SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nu moet ik dus weer lachen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Want?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met Rob en Braad?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O ja, dat was ff fun gisterenavondquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik wat gemist zeker, jammerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, dat was ff fun gisterenavond![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,beter van niet.Dan zit ik binnenkort de hele dag die dingen te lurken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je een ballonnetje genomen?
Heb er ooit weleens een paar gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was wat aan het ouwehoeren met DJMO en Rob 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begin er niet aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,beter van niet.Dan zit ik binnenkort de hele dag die dingen te lurken.
Heb er ooit weleens een paar gehad.Zonder wrijving geen glans![]()
Doe maar niet danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb er ooit weleens een paar gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is zoooo slecht voor je dat, beter een blowtje doen dan ipv die shit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb er ooit weleens een paar gehad.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2020 05:29:26 ]![]()
Het is wel de nieuwe (s)hitquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is zoooo slecht voor dat, beter een blowtje doen dan ipv die shit.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik zie me al zitten met zo`n grote cilinder naast me.quote:
Zeker geen goed plan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar die grote verkoper in Amsterdam is gestopt omdat hij toch de nadelen er opeens van inzag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opeens.....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die grote verkoper in Amsterdam is gestopt omdat hij toch de nadelen er opeens van inzag.Zonder wrijving geen glans![]()
Niet doen dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten met zo`n grote cilinder naast me.
Zeker geen goed plan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijvende hersenschade de meestequote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die grote verkoper in Amsterdam is gestopt omdat hij toch de nadelen er opeens van inzag.![]()
Wel gelachen om die mafketel die in Den Haag de plomp inreed en rustig op zijn dak een ballonnetje zat te lurkenZonder wrijving geen glans![]()
Ik vond het ook nogal vaag,hij verdiende er goed aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn er wel een paar die ik het dan zou willen aanradenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blijvende hersenschade de meesteZonder wrijving geen glans![]()
Dat was ook niet best.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef Justin_Case het volgende:
Wel gelachen om die mafketel die in Den Haag de plomp inreed en rustig op zijn dak een ballonnetje zat te lurken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsja ik verdiende ook jarenlang bijzonder goed aan de handel van illegaal vuurwerk. Maar ben er op gegeven moment toch maar mee gestopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal vaag,hij verdiende er goed aan.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef Justin_Case het volgende:
Wel gelachen om die mafketel die in Den Haag de plomp inreed en rustig op zijn dak een ballonnetje zat te lurken
Zag het gevaar er van in denk, wat dacht je van eventuele schadeclaims missch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal vaag,hij verdiende er goed aan.![]()
Heeyyy je zinkt kom naar de kant!!!!quote:
W8 ff chef, eerst een ballonnetjeZonder wrijving geen glans![]()
Oh echt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heeyyy je zinkt kom naar de kant!!!!
W8 ff chef, eerst een ballonnetje![]()
![]()
Dat zou een goede reden kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Zag het gevaar er van in denk, wat dacht je van eventuele schadeclaims missch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een troep danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blijvende hersenschade de meesteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: