Ja gezien de N dacht ik dat het toch wel de moeite was (en ze zijn in lijn met Monmouth), maar ik zag daarna pas dat het een online poll was, dus dat is toch een beetje tricky.quote:Op maandag 2 november 2020 11:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Florida is wel lichtelijk een outlier.
Ik begrijp juist altijd dat die geen last hebben van shy Trump voters.quote:Op maandag 2 november 2020 12:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja gezien de N dacht ik dat het toch wel de moeite was (en ze zijn in lijn met Monmouth), maar ik zag daarna pas dat het een online poll was, dus dat is toch een beetje tricky.
Biden is nu "clearly favored", wat betekent dat het meer dan 90% winkans is.quote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef Puddington het volgende:
Lijkt iets mis te zijn gegaan bij fivethirtyeight:
[ afbeelding ]
Gedurfde voorspelling, dat wel.
quote:The avian culprit was the cause of several hijinks at the voting site, such as stealing pens from every booth and scattering voter rolls across the floor. The goose was also able to cut through a loose wire with its beak, shutting down the site’s sole vote counting machine before rogue Republican poll workers could.
quote:“I simply don’t see this goose as a menace to election security,” said Republican Senator Mitch McConnell. “If anything, it is doing a great service to our state. I’ve heard that it managed to get a hold of a local drop-off box and drag it into a nearby pond, and frankly that saved us a lot of time and kerosene.”
Nancy's zijn natuurlijk allemaal vernoemd naar mevrouw Reagan.quote:Op maandag 2 november 2020 15:18 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Wat een onverwachte redemption arc voor de Karens. De Dicks staan natuurlijk wel bovenaan.
| 1 2 | Trump Biden Trump margin 35% 54% -19 |
Mijn voornaam is niet eens te vinden in die lijst, zelfs niet als ik hem verbaster naar de gangbare Engelse vertalingenquote:Op maandag 2 november 2020 15:27 schreef speknek het volgende:
Mijn naam is winning:
[ code verwijderd ]
Vind jouw score hier: https://www.nytimes.com/2(...)uiz-to-find-out.html
Nee, zie datum van de tweet.quote:Op maandag 2 november 2020 16:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Is dit het vervolg op de uitspraak van (eer?)gisteren?
Ik las dit als "Kansans are backing Biden 60 to 40%".quote:Op maandag 2 november 2020 15:18 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Wat een onverwachte redemption arc voor de Karens. De Dicks staan natuurlijk wel bovenaan.
11% pro-Trump voor de naam die het dichtst in de buurt komt.quote:Op maandag 2 november 2020 15:27 schreef speknek het volgende:
Mijn naam is winning:
[ code verwijderd ]
Als ik de filmpjes in de twitterberichten bekijk, krijg ik de indruk dat die tweede Burgeroorlog al zo'n beetje begonnen is, met auto's als wapens ipv geweren (hoewel ze ook geweren bij zich schenen te hebben).quote:Op maandag 2 november 2020 11:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat waar ik te betwijfelen. Sowieso gaat het deze keer langer duren voordat alles binnen is en je kunt er donder op zeggen dat Trump dan al de winst gaat uitroepen. Dat heeft ie tussen neus en lippen door al regelmatig gedaan en hij gaat zich dan echt niet gewonnen geven.
Tegelijkertijd gaan we dan de nacht in, wat traditioneel gezien natuurlijk primetime is voor het uitbreken van gewelddadige rellen.
Wat overdramatisch wellicht, maar als je om 3 uur naar bed gaat zou je wel eens het uitbreken van de Tweede Burgeroorlog kunnen missen.
quote:
Mijn naam vinden ze niet.quote:Op maandag 2 november 2020 15:27 schreef speknek het volgende:
Mijn naam is winning:
[ code verwijderd ]
Wat een groep krankzinnigen zeg.quote:Op maandag 2 november 2020 16:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als ik de filmpjes in de twitterberichten bekijk, krijg ik de indruk dat die tweede Burgeroorlog al zo'n beetje begonnen is, met auto's als wapens ipv geweren (hoewel ze ook geweren bij zich schenen te hebben).
Een aantal Trump-fans is echt compleet doorgedraaid
[..]
[ twitter ]
Ja. AR-02 zou R+7 moeten zijn, TX-10 en TX-24 beide R+9. Niet bepaald districten die als Toss Up of zelfs Leans D ingeschat zouden moeten worden.quote:Op maandag 2 november 2020 15:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Cook political met de laatste Huis ratingchanges voor deze ronde.
[ afbeelding ]
De Republikeinse incumbent van AR-02 waarschuwde dat zijn opponent onderdeel zou worden van de Black Caucus in het Huis, alsof dat erg zou zijn. Als je hem het voordeel van de twijfel geeft is dat op zijn zachtst gezegd nogal onhandig. Ik heb het niet allemaal na gelopen, Maar misschien dat zulke dingen ook gelden voor de andere kandidaten, dat ze gemankeerd zijn?quote:Op maandag 2 november 2020 17:04 schreef freako het volgende:
[..]
Ja. AR-02 zou R+7 moeten zijn, TX-10 en TX-24 beide R+9. Niet bepaald districten die als Toss Up of zelfs Leans D ingeschat zouden moeten worden.
Als je gevoelig bent voor herfstdepressiesquote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef Puddington het volgende:
Lijkt iets mis te zijn gegaan bij fivethirtyeight:
[ afbeelding ]
Gedurfde voorspelling, dat wel.
Texas naar Biden zou wel hilarisch zijnquote:Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Florida en Pennsylvania N en margin....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |