Jaquote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je telkens duels gaat verplaatsen omdat er coronabesmettingen zijn kom je nooit uit natuurlijk.
Al werd dat wel een paar weken terug gedaan bij een wedstrijd van RKC (?) toch?
Ga ik ook niet doen, nee. Maar ik pik wel eens een talkshow mee.quote:Op zondag 1 november 2020 13:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kijkt toch nooit Feyenoord?
8-1 achter, Frans van Seumeren is net het veld opgerend uit woede.quote:
Ik zag ze donderdag, echt heel erg. Zelfs voor Feyenoord doen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen, nee. Maar ik pik wel eens een talkshow mee.
Ik heb de beginfase van FEY-WOL gezien, maar ik zat ook Villarreal te kijken en moest schijten (lol).quote:Op zondag 1 november 2020 13:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zag ze donderdag, echt heel erg. Zelfs voor Feyenoord doen.
Buiten de CV’s en Berghuis gewoon een subtop/middenmoot ploeg als je dit ziet.quote:
Bij Haps is er sprake van rouleren, wat wel logisch is aangezien Malacia nog geen ritme heeft opgedaan. Bijlow kreeg een schop tegen zijn knie bij de 1-3 donderdag.quote:
Kokcu moet nu ook wel snel weer het niveau gaan halen wat hij vorig jaar het laatste deel van de competitie liet zien. Anders ga ik hem afschrijven.quote:Op zondag 1 november 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Buiten de CV’s en Berghuis gewoon een subtop/middenmoot ploeg als je dit ziet.
Maar wel beter dan Emmen dus gewoon winnen aub.
Het enige nadeel van Bijlow; snel geblesseerd.quote:Op zondag 1 november 2020 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Haps is er sprake van rouleren, wat wel logisch is aangezien Malacia nog geen ritme heeft opgedaan. Bijlow kreeg een schop tegen zijn knie bij de 1-3 donderdag.
Niet voor 30 miljoen naar Arsenal dus.quote:Op zondag 1 november 2020 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu moet nu ook wel snel weer het niveau gaan halen wat hij vorig jaar het laatste deel van de competitie liet zien. Anders ga ik hem afschrijven.
Neejoh.quote:Op zondag 1 november 2020 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet voor 30 miljoen naar Arsenal dus.
Hoelang heeft hij nog een contract?quote:Op zondag 1 november 2020 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Neejoh.
Is een prima talent maar moet nu wel wat gaan laten zien. En anders na dit seizoen verkopen, want hij staat wel op wat scoutingslijstjes.
'Mooi' en 'het hoofd van John van den Brom' zou ik niet snel met elkaar willen associëren.quote:Op zondag 1 november 2020 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
Het mooiste aan een achterstand van Utrecht is toch wel het hoofd van John van den Brom.
quote:Op zondag 1 november 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
'Mooi' en 'het hoofd van John van den Brom' zou ik niet snel met elkaar willen associëren.
2025quote:Op zondag 1 november 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang heeft hij nog een contract?
Mwah ga hem niet afschrijven, die jongen is pas 19 en heeft gewoon prima kwaliteiten, dat hebben we in zijn debuutseizoen en eind vorig seizoen wel gezien. Het moet wel echt beter nu, maar dat moet je ook een beetje tijd geven.quote:Op zondag 1 november 2020 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu moet nu ook wel snel weer het niveau gaan halen wat hij vorig jaar het laatste deel van de competitie liet zien. Anders ga ik hem afschrijven.
Inderdaad. Was overigens ook een vervelende trap. Een VAR bij een fatsoenlijke scheids had hem zelfs afgekeurd denk ik.quote:Op zondag 1 november 2020 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het enige nadeel van Bijlow; snel geblesseerd.
Maar als hij dit seizoen weinig tot niks laat zien en je kunt hem voor een mooi bedrag kwijt (op basis van zijn hype) zou ik het doen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah ga hem niet afschrijven, die jongen is pas 19 en heeft gewoon prima kwaliteiten, dat hebben we in zijn debuutseizoen en eind vorig seizoen wel gezien. Het moet wel echt beter nu, maar dat moet je ook een beetje tijd geven.
Komt goed.
Je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Meneer wilde wel veel meer salaris na 5 wedstrijden goed voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |