SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nu moet ik dus weer lachen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Want?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met Rob en Braad?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O ja, dat was ff fun gisterenavondquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik wat gemist zeker, jammerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, dat was ff fun gisterenavond![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,beter van niet.Dan zit ik binnenkort de hele dag die dingen te lurken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je een ballonnetje genomen?
Heb er ooit weleens een paar gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was wat aan het ouwehoeren met DJMO en Rob 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begin er niet aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,beter van niet.Dan zit ik binnenkort de hele dag die dingen te lurken.
Heb er ooit weleens een paar gehad.Zonder wrijving geen glans![]()
Doe maar niet danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb er ooit weleens een paar gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is zoooo slecht voor je dat, beter een blowtje doen dan ipv die shit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb er ooit weleens een paar gehad.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2020 05:29:26 ]![]()
Het is wel de nieuwe (s)hitquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is zoooo slecht voor dat, beter een blowtje doen dan ipv die shit.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik zie me al zitten met zo`n grote cilinder naast me.quote:
Zeker geen goed plan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar die grote verkoper in Amsterdam is gestopt omdat hij toch de nadelen er opeens van inzag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opeens.....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die grote verkoper in Amsterdam is gestopt omdat hij toch de nadelen er opeens van inzag.Zonder wrijving geen glans![]()
Niet doen dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten met zo`n grote cilinder naast me.
Zeker geen goed plan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijvende hersenschade de meestequote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die grote verkoper in Amsterdam is gestopt omdat hij toch de nadelen er opeens van inzag.![]()
Wel gelachen om die mafketel die in Den Haag de plomp inreed en rustig op zijn dak een ballonnetje zat te lurkenZonder wrijving geen glans![]()
Ik vond het ook nogal vaag,hij verdiende er goed aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn er wel een paar die ik het dan zou willen aanradenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blijvende hersenschade de meesteZonder wrijving geen glans![]()
Dat was ook niet best.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef Justin_Case het volgende:
Wel gelachen om die mafketel die in Den Haag de plomp inreed en rustig op zijn dak een ballonnetje zat te lurken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsja ik verdiende ook jarenlang bijzonder goed aan de handel van illegaal vuurwerk. Maar ben er op gegeven moment toch maar mee gestopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal vaag,hij verdiende er goed aan.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef Justin_Case het volgende:
Wel gelachen om die mafketel die in Den Haag de plomp inreed en rustig op zijn dak een ballonnetje zat te lurken
Zag het gevaar er van in denk, wat dacht je van eventuele schadeclaims missch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal vaag,hij verdiende er goed aan.![]()
Heeyyy je zinkt kom naar de kant!!!!quote:
W8 ff chef, eerst een ballonnetjeZonder wrijving geen glans![]()
Oh echt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heeyyy je zinkt kom naar de kant!!!!
W8 ff chef, eerst een ballonnetje![]()
![]()
Dat zou een goede reden kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Zag het gevaar er van in denk, wat dacht je van eventuele schadeclaims missch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een troep danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blijvende hersenschade de meesteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Niet meer kunnen lopen komt ook regelmatig voor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lucile Werner?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet meer kunnen lopen komt ook regelmatig voor.Zonder wrijving geen glans![]()
Lekker dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet meer kunnen lopen komt ook regelmatig voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo,is hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgend onderwerp.quote:
Ja veul te vroegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was een loei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer komt je broer Ferrous?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vertel jij eens wat leuks? Haags heb toch niks te meldenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maandag, is bezig met badkamer en keuken thuis. Dus hij bij mij slapen en vrouw en kinderen bij haar moeder ivm ruimte.quote:![]()
Ik wist niet dat @Stoorzender je broer is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maandag, is bezig met badkamer en keuken thuis. Dus hij bij mij slapen en vrouw en kinderen bij haar moeder ivm ruimte.
Lol. Daarom ben ik er weinig vlgd maand, ff helpen als ik vrij benquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:Stoorzender je broer is.![]()
Leuk. Wel fijn dat dat kan zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maandag, is bezig met badkamer en keuken thuis. Dus hij bij mij slapen en vrouw en kinderen bij haar moeder ivm ruimte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het klusteamquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:47 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lol. Daarom ben ik er weinig vlgd maand, ff helpen als ik vrij benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Anita.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben jij goed in klussen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zaalvoetbal heeft mij mijn carrière gekost als voetballer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Goed loopweer dit, beetje interval rennen. Deed ik vroeger in de tijd van zaalvoetbal
Afgescheurde dingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zaalvoetbal heeft mij mijn carrière gekost als voetballer.![]()
Ik kan het wel,maar het is totaal niet mijn hobby.quote:
Vroeger best veel gedaan op de manege.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond het altijd wel leuk. Deed veel zelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het wel,maar het is totaal niet mijn hobby.
Vroeger best veel gedaan op de manege.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat je doorloopt en voet blijft staan?quote:
Lijkt me pijnlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ik lag 2x vrij gestrekt. Kon niet meer lopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je doorloopt en voet blijft staan?
Lijkt me pijnlijk.Zonder wrijving geen glans![]()
Ballonetje gehad?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou ik lag 2x vrij gestrekt. Kon niet meer lopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja is kort wenden en draaien, meeste blessure idd zaal voetbal. Ik een x 4 vingers naar achteren bij een bal stoppen met één hand pfff. Was meespelende keeper.quote:![]()
Oh bahquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja is kort wenden en draaien, meeste blessure idd zaal voetbal. Ik een x 4 vingers naar achteren bij een bal stoppen met één hand pfff. Was meespelende keeper.Zonder wrijving geen glans![]()
Auwwwwquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja is kort wenden en draaien, meeste blessure idd zaal voetbal. Ik een x 4 vingers naar achteren bij een bal stoppen met één hand pfff. Was meespelende keeper.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook behangen? Dat wil ik nog wel een keer leren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk. Deed veel zelf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knie en enkelbanden altijd. En een x bal vol in mijn noten gehad pffff. Later toch maar met een tok om spelenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:55 schreef Justin_Case het volgende:
Op het veld nooit problemen gehad. En in de zaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Knie en enkelbanden altijd. En een x bal vol in mijn noten gehad pffff. Later toch maar met een tok om spelen
Ja heel veel. Vriendinnen wisten mij altijd te vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook behangen? Dat wil ik nog wel een keer leren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Behangen ooit eens geprobeerd, na 2 uur viel het behang van de muur, gestopt en de behangtafel doormidden getrapt toenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel. Vriendinnen wisten mij altijd te vinden.![]()
![]()
Hoe heb je dat dan gedaan, was je de lijm vergetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Behangen ooit eens geprobeerd, na 2 uur viel het behang van de muur, gestopt en de behangtafel doormidden getrapt toen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Behangen ooit eens geprobeerd, na 2 uur viel het behang van de muur, gestopt en de behangtafel doormidden getrapt toen
A NIFFOquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfbolk.
Wacht ik netjes blok je je zelf oenniequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee geen idee, en nog een doodklap bijna was stroom vergeten uit te zettenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan, was je de lijm vergeten![]()
![]()
Ik was een betje dom.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wacht ik netjes blok je je zelf oennie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gruß gott
Vanaf de pot.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oeps, dat is wel heel dom.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee geen idee, en nog een doodklap bijna was stroom vergeten uit te zettenJij was zeker een beetje domquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.quote:
Morguh DJMO en KUthaanquote:
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moggequote:Gemakzuchtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is wel heel dom.
[..]
Jij was zeker een beetje dom![]()
![]()
Nooit gemakzucht hebben met klussenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben vaak te gehaast,dat werkt ook niet echt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit gemakzucht hebben met klussen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee niet echt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vaak te gehaast,dat werkt ook niet echt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd nemen gewoonquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vaak te gehaast,dat werkt ook niet echt.![]()
Ja FF. Heb je nu toch genoeg tijd....quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar,hoef nu niks te klussen.Mss over een tijdje weer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja FF. Heb je nu toch genoeg tijd....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je weg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😛quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar,hoef nu niks te klussen.Mss over een tijdje weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
👍🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@kree is ook al een paar dagen afwezig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff naar pluto heen en weer, word wat later met hem. Remraket kapotquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
@:kree is ook al een paar dagen afwezig.![]()
![]()
Jamzei ik gisteren ook alquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
@:kree is ook al een paar dagen afwezig.
En ik mis @aloa ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* DJMO needs coffeeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb ik je net gegeven. Wel,opletten he ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ff naar pluto heen en weer, word wat later met hem. Remraket kapot
Die zit in 40+ toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jamzei ik gisteren ook al
En ik mis @:Aloa ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar hier bedoel ik.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja waar is aloa eigenlijk? Zijn zoon had corona toch? Hoop niet dat hij het ook heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jamzei ik gisteren ook al
En ik mis @:Aloa ook![]()
Laatst was iemand nogal kutopmerkingen richting hem aan het maken.quote:
Jammer altijd zuks. Kan zo leuk zijn hierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst was iemand nogal kutopmerkingen richting hem aan het maken.![]()
Had ze beter tegen mij kunnen doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
???quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
Had ze beter tegen mij kunnen doen.Zonder wrijving geen glans![]()
Sorry, niet gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik je net gegeven. Wel,opletten he ☕️Dank je wel schat
Jij ook dankquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wandelende takquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, niet gezienDank je wel schat
[..]
Jij ook dank
Werkt die aansteker een betje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, niet gezienDank je wel schat
[..]
Jij ook dank“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je doet alsof je blij bent om me te zien?quote:![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werkt die aansteker een betje?![]()
Of tegen mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
Had ze beter tegen mij kunnen doen.![]()
![]()
Laat maar.Ik ga geen dingen oprakelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WWeg getreiterd hierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja waar is aloa eigenlijk? Zijn zoon had corona toch? Hoop niet dat hij het ook heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi.quote:
Kutopmerkingen kun je nog het beste tegen mij maken, dan kom ik met een kutopmerking terugquote:
Lief van jou.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat schijnt toch minder leuk te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kutopmerkingen kun je nog het beste tegen mij maken, dan kom ik met een kutopmerking terug
Ja, helaas zijn er mensen die daar op kicken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oke, wel jammer weer dan. Waarom moet dat nouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik ben een fan van je hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kutopmerkingen kun je nog het beste tegen mij maken, dan kom ik met een kutopmerking terug![]()
![]()
Hey maily ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daily maily.quote:
Ik heb tenminste échte fansquote:
Mwah fans,we tolereren je.quote:
Jij mag blij zijn dat ik geen fruit eet, anders had ik je nu met huid en haar verslondenquote:
Wat is echt he 🥴quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik al gepost.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:29 schreef maily het volgende:
NWS / KIND ALERT! (BRABANT)
#155 Celine is terecht en ongedeerd!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was al bekend. Je moet vroeger opstaan maily 🤪Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn dat ik geen fruit eet, anders had ik je nu met huid en haar verslonden
/spuit elfquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:29 schreef maily het volgende:
NWS / KIND ALERT! (BRABANT)
#155 Celine is terecht en ongedeerd!!
Celine ongedeerd aangetroffen, verdachte aangehouden door politie
Was vannacht al bekend schat
Ik hou het wel bij koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Benieuwd hoeveel gekkies dan al wakker zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
☕️☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een keertje niet in Den Haag.quote:
Alsof dat enige vruchten afwerptquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel gekkies dan al wakker zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef maily het volgende:
Sorry hoor, ik ga echt al die dts-topics niet teruglezen ...
Dan ben je af.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef maily het volgende:
Sorry hoor, ik ga echt al die dts-topics niet teruglezen ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eens kijken of m'n dochter al wakker is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel gekkies dan al wakker zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je hoeft enkel de FP maar te volgenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef maily het volgende:
Sorry hoor, ik ga echt al die dts-topics niet teruglezen ...
Doe de groetjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eens kijken of m'n dochter al wakker is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik lees altijd alles terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lees ook nooit terugquote:Blok je weer je zelf.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jahaaa.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees ook nooit terug
[..]
Blok je weer je zelf.
Ik alleen als ik gementioned ben.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zit ik netjes te wachtuhhhhhhhh voor jan met de korte achternaam steedsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet poepen
Leker hoor die bouw zo vroeg zijn die vrachtwagens er al 6.25 uur hoppa. En die kut lampen schijnen recht in mijn kamer en ze blijven gewoon met lampen aan staan wachten. Zet dit kut lampen dan uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweer?quote:
Ik zou er even wat van gaan zeggen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
Leker hoor die bouw zo vroeg zijn die vrachtwagens er al 6.25 uur hoppa. En die kut lampen schijnen recht in mijn kamer en ze blijven gewoon met lampen aan staan wachten. Zet dit kut lampen dan uitIk heb er één en ik ben er trots op
Na de kuthaan hebben we nu de kutlampen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Na de kuthaan hebben we nu de kutlampen.![]()
![]()
Heb ik al een keer gedaan toen ze er om 6 uur al stonden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou er even wat van gaan zeggen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Irritant iddquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
Leker hoor die bouw zo vroeg zijn die vrachtwagens er al 6.25 uur hoppa. En die kut lampen schijnen recht in mijn kamer en ze blijven gewoon met lampen aan staan wachten. Zet dit kut lampen dan uit![]()
Echt hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Na de kuthaan hebben we nu de kutlampen.
Snap dat ze hun werk moeten doen. Maar wij krijge n een rief dat ze om 7.30 uur beginnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lieffie een hele goede morgen ☕️😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
*schrikquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoi grote vriendquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Goedemorgen skattiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffie een hele goede morgen ☕️😘![]()
![]()
Hey lieve Mario. Ik hou ook van jou. Vertel wat heb ik gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het van de week na een nachtje doorhalen leuk.Ik wilde gaan slapen,en juist op dat moment gingen ze hier de gevel reinigen.Toen ben ik maar weer uit bed gegaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Godverdetering.
M'n dochter neemt niet op en zelf kan ik nooit voor tienen in Rotterdam zijn met het ov
Rob.quote:
Heer dud0r.quote:
M'n allergrootste fan van FOK!quote:
Ook zo herrie. Was dikke pech dusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het van de week na een nachtje doorhalen leuk.Ik wilde gaan slapen,en juist op dat moment gingen ze hier de gevel reinigen.Toen ben ik maar weer uit bed gegaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er voor die tijd in Rotterdam te doen danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef DJMO het volgende:
Godverdetering.
M'n dochter neemt niet op en zelf kan ik nooit voor tienen in Rotterdam zijn met het ovDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Meneer vers fruitquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is er voor die tijd in Rotterdam te doen danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel gekkies dan al wakker zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar daar kan ik niet over klagen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zo herrie. Was dikke pech dus
Jammer dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef DJMO het volgende:
Godverdetering.
M'n dochter neemt niet op en zelf kan ik nooit voor tienen in Rotterdam zijn met het ovWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je makt onnodig teveel puntenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zo herrie. Was dikke pech dus
nu vanochtend![]()
Hetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
je makt onnodig teveel punten
nu vanochtend
Is
Maar
Een
SPELLETJE!Ik heb er één en ik ben er trots op
Echt hoor,ze is aan het hunten als een malle.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vanochtend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Dat gaat echt een opkomst van niks worden natuurlijkDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
te veel bestaat niet in puntenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vanochtend![]()
Ee je kan moeilijk zegge . He stop heb de hele nacht op DTS gezeten wil nu slapenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar daar kan ik niet over klagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie je het voor je.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ee je kan moeilijk zegge . He stop heb de hele nacht op DTS gezeten wil nu slapen![]()
![]()
Ik ga me toch maar douchen en aankleden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:49 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Dat gaat echt een opkomst van niks worden natuurlijkIk heb er één en ik ben er trots op
ja doe eens wat nuttigsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga me toch maar douchen en aankleden.![]()
![]()
Doet ze vast om jou te pesten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vanochtend
Komt vast niet omdat jij gewoon amper hier bent
Keiharde porno!![]()
Echt. Wat gemeen van mij zeg. En toch zijn er de hele morgen mensenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Op tijd ga ik sowieso niet zijn, dus ik moet maar hopen dat ik m'n dochter wakker krijgIk heb er één en ik ben er trots op
Ja, ik wil jou inhalenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,ze is aan het hunten als een malle.
Ga je mee protesteren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga me toch maar douchen en aankleden.![]()
Maar als het kabinet in Den Haag zit, waarom gaan ze dan in Rotterdam protesteren
Keiharde porno!![]()
@engine hoort jou te blokken volgens Mario zijn regels.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt. Wat gemeen van mij zeg. En toch zijn er de hele morgen mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk niet dat net enig verschil maakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
Op tijd ga ik sowieso niet zijn, dus ik moet maar hopen dat ik m'n dochter wakker krijgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Protesteren in Den Haag is niet meer leuk voor de gekkies.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je mee protesteren?![]()
Maar als het kabinet in Den Haag zit, waarom gaan ze dan in Rotterdam protesteren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, vanaf gepaste afstand foto's makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je mee protesteren?![]()
Maar als het kabinet in Den Haag zit, waarom gaan ze dan in Rotterdam protesterenIk heb er één en ik ben er trots op
Waar blijft @engine danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:engine hoort jou te blokken volgens Mario zijn regels.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je mag van mario ook geen DT hunten als je niet in de top 20 staat.. want dan doe je niet meequote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat net enig verschil maakt.![]()
Mikey had de DT.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef Rob het volgende:
[..]
je mag van mario ook geen DT hunten als je niet in de top 20 staat.. want dan doe je niet mee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik he. Altijd twee punten meer dan jij 😛quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef mario390 het volgende:
ik makte 9 punten
dotteke al 13, hoe gaat daat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was je weg dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
drquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O. Ik sta er wel jn dus mag ik mee doen 😛quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef Rob het volgende:
[..]
je mag van mario ook geen DT hunten als je niet in de top 20 staat.. want dan doe je niet meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je kregt ochtend altijd cadosquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik he. Altijd twee punten meer dan jij 😛![]()
Echt he, had ik gisteren geweten van die demo, had ik nu al in de trein gezeten en was ik wél op tijd geweest![]()
Lul toch niet.quote:
Waar was jij dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe dat dan eensquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Ik sta er wel jn dus mag ik mee doen 😛![]()
![]()
Dotteke dotteke 10-10Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijkbaarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Protesteren in Den Haag is niet meer leuk voor de gekkies.Ook een optiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, vanaf gepaste afstand foto's makenNou dan is er na haar posts minder geblokt dan na de jouwe.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef mario390 het volgende:
ik makte 9 punten
dotteke al 13, hoe gaat daat?
Dus je hebt haar niet goed genoeg gebloktquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:53 schreef Rob het volgende:
[..]
je mag van mario ook geen DT hunten als je niet in de top 20 staat.. want dan doe je niet mee![]()
Oh die is nieuwDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dan wordt wel weer een ander boos 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pfffft zo jammer weerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt wel weer een ander boos 🤭![]()
Snap niet waarom Mario boos is stond al boven hem. Heb hem niet eens ingehaald.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dit vind ik dan wel weer mooi,mss dat ik wel ga zelfs.
Dit is de grootste leugen die je hier ooit geplaatst hebtquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Eensquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is de grootste leugen die je hier ooit geplaatst hebt![]()
😻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is de grootste leugen die je hier ooit geplaatst hebt![]()
![]()
Pardon? Ik word niet boos hoor als iemand mij inhaaltquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar iedereen is normaal in z'n eigen wereld en de rest is gek. Dus wat dat betreft heeft hij dan wel weer gelijk 🤔Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Douche genotIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: