Was niet eens in de 16 man.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:19 schreef yats het volgende:
Willem 2 heeft geluk. Dat was een 100% penalty...
YATSEDquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet eens in de 16 man.
Jawel, was er net binnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet eens in de 16 man.
Achteraf gaat hij natuurlijk zeggen dat het bewust was he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn voorzet die de keeper gewoon moet vangen?
Oke. De scheids vond van niet. Commentator ook niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, was er net binnen.
Ik gun jullie meer overigens, maar niet vandaag. Jullie zijn duidelijk op de weg terug.
Lijkt me niet. Je ziet aan alles dat hij hem kut raakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Achteraf gaat hij natuurlijk zeggen dat het bewust was he?
Het leek net in de 16 te zijn, maar blijkbaar niet. Hebben jullie geen camera's op de 16 meter?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. De scheids vond van niet. Commentator ook niet.
De VAR ook niet.
Maar ik geloof je. Dit was een pingel!
Waar is Ruiter? Geblesseerd? Deze jongen kwam er bij Twente toch al niet aan de bak?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je ziet aan alles dat hij hem kut raakt.
Maar dan nog steeds moet de keeper hem gewoon pakken. Kutkeeper.
Hij d8 gewoon dat ie over of naast zou gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je ziet aan alles dat hij hem kut raakt.
Maar dan nog steeds moet de keeper hem gewoon pakken. Kutkeeper.
Deze was dan weer niet per ongeluk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bijna een wereldgoal per ongeluk
Ja. Vorige wedstrijd geblesseerd geraakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is Ruiter? Geblesseerd? Deze jongen kwam er bij Twente toch al niet aan de bak?
Al kan het erger, ik kan me ene Woud bij jullie herinneren, of Houwen bij ons (Groningen-uit, brrrrr).
Eens. Maar het zit dit seizoen allemaal wat tegen. Daar waar het vorig seizoen juist vaker mee zat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:46 schreef yats het volgende:
Sorry Lenny, een gelijkspel was terecht geweest.
Daar mis je toch wel wat mee. Wanneer is hij weer terug? Ik hoop ook dat Pasveer bij ons heel blijft anders krijgen we weer Houwen in de goal...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Vorige wedstrijd geblesseerd geraakt.
Woud speelt nu bij Almere. Doet het daar vrij aardig blijkbaar.
De rollen lijken dit jaar omgedraaid. Tegen wie spelen jullie volgende week?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Maar het zit dit seizoen allemaal wat tegen. Daar waar het vorig seizoen juist vaker mee zat.
Dat wordt helemaal niks.quote:Op zondag 1 november 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
[modbreak]Elia voor het eerst in de basis[/modbreak]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |