Kap toch eens een keer met dit achterlijke tyfusgejank. Vorig jaar won Ajax met 3-0 en had Utrecht letterlijk geen kans.quote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef MCH het volgende:
Volgende week kan Utrecht weer voetballen hoor
Koekoekquote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kap toch eens een keer met dit achterlijke tyfusgejank. Vorig jaar won Ajax met 3-0 en had Utrecht letterlijk geen kans.
Terecht punt.quote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeker als het bij een club is die een gigantisch salaris gaf aan Kelly.
Tja als je veel transferwaarde vertegenwoordigt heb je het ook wel voor het zeggen. Vond het wel terecht eigenlijk, liever aan een Kökcü dan aan een Diemers of een Linssen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Meneer wilde wel veel meer salaris na 5 wedstrijden goed voetballen.
Zou ook gek zijn als hij dan opeens minder wilquote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Meneer wilde wel veel meer salaris na 5 wedstrijden goed voetballen.
Vorige week zeiden we dit ook over Fortuna, en daar was een gelijkspel opzich wel terecht geweest gezien het wedstrijdbeeld.quote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit is gespeeld
Je kunt je haast niet voorstellen dat Utrecht volgende week een acceptabel niveautje haalt dus dat zullen ze wel doen
Flauw.quote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als hij dan opeens minder wil
Nouquote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorige week zeiden we dit ook over Fortuna, en daar was een gelijkspel opzich wel terecht geweest gezien het wedstrijdbeeld.
Denk dat het het een of het ander is helaas. Zou wat dat betreft wel een tussenjaartje voor hem kunnen zijn, maar hopelijk staat ie er volgend seizoen dan weer. Weet niet of Antonucci dan al op niveau is om bij ons een basisspeler te worden.quote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar als hij dit seizoen weinig tot niks laat zien en je kunt hem voor een mooi bedrag kwijt (op basis van zijn hype) zou ik het doen.
Klopt. Maar die doet het wel goed bij Volendam als ik de verhalen moet geloven.quote:Op zondag 1 november 2020 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat het het een of het ander is helaas. Zou wat dat betreft wel een tussenjaartje voor hem kunnen zijn, maar hopelijk staat ie er volgend seizoen dan weer. Weet niet of Antonucci dan al op niveau is om bij ons een basisspeler te worden.
Hij is vast wel beter dan Toornstra of Diemers.quote:Op zondag 1 november 2020 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat het het een of het ander is helaas. Zou wat dat betreft wel een tussenjaartje voor hem kunnen zijn, maar hopelijk staat ie er volgend seizoen dan weer. Weet niet of Antonucci dan al op niveau is om bij ons een basisspeler te worden.
Hele andere speler, maar lijkt me wel inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2020 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is vast wel beter dan Toornstra of Diemers.
Oud keeper van Frankfurt las ik.quote:Op zondag 1 november 2020 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie is die Wiedwald op het goal bij Emmen? Nog nooit van gehoord.
Dan is Dick er klaar mee denk ik.quote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Stelling :Emmen pakt minimaal een punt
Wat een gejank zeg.quote:Op zondag 1 november 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
Voor popcorn verwijs ik jullie allen naar de reacties onder de laatste Riktweets
Denk ik ook, wat een matig elftal is dit Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Stelling :Emmen pakt minimaal een punt
quote:Op zondag 1 november 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
Voor popcorn verwijs ik jullie allen naar de reacties onder de laatste Riktweets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |