I stand corrected.quote:Op zondag 1 november 2020 21:06 schreef L3gend het volgende:
[..]
Gaven Trump op het laatst 13% kans, paar dagen daarvoor rond de 20%. Wist nog dat een vriend van mij een odd van 6 meepakte
https://www.realclearpoli(...)odds/2016_president/
Okee, okee, okee. 😊quote:Op zondag 1 november 2020 18:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, niet reëel, omdat Trump dus helemaal niet bij de nucleaire raketten kan. Hij kan alleen iets doorbellen, maar dat betekent niet automatisch dat die raketten de lucht in gaan. Niemand zal zo'n order uitvoeren.
zal wel een bejaarde wordenquote:Op zondag 1 november 2020 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
Dat voorspellen en speculeren vind ik echt gigantische onzin. We zien komende week wel wie er wint.
Ik keek ook verbaasd naar de datum van de tweets, dat hebben ze in Omaha toch ook al gedaan, bij -2 tot -3 graden Celsius.quote:Op zondag 1 november 2020 21:26 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ze flikken het gewoon nog een keer.
Als de bus-ondernemingen aan elkaar doorgeven dat ze niet betaald worden en er ook andere afspraken geschonden worden, krijg je dat...quote:Op zondag 1 november 2020 21:26 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ze flikken het gewoon nog een keer.
Voor dat laatste zou ik niet opblijven, dat kan ergens variërend tussen dagen, weken, of misschien zelfs maanden duren.quote:Op zondag 1 november 2020 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand hier een inschatting hoe laat de uitslagenavond te volgen is in Nederland tijd? En wanneer een echte uitslag te verwachten is
tweet van Winnie2609 lijkt me een kopie, ik heb exact die tekst van de week al een keer eerder gelezen.quote:Op zondag 1 november 2020 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]
Als de bus-ondernemingen aan elkaar doorgeven dat ze niet betaald worden en er ook andere afspraken geschonden worden, krijg je dat...
De eerste staten sluiten hun stembussen om 1900 ET, wat 1:00 bij ons is. Een aantal daarna om onze tijd 1:30. Tot dit moment is er nog niet echt veel over te zeggen waarschijnlijk. Om 2 uur is een grote reeks staten die hun stemlokalen sluit en vanaf dat moment kan het interessant worden.quote:Op zondag 1 november 2020 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand hier een inschatting hoe laat de uitslagenavond te volgen is in Nederland tijd? En wanneer een echte uitslag te verwachten is
De vraag blijft toch of je dan zoveel mensen letterlijk in de kou moet laten staan.quote:Op zondag 1 november 2020 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]
Als de bus-ondernemingen aan elkaar doorgeven dat ze niet betaald worden en er ook andere afspraken geschonden worden, krijg je dat...
Vanaf 01:00 sluiten de stembussen in Georgia. En een uur later heb je OH, NC, PA en FL.quote:Op zondag 1 november 2020 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die buschauffeurs werd zo te zien voorgespiegeld dat ze mondkapjes droegen waarmee ze zich nog wel veilig voelden en dat werd massaal niet gedaan. Je werknemers moeten wel het gevoel hebben veilig te kunnen werken, vind je niet?quote:Op zondag 1 november 2020 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De vraag blijft toch of je dan zoveel mensen letterlijk in de kou moet laten staan.
Doe eerst je werk, en doe dan aangifte als je niet betaald wordt.
De SoS van NC heeft aangegeven 97% van de stemmen geteld te hebben op de avond zelf, dus die is ook waarschijnlijk snel bekend.quote:Op zondag 1 november 2020 22:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Vanaf 01:00 sluiten de stembussen in Georgia. En een uur later heb je OH, NC, PA en FL.
GA en FL zullen redelijk snel zijn met tellen, maar bij een klein verschil kan het wel uren duren.
Ik dacht ergens te lezen dat vanaf 5:00 wel een goed beeld is ontstaan over de uitslag, maar een definitieve uitslag kan dagen duren als Biden geen FL, GA of NC wint.
Bij notoire wanbetalers wil je vooraf geld zien.quote:Op zondag 1 november 2020 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De vraag blijft toch of je dan zoveel mensen letterlijk in de kou moet laten staan.
De procedure komt nog voor bij een federaal gerechtshof met een naar verluid zeer partijdige rechter. Wat dit echter wel doet is duidelijk aangeven dat de staat Texas vindt dat dit legitieme stemmen zijn die geteld moeten worden en de federale grondwet geeft aan dat verkiezingen een zaak van de staten zijn, in principe.quote:Op zondag 1 november 2020 22:28 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dat scheelt weer 100.000 stemmen, die wél worden geteld, R’s of D’s.
Trouwens...als men weet hoe veel miljoenen stemmen zijn ingediend, en na telling blijken er een fors aantal te missen...zegt toch ook iets over correcte verkiezingen en tellingen.
Jij doet je werk gratis, wanneer je door een oplichter blijkt te zijn ingehuurd?quote:Op zondag 1 november 2020 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |