Bijzondere analyse wel.quote:Op maandag 2 november 2020 18:33 schreef Mondkapje het volgende:
Mijn analyse: ik denk dat veel Amerikanen bang zijn voor rellen door de enorme polarisatie en dat ze voor de zekerheid voor Trump gaan omdat ze niet weten wat er gebeurt als Biden wint.
Ik neem het met een korrel zout omdat het door Keith Koffler geschreven is: https://www.google.com/am(...)s-keith-koffler/amp/quote:Op maandag 2 november 2020 18:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als je gevoelig bent voor herfstdepressies...
https://www.nbcnews.com/t(...)e-repeat-ncna1245282
Geen idee. Arkansas is niet echt een staat die ik op de voet volg. Ben wel benieuwd wat de opkomst daar gaat doen. Trump wint de staat wel, en voor de Senaatszetel is er geen Democratische tegenkandidaat voor Tom Cotton.quote:Op maandag 2 november 2020 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De Republikeinse incumbent van AR-02 waarschuwde dat zijn opponent onderdeel zou worden van de Black Caucus in het Huis, alsof dat erg zou zijn. Als je hem het voordeel van de twijfel geeft is dat op zijn zachtst gezegd nogal onhandig. Ik heb het niet allemaal na gelopen, Maar misschien dat zulke dingen ook gelden voor de andere kandidaten, dat ze gemankeerd zijn?
Goed zo. Niet gevoelig voor herfstdepressies dus.quote:Op maandag 2 november 2020 18:38 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik neem het met een korrel zout omdat het door Keith Koffler geschreven is: https://www.google.com/am(...)s-keith-koffler/amp/
Realist dus.quote:Op maandag 2 november 2020 18:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Goed zo. Niet gevoelig voor herfstdepressies dus.
Nee, statistiek gestudeerd 😉quote:Op maandag 2 november 2020 18:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Goed zo. Niet gevoelig voor herfstdepressies dus.
En dat de opkomst vermoedelijk een stuk hoger gaat zijnquote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef klappernootopreis het volgende:
De verwachtingen bij de democraten zijn net zo hoog als die van de republikeinen. Polls kunnen bedrieglijk zijn. Voor beide partijen. De enige zekerheid is dat de polls mbt tot Biden een stuk stabieler zijn dan die van Hillary Clinton.
Ja, want onder Trumps bewind waren er geen rellen...oh...wacht even...quote:Op maandag 2 november 2020 18:33 schreef Mondkapje het volgende:
Mijn analyse: ik denk dat veel Amerikanen bang zijn voor rellen door de enorme polarisatie en dat ze voor de zekerheid voor Trump gaan omdat ze niet weten wat er gebeurt als Biden wint.
Ja, ze zijn gewoon teringdom.quote:Op maandag 2 november 2020 19:02 schreef Montov het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn weer trots op hun onwetendheid.
En dat het verschil in de peilingen zo groot is dat als de afwijking even groot is als in 2016 (wat al onwaarschijnlijk is, peilingbureau's zijn aan de lopende band hun modellen aan het verbeteren) Biden alsnog zou winnen.quote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef klappernootopreis het volgende:
De verwachtingen bij de democraten zijn net zo hoog als die van de republikeinen. Polls kunnen bedrieglijk zijn. Voor beide partijen. De enige zekerheid is dat de polls mbt tot Biden een stuk stabieler zijn dan die van Hillary Clinton.
Ook als iedereen precies hetzelfde stemt als toen wint Biden aangezien er al een hoop Trump-bejaarden zijn omgevallen.quote:Op maandag 2 november 2020 19:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dat het verschil in de peilingen zo groot is dat als de afwijking even groot is als in 2016 (wat al onwaarschijnlijk is, peilingbureau's zijn aan de lopende band hun modellen aan het verbeteren) Biden alsnog zou winnen.
Ik niet en al die polling results zijn soms abracadabra voor mequote:
Die waren bij 538 vrij accuraat:quote:Op maandag 2 november 2020 19:15 schreef freako het volgende:
Sloegen de peilingen bij de midterms in 2018 eigenlijk nog ergens op?
https://fivethirtyeight.c(...)dterm-forecasts-did/quote:Op maandag 2 november 2020 19:15 schreef freako het volgende:
quote:the election we wound up with was one where everything was quite … dare I say it? … predictable. Polls and forecasts, including FiveThirtyEight’s forecast, were highly accurate and did about as well as you could expect. So let’s go through how our forecast, in particular, performed: I’ll brag about what it got right, along with suggesting some areas where — despite our good top-line numbers — there’s potentially room to improve in 2020.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
Jawel.quote:Op maandag 2 november 2020 19:15 schreef freako het volgende:
Voor het Huis in het algemeen wel, specifieke senat/governor races zaten er een paar naast geloof zoals Florida, Missouri en Indiana als ik snel herineerquote:Op maandag 2 november 2020 19:15 schreef freako het volgende:
Waar ik mij vooral aan stoor is dat heel veel mensen (met name republikeinen) zeggen dat polls niet accuraat zijn en je ze niet moet geloven. Er zit heel wat verschil in kwaliteit voor polls, maar als onderzoeker zou ik tekenen voor een sample size zoals die van Quinnipiac of Morning Consult. Iedereen en z'n moeder denkt het nu beter te weten dan peilers, en in plaats van in de verdediging te schieten zijn veel pollster bij zichzelf ten rade gegaan wat er mis is gegaan en hebben zich daar nu voor ingecalculeerd. Waarvan akte.quote:Op maandag 2 november 2020 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik niet en al die polling results zijn soms abracadabra voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |