Ajax treedt er niet mee naar buiten, dat is wat anders dan dat het er niet is.quote:Op zondag 1 november 2020 11:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ajax en geen coronabesmettingen, daar geloof ik helemaal niks van
maar ja ik denk als Ajax gehavend wordt door besmettingen, dan zegt KNVB ''opdoeken met eredivisie maar alweer''
want ja ajax mag niet met zwakker team spelen, dan kan het lievelingetje van daar in Zeist misschien geen kampioen meer worden
Oké Hans, dank je.quote:Op zondag 1 november 2020 11:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee sorry, maar oke Ajax wel indrukwekkend tegen VVV die 13-0
quote:Op zondag 1 november 2020 11:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee sorry, maar oke Ajax wel indrukwekkend tegen VVV die 13-0
1-3quote:Op zondag 1 november 2020 11:39 schreef Paul het volgende:
Jongens graag even voorspelling van
Heracles - Utrecht
1-1quote:Op zondag 1 november 2020 11:39 schreef Paul het volgende:
Jongens graag even voorspelling van
Heracles - Utrecht
Tegen RKC zullen ze toch wel de 1e overwinning van het seizoen boeken, neem ik aanquote:Op zondag 1 november 2020 11:50 schreef El-Stinho het volgende:
Clubicoon Kist: 'Ik geloof er heilig in dat AZ weer aanhaakt in de titelrace'
Ik zie ze nog wel 3e worden als het gaat draaien.quote:Op zondag 1 november 2020 11:50 schreef El-Stinho het volgende:
Clubicoon Kist: 'Ik geloof er heilig in dat AZ weer aanhaakt in de titelrace'
Zelfs als ze hun inhaalwedstrijden winnen, staan ze zeven punten achter de top en ook nog achter Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel 3e worden als het gaat draaien.
Vitesse wordt 3equote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel 3e worden als het gaat draaien.
Mwah, missen nu ook al een tijdje het hele middenveld en lossen dat toch prima op. Hebben een vrij aardige selectie.quote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel problemen bij blessures/carona.
Als Bazoer het hele seizoen fit blijft, scheelt dat wel wat. Al zal die vast weer een paar keer onnodig rood pakken.quote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel problemen bij blessures/carona.
Dit zou ook over Elia kunnen gaan. De quote dan.quote:Op zondag 1 november 2020 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Bazoer het hele seizoen fit blijft, scheelt dat wel wat. Al zal die vast weer een paar keer onnodig rood pakken.
''Maar de media hebben een bepaald beeld van me gecreëerd''
@yatsquote:Op zondag 1 november 2020 12:13 schreef VacaLoca het volgende:
Vind 't toch niet helemaal eerlijk dit jaar. Vitesse is gewend om zonder publiek te spelen.
alleen volgende week kunnen ze datquote:Op zondag 1 november 2020 12:24 schreef fetX het volgende:
Utrecht zou voor de 3e plek gaan.
Voor het zoveelste jaar op rij.
Bij welke speler van Utrecht heb jij het gevoel van wel dan? Elia is het niet meer, Ramselaar is subtop, Maher ook. Gustafson heeft het niet laten zien bij een Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2020 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
Als je die verdediging van Utrecht ziet op papier, snap je toch niet dat iemand ooit heeft kunnen beweren dat die de top 3 gaan aanvallen?
Nwah, met een beetje goede trainer + defensieve organisatie kan er best wat uit dat middenveld/aanval komen. Maar als je die verdediging ziet of überhaupt het middenveld; waar is de controle? Er werd me verteld: Joris van Overeem! Ja, jongens...quote:Op zondag 1 november 2020 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij welke speler van Utrecht heb jij het gevoel van wel dan? Elia is het niet meer, Ramselaar is subtop, Maher ook. Gustafson heeft het niet laten zien bij een Feyenoord.
Gewoon middelmaat allemaal.
Kan, maar hoger dan een 4e plek komen ze niet hoor. Denk dat Utrecht zelfs 6e gaat worden. Vitesse doet het best aardig.quote:Op zondag 1 november 2020 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, met een beetje goede trainer + defensieve organisatie kan er best wat uit dat middenveld/aanval komen. Maar als je die verdediging ziet of überhaupt het middenveld; waar is de controle? Er werd me verteld: Joris van Overeem! Ja, jongens...
Vorig seizoen was Van den Brom ook constant aan het wisselen en doen. Ik zal alvast mijn verbazing mededelen voor wanneer hij volgend seizoen nog op de bank zit.quote:Op zondag 1 november 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan, maar hoger dan een 4e plek komen ze niet hoor. Denk dat Utrecht zelfs 6e gaat worden. Vitesse doet het best aardig.
En dan komt hierna Feyenoord nogquote:Op zondag 1 november 2020 12:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit moet de slechtste pot voetbal zijn die ik in tijden gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |