@yatsquote:Op zondag 1 november 2020 12:13 schreef VacaLoca het volgende:
Vind 't toch niet helemaal eerlijk dit jaar. Vitesse is gewend om zonder publiek te spelen.
alleen volgende week kunnen ze datquote:Op zondag 1 november 2020 12:24 schreef fetX het volgende:
Utrecht zou voor de 3e plek gaan.
Voor het zoveelste jaar op rij.
Bij welke speler van Utrecht heb jij het gevoel van wel dan? Elia is het niet meer, Ramselaar is subtop, Maher ook. Gustafson heeft het niet laten zien bij een Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2020 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
Als je die verdediging van Utrecht ziet op papier, snap je toch niet dat iemand ooit heeft kunnen beweren dat die de top 3 gaan aanvallen?
Nwah, met een beetje goede trainer + defensieve organisatie kan er best wat uit dat middenveld/aanval komen. Maar als je die verdediging ziet of überhaupt het middenveld; waar is de controle? Er werd me verteld: Joris van Overeem! Ja, jongens...quote:Op zondag 1 november 2020 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij welke speler van Utrecht heb jij het gevoel van wel dan? Elia is het niet meer, Ramselaar is subtop, Maher ook. Gustafson heeft het niet laten zien bij een Feyenoord.
Gewoon middelmaat allemaal.
Kan, maar hoger dan een 4e plek komen ze niet hoor. Denk dat Utrecht zelfs 6e gaat worden. Vitesse doet het best aardig.quote:Op zondag 1 november 2020 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, met een beetje goede trainer + defensieve organisatie kan er best wat uit dat middenveld/aanval komen. Maar als je die verdediging ziet of überhaupt het middenveld; waar is de controle? Er werd me verteld: Joris van Overeem! Ja, jongens...
Vorig seizoen was Van den Brom ook constant aan het wisselen en doen. Ik zal alvast mijn verbazing mededelen voor wanneer hij volgend seizoen nog op de bank zit.quote:Op zondag 1 november 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan, maar hoger dan een 4e plek komen ze niet hoor. Denk dat Utrecht zelfs 6e gaat worden. Vitesse doet het best aardig.
En dan komt hierna Feyenoord nogquote:Op zondag 1 november 2020 12:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit moet de slechtste pot voetbal zijn die ik in tijden gezien heb
Lol. Als er iemand kritiek heeft op mijn eigen ploeg dan ben ik het wel hoorquote:
Dit seizoen is vroege kritiek op PSV ook wat overtrokken, als je langs de hypes wil heenkijken.quote:Op zondag 1 november 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Als er iemand kritiek heeft op mijn eigen ploeg dan ben ik het wel hoor
Wel grappig. Want juist als je in het psv topic kritiek hebt dan krijg je de volle laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |