Ja waar is aloa eigenlijk? Zijn zoon had corona toch? Hoop niet dat hij het ook heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jamzei ik gisteren ook al
En ik mis @:Aloa ook
Laatst was iemand nogal kutopmerkingen richting hem aan het maken.quote:
Jammer altijd zuks. Kan zo leuk zijn hierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst was iemand nogal kutopmerkingen richting hem aan het maken.
???quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
Had ze beter tegen mij kunnen doen.
Sorry, niet gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik je net gegeven. Wel,opletten he ☕️
Jij ook dankquote:
Wandelende takquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, niet gezienDank je wel schat
[..]
Jij ook dank
Werkt die aansteker een betje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, niet gezienDank je wel schat
[..]
Jij ook dank
Je doet alsof je blij bent om me te zien?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werkt die aansteker een betje?
Of tegen mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
Had ze beter tegen mij kunnen doen.
Laat maar.Ik ga geen dingen oprakelen.quote:
Weg getreiterd hierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja waar is aloa eigenlijk? Zijn zoon had corona toch? Hoop niet dat hij het ook heeft.
Mooi.quote:
Kutopmerkingen kun je nog het beste tegen mij maken, dan kom ik met een kutopmerking terugquote:
Lief van jou.quote:
Dat schijnt toch minder leuk te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kutopmerkingen kun je nog het beste tegen mij maken, dan kom ik met een kutopmerking terug
Ja, helaas zijn er mensen die daar op kicken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oke, wel jammer weer dan. Waarom moet dat nou
Nee, ik ben een fan van je hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kutopmerkingen kun je nog het beste tegen mij maken, dan kom ik met een kutopmerking terug
Hey maily ☕️quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |