30 #204
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_195995415
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De eerste staten sluiten hun stembussen om 1900 ET, wat 1:00 bij ons is. Een aantal daarna om onze tijd 1:30. Tot dit moment is er nog niet echt veel over te zeggen waarschijnlijk. Om 2 uur is een grote reeks staten die hun stemlokalen sluit en vanaf dat moment kan het interessant worden.

Florida en North Carolina zitten hierbij en zij hebben hun stemmen al geteld die zijn uitgebracht en de meeste andere stemmen zullen daar snel op volgen (hoewel niet 100%). Als 1 van deze staten voor Biden is, is de facto bekend dat hij wint. Als beide staten voor Trump zijn of heel lang too close to call blijven kan het goed zijn dat de duidelijkheid nog een tijdje op zich laat wachten.

Kortom, het meest interessante moment om te kijken is waarschijnlijk zo rond 2 tot 3 uur onze tijd en als er geen
"directe" duidelijkheid is over Florida en North Carolina, kun je rond 5 uur nog eens checken.

Wow thanks!!
Nou dat wordt het niet waard om live te volgen. Moet de volgende dag gewoon werken... Wel beetje anti-climax om dan de volgende dag gelijk de winnaar te checken maar goed :P
:')
pi_195995425
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wow thanks!!
Nou dat wordt het niet waard om live te volgen. Moet de volgende dag gewoon werken... Wel beetje anti-climax om dan de volgende dag gelijk de winnaar te checken maar goed :P
Gezien de hoeveelheid stemmen per post is het nog maar de vraag of je daar al gelijk antwoord op hebt. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 2 november 2020 @ 08:36:50 #206
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195995624
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 00:16 schreef L3gend het volgende:

[..]

Ach 1 uur na Florida kan het al duidelijk zijn of het schaakmat is voor Trump. In principe bepaalt Florida (en ook NC en GA) of het een korte avpnd wordt of een lange nacht of zelfs week
Georgia ook ja? Ik dacht dat dat een typische republikeinse staat was.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195995725
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat was het ook, maar Georgia is n van de staten die meer richting de Democraten schuift de laatste decennia, net zoals bijvoorbeeld Ohio juist richting de Republikeinen opschuift.
  maandag 2 november 2020 @ 08:52:28 #208
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195995755
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Laatste pol geeft Trump +2. Voor de rest lijken de polls wel een nek aan nek aan te geven. De strijd tussen Perdue (R) en Ossoff (D) is daar ook heel close nu.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 november 2020 @ 08:52:30 #209
862 Arcee
Look closer
pi_195995756
quote:
Kortom, het meest interessante moment om te kijken is waarschijnlijk zo rond 2 tot 3 uur onze tijd
Exact.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 2 november 2020 @ 08:54:37 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_195995779
twitter

Bunker bitch gaat terug in de bunker en bouwt een nieuwe muur rond het Witte Huis.
Klinkt als de actie van een populaire president. Zelfs Lincoln deed dat niet tijdens de burgeroorlog.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 2 november 2020 @ 08:55:54 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195995786
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:54 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Klinkt als de actie van een populaire president. Zelfs Lincoln deed dat niet tijdens de burgeroorlog.

[ afbeelding ]
Trumpashenko. Zou hij ook weer ordetroepen los laten gaan op vreedzame demonstranten?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_195995810
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:52 schreef zalkc het volgende:

[..]

Laatste pol geeft Trump +2. Voor de rest lijken de polls wel een nek aan nek aan te geven. De strijd tussen Perdue (R) en Ossoff (D) is daar ook heel close nu.
Dat is er wel n van InsiderAdvantage, samen met Trafalgar een duidelijke outlier in het voordeel van Trump. Hoewel dat in Georgia wel gewoon meevalt, want dat is redelijk toss-up.
pi_195997277
quote:

[..]

De eerste staten sluiten hun stembussen om 1900 ET, wat 1:00 bij ons is. Een aantal daarna om onze tijd 1:30. Tot dit moment is er nog niet echt veel over te zeggen waarschijnlijk. Om 2 uur is een grote reeks staten die hun stemlokalen sluit en vanaf dat moment kan het interessant worden.

Florida en North Carolina zitten hierbij en zij hebben hun stemmen al geteld die zijn uitgebracht en de meeste andere stemmen zullen daar snel op volgen (hoewel niet 100%). Als 1 van deze staten voor Biden is, is de facto bekend dat hij wint. Als beide staten voor Trump zijn of heel lang too close to call blijven kan het goed zijn dat de duidelijkheid nog een tijdje op zich laat wachten.

Kortom, het meest interessante moment om te kijken is waarschijnlijk zo rond 2 tot 3 uur onze tijd en als er geen
"directe" duidelijkheid is over Florida en North Carolina, kun je rond 5 uur nog eens checken.

En betrouwbare exit polls? Kan me herinneren dat ik vier jaar geleden niet extreem laat naar bed ging, maar dat het op dat moment al wel duidelijk was dat het spannend ging worden (bedremmelde reacties op CNN op resultaten uit Florida die binnendruppelde).
pi_195997893
quote:
6s.gif Op maandag 2 november 2020 05:51 schreef Kijkertje het volgende:
Ben Ginsberg (Republikein) met een op-ed in de WP:

[ twitter ]
Benjamin L. Ginsberg practiced election law for 38 years. He co-chaired the bipartisan 2013 Presidential Commission on Election Administration.
[..]

Pijnlijk als je 40 jaar voor een organisatie hebt gewerkt en je nu zo de alarmbellen moet luiden over dezelfde organisatie waar je je altijd voor hebt ingezet.
pi_195997970
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En betrouwbare exit polls? Kan me herinneren dat ik vier jaar geleden niet extreem laat naar bed ging, maar dat het op dat moment al wel duidelijk was dat het spannend ging worden (bedremmelde reacties op CNN op resultaten uit Florida die binnendruppelde).
Zoiets herinner ik mij ook. De resultaten waren slechter dan verwacht en het besef begon door te dringen dat het misschien toch erg lastig ging worden voor Clinton. Toen ben ik naar bed gegaan en de volgende dag bleek inderdaad dat Trump gewonnen had. Volgens mij kun je tussen 2 en 3 uur een redelijk indruk krijgen van de richting waarheen het gaat. Tot 2 uur opblijven gaat mij wel lukken, maar rond 3 uur begin ik waarschijnlijk toch kleine oogjes te krijgen :D
pi_195998025
quote:

[..]

Dat waar ik te betwijfelen. Sowieso gaat het deze keer langer duren voordat alles binnen is en je kunt er donder op zeggen dat Trump dan al de winst gaat uitroepen. Dat heeft ie tussen neus en lippen door al regelmatig gedaan en hij gaat zich dan echt niet gewonnen geven.

Tegelijkertijd gaan we dan de nacht in, wat traditioneel gezien natuurlijk primetime is voor het uitbreken van gewelddadige rellen.

Wat overdramatisch wellicht, maar als je om 3 uur naar bed gaat zou je wel eens het uitbreken van de Tweede Burgeroorlog kunnen missen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 2 november 2020 @ 11:45:10 #217
8369 speknek
Another day another slay
pi_195998099
twitter

Florida en Pennsylvania N en margin....
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195998144
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 11:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat waar ik te betwijfelen. Sowieso gaat het deze keer langer duren voordat alles binnen is en je kunt er donder op zeggen dat Trump dan al de winst gaat uitroepen. Dat heeft ie tussen neus en lippen door al regelmatig gedaan en hij gaat zich dan echt niet gewonnen geven.

Tegelijkertijd gaan we dan de nacht in, wat traditioneel gezien natuurlijk primetime is voor het uitbreken van gewelddadige rellen.

Wat overdramatisch wellicht, maar als je om 3 uur naar bed gaat zou je wel eens het uitbreken van de Tweede Burgeroorlog kunnen missen.
Dat zou een ramp zijn :X Ik gok zo dat de Nationale Garde dan door de gouverneurs wordt ingezet en zo wordt onrust hopelijk in de kiem gesmoord.
  maandag 2 november 2020 @ 11:49:09 #219
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_195998189
twitter
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_195998236
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Florida is wel lichtelijk een outlier.
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 11:53:57 #221
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195998271
quote:
[ twitter ]

Als statisticus word je hier wel blij van dat er zoveel waarde wordt gehecht aan sample size.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 2 november 2020 @ 12:12:27 #222
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_195998653
Volgens mij was het @Monolith die laatst een interview plaatste met die gast van Trafalgar en hem daar al als een pundit over vond komen. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat hij een Trump fanboy is en we Trafalgar ietsje minder serieus hoeven te nemen :Y
twitter
pi_195998761
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgens mij was het @:Monolith die laatst een interview plaatste met die gast van Trafalgar en hem daar al als een pundit over vond komen. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat hij een Trump fanboy is en we Trafalgar ietsje minder serieus hoeven te nemen :Y
[ twitter ]
Ja klopt, ik vond z'n argumenten wat weinig datagedreven en meer leunend op een onderbuikgevoel. Of hij nou zelf heel groot Trumpfan is of niet boeit me daarbij verder niet zo, maar hij is zich hier op z'n minst flink aan het indekken. Dat kenden we natuurlijk al van politici, maar van pollsters is dat een nieuw excuus natuurlijk. :P

Ik noemde een aantal staten waar Trafalgar een forse outlier was. Pennsylvania is niet eens de meest opmerkelijke, ze hadden Michigan ook op iets van +2 voor Trump dacht ik.
pi_195998778
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:49 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]
Is dat dat filmpje waar je net het begin niet ziet en de witte auto eerst naar rechts gaat?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195998874
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:47 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat zou een ramp zijn :X Ik gok zo dat de Nationale Garde dan door de gouverneurs wordt ingezet en zo wordt onrust hopelijk in de kiem gesmoord.
Jazeker, maar die toestand kan zich die nacht wel gaan afspelen natuurlijk :{ ik acht de kans dat het op meerdere plekken tot (grof) geweld komt vrij groot.

Ik hoef om 10:30 pas te werken (als mijn werk dan nog open is), 10:15 de deur uit. Ben toch wel voorbereidingen aan het treffen om tot een uur of 4, half 5 voor de TV te bivakkeren.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 2 november 2020 @ 12:47:58 #226
8369 speknek
Another day another slay
pi_195999279
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Florida is wel lichtelijk een outlier.
Ja gezien de N dacht ik dat het toch wel de moeite was (en ze zijn in lijn met Monmouth), maar ik zag daarna pas dat het een online poll was, dus dat is toch een beetje tricky.
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 12:48:47 #227
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195999296
Lijkt iets mis te zijn gegaan bij fivethirtyeight:

Gedurfde voorspelling, dat wel.
pi_195999317
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja gezien de N dacht ik dat het toch wel de moeite was (en ze zijn in lijn met Monmouth), maar ik zag daarna pas dat het een online poll was, dus dat is toch een beetje tricky.
Ik begrijp juist altijd dat die geen last hebben van shy Trump voters. :P
pi_196000758
twitter

Taleb neemt stelling.
  maandag 2 november 2020 @ 14:41:57 #230
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196001100
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef Puddington het volgende:

[ afbeelding ]

Biden is nu "clearly favored", wat betekent dat het meer dan 90% winkans is.

Bij realclearpolitics hebben peilingen van Trafalgar, InsiderAdvantage en Rasmussen veel meer invloed op het gemiddelde en is de situatie nog spannend. Die 3 Republikeinse pollsters geven het beeld dat Trump gaat winnen.
Gn kloon van tvlxd!
pi_196001146
Bunkerboy is bang.

twitter
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 15:12:56 #232
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_196001654
Ik moet zeggen dat het enthousiasme voor de Trump-rally's indrukwekkend is en als je geen andere data zou hebben, dan zou je een landslide voor Trump verwachten.

De polls geven een ander beeld en de kansen voor Biden zijn veel beter dan die voor Clinton in 2016. Daarnaast hebben de Amerikanen er vier jaar Trump opzitten en is men in 2018 al in groten getale op komen dagen om de Democraten een blue wave te geven.

De opkomst lijkt ook nu weer enorm te zijn en hoe meer mensen er stemmen, hoe beter dat voor de Democraten lijkt.

Al met al dus een gunstig beeld voor de Democraten en er is een grote kans dat ze na de verkiezingen het congres plus het presidentschap in handen hebben.

Na 2016 snap ik wel dat men enorm zenuwachtig is over de uitslag maar zolang iedereen morgen ook echt naar de stembus gaat, zijn de Biden-aanhangers/anti-Trump-stemmers ruim in de meerderheid.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 15:16:31 #233
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196001695
Stukje satire wat ook meer in mijn straatje ligt:

twitter

Een verwijzing naar Untitled Goose Game, waarbij je een gans speelt die allemaal stampij veroorzaakt in een dorp. Vooral voor de gein, maar deze passages zijn wel raak:

quote:
The avian culprit was the cause of several hijinks at the voting site, such as stealing pens from every booth and scattering voter rolls across the floor. The goose was also able to cut through a loose wire with its beak, shutting down the site’s sole vote counting machine before rogue Republican poll workers could.
quote:
“I simply don’t see this goose as a menace to election security,” said Republican Senator Mitch McConnell. “If anything, it is doing a great service to our state. I’ve heard that it managed to get a hold of a local drop-off box and drag it into a nearby pond, and frankly that saved us a lot of time and kerosene.”
_O-
pi_196001710
twitter

Cook political met de laatste Huis ratingchanges voor deze ronde.

maandag 2 november 2020 @ 15:18:14 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_196001721
twitter

Wat een onverwachte redemption arc voor de Karens. De Dicks staan natuurlijk wel bovenaan.
pi_196001769
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:18 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Wat een onverwachte redemption arc voor de Karens. De Dicks staan natuurlijk wel bovenaan.
Nancy's zijn natuurlijk allemaal vernoemd naar mevrouw Reagan. :P
  maandag 2 november 2020 @ 15:27:52 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_196001876
Mijn naam is winning:

1
2
 Trump  Biden  Trump margin
 35%    54%    -19

Vind jouw score hier: https://www.nytimes.com/2(...)uiz-to-find-out.html
  maandag 2 november 2020 @ 15:42:36 #238
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_196002117
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:27 schreef speknek het volgende:
Mijn naam is winning:
[ code verwijderd ]

Mijn voornaam is niet eens te vinden in die lijst, zelfs niet als ik hem verbaster naar de gangbare Engelse vertalingen :(

Mijn tweede voornaam wel, en dat is 51-43 in het voordeel van Biden. Die steken we dan maar weer in onze zak :)
pi_196002601
twitter
  maandag 2 november 2020 @ 16:09:40 #240
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_196002676
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:05 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Is dit het vervolg op de uitspraak van (eer?)gisteren?
pi_196002743
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:09 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Is dit het vervolg op de uitspraak van (eer?)gisteren?
Nee, zie datum van de tweet.
pi_196002987
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:18 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Ik las dit als "Kansans are backing Biden 60 to 40%". :')
pi_196003098
quote:
Mijn naam is winning:
[ code verwijderd ]

11% pro-Trump voor de naam die het dichtst in de buurt komt. :P
pi_196003447
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 11:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ik de filmpjes in de twitterberichten bekijk, krijg ik de indruk dat die tweede Burgeroorlog al zo'n beetje begonnen is, met auto's als wapens ipv geweren (hoewel ze ook geweren bij zich schenen te hebben).
:r Een aantal Trump-fans is echt compleet doorgedraaid :r

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:49 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]
twitter
  maandag 2 november 2020 @ 16:52:23 #245
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_196003488
quote:
Mijn naam is winning:
[ code verwijderd ]

Mijn naam vinden ze niet.
Beetje een New Yorks Italiaanse maffianaam, dus ze zullen wel bang zijn.
  maandag 2 november 2020 @ 16:57:16 #246
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_196003547
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:49 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Als ik de filmpjes in de twitterberichten bekijk, krijg ik de indruk dat die tweede Burgeroorlog al zo'n beetje begonnen is, met auto's als wapens ipv geweren (hoewel ze ook geweren bij zich schenen te hebben).
:r Een aantal Trump-fans is echt compleet doorgedraaid :r
[..]

[ twitter ]
Wat een groep krankzinnigen zeg.
  maandag 2 november 2020 @ 17:04:20 #247
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196003662
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]

Cook political met de laatste Huis ratingchanges voor deze ronde.

[ afbeelding ]
Ja. AR-02 zou R+7 moeten zijn, TX-10 en TX-24 beide R+9. Niet bepaald districten die als Toss Up of zelfs Leans D ingeschat zouden moeten worden.
pi_196003830
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:04 schreef freako het volgende:

[..]

Ja. AR-02 zou R+7 moeten zijn, TX-10 en TX-24 beide R+9. Niet bepaald districten die als Toss Up of zelfs Leans D ingeschat zouden moeten worden.
De Republikeinse incumbent van AR-02 waarschuwde dat zijn opponent onderdeel zou worden van de Black Caucus in het Huis, alsof dat erg zou zijn. Als je hem het voordeel van de twijfel geeft is dat op zijn zachtst gezegd nogal onhandig. Ik heb het niet allemaal na gelopen, Maar misschien dat zulke dingen ook gelden voor de andere kandidaten, dat ze gemankeerd zijn?
pi_196004750
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef Puddington het volgende:

[ afbeelding ]

Als je gevoelig bent voor herfstdepressies ;)...

https://www.nbcnews.com/t(...)e-repeat-ncna1245282
Ik doe het ff rustig aan.
pi_196004789
quote:
[ twitter ]

Texas naar Biden zou wel hilarisch zijn _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196005289
Mijn analyse: ik denk dat veel Amerikanen bang zijn voor rellen door de enorme polarisatie en dat ze voor de zekerheid voor Trump gaan omdat ze niet weten wat er gebeurt als Biden wint.
pi_196005340
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:33 schreef Mondkapje het volgende:
Mijn analyse: ik denk dat veel Amerikanen bang zijn voor rellen door de enorme polarisatie en dat ze voor de zekerheid voor Trump gaan omdat ze niet weten wat er gebeurt als Biden wint.
Bijzondere analyse wel.
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 18:38:01 #253
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196005377
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:08 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Als je gevoelig bent voor herfstdepressies ;)...

https://www.nbcnews.com/t(...)e-repeat-ncna1245282
Ik neem het met een korrel zout omdat het door Keith Koffler geschreven is: https://www.google.com/am(...)s-keith-koffler/amp/
  maandag 2 november 2020 @ 18:38:42 #254
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196005390
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De Republikeinse incumbent van AR-02 waarschuwde dat zijn opponent onderdeel zou worden van de Black Caucus in het Huis, alsof dat erg zou zijn. Als je hem het voordeel van de twijfel geeft is dat op zijn zachtst gezegd nogal onhandig. Ik heb het niet allemaal na gelopen, Maar misschien dat zulke dingen ook gelden voor de andere kandidaten, dat ze gemankeerd zijn?
Geen idee. Arkansas is niet echt een staat die ik op de voet volg. Ben wel benieuwd wat de opkomst daar gaat doen. Trump wint de staat wel, en voor de Senaatszetel is er geen Democratische tegenkandidaat voor Tom Cotton.
  maandag 2 november 2020 @ 18:39:29 #255
384435 klappernootopreis
pi_196005400
De verwachtingen bij de democraten zijn net zo hoog als die van de republikeinen. Polls kunnen bedrieglijk zijn. Voor beide partijen. De enige zekerheid is dat de polls mbt tot Biden een stuk stabieler zijn dan die van Hillary Clinton.
pi_196005641
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:38 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik neem het met een korrel zout omdat het door Keith Koffler geschreven is: https://www.google.com/am(...)s-keith-koffler/amp/
Goed zo. Niet gevoelig voor herfstdepressies dus.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 2 november 2020 @ 18:56:59 #257
384435 klappernootopreis
pi_196005761
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:51 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Realist dus.
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 19:00:48 #258
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196005846
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:51 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Nee, statistiek gestudeerd 😉
  maandag 2 november 2020 @ 19:01:37 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196005864
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef klappernootopreis het volgende:
De verwachtingen bij de democraten zijn net zo hoog als die van de republikeinen. Polls kunnen bedrieglijk zijn. Voor beide partijen. De enige zekerheid is dat de polls mbt tot Biden een stuk stabieler zijn dan die van Hillary Clinton.
En dat de opkomst vermoedelijk een stuk hoger gaat zijn
  maandag 2 november 2020 @ 19:02:00 #260
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196005875
twitter

Ze zijn weer trots op hun onwetendheid.
Gn kloon van tvlxd!
pi_196005877
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:33 schreef Mondkapje het volgende:
Ja, want onder Trumps bewind waren er geen rellen...oh...wacht even...
pi_196005914
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:02 schreef Montov het volgende:
[ twitter ]

Ja, ze zijn gewoon teringdom.
pi_196005969
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef klappernootopreis het volgende:
En dat het verschil in de peilingen zo groot is dat als de afwijking even groot is als in 2016 (wat al onwaarschijnlijk is, peilingbureau's zijn aan de lopende band hun modellen aan het verbeteren) Biden alsnog zou winnen.
  maandag 2 november 2020 @ 19:12:39 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196006134
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

En dat het verschil in de peilingen zo groot is dat als de afwijking even groot is als in 2016 (wat al onwaarschijnlijk is, peilingbureau's zijn aan de lopende band hun modellen aan het verbeteren) Biden alsnog zou winnen.
Ook als iedereen precies hetzelfde stemt als toen wint Biden aangezien er al een hoop Trump-bejaarden zijn omgevallen.
  maandag 2 november 2020 @ 19:15:53 #265
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196006217
Sloegen de peilingen bij de midterms in 2018 eigenlijk nog ergens op?
pi_196006232
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:00 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik niet en al die polling results zijn soms abracadabra voor me :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_196006254
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:15 schreef freako het volgende:
Die waren bij 538 vrij accuraat:
https://fivethirtyeight.c(...)dterm-forecasts-did/
  maandag 2 november 2020 @ 19:17:59 #268
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196006273
quote:
https://fivethirtyeight.c(...)dterm-forecasts-did/

quote:
the election we wound up with was one where everything was quite … dare I say it? … predictable. Polls and forecasts, including FiveThirtyEight’s forecast, were highly accurate and did about as well as you could expect. So let’s go through how our forecast, in particular, performed: I’ll brag about what it got right, along with suggesting some areas where — despite our good top-line numbers — there’s potentially room to improve in 2020.
Gn kloon van tvlxd!
pi_196006303
Election night in timeframes met plaatjes en wat duiding. Van hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 november 2020 @ 19:20:24 #270
426493 crew  PippenScottie
pi_196006317
quote:
Jawel.
Al ging Rasmussen zwaar de mist in. Rasmussen voorspelde dat de republikeinen de midterms met 1 procentpunt verschil zouden winnen. De democraten wonnen met ruim 8 punten.
My friends all drive horses
pi_196006381
quote:
Voor het Huis in het algemeen wel, specifieke senat/governor races zaten er een paar naast geloof zoals Florida, Missouri en Indiana als ik snel herineer
pi_196006490
De kans dat de Democraten een meerderheid gaat pakken is redelijk groot. Als Trump herkozen wordt gaat dat een interessante situatie opleveren. Ik vraag me af wat er dan gaat gebeuren wanneer Trump z'n volgende misdaad begaat. Durven de Democraten dan door te pakken? Als Trump afgezet wordt ga je sowieso rellen krijgen, misschien zelfs wel een gewapende opstand.

Maar laten we gewoon hopen dat Biden morgen wint :X
Цой жив
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 19:28:08 #273
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196006512
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik niet en al die polling results zijn soms abracadabra voor me :@
Waar ik mij vooral aan stoor is dat heel veel mensen (met name republikeinen) zeggen dat polls niet accuraat zijn en je ze niet moet geloven. Er zit heel wat verschil in kwaliteit voor polls, maar als onderzoeker zou ik tekenen voor een sample size zoals die van Quinnipiac of Morning Consult. Iedereen en z'n moeder denkt het nu beter te weten dan peilers, en in plaats van in de verdediging te schieten zijn veel pollster bij zichzelf ten rade gegaan wat er mis is gegaan en hebben zich daar nu voor ingecalculeerd. Waarvan akte.
  maandag 2 november 2020 @ 19:30:51 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196006589
Als ik sommige mensen moet geloven wordt het sowieso rellen wie er ook wint morgen?
pi_196006591
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:00 schreef Puddington het volgende:

[..]

Statistiek is geen studie. :P
  maandag 2 november 2020 @ 19:31:26 #276
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196006608
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Methoden & Statistiek is een master
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 19:34:34 #277
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196006696
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het was een significant onderdeel van mijn studie 😛 wil niet beweren dat ik alles weet maar ben er wel mee doodgegooid. Professor liet ons alles uit het hoofd doen, geen formulekaarten enzo.
pi_196006849
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 19:34 schreef Puddington het volgende:

[..]

Het was een significant onderdeel van mijn studie 😛 wil niet beweren dat ik alles weet maar ben er wel mee doodgegooid. Professor liet ons alles uit het hoofd doen, geen formulekaarten enzo.
Snap ik hoor. ;)
Ik mag overigens hopen dat statistiek een significant onderdeel is van elke universitaire studie, want een beetje fatsoenlijke kennis van statistiek is essentieel voor empirisch onderzoek.
Ik ben zelf wel doodgegooid met wiskunde, al was de hoeveelheid statistiek beperkt, maar dat was dan ook iets in de exacte hoek.
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 19:44:18 #279
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196006956
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Snap ik hoor. ;)
Ik mag overigens hopen dat statistiek een significant onderdeel is van elke universitaire studie, want een beetje fatsoenlijke kennis van statistiek is essentieel voor empirisch onderzoek.
Ik ben zelf wel doodgegooid met wiskunde, al was de hoeveelheid statistiek beperkt, maar dat was dan ook iets in de exacte hoek.
Ligt eraan. Het is toch een ondergeschoven kindje bij rechten, heb ik het idee
pi_196007042
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:44 schreef Puddington het volgende:

[..]

En de gevolgen zie je terug in de rechtszaal. :P
Maar goed, dat is hier verder offtopic.

Overigens betekent een grotere N natuurlijk niet per definitie dat een steekproef die uiteindelijk een meta-indicator toetst betrouwbaarder is. Je peilt immers wat mensen zeggen te gaan stemmen, wat niet hoeft te zijn wat ze uiteindelijk ook daadwerkelijk stemmen, en vaak heb je bij dat soort peilingen ook te maken met meer of minder bereikbare groepen waarvoor dan vaak weer weging wordt toegepast.
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 19:49:21 #281
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196007082
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

En de gevolgen zie je terug in de rechtszaal. :P
Maar goed, dat is hier verder offtopic.

Overigens betekent een grotere N natuurlijk niet per definitie dat een steekproef die uiteindelijk een meta-indicator toetst betrouwbaarder is. Je peilt immers wat mensen zeggen te gaan stemmen, wat niet hoeft te zijn wat ze uiteindelijk ook daadwerkelijk stemmen, en vaak heb je bij dat soort peilingen ook te maken met meer of minder bereikbare groepen waarvoor dan vaak weer weging wordt toegepast.
Klopt, maar je hebt wel een stuk minder zwevende kiezers dan bij Clinton, maakt het weer een stukje betrouwbaarder. Waar polarisatie al niet goed voor is.
pi_196007093
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:44 schreef Puddington het volgende:

[..]

Bij rechten komt statistiek berhaupt niet aan de orde.
pi_196007118
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:49 schreef Puddington het volgende:

[..]

Klopt, maar je hebt wel een stuk minder zwevende kiezers dan bij Clinton, maakt het weer een stukje betrouwbaarder. Waar polarisatie al niet goed voor is.
Inderdaad, ik denk dat je in 2016 ook niet zozeer met massaal liegende genquteerden van doen hebt gehad, maar eerder met die grote onzekerheid en wat last minute slecht nieuws voor Clinton.
  maandag 2 november 2020 @ 19:56:13 #284
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196007266
In 2016 had Trump de meeste electoral votes, maar per saldo Clinton de meeste stemmen.

Clinton.. 1 van de meest gehate vrouwen van de USA.

En iedereen dacht dat Trump voor een ommezwaai zou zorgen in de VS. Niet je typische politicus, maar misschien eindelijk een verbinder.

Veel zwevende kiezers hebben toen op Trump gestemd.

Achteraf gezien blijkt het gewoon een psychopaat te zijn geweest die voor enkel en alleen verdeling heeft gezorgd.
Hij haat de helft van zijn bevolking want Democraat. Zijn achterban vind het fantastisch en begint ISIS-achtige vormen aan te nemen.

Die zwevende kiezer is Trump kwijt plus ook de luie democraat die dit jaar voor de verandering wl gaat stemmen, puur voor het landsbelang.

Leuk al die MAGA rallies, maar dat zijn dan ook de fundamentalisten die daarop afkomen.

Waar Trump in 2016 the silent vote nog voor zich had, heeft hij hem nu tegen.

We zullen het zien!
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 2 november 2020 @ 19:59:36 #285
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196007380
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:56 schreef DonDruiper het volgende:
In 2016 had Trump de meeste electoral votes, maar per saldo Clinton de meeste stemmen.

En iedereen dacht dat Trump voor een ommezwaai zou zorgen in de VS. Niet je typische politicus, maar misschien eindelijk een verbinder.

Achteraf gezien blijkt het gewoon een psychopaat te zijn geweest die voor enkel en alleen verdeling heeft gezorgd.
Hij haat de helft van zijn bevolking want Democraat. Zijn achterban vind het fantastisch en begint ISIS-achtige vormen aan te nemen.

Die zwevende kiezer is Trump kwijt plus ook de luie democraat die dit jaar voor de verandering wl gaat stemmen, puur voor het landsbelang.

Leuk al die MAGA rallies, maar dat zijn dan ook de fundamentalisten die daarop afkomen.

We zullen het zien!
Tel daar nog verdere demografische veranderingen in het nadeel van de republikeinen bij op
  maandag 2 november 2020 @ 20:07:04 #286
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196007596
Kunnen de kiezers die hebben gestemd per post nog voor significante schommelingen zorgen n 3 november, of zullen de meeste stemmen per post wel verwerkt/geteld zijn?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 2 november 2020 @ 20:08:14 #287
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196007628
quote:

We zullen het zien!
De Trumpetters zijn anders wel zo luid op diverse sites dat je het beeld krijgt dat ze gaan winnen. Alsof je een topic met 20 riazop's hebt die elkaar willen overklassen met zuigende reacties ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196007643
quote:

We zullen het zien!
Dat je op televisie vooral de, laten we zeggen, meer vocale Trump supporters ziet wil niet zeggen dat zijn complete achterban in een redneck-cultus zit.

Normaliter was Trump gewoon herkozen, want wat wij aan de andere kant van de plas er ook van vinden, de meeste kiezers kijken vooral hoe het hen gaat. Met economische voorspoed en lage werkloosheid wint volgens mij meestal de zittende president.

Covid gooide echter zand in de machine, dus als het op de korte termijn gerichte afbraakbeleid van Trump al enig succes sorteerde, dan is daar nu weinig meer van te merken. Werkloosheid loopt op en de economie stagneert terwijl de staatsschuld is gexplodeerd. Die MAGA petjes kunnen na 3 november dus waarschijnlijk op de brandstapel.
  maandag 2 november 2020 @ 20:08:59 #289
445514 DonDruiper
pi_196007649
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tel daar nog verdere demografische veranderingen in het nadeel van de republikeinen bij op
Precies. Ik denk dat heel veel ouderen die in 2016 op Trump hebben gestemd nu op Biden zullen stemmen vanwege Trump zijn covid aanpak.

Of beter gezegd; gebrek aan aanpak. Nog beter gezegd; het totaal negeren van een pandemie.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 2 november 2020 @ 20:10:40 #290
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196007693
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
Kunnen de kiezers die hebben gestemd per post nog voor significante schommelingen zorgen n 3 november, of zullen de meeste stemmen per post wel verwerkt/geteld zijn?
Ik heb het rare vooroordeel dat post stemmen in meerderheid democratisch zijn. Als Trump verloren heeft op verkiezingsavond zal dat hem niet meer redden.

Hoewel, opa verteld, in de tijd van Bush werd ook wel duidelijk dat poststemmen die laat binnenkomen vaak van militairen zijn, en die waren in 2000 nog redelijk Republikeins.
  Redactie Games maandag 2 november 2020 @ 20:10:50 #291
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196007698
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
Er is een kans op een "red mirage" dat het lijkt alsof Trump Pennsylvania heeft gewonnen, maar uiteindelijk door de stemmen per post uiteindelijk gaat naar Biden.
  maandag 2 november 2020 @ 20:11:24 #292
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196007718
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:08 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Precies. Ik denk dat heel veel ouderen die in 2016 op Trump hebben gestemd nu op Biden zullen stemmen vanwege Trump zijn covid aanpak.

Of beter gezegd; gebrek aan aanpak. Nog beter gezegd; het totaal negeren van een pandemie.
Nog beter gezegd, compleet ontkend.
pi_196008060
Een redelijk waarschijnlijk scenario met tijdstippen:

https://twitter.com/jwcraig/status/1323338553863081986
pi_196008132
twitter
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:02 schreef Montov het volgende:
[ twitter ]

Ik waardeer dit, zegtie, en hij (Fauci) heeft het vaak verkeerd gehad... 8)7 8)7

En waarom in hemelsnaam willen ze nu inenen Fauci ontslaan?
  maandag 2 november 2020 @ 20:33:39 #295
445514 DonDruiper
pi_196008159
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]

Ik waardeer dit, zegtie, en hij (Fauci) heeft het vaak verkeerd gehad... 8)7 8)7

En waarom in hemelsnaam willen ze nu inenen Fauci ontslaan?
Omdat De Grote Leider een fittie met hem heeft.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196008233
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:33 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Omdat De Grote Leider een fittie met hem heeft.
Omdat het geen slaafse jaknikker is... Fauci lijkt zacht en meegaand, maar blijkt over meer ruggengraat te beschikken dan veel republikeinen.
  maandag 2 november 2020 @ 20:37:30 #297
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196008246
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een redelijk waarschijnlijk scenario met tijdstippen:

[ afbeelding ]
https://twitter.com/jwcraig/status/1323338553863081986
Nederland is 6 uur later, toch?
pi_196008257
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:37 schreef freako het volgende:

[..]

Klopt.
pi_196008281
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bijzondere analyse wel.
Die angst voor rellen leidt tot een stijging in de wapenverkoop.
https://www.ad.nl/video/s(...)-voor-rellen~p177801
pi_196008342
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:37 schreef freako het volgende:

[..]

Wij liggen toch 6 uur voor op oostkusttijd? Het is in New York nu 2.42 pm, dat is ongeveer 10 over half 3 ‘s middags.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')