Ik zie me al zitten met zo`n grote cilinder naast me.quote:
Maar die grote verkoper in Amsterdam is gestopt omdat hij toch de nadelen er opeens van inzag.quote:
Opeens.....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die grote verkoper in Amsterdam is gestopt omdat hij toch de nadelen er opeens van inzag.
Niet doen dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten met zo`n grote cilinder naast me.
Zeker geen goed plan.
Blijvende hersenschade de meestequote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die grote verkoper in Amsterdam is gestopt omdat hij toch de nadelen er opeens van inzag.
Ik vond het ook nogal vaag,hij verdiende er goed aan.quote:
Zijn er wel een paar die ik het dan zou willen aanradenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blijvende hersenschade de meeste
Dat was ook niet best.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef Justin_Case het volgende:
Wel gelachen om die mafketel die in Den Haag de plomp inreed en rustig op zijn dak een ballonnetje zat te lurken
Tsja ik verdiende ook jarenlang bijzonder goed aan de handel van illegaal vuurwerk. Maar ben er op gegeven moment toch maar mee gestopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal vaag,hij verdiende er goed aan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef Justin_Case het volgende:
Wel gelachen om die mafketel die in Den Haag de plomp inreed en rustig op zijn dak een ballonnetje zat te lurken
Zag het gevaar er van in denk, wat dacht je van eventuele schadeclaims missch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal vaag,hij verdiende er goed aan.
Heeyyy je zinkt kom naar de kant!!!!quote:
Oh echt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heeyyy je zinkt kom naar de kant!!!!
W8 ff chef, eerst een ballonnetje
Dat zou een goede reden kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Zag het gevaar er van in denk, wat dacht je van eventuele schadeclaims missch?
Wat een troep danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blijvende hersenschade de meeste
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |