abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195991579
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ging 4 jaar geleden naar bed toen het leek alsof Clinton het wel zou winnen....dus ik denk dat het een nachtje doorhalen wordt :D
Meh, 4 jaar terug leek Clinton te winnen en toen kwamen ineens verslagen dat blanke laagopgeleiden veel meer dan verwacht gingen stemmen in Florida, waarop ik begreep dat dit betekende dat de midwest/rustbelt ook voor Trump ging en toen ben ik gaan slapen.
  zondag 1 november 2020 @ 22:40:20 #177
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195991588
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jij doet je werk gratis, wanneer je door een oplichter blijkt te zijn ingehuurd?
Degene die die mensen in de kou laat staan is degene die zich niet aan de afspraken houdt, niet degene die is opgelicht.
De bussen stonden er al. Kleine moeite om die mensen dan af te zetten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195991610
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:39 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat NC nog tot drie dagen na 3 november post kon binnenkrijgen? De marges zitten zo dicht bij elkaar dat het me stug lijkt dat ze al echt uitspraak kunnen doen.
Wat ik zei over de Secretary of State klopt niet, dat moet de Board of Elections zijn. Maar zij denken dus dat ze 97% van de uiteindelijke stem geteld hebben: https://www.wwaytv3.com/2(...)d-of-election-night/

quote:
RALEIGH (WWAY) -- The N.C. State Board of Elections anticipates that the results reported by the end of election night, Tuesday Nov. 3 into the early morning of Nov. 4, will include 97 percent or more of all ballots cast in North Carolina in the 2020 general election.

Ballots mailed in with a postmark of or before Nov. 3rd will be accepted by county boards of elections until 5 p.m. Thursday, Nov. 12. These remaining ballots, including provisional ballots and absentee by-mail ballots that arrive after Nov. 3, will be counted and added to the totals during the post-election canvass period.
[...]
  zondag 1 november 2020 @ 22:54:56 #179
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_195991817
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:21 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik dacht ergens te lezen dat vanaf 5:00 wel een goed beeld is ontstaan over de uitslag, maar een definitieve uitslag kan dagen duren als Biden geen FL, GA of NC wint.
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen
  zondag 1 november 2020 @ 22:55:00 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_195991820

Dat is dan natuurlijk wel aangenomen dat iedereen zijn stem geteld wordt.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195991900
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De bussen stonden er al. Kleine moeite om die mensen dan af te zetten.
Zou jij gratis werken en daarbij je eigen gezondheid op het spel zetten nadat je bent opgelicht en voorgelogen?
  zondag 1 november 2020 @ 23:01:12 #182
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195991924
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zou jij gratis werken en daarbij je eigen gezondheid op het spel zetten nadat je bent opgelicht en voorgelogen?
Ik zou een mondkap opzetten, die mensen afzetten zoals afgesproken, en die clown daarna aanklagen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195991962
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 23:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik zou een mondkap opzetten, die mensen afzetten zoals afgesproken, en die clown daarna aanklagen.
Je draagt normale mondkapjes voornamelijk om anderen van jou te beschermen, niet jezelf van hen. Dus heeft in principe alleen zin als anderen ook mondkapjes dragen. Dus in een bus vol met mensen die geen mondkapjes dragen? Lijkt me heel onhandig.
pi_195992127
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 23:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Haha, de corrupte president van de USA aanklagen en denken dat je een kans hebt om dat te winnen.
De enige manier om ervoor te zorgen dat er überhaupt iemand iets van deze zaak te horen krijgt is te zeggen: flikker op, als we blijkbaar geen afspraak hebben, dan ben ik weg.
pi_195992206
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Die buschauffeurs werd zo te zien voorgespiegeld dat ze mondkapjes droegen waarmee ze zich nog wel veilig voelden en dat werd massaal niet gedaan. Je werknemers moeten wel het gevoel hebben veilig te kunnen werken, vind je niet?
Het was fake news. Kweenie wie de oorspronkelijke tweet hier op fok plaatste, maar die persoon zou eerst even moeten factchecken. Nu snap je ook waarom fake news zo makkelijk verspreidt onder MAGA wappies; het gaat net zo snel bij anti-trumpers.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195992212
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]

Als de bus-ondernemingen aan elkaar doorgeven dat ze niet betaald worden en er ook andere afspraken geschonden worden, krijg je dat...
Je post een fake news tweet.
https://apnews.com/article/fact-checking-afs:Content:9652742054
pi_195992284
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:55 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is dan natuurlijk wel aangenomen dat iedereen zijn stem geteld wordt.

[ twitter ]
Wat dat betreft blijven de democraten best dom: ze blijven er telkens weer intrappen en onderschatten wat de GOP er voor over heeft om aan voting subtraction te doen. Al maanden is die deJoy bezig.
pi_195992290
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 23:17 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het was fake news. Kweenie wie de oorspronkelijke tweet hier op fok plaatste, maar die persoon zou eerst even moeten factchecken. Nu snap je ook waarom fake news zo makkelijk verspreidt onder MAGA wappies; het gaat net zo snel bij anti-trumpers.
Je hebt 2 verschillende incidenten. Omaha en nu deze. Je link naar de AP fact check gaat over Omaha en het "niet betalen". Nu kan dit ook fake news zijn, natuurlijk, vandaar ook mijn taal van "zo te zien", aangezien ik simpelweg terug verwijs naar die tweet waarover een positie werd ingenomen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 november 2020 @ 23:37:57 #189
862 Arcee
Look closer
pi_195992609
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ging 4 jaar geleden naar bed toen het leek alsof Clinton het wel zou winnen....
Inderdaad!

quote:
dus ik denk dat het een nachtje doorhalen wordt :D
Dat sowieso niet, maar ik ben het meest benieuwd naar Pennsylvania en Florida om 2:00 uur en Texas, Wisconsin en Michigan om 3:00 uur.

3:00 uur blijf je niet voor op en sta je ook niet op, maar om 5:00 uur opstaan (wat Montov zegt) heeft ook niet veel zin, want dan komt er niks spannends meer binnen. Je weet het dan wel eerder, maar je weet het sowieso pas wanneer je opstaat, dus wat dat betreft kun je beter later opstaan.

Bij bovenstaande tijdstippen ga ik uit van een exit poll gelijk na het sluiten van de stembussen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_195992669
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 23:37 schreef Arcee het volgende:
Dat sowieso niet, maar ik ben het meest benieuwd naar Pennsylvania en Florida om 2:00 uur en Texas, Wisconsin en Michigan om 3:00 uur.
Oja, dat is wel een goede inderdaad. Wisconsin en Michigan zouden wel eens al bij het sluiten van de stembussen gecalled kunnen worden om 3 uur, dan heb je meteen ook de poststemmen en eerste tellingen van de dag zelf te pakken in Florida (en North Carolina). Pennsylvania en Texas vermoed ik niet dat er dan al zinnige informatie van is.

Als die staten meteen gecalled worden voor Biden heb je wel een aardige indicatie dat hij het waarschijnlijk wel boven verwachting goed gaat doen. Zo niet, afwachten.
pi_195992730
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 23:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad!
[..]

3:00 uur blijf je niet voor op en sta je ook niet op, maar om 5:00 uur opstaan (wat Montov zegt) heeft ook niet veel zin, want dan komt er niks spannends meer binnen. Je weet het dan wel eerder, maar je weet het sowieso pas wanneer je opstaat, dus wat dat betreft kun je beter later opstaan.

Bij bovenstaande tijdstippen ga ik uit van een exit poll gelijk na het sluiten van de stembussen.
Exit polls zijn niet echt heel nauwkeurig. Eerste Exit polls wezen erop dat Clinton Florida zou winnen in 2016. En vooral dit jaar met zoveel early voting is de vraag hoe nauwkeurig ze zullen zijn. Het overgrote deel van Florida sluit 1 uur eerder en de resultaten komen ook snel dus wellicht is het al best vroeg duidelijk wie er gaat winnnen. Bovendien kunnen de resultaten uit Indiana die nog vroeger sluiten als vertellen hoe de Midwest gaat bewegen
  zondag 1 november 2020 @ 23:52:57 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_195992817
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 22:28 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dat scheelt weer 100.000 stemmen, die wél worden geteld, R’s of D’s.

Trouwens...als men weet hoe veel miljoenen stemmen zijn ingediend, en na telling blijken er een fors aantal te missen...zegt toch ook iets over correcte verkiezingen en tellingen.
Verwacht, maar wel belangrijk. SCOTUS heeft net precedent neergelegd dat de uitspraak van de staat supreme courts boven de federale rechters gaat als het om voting rules gaat. Nou zou niks te gek zijn voor de huidige SCOTUS om hun eigen precedent van een week eerder weer te niet te doen, maar het is heel onwaarschijnlijk. Het maakt dus niet echt uit wat deze federale rechter zegt, maar ook die zou naar de jurisprudentie moeten kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195992846
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 23:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Verwacht, maar wel belangrijk. SCOTUS heeft net precedent neergelegd dat de uitspraak van de staat supreme courts boven de federale rechters gaat als het om voting rules gaat. Nou zou niks te gek zijn voor de huidige SCOTUS om hun eigen precedent van een week eerder weer te niet te doen, maar het is heel onwaarschijnlijk. Het maakt dus niet echt uit wat deze federale rechter zegt, maar ook die zou naar de jurisprudentie moeten kijken.
Volgens mij is het redelijk vast dat staten zelf over voting rules gaan. Voor zover ik weet staat dat expliciet in de grondwet, of wordt het weggelaten zodat het de facto naar de staten gaat.
pi_195992869
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2020 23:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Oja, dat is wel een goede inderdaad. Wisconsin en Michigan zouden wel eens al bij het sluiten van de stembussen gecalled kunnen worden om 3 uur, dan heb je meteen ook de poststemmen en eerste tellingen van de dag zelf te pakken in Florida (en North Carolina). Pennsylvania en Texas vermoed ik niet dat er dan al zinnige informatie van is.

Als die staten meteen gecalled worden voor Biden heb je wel een aardige indicatie dat hij het waarschijnlijk wel boven verwachting goed gaat doen. Zo niet, afwachten.
Ik vraag me echt af of ze deze staten meteen durven te callen met exit polls. Meestal worden staten <10% volgens exit polls niet meteen gecalld. Zeker dit jaar met mail votes en early voting zullen ze best conservatief zijn met staten callen
pi_195992932
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 23:56 schreef L3gend het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of ze deze staten meteen durven te callen met exit polls. Meestal worden staten <10% volgens exit polls niet meteen gecalld. Zeker dit jaar met mail votes en early voting zullen ze best conservatief zijn met staten callen
Klopt, staten worden met > 10% gecalled en dan nog met enige reserve.

Wisconsin staat op dit moment op 538: 53.6 - 45.5 ofwel Biden +8.1 in de forecast
Michigan staat op dit moment op 538: 53.6 - 45.4 ofwel Biden +8.2 in de forecast

Als ze deze callen om 3 uur weet je dat het waarschijnlijk een erg goede avond wordt voor Biden en de Democraten, want dan denken zij dat dit meer dan +10 zal zijn met voldoende zekerheid.
pi_195992999
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 00:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Klopt, staten worden met > 10% gecalled en dan nog met enige reserve.

Wisconsin staat op dit moment op 538: 53.6 - 45.5 ofwel Biden +8.1 in de forecast
Michigan staat op dit moment op 538: 53.6 - 45.4 ofwel Biden +8.2 in de forecast

Als ze deze callen om 3 uur weet je dat het waarschijnlijk een erg goede avond wordt voor Biden en de Democraten, want dan denken zij dat dit meer dan +10 zal zijn met voldoende zekerheid.
Ik acht de kans zeer klein dat ze die 2 staten durven zelfs als exit polls >10% geven. Rond die tijd kan het al duidelijk zijn waar Florida (dan is wss +85% binnen) en NC bewegen en kunnen wellicht vroege staten als Indiana die niet van belang zijn een mogelijk trend in de Midwest weergeven.
pi_195993019
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 00:07 schreef L3gend het volgende:

[..]

Ik acht de kans zeer klein dat ze die 2 staten durven zelfs als exit polls >10% geven. Rond die tijd kan het al duidelijk zijn waar Florida en bewegen en kunnen wellicht vroege staten als Indiana die niet van belang zijn een mogelijk trend in de Midwest weergeven.
In een vacuum zouden ze dat dit jaar denk ik niet zo durven op basis van exitpolls en polls over mailballots. Echter hebben ze tegen die tijd ook al een uur data vanuit Florida en andere staten over zowel mailballots als echte ballots. Ik acht het niet onmogelijk in ieder geval, al denk ik wel dat ze dit jaar nog voorzichtiger zullen zijn dan andere jaren.
pi_195993102
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 00:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

In een vacuum zouden ze dat dit jaar denk ik niet zo durven op basis van exitpolls en polls over mailballots. Echter hebben ze tegen die tijd ook al een uur data vanuit Florida en andere staten over zowel mailballots als echte ballots. Ik acht het niet onmogelijk in ieder geval, al denk ik wel dat ze dit jaar nog voorzichtiger zullen zijn dan andere jaren.
Ach 1 uur na Florida kan het al duidelijk zijn of het schaakmat is voor Trump. In principe bepaalt Florida (en ook NC en GA) of het een korte avpnd wordt of een lange nacht of zelfs week
pi_195994103
OMG...over polls en alles ga ik de komende dagen struisvogelpolitiek toepassen.
In de posts hierboven hoor ik de opgewonden en hijgerige stemmen van Wolf Blitzer en John King. Beter voor mijn hart.
See you later.
pi_195994146
twitter

Geen verrassing met zo'n corrupte rancuneuze narcistische president.

Ook geen verrassing, een vernietigend rapport van het Huis over Trump's COVID-beleid:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')