Als je telkens duels gaat verplaatsen omdat er coronabesmettingen zijn kom je nooit uit natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Tagliano het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-nieuwe-besmettingen
Peesjevee weer mad dat de KNVB zich houdt aan de regels waar PSV zich akkoord mee heeft verklaard
@Zipportal Paul-topicquote:
Daar zijn toch een minimaal aantal besmettingen voor nodig?quote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je telkens duels gaat verplaatsen omdat er coronabesmettingen zijn kom je nooit uit natuurlijk.
Al werd dat wel een paar weken terug gedaan bij een wedstrijd van RKC (?) toch?
Als je 13 spelers kunt opstellen is 't prima volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn toch een minimaal aantal besmettingen voor nodig?
Jij kijkt toch nooit Feyenoord?quote:
Jaquote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je telkens duels gaat verplaatsen omdat er coronabesmettingen zijn kom je nooit uit natuurlijk.
Al werd dat wel een paar weken terug gedaan bij een wedstrijd van RKC (?) toch?
Ga ik ook niet doen, nee. Maar ik pik wel eens een talkshow mee.quote:Op zondag 1 november 2020 13:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kijkt toch nooit Feyenoord?
8-1 achter, Frans van Seumeren is net het veld opgerend uit woede.quote:
Ik zag ze donderdag, echt heel erg. Zelfs voor Feyenoord doen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen, nee. Maar ik pik wel eens een talkshow mee.
Ik heb de beginfase van FEY-WOL gezien, maar ik zat ook Villarreal te kijken en moest schijten (lol).quote:Op zondag 1 november 2020 13:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zag ze donderdag, echt heel erg. Zelfs voor Feyenoord doen.
Buiten de CV’s en Berghuis gewoon een subtop/middenmoot ploeg als je dit ziet.quote:
Bij Haps is er sprake van rouleren, wat wel logisch is aangezien Malacia nog geen ritme heeft opgedaan. Bijlow kreeg een schop tegen zijn knie bij de 1-3 donderdag.quote:
Kokcu moet nu ook wel snel weer het niveau gaan halen wat hij vorig jaar het laatste deel van de competitie liet zien. Anders ga ik hem afschrijven.quote:Op zondag 1 november 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Buiten de CV’s en Berghuis gewoon een subtop/middenmoot ploeg als je dit ziet.
Maar wel beter dan Emmen dus gewoon winnen aub.
Het enige nadeel van Bijlow; snel geblesseerd.quote:Op zondag 1 november 2020 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Haps is er sprake van rouleren, wat wel logisch is aangezien Malacia nog geen ritme heeft opgedaan. Bijlow kreeg een schop tegen zijn knie bij de 1-3 donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |