Niet meer kunnen lopen komt ook regelmatig voor.quote:
Lucile Werner?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet meer kunnen lopen komt ook regelmatig voor.
Lekker dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet meer kunnen lopen komt ook regelmatig voor.
Zo,is hetquote:
Volgend onderwerp.quote:
Ja veul te vroegquote:
Dat was een loei.quote:
Wanneer komt je broer Ferrous?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vertel jij eens wat leuks? Haags heb toch niks te melden
Maandag, is bezig met badkamer en keuken thuis. Dus hij bij mij slapen en vrouw en kinderen bij haar moeder ivm ruimte.quote:
Ik wist niet dat @Stoorzender je broer is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maandag, is bezig met badkamer en keuken thuis. Dus hij bij mij slapen en vrouw en kinderen bij haar moeder ivm ruimte.
Lol. Daarom ben ik er weinig vlgd maand, ff helpen als ik vrij benquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:Stoorzender je broer is.
Leuk. Wel fijn dat dat kan zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maandag, is bezig met badkamer en keuken thuis. Dus hij bij mij slapen en vrouw en kinderen bij haar moeder ivm ruimte.
Het klusteamquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:47 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lol. Daarom ben ik er weinig vlgd maand, ff helpen als ik vrij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |