Als je ze hiervoor geeft dan kan je per wedstrijd wel 100 geven me dunktquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zelfs op Ajaxshowtime vinden ze het geen pingel![]()
Misschien gaat het record van 0-13 dan toch nog snel sneuvelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je ze hiervoor geeft dan kan je per wedstrijd wel 100 geven me dunkt
Gaat echt nergens over iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je ze hiervoor geeft dan kan je per wedstrijd wel 100 geven me dunkt
Ik begrijp eigenlijk niet waarom dat vorige week niet gebeurde, zou het zoveel erger zijn als Ajax met 0-14 had gewonnen?quote:
Hij gaat missenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Krijgt die mongool Promes hem, lijkt het alsof hij er iets van bakt
Ziedendquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch nog juichen met zijn debiele masker move, wat misplaatst
Was niet eens in de 16 man.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:19 schreef yats het volgende:
Willem 2 heeft geluk. Dat was een 100% penalty...
YATSEDquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet eens in de 16 man.
Jawel, was er net binnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet eens in de 16 man.
Achteraf gaat hij natuurlijk zeggen dat het bewust was he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn voorzet die de keeper gewoon moet vangen?
Oke. De scheids vond van niet. Commentator ook niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, was er net binnen.
Ik gun jullie meer overigens, maar niet vandaag. Jullie zijn duidelijk op de weg terug.
Lijkt me niet. Je ziet aan alles dat hij hem kut raakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Achteraf gaat hij natuurlijk zeggen dat het bewust was he?
Het leek net in de 16 te zijn, maar blijkbaar niet. Hebben jullie geen camera's op de 16 meter?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. De scheids vond van niet. Commentator ook niet.
De VAR ook niet.
Maar ik geloof je. Dit was een pingel!
Waar is Ruiter? Geblesseerd? Deze jongen kwam er bij Twente toch al niet aan de bak?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je ziet aan alles dat hij hem kut raakt.
Maar dan nog steeds moet de keeper hem gewoon pakken. Kutkeeper.
Hij d8 gewoon dat ie over of naast zou gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je ziet aan alles dat hij hem kut raakt.
Maar dan nog steeds moet de keeper hem gewoon pakken. Kutkeeper.
Deze was dan weer niet per ongeluk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bijna een wereldgoal per ongeluk
Ja. Vorige wedstrijd geblesseerd geraakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is Ruiter? Geblesseerd? Deze jongen kwam er bij Twente toch al niet aan de bak?
Al kan het erger, ik kan me ene Woud bij jullie herinneren, of Houwen bij ons (Groningen-uit, brrrrr).
Eens. Maar het zit dit seizoen allemaal wat tegen. Daar waar het vorig seizoen juist vaker mee zat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:46 schreef yats het volgende:
Sorry Lenny, een gelijkspel was terecht geweest.
Daar mis je toch wel wat mee. Wanneer is hij weer terug? Ik hoop ook dat Pasveer bij ons heel blijft anders krijgen we weer Houwen in de goal...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Vorige wedstrijd geblesseerd geraakt.
Woud speelt nu bij Almere. Doet het daar vrij aardig blijkbaar.
De rollen lijken dit jaar omgedraaid. Tegen wie spelen jullie volgende week?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Maar het zit dit seizoen allemaal wat tegen. Daar waar het vorig seizoen juist vaker mee zat.
Dat wordt helemaal niks.quote:Op zondag 1 november 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
[modbreak]Elia voor het eerst in de basis[/modbreak]
Die Schmidt is iemand die meteen gaat huilen als iets hem niet goed uitkomt. Wat nou als PSV niet gehavend was, had hij het dan ook gezegd?quote:Op zondag 1 november 2020 11:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
vind het sneu voor PSV zo gehavend door corona, ben benieuwd wat er vandaag weer gedaan wordt
en Schmidt heeft gelijk, ''afschaffen die interlands deze tijden''
Ze moeten tegen ADO, als je daar niet van wint kun je er beter mee stoppen.quote:Op zondag 1 november 2020 11:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
vind het sneu voor PSV zo gehavend door corona, ben benieuwd wat er vandaag weer gedaan wordt
en Schmidt heeft gelijk, ''afschaffen die interlands deze tijden''
mimimimimimimimiquote:Op zondag 1 november 2020 11:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ajax en geen coronabesmettingen, daar geloof ik helemaal niks van
maar ja ik denk als Ajax gehavend wordt door besmettingen, dan zegt KNVB ''opdoeken met eredivisie maar alweer''
want ja ajax mag niet met zwakker team spelen, dan kan het lievelingetje van daar in Zeist misschien geen kampioen meer worden
Hou deze onzin lekker in BNW ofzoquote:Op zondag 1 november 2020 11:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar ja ik denk als Ajax gehavend wordt door besmettingen, dan zegt KNVB ''opdoeken met eredivisie maar alweer''
want ja ajax mag niet met zwakker team spelen, dan kan het lievelingetje van daar in Zeist misschien geen kampioen meer worden
Ajax treedt er niet mee naar buiten, dat is wat anders dan dat het er niet is.quote:Op zondag 1 november 2020 11:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
Oké Hans, dank je.quote:Op zondag 1 november 2020 11:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee sorry, maar oke Ajax wel indrukwekkend tegen VVV die 13-0
quote:Op zondag 1 november 2020 11:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee sorry, maar oke Ajax wel indrukwekkend tegen VVV die 13-0
1-3quote:Op zondag 1 november 2020 11:39 schreef Paul het volgende:
Jongens graag even voorspelling van
Heracles - Utrecht
1-1quote:Op zondag 1 november 2020 11:39 schreef Paul het volgende:
Jongens graag even voorspelling van
Heracles - Utrecht
Tegen RKC zullen ze toch wel de 1e overwinning van het seizoen boeken, neem ik aanquote:Op zondag 1 november 2020 11:50 schreef El-Stinho het volgende:
Clubicoon Kist: 'Ik geloof er heilig in dat AZ weer aanhaakt in de titelrace'
Ik zie ze nog wel 3e worden als het gaat draaien.quote:Op zondag 1 november 2020 11:50 schreef El-Stinho het volgende:
Clubicoon Kist: 'Ik geloof er heilig in dat AZ weer aanhaakt in de titelrace'
Zelfs als ze hun inhaalwedstrijden winnen, staan ze zeven punten achter de top en ook nog achter Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel 3e worden als het gaat draaien.
Vitesse wordt 3equote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel 3e worden als het gaat draaien.
Mwah, missen nu ook al een tijdje het hele middenveld en lossen dat toch prima op. Hebben een vrij aardige selectie.quote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel problemen bij blessures/carona.
Als Bazoer het hele seizoen fit blijft, scheelt dat wel wat. Al zal die vast weer een paar keer onnodig rood pakken.quote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel problemen bij blessures/carona.
Dit zou ook over Elia kunnen gaan. De quote dan.quote:Op zondag 1 november 2020 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Bazoer het hele seizoen fit blijft, scheelt dat wel wat. Al zal die vast weer een paar keer onnodig rood pakken.
''Maar de media hebben een bepaald beeld van me gecreëerd''
@yatsquote:Op zondag 1 november 2020 12:13 schreef VacaLoca het volgende:
Vind 't toch niet helemaal eerlijk dit jaar. Vitesse is gewend om zonder publiek te spelen.
alleen volgende week kunnen ze datquote:Op zondag 1 november 2020 12:24 schreef fetX het volgende:
Utrecht zou voor de 3e plek gaan.
Voor het zoveelste jaar op rij.
Bij welke speler van Utrecht heb jij het gevoel van wel dan? Elia is het niet meer, Ramselaar is subtop, Maher ook. Gustafson heeft het niet laten zien bij een Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2020 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
Als je die verdediging van Utrecht ziet op papier, snap je toch niet dat iemand ooit heeft kunnen beweren dat die de top 3 gaan aanvallen?
Nwah, met een beetje goede trainer + defensieve organisatie kan er best wat uit dat middenveld/aanval komen. Maar als je die verdediging ziet of überhaupt het middenveld; waar is de controle? Er werd me verteld: Joris van Overeem! Ja, jongens...quote:Op zondag 1 november 2020 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij welke speler van Utrecht heb jij het gevoel van wel dan? Elia is het niet meer, Ramselaar is subtop, Maher ook. Gustafson heeft het niet laten zien bij een Feyenoord.
Gewoon middelmaat allemaal.
Kan, maar hoger dan een 4e plek komen ze niet hoor. Denk dat Utrecht zelfs 6e gaat worden. Vitesse doet het best aardig.quote:Op zondag 1 november 2020 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, met een beetje goede trainer + defensieve organisatie kan er best wat uit dat middenveld/aanval komen. Maar als je die verdediging ziet of überhaupt het middenveld; waar is de controle? Er werd me verteld: Joris van Overeem! Ja, jongens...
Vorig seizoen was Van den Brom ook constant aan het wisselen en doen. Ik zal alvast mijn verbazing mededelen voor wanneer hij volgend seizoen nog op de bank zit.quote:Op zondag 1 november 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan, maar hoger dan een 4e plek komen ze niet hoor. Denk dat Utrecht zelfs 6e gaat worden. Vitesse doet het best aardig.
En dan komt hierna Feyenoord nogquote:Op zondag 1 november 2020 12:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit moet de slechtste pot voetbal zijn die ik in tijden gezien heb
Lol. Als er iemand kritiek heeft op mijn eigen ploeg dan ben ik het wel hoorquote:
Dit seizoen is vroege kritiek op PSV ook wat overtrokken, als je langs de hypes wil heenkijken.quote:Op zondag 1 november 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Als er iemand kritiek heeft op mijn eigen ploeg dan ben ik het wel hoor
Wel grappig. Want juist als je in het psv topic kritiek hebt dan krijg je de volle laag.
Zal best. maar gaan huilen bij een beetje kritiek is ook wat overtrokken.quote:Op zondag 1 november 2020 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit seizoen is vroege kritiek op PSV ook wat overtrokken, als je langs de hypes wil heenkijken.
Na deze kutwedstrijd gaat de tv uitquote:Op zondag 1 november 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Verder gewoon fair point, want Emmen - Feyenoord zal niet genieten worden. Als niet-Feyenoorder zou ik zo'n pot ook niet eens aanzetten
Als Feyenoord weer punten gaat verspelen kan dat best leuk worden hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Verder gewoon fair point, want Emmen - Feyenoord zal niet genieten worden. Als niet-Feyenoorder zou ik zo'n pot ook niet eens aanzetten
Dan zou ik 'm aanzetten. Die kans is vrij grootquote:Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Feyenoord weer punten gaat verspelen kan dat best leuk worden hoor.
Je moet daar vooral geen vraagtekens zetten bij het financiële beleid.quote:Op zondag 1 november 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Als er iemand kritiek heeft op mijn eigen ploeg dan ben ik het wel hoor
Wel grappig. Want juist als je in het psv topic kritiek hebt dan krijg je de volle laag.
Ekkelenkamp deed mij gisteren zeer sterk denken aan Sigthorssonquote:Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Feyenoord weer punten gaat verspelen kan dat best leuk worden hoor.
Met kritiek omgaan kunnen ze daar niet. Vermoeiend topic waar ik ook zelden kom.quote:Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet daar vooral geen vraagtekens zetten bij het financiële beleid.
Geldt voor veel clubtopics eigenlijkquote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Met kritiek omgaan kunnen ze daar niet. Vermoeiend topic waar ik ook zelden kom.
Al voel ik dan eigenlijk weer ineens een simpele overwinning voor Feyenoord aankomen na een aantal matige potjes.quote:Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm aanzetten. Die kans is vrij groot
Clubtopics waren alleen leuk toen de SC er nog niet was.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Met kritiek omgaan kunnen ze daar niet. Vermoeiend topic waar ik ook zelden kom.
Gewoon de mindere versie van Siem de Jong.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ekkelenkamp deed mij gisteren zeer sterk denken aan Sigthorsson
Dat moest ik nog effe kwijt
Valt mee. In het Ajax topic is een discussie en een beetje kritiek goed mogelijk. In het Feyenoord topic ook. Daar is meer kritiek dan positivisme (en terecht). Al zitten er in elk topic wel een paar idiote users.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geldt voor veel clubtopics eigenlijk
Ja het zal een beetje per reeks verschillen hoor, en het scheelt natuurlijk ook of een club best lekker gaat of juist helemaal nietquote:Op zondag 1 november 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt mee. In het Ajax topic is een discussie en een beetje kritiek goed mogelijk. In het Feyenoord topic ook. Daar is meer kritiek dan positivisme (en terecht). Al zitten er in elk topic wel een paar idiote users.
Maar de SC gaat toch vaak niet over voetbal joh.quote:Op zondag 1 november 2020 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clubtopics waren alleen leuk toen de SC er nog niet was.
Als je telkens duels gaat verplaatsen omdat er coronabesmettingen zijn kom je nooit uit natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Tagliano het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-nieuwe-besmettingen
Peesjevee weer mad dat de KNVB zich houdt aan de regels waar PSV zich akkoord mee heeft verklaard
@Zipportal Paul-topicquote:
Daar zijn toch een minimaal aantal besmettingen voor nodig?quote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je telkens duels gaat verplaatsen omdat er coronabesmettingen zijn kom je nooit uit natuurlijk.
Al werd dat wel een paar weken terug gedaan bij een wedstrijd van RKC (?) toch?
Als je 13 spelers kunt opstellen is 't prima volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn toch een minimaal aantal besmettingen voor nodig?
Jij kijkt toch nooit Feyenoord?quote:
Jaquote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je telkens duels gaat verplaatsen omdat er coronabesmettingen zijn kom je nooit uit natuurlijk.
Al werd dat wel een paar weken terug gedaan bij een wedstrijd van RKC (?) toch?
Ga ik ook niet doen, nee. Maar ik pik wel eens een talkshow mee.quote:Op zondag 1 november 2020 13:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kijkt toch nooit Feyenoord?
8-1 achter, Frans van Seumeren is net het veld opgerend uit woede.quote:
Ik zag ze donderdag, echt heel erg. Zelfs voor Feyenoord doen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen, nee. Maar ik pik wel eens een talkshow mee.
Ik heb de beginfase van FEY-WOL gezien, maar ik zat ook Villarreal te kijken en moest schijten (lol).quote:Op zondag 1 november 2020 13:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zag ze donderdag, echt heel erg. Zelfs voor Feyenoord doen.
Buiten de CV’s en Berghuis gewoon een subtop/middenmoot ploeg als je dit ziet.quote:
Bij Haps is er sprake van rouleren, wat wel logisch is aangezien Malacia nog geen ritme heeft opgedaan. Bijlow kreeg een schop tegen zijn knie bij de 1-3 donderdag.quote:
Kokcu moet nu ook wel snel weer het niveau gaan halen wat hij vorig jaar het laatste deel van de competitie liet zien. Anders ga ik hem afschrijven.quote:Op zondag 1 november 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Buiten de CV’s en Berghuis gewoon een subtop/middenmoot ploeg als je dit ziet.
Maar wel beter dan Emmen dus gewoon winnen aub.
Het enige nadeel van Bijlow; snel geblesseerd.quote:Op zondag 1 november 2020 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Haps is er sprake van rouleren, wat wel logisch is aangezien Malacia nog geen ritme heeft opgedaan. Bijlow kreeg een schop tegen zijn knie bij de 1-3 donderdag.
Niet voor 30 miljoen naar Arsenal dus.quote:Op zondag 1 november 2020 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu moet nu ook wel snel weer het niveau gaan halen wat hij vorig jaar het laatste deel van de competitie liet zien. Anders ga ik hem afschrijven.
Neejoh.quote:Op zondag 1 november 2020 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet voor 30 miljoen naar Arsenal dus.
Hoelang heeft hij nog een contract?quote:Op zondag 1 november 2020 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Neejoh.
Is een prima talent maar moet nu wel wat gaan laten zien. En anders na dit seizoen verkopen, want hij staat wel op wat scoutingslijstjes.
'Mooi' en 'het hoofd van John van den Brom' zou ik niet snel met elkaar willen associëren.quote:Op zondag 1 november 2020 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
Het mooiste aan een achterstand van Utrecht is toch wel het hoofd van John van den Brom.
quote:Op zondag 1 november 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
'Mooi' en 'het hoofd van John van den Brom' zou ik niet snel met elkaar willen associëren.
2025quote:Op zondag 1 november 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang heeft hij nog een contract?
Mwah ga hem niet afschrijven, die jongen is pas 19 en heeft gewoon prima kwaliteiten, dat hebben we in zijn debuutseizoen en eind vorig seizoen wel gezien. Het moet wel echt beter nu, maar dat moet je ook een beetje tijd geven.quote:Op zondag 1 november 2020 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu moet nu ook wel snel weer het niveau gaan halen wat hij vorig jaar het laatste deel van de competitie liet zien. Anders ga ik hem afschrijven.
Inderdaad. Was overigens ook een vervelende trap. Een VAR bij een fatsoenlijke scheids had hem zelfs afgekeurd denk ik.quote:Op zondag 1 november 2020 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het enige nadeel van Bijlow; snel geblesseerd.
Maar als hij dit seizoen weinig tot niks laat zien en je kunt hem voor een mooi bedrag kwijt (op basis van zijn hype) zou ik het doen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah ga hem niet afschrijven, die jongen is pas 19 en heeft gewoon prima kwaliteiten, dat hebben we in zijn debuutseizoen en eind vorig seizoen wel gezien. Het moet wel echt beter nu, maar dat moet je ook een beetje tijd geven.
Komt goed.
Je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Meneer wilde wel veel meer salaris na 5 wedstrijden goed voetballen.
Kap toch eens een keer met dit achterlijke tyfusgejank. Vorig jaar won Ajax met 3-0 en had Utrecht letterlijk geen kans.quote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef MCH het volgende:
Volgende week kan Utrecht weer voetballen hoor
Koekoekquote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kap toch eens een keer met dit achterlijke tyfusgejank. Vorig jaar won Ajax met 3-0 en had Utrecht letterlijk geen kans.
Terecht punt.quote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeker als het bij een club is die een gigantisch salaris gaf aan Kelly.
Tja als je veel transferwaarde vertegenwoordigt heb je het ook wel voor het zeggen. Vond het wel terecht eigenlijk, liever aan een Kökcü dan aan een Diemers of een Linssen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als hij dan opeens minder wilquote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorige week zeiden we dit ook over Fortuna, en daar was een gelijkspel opzich wel terecht geweest gezien het wedstrijdbeeld.quote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit is gespeeld
Je kunt je haast niet voorstellen dat Utrecht volgende week een acceptabel niveautje haalt dus dat zullen ze wel doen
Flauw.quote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als hij dan opeens minder wil
Nouquote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorige week zeiden we dit ook over Fortuna, en daar was een gelijkspel opzich wel terecht geweest gezien het wedstrijdbeeld.
Denk dat het het een of het ander is helaas. Zou wat dat betreft wel een tussenjaartje voor hem kunnen zijn, maar hopelijk staat ie er volgend seizoen dan weer. Weet niet of Antonucci dan al op niveau is om bij ons een basisspeler te worden.quote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar als hij dit seizoen weinig tot niks laat zien en je kunt hem voor een mooi bedrag kwijt (op basis van zijn hype) zou ik het doen.
Klopt. Maar die doet het wel goed bij Volendam als ik de verhalen moet geloven.quote:Op zondag 1 november 2020 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat het het een of het ander is helaas. Zou wat dat betreft wel een tussenjaartje voor hem kunnen zijn, maar hopelijk staat ie er volgend seizoen dan weer. Weet niet of Antonucci dan al op niveau is om bij ons een basisspeler te worden.
Hij is vast wel beter dan Toornstra of Diemers.quote:Op zondag 1 november 2020 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat het het een of het ander is helaas. Zou wat dat betreft wel een tussenjaartje voor hem kunnen zijn, maar hopelijk staat ie er volgend seizoen dan weer. Weet niet of Antonucci dan al op niveau is om bij ons een basisspeler te worden.
Hele andere speler, maar lijkt me wel inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2020 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is vast wel beter dan Toornstra of Diemers.
Oud keeper van Frankfurt las ik.quote:Op zondag 1 november 2020 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie is die Wiedwald op het goal bij Emmen? Nog nooit van gehoord.
Dan is Dick er klaar mee denk ik.quote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Stelling :Emmen pakt minimaal een punt
Wat een gejank zeg.quote:Op zondag 1 november 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
Voor popcorn verwijs ik jullie allen naar de reacties onder de laatste Riktweets
Denk ik ook, wat een matig elftal is dit Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Stelling :Emmen pakt minimaal een punt
quote:Op zondag 1 november 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
Voor popcorn verwijs ik jullie allen naar de reacties onder de laatste Riktweets
Nee Utrecht wint echt niet dit jaar van Ajaxquote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef MCH het volgende:
Volgende week kan Utrecht weer voetballen hoor
https://twitter.com/PSVEr(...)serp%7Ctwgr%5Eauthorquote:Account opgeschort
Twitter schort accounts op die in strijd zijn met de Twitter-regels.
Lol. @Scrummie check ditquote:Op zondag 1 november 2020 14:10 schreef Zipportal het volgende:
Die bolle van PSV is van Twitter gegooid.![]()
[..]
https://twitter.com/PSVEr(...)serp%7Ctwgr%5Eauthor
@:fetX
@:lenny_leonard
Wat een leegte laat hij achter.quote:Op zondag 1 november 2020 14:10 schreef Zipportal het volgende:
Die bolle van PSV is van Twitter gegooid.![]()
[..]
https://twitter.com/PSVEr(...)serp%7Ctwgr%5Eauthor
@:fetX
@:lenny_leonard
quote:Op zondag 1 november 2020 14:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sparta of Heerenveen jongens, zeg het maar.
Ja.quote:Op zondag 1 november 2020 14:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sparta of Heerenveen jongens, zeg het maar.
Dat maakt de sfeer er hier des te gezelliger op!quote:Op zondag 1 november 2020 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoorders zitten weer in hun holletje.
Hij heeft nogal een zure dag.quote:
Ik begrijp dat enthousiasme over Spajic ook niet.quote:Op zondag 1 november 2020 14:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb Spajic nu een potje of drie gezien en kan niet tot een andere conclusie komen dan Botteghin 2.0
Hier wil ik graag op terugkomenquote:Op zondag 1 november 2020 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt de sfeer er hier des te gezelliger op!
quote:Op zondag 1 november 2020 14:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier wil ik graag op terugkomen
Het was nu een stuk leuker geweest met de Feyenoordfans in het topic
Dat idee begin ik ook een beetje te krijgen ja.quote:Op zondag 1 november 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord kan er gewoon geen kut van.
Twente heeft wel gewonnen.quote:Op zondag 1 november 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Utrecht verloren, Feyenoord achter. Het is een slechte dag voor de subtop.
MC-Morganquote:Op zondag 1 november 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ook Heerenveen komt op voorsprong. (dit boeit niemand)
Oh ja, klopt.quote:Op zondag 1 november 2020 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
MC-Morgan
Of haal ik nou weer allerlei users door elkaar
Rustig Stijnquote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kap toch eens een keer met dit achterlijke tyfusgejank. Vorig jaar won Ajax met 3-0 en had Utrecht letterlijk geen kans.
Hebben die geen straf?quote:
Als ze de nul houden pak ik nog 9 punten in de voetbalmanagerquote:Op zondag 1 november 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ook Heerenveen komt op voorsprong. (dit boeit niemand)
Ik heb 2 verdedigers van Groningen en Padt. Vervelend doelpuntje in de 96e minuut.quote:Op zondag 1 november 2020 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ze de nul houden pak ik nog 9 punten in de voetbalmanager
quote:
Was volgens mij vorig seizoen afgelopen.quote:
Heuheuheu.quote:Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedere uitwedstrijd in de Eredivisie weer ja
quote:Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedere uitwedstrijd in de Eredivisie weer ja
Anco is ook dikkig.quote:Op zondag 1 november 2020 14:44 schreef Tagliano het volgende:
Veendorp is na een paar jaar Eredivisie nog steeds niet helemaal op gewicht he
Allemachtig
Dat zijn precies de twee spelers die daarvoor werden bekritiseerd na Ajax-Emmen in dat eerste jaarquote:
Ehm, ok.quote:Op zondag 1 november 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord is een heel vervelend team om tegen te spelen als het draait. Alleen het draait vaak niet.
Wel een goed spelertje hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 14:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zijn precies de twee spelers die daarvoor werden bekritiseerd na Ajax-Emmen in dat eerste jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |