Anita.quote:
Ben jij goed in klussen?quote:
Zaalvoetbal heeft mij mijn carrière gekost als voetballer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Goed loopweer dit, beetje interval rennen. Deed ik vroeger in de tijd van zaalvoetbal
Afgescheurde dingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zaalvoetbal heeft mij mijn carrière gekost als voetballer.
Ik kan het wel,maar het is totaal niet mijn hobby.quote:
Ik vond het altijd wel leuk. Deed veel zelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het wel,maar het is totaal niet mijn hobby.
Vroeger best veel gedaan op de manege.
Dat je doorloopt en voet blijft staan?quote:
Nou ik lag 2x vrij gestrekt. Kon niet meer lopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je doorloopt en voet blijft staan?
Lijkt me pijnlijk.
Ballonetje gehad?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou ik lag 2x vrij gestrekt. Kon niet meer lopen.
Ja is kort wenden en draaien, meeste blessure idd zaal voetbal. Ik een x 4 vingers naar achteren bij een bal stoppen met één hand pfff. Was meespelende keeper.quote:
Oh bahquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja is kort wenden en draaien, meeste blessure idd zaal voetbal. Ik een x 4 vingers naar achteren bij een bal stoppen met één hand pfff. Was meespelende keeper.
Auwwwwquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja is kort wenden en draaien, meeste blessure idd zaal voetbal. Ik een x 4 vingers naar achteren bij een bal stoppen met één hand pfff. Was meespelende keeper.
Ook behangen? Dat wil ik nog wel een keer leren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk. Deed veel zelf.
Knie en enkelbanden altijd. En een x bal vol in mijn noten gehad pffff. Later toch maar met een tok om spelenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:55 schreef Justin_Case het volgende:
Op het veld nooit problemen gehad. En in de zaal
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Knie en enkelbanden altijd. En een x bal vol in mijn noten gehad pffff. Later toch maar met een tok om spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |