Lol. Als er iemand kritiek heeft op mijn eigen ploeg dan ben ik het wel hoorquote:
Dit seizoen is vroege kritiek op PSV ook wat overtrokken, als je langs de hypes wil heenkijken.quote:Op zondag 1 november 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Als er iemand kritiek heeft op mijn eigen ploeg dan ben ik het wel hoor
Wel grappig. Want juist als je in het psv topic kritiek hebt dan krijg je de volle laag.
Zal best. maar gaan huilen bij een beetje kritiek is ook wat overtrokken.quote:Op zondag 1 november 2020 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit seizoen is vroege kritiek op PSV ook wat overtrokken, als je langs de hypes wil heenkijken.
Na deze kutwedstrijd gaat de tv uitquote:Op zondag 1 november 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Verder gewoon fair point, want Emmen - Feyenoord zal niet genieten worden. Als niet-Feyenoorder zou ik zo'n pot ook niet eens aanzetten
Als Feyenoord weer punten gaat verspelen kan dat best leuk worden hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Verder gewoon fair point, want Emmen - Feyenoord zal niet genieten worden. Als niet-Feyenoorder zou ik zo'n pot ook niet eens aanzetten
Dan zou ik 'm aanzetten. Die kans is vrij grootquote:Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Feyenoord weer punten gaat verspelen kan dat best leuk worden hoor.
Je moet daar vooral geen vraagtekens zetten bij het financiële beleid.quote:Op zondag 1 november 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Als er iemand kritiek heeft op mijn eigen ploeg dan ben ik het wel hoor
Wel grappig. Want juist als je in het psv topic kritiek hebt dan krijg je de volle laag.
Ekkelenkamp deed mij gisteren zeer sterk denken aan Sigthorssonquote:Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Feyenoord weer punten gaat verspelen kan dat best leuk worden hoor.
Met kritiek omgaan kunnen ze daar niet. Vermoeiend topic waar ik ook zelden kom.quote:Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet daar vooral geen vraagtekens zetten bij het financiële beleid.
Geldt voor veel clubtopics eigenlijkquote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Met kritiek omgaan kunnen ze daar niet. Vermoeiend topic waar ik ook zelden kom.
Al voel ik dan eigenlijk weer ineens een simpele overwinning voor Feyenoord aankomen na een aantal matige potjes.quote:Op zondag 1 november 2020 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm aanzetten. Die kans is vrij groot
Clubtopics waren alleen leuk toen de SC er nog niet was.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Met kritiek omgaan kunnen ze daar niet. Vermoeiend topic waar ik ook zelden kom.
Gewoon de mindere versie van Siem de Jong.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ekkelenkamp deed mij gisteren zeer sterk denken aan Sigthorsson
Dat moest ik nog effe kwijt
Valt mee. In het Ajax topic is een discussie en een beetje kritiek goed mogelijk. In het Feyenoord topic ook. Daar is meer kritiek dan positivisme (en terecht). Al zitten er in elk topic wel een paar idiote users.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geldt voor veel clubtopics eigenlijk
Ja het zal een beetje per reeks verschillen hoor, en het scheelt natuurlijk ook of een club best lekker gaat of juist helemaal nietquote:Op zondag 1 november 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt mee. In het Ajax topic is een discussie en een beetje kritiek goed mogelijk. In het Feyenoord topic ook. Daar is meer kritiek dan positivisme (en terecht). Al zitten er in elk topic wel een paar idiote users.
Maar de SC gaat toch vaak niet over voetbal joh.quote:Op zondag 1 november 2020 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clubtopics waren alleen leuk toen de SC er nog niet was.
Als je telkens duels gaat verplaatsen omdat er coronabesmettingen zijn kom je nooit uit natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Tagliano het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-nieuwe-besmettingen
Peesjevee weer mad dat de KNVB zich houdt aan de regels waar PSV zich akkoord mee heeft verklaard
@Zipportal Paul-topicquote:
Daar zijn toch een minimaal aantal besmettingen voor nodig?quote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je telkens duels gaat verplaatsen omdat er coronabesmettingen zijn kom je nooit uit natuurlijk.
Al werd dat wel een paar weken terug gedaan bij een wedstrijd van RKC (?) toch?
Als je 13 spelers kunt opstellen is 't prima volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn toch een minimaal aantal besmettingen voor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |