Als je ze hiervoor geeft dan kan je per wedstrijd wel 100 geven me dunktquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zelfs op Ajaxshowtime vinden ze het geen pingel![]()
Misschien gaat het record van 0-13 dan toch nog snel sneuvelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je ze hiervoor geeft dan kan je per wedstrijd wel 100 geven me dunkt
Gaat echt nergens over iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je ze hiervoor geeft dan kan je per wedstrijd wel 100 geven me dunkt
Ik begrijp eigenlijk niet waarom dat vorige week niet gebeurde, zou het zoveel erger zijn als Ajax met 0-14 had gewonnen?quote:
Hij gaat missenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Krijgt die mongool Promes hem, lijkt het alsof hij er iets van bakt
Ziedendquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch nog juichen met zijn debiele masker move, wat misplaatst
Was niet eens in de 16 man.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:19 schreef yats het volgende:
Willem 2 heeft geluk. Dat was een 100% penalty...
YATSEDquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet eens in de 16 man.
Jawel, was er net binnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet eens in de 16 man.
Achteraf gaat hij natuurlijk zeggen dat het bewust was he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn voorzet die de keeper gewoon moet vangen?
Oke. De scheids vond van niet. Commentator ook niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, was er net binnen.
Ik gun jullie meer overigens, maar niet vandaag. Jullie zijn duidelijk op de weg terug.
Lijkt me niet. Je ziet aan alles dat hij hem kut raakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Achteraf gaat hij natuurlijk zeggen dat het bewust was he?
Het leek net in de 16 te zijn, maar blijkbaar niet. Hebben jullie geen camera's op de 16 meter?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. De scheids vond van niet. Commentator ook niet.
De VAR ook niet.
Maar ik geloof je. Dit was een pingel!
Waar is Ruiter? Geblesseerd? Deze jongen kwam er bij Twente toch al niet aan de bak?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je ziet aan alles dat hij hem kut raakt.
Maar dan nog steeds moet de keeper hem gewoon pakken. Kutkeeper.
Hij d8 gewoon dat ie over of naast zou gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je ziet aan alles dat hij hem kut raakt.
Maar dan nog steeds moet de keeper hem gewoon pakken. Kutkeeper.
Deze was dan weer niet per ongeluk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bijna een wereldgoal per ongeluk
Ja. Vorige wedstrijd geblesseerd geraakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is Ruiter? Geblesseerd? Deze jongen kwam er bij Twente toch al niet aan de bak?
Al kan het erger, ik kan me ene Woud bij jullie herinneren, of Houwen bij ons (Groningen-uit, brrrrr).
Eens. Maar het zit dit seizoen allemaal wat tegen. Daar waar het vorig seizoen juist vaker mee zat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:46 schreef yats het volgende:
Sorry Lenny, een gelijkspel was terecht geweest.
Daar mis je toch wel wat mee. Wanneer is hij weer terug? Ik hoop ook dat Pasveer bij ons heel blijft anders krijgen we weer Houwen in de goal...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Vorige wedstrijd geblesseerd geraakt.
Woud speelt nu bij Almere. Doet het daar vrij aardig blijkbaar.
De rollen lijken dit jaar omgedraaid. Tegen wie spelen jullie volgende week?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Maar het zit dit seizoen allemaal wat tegen. Daar waar het vorig seizoen juist vaker mee zat.
Dat wordt helemaal niks.quote:Op zondag 1 november 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
[modbreak]Elia voor het eerst in de basis[/modbreak]
Die Schmidt is iemand die meteen gaat huilen als iets hem niet goed uitkomt. Wat nou als PSV niet gehavend was, had hij het dan ook gezegd?quote:Op zondag 1 november 2020 11:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
vind het sneu voor PSV zo gehavend door corona, ben benieuwd wat er vandaag weer gedaan wordt
en Schmidt heeft gelijk, ''afschaffen die interlands deze tijden''
Ze moeten tegen ADO, als je daar niet van wint kun je er beter mee stoppen.quote:Op zondag 1 november 2020 11:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
vind het sneu voor PSV zo gehavend door corona, ben benieuwd wat er vandaag weer gedaan wordt
en Schmidt heeft gelijk, ''afschaffen die interlands deze tijden''
mimimimimimimimiquote:Op zondag 1 november 2020 11:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ajax en geen coronabesmettingen, daar geloof ik helemaal niks van
maar ja ik denk als Ajax gehavend wordt door besmettingen, dan zegt KNVB ''opdoeken met eredivisie maar alweer''
want ja ajax mag niet met zwakker team spelen, dan kan het lievelingetje van daar in Zeist misschien geen kampioen meer worden
Hou deze onzin lekker in BNW ofzoquote:Op zondag 1 november 2020 11:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar ja ik denk als Ajax gehavend wordt door besmettingen, dan zegt KNVB ''opdoeken met eredivisie maar alweer''
want ja ajax mag niet met zwakker team spelen, dan kan het lievelingetje van daar in Zeist misschien geen kampioen meer worden
Ajax treedt er niet mee naar buiten, dat is wat anders dan dat het er niet is.quote:Op zondag 1 november 2020 11:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
Oké Hans, dank je.quote:Op zondag 1 november 2020 11:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee sorry, maar oke Ajax wel indrukwekkend tegen VVV die 13-0
quote:Op zondag 1 november 2020 11:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee sorry, maar oke Ajax wel indrukwekkend tegen VVV die 13-0
1-3quote:Op zondag 1 november 2020 11:39 schreef Paul het volgende:
Jongens graag even voorspelling van
Heracles - Utrecht
1-1quote:Op zondag 1 november 2020 11:39 schreef Paul het volgende:
Jongens graag even voorspelling van
Heracles - Utrecht
Tegen RKC zullen ze toch wel de 1e overwinning van het seizoen boeken, neem ik aanquote:Op zondag 1 november 2020 11:50 schreef El-Stinho het volgende:
Clubicoon Kist: 'Ik geloof er heilig in dat AZ weer aanhaakt in de titelrace'
Ik zie ze nog wel 3e worden als het gaat draaien.quote:Op zondag 1 november 2020 11:50 schreef El-Stinho het volgende:
Clubicoon Kist: 'Ik geloof er heilig in dat AZ weer aanhaakt in de titelrace'
Zelfs als ze hun inhaalwedstrijden winnen, staan ze zeven punten achter de top en ook nog achter Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel 3e worden als het gaat draaien.
Vitesse wordt 3equote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel 3e worden als het gaat draaien.
Mwah, missen nu ook al een tijdje het hele middenveld en lossen dat toch prima op. Hebben een vrij aardige selectie.quote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel problemen bij blessures/carona.
Als Bazoer het hele seizoen fit blijft, scheelt dat wel wat. Al zal die vast weer een paar keer onnodig rood pakken.quote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel problemen bij blessures/carona.
Dit zou ook over Elia kunnen gaan. De quote dan.quote:Op zondag 1 november 2020 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Bazoer het hele seizoen fit blijft, scheelt dat wel wat. Al zal die vast weer een paar keer onnodig rood pakken.
''Maar de media hebben een bepaald beeld van me gecreëerd''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |